Kirjoittaja Aihe: Kolmikko TeroS, Tohtori R ja Pallero keskustelee taas  (Luettu 3068 kertaa)

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Kolmikko TeroS, Tohtori R ja Pallero keskustelee taas
« : 21 Marraskuu, 2016, 09:51:24 »
Tero on jälleen hurmoksessa Jetin uusimpien päivitysten ansiosta:

- Kyä mä oon nii onnelline! Jeti on progannu uuden softan, jolla sä voit loudaa bugitsekkaukset ilman MITÄÄN delayta! Se on ny jätkät nii että no problems elikkä homma toimii!

Pallero, joka on jostain ihmeestä kerännyt itseluottamusta ja uskaltaa nykyään arvostella ja ihmetellä muiden juttuja, kysyy:

- Ei sua ikinä kyllästytä noi jutut, hä? Eiköhän tollakin mankalla oo voinu jo alusta lähtien tehä kaikki, mitä tarvii ja ilman sen suurempia ongelmia.

- EI KYLLÄSTYTÄ YHTÄÄ! On tää niin siistii! Tero hihkuu.

- Jaa, no ei kai sitte, Pallero toteaa.

Tero jatkaa:

- Mä oon lisäks kehittäny iha uuden tyyppisen tuotteen myyntii noide vanhoje lisäks tonne mun verkkokauppaa! Ja ny on kysees täysin uus aluevaltaus. Idean sain kopunetistä. Oon ruvennu tekee laulujen sanoja uusiks sillee, että ne liittyy kopterointiin. Ei sillä jutulla mitään patenttia ollu mutta ny o! Nopeat syövät hitaat ja fiksut tyhmät, niinhä tää maailma pyörii, hah hah! Jetiporukalle on ainakin myyny hyvi Reetun muokattu klassikko, joka kehuu Jetin vankkaa metallirakennetta:
"Harvalla meistä on rautaa, moni muovimankalla lennättää saa" Ja niin edellee. Enpä paljasta enempää, osta nii kuulet loput!

- Voinko mä ruveta tekeen sulle alihankintana noita sanoja? Niitä nimittäin syntyy, jos alan vaan kehitellä… Pallero kysyy Terolta.

Tohtori, joka tähän mennessä on ollut hiljaa, ei malta olla sanomatta:

- No et ----u ala tehdä yhtään mitään sanoja. Vaikka ne sanat pitää ostaa, nii jengi kuitenkin levittää niitä. Sitten niitä kuulee pyytämättä ja yllättäen ja mua jurppii entistä enemmän sut nähdessäni! Mä oon VOI-MAK-KAAS-TI kyllästyny noihin sun muka hauskoihin juttuihin. Unohda ne sanoitukset ja lähde kaikesta huolimatta messiin kentälle, niin saat nähdä, kun setä lennättää. Ehkä opitkin jotain, vaikka en nyt siihen vaihtoehtoon paljon panostais…

Näin kaikki kolme lähtevät kentälle, missä Pallero yrittää huonolla menestyksellä matkia Tohtorin lentoa. Tero sen sijaan ei ehdi lennättää, hän ottaa Jetin uuden ominaisuuden käyttöön ja poistaa sen saman tien ihan vaan siitä ilosta, että pääsee uudelleen lataamaan. Ja sama jatkuu koko lennätysajan: Load / Delete / Load / Delete / Load / Delete / Load jne….
« Viimeksi muokattu: 21 Marraskuu, 2016, 13:38:19 kirjoittanut Pekka »
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Kolmikko TeroS, Tohtori R ja Pallero keskustelevat taas
« Vastaus #1 : 21 Marraskuu, 2016, 11:28:50 »
Ei toi ny iha kaukaa todellisuudesta heitä :D

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Kolmikko TeroS, Tohtori R ja Pallero keskustelevat taas
« Vastaus #2 : 21 Marraskuu, 2016, 11:41:31 »
Sehän siinä naurattikin juuri 😂
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
5 Vastauksia
2924 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2015, 20:46:38
kirjoittanut Matti Häkkinen
2 Vastauksia
2622 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Syyskuu, 2016, 10:20:07
kirjoittanut Tohtori R
0 Vastauksia
1673 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Joulukuu, 2016, 06:54:19
kirjoittanut Pekka
0 Vastauksia
1823 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2016, 23:57:06
kirjoittanut Pekka
3 Vastauksia
2745 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Joulukuu, 2016, 10:45:09
kirjoittanut Pekka