Kirjoittaja Aihe: Torppihommia  (Luettu 8360 kertaa)

Poissa Jannek

  • Aloitteleva torppari
  • *
Torppihommia
« : 27 Syyskuu, 2017, 22:07:41 »
Piti nyt laittaa tännekin muistoksi kuva kun eka kunnon torppi tuli tehtyä. Olen harjoitellut peruskuvioita jo pitkään mutta nyt tuntui että mennään lajissa eteenpäin kokeillaan  jotain uutta. Simussa kopteri menee selkälentoa  jo sujuvasti mutta oikean kanssa tulos oli tämä :( Jatkamme harjoituksia ja nostamme lentokorkeutta.
Protos 700 evo
Goblin 570 kse
Goblin 380 kse
Goblin fireball ja trex 450 domi
Vbar controll

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Torppihommia
« Vastaus #1 : 27 Syyskuu, 2017, 22:54:31 »
Siitä se lähtee  8)

Ei muutakun korjausta ja uutta yritystä. Simussa liikkeen osaaminen on yleensä vasta ensimmäinen askel. Oikealla kopterilla tempun oppiminen vaatii sitten vähän enemmän hieromista ja joskus myös romua :)

Täytyy joskus koittaa osua samaan aikaan kentälle.
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: Torppihommia
« Vastaus #2 : 28 Syyskuu, 2017, 08:13:34 »
On kyllä taiteellinen peräputki, veikkaan et itse suurtorppari vilikakkakin olisi tästä kateellinen :D

Mut se on aina hienoa kun huomaa et homma on menny jotenkin eteenpäin, motivoi hyvin jatkamaan harjotuksia vaikka sitä romua joskus tuleekin :)
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Torppihommia
« Vastaus #3 : 28 Syyskuu, 2017, 16:42:35 »
Kovin on tutun näköistä jälkeä, ilman virheitä ei tule kehitystä ;) Itse ostin Dominaattorin varmaan kolmeen kertaan varaosina. Toisaalta lennättämäänkin on opittu. Sitä lentokorkeutta ei tosiaan voi liikkaa korostaa. Kun on reilummin korkeutta kerkiää ainakin sen ensimmäisen "oho eikun" ennen kuin kolahtaa.
|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa Jannek

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Torppihommia
« Vastaus #4 : 28 Syyskuu, 2017, 19:48:14 »
Hyvin meni solmuun mutta on tuolla aika monet oppilennot jo lennettykin ilman takaiskuja. Aika pitkä on osalista jos meinaa vielä kasaan laittaa, pitää miettiä jaksaako tuota enää kasaan parsia. Mieli kyllä tekis kun oon tuosta kopusta tykännyt:)
Protos 700 evo
Goblin 570 kse
Goblin 380 kse
Goblin fireball ja trex 450 domi
Vbar controll

Poissa vinotintto

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • nitro on nitro...
Vs: Torppihommia
« Vastaus #5 : 28 Syyskuu, 2017, 19:56:26 »
Eihä tuo ny paha oo kasata😄 Lavat ja perähelyt vaa. Ihan normi torppi vaikka hienon muotinen on peräputki. Noita osia kannattaa pitää jo itellä aina hyllyssä. Mut aina tietty menee joku osa mitä ei oo. Menikö servon rattaita? Mitkä servot sulla on voin lahjottaa servoratas sarjan jos sulla on alkuperäset servot ku mulla ei oo enää tollasta kopuu
Graupner mz18
Align 500N,

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Torppihommia
« Vastaus #6 : 28 Syyskuu, 2017, 20:20:51 »
Hyvin meni solmuun mutta on tuolla aika monet oppilennot jo lennettykin ilman takaiskuja. Aika pitkä on osalista jos meinaa vielä kasaan laittaa, pitää miettiä jaksaako tuota enää kasaan parsia. Mieli kyllä tekis kun oon tuosta kopusta tykännyt:)
Meinasitko saada osista ihan montakin kymppiä kasaan.
Se on tosi paha mälli jos 450 Alluun menee satasella osia.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Sute

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Torppihommia
« Vastaus #7 : 28 Syyskuu, 2017, 20:51:35 »
Silmä lepää, kun tulee kunnolla muiden laitteilla romua... ;D

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: Torppihommia
« Vastaus #8 : 28 Syyskuu, 2017, 22:02:16 »
Täytyy joskus koittaa osua samaan aikaan kentälle.

Mieluummin noin kuin "... samaan aikaan kenttään."  8)
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi