Kirjoittaja Aihe: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit  (Luettu 294238 kertaa)

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #475 : 03 Tammikuu, 2016, 18:07:03 »
En kyllä tiedä tosta spinbladesta mikä sen firman tilanne on, mutta niitä redtipsejä ei enään saa koska niitten tilalle tuli ne black beltit. nähtävästi aikalailla samat lavat, mutta vahvemmat lavat. Ulkomailla oli joku jo aikaa sitten x7:lla saanut rajäytetyksi semmoset redtipsit niin ne spinbladesilla vähän paranteli/teki uuden mallin. Ladilla näyttää muuten 350mm blackbeltit saldot vihreetä. Mulla oli yhret semmoset mutta taisin torpata ne ekalla akulla niin jäi kokeilu vähän tyngäksi.  :D

Just äskön linkkas muuten spinblades fasessa kun Dunkan testaa soxos:a blackbetillä varustettuna.

Tosa se viteo vielä::
« Viimeksi muokattu: 03 Tammikuu, 2016, 18:14:34 kirjoittanut samiwhat »

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #476 : 03 Tammikuu, 2016, 18:49:46 »
Ahaa. No heikot ne red tipsit oliki. Heti kolmannella akulla mullaki meni tyvestä poikki vai olikohan toisella akulla :D

Noitahan vois seuraavaksi maistaa. Vaikka ei ne sitte kyllä sullakaan lujat ollu, jos ekalla akulla kulu loppuun :D

Kiitti vinkistä!

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #477 : 04 Tammikuu, 2016, 18:10:00 »
Lainaus
...
500 Protos ei toiminu tänään enää ollenkaan. Sama vaiva tuntuu olevan mitä kesälläkin. Tehot katoaa kaikilla kierroksilla pienestä kuormastakin....

Jööö :D


Eikös se Mattinenkin oo kirvannu kun ei ne Alignin owbeet kestä :P

Täytyy varmaan INAnoida tuokin, niin kuin mininkin.
Kaameeta kakkaa kehtaavat laittaa noihin :D

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #478 : 04 Tammikuu, 2016, 18:20:30 »
Allun owb kestää. Ne herkistyy vasta 100:n lennon jälkeen.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #479 : 04 Tammikuu, 2016, 19:21:27 »
Allun owb kestää. Ne herkistyy vasta 100:n lennon jälkeen.

Mulla on siihen aika järki selitys ;)

Alla kuva 450 trexin yksuuntalaakerista jonka otin juuri pussista pois.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #480 : 04 Tammikuu, 2016, 19:47:49 »
Mulla on siihen aika järki selitys ;)

Alla kuva 450 trexin yksuuntalaakerista jonka otin juuri pussista pois.
Aika yllättävää että juuri allulla. Propsit heille siitä. Kyllähän kaikkien merkkien tulis käyttää INAa tossa kohtaa. MSH on käytännössä tappanu koko miniprotosbisneksensä ku kukaan ei halua niitä paskojen laakerien takia.

Ihan käsittämätöntä corradolta.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #481 : 04 Tammikuu, 2016, 19:57:16 »
Ja saman kohtalon on keskikokonenkin Protos kokenut :(

Kesällähän minä tuon pinjonin uusin ja hyvinki todennäköistä että se siinä on temppuillu nyt mulla kokoajan. Eastissahan mulla korkkas sillon eka OWB ja olisiis oireillut jo jonkun aikaa. Pitää vaan ny jaksaa mettästää tuokin koko INAlaisena.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #482 : 04 Tammikuu, 2016, 20:53:03 »
Mulla on siihen aika järki selitys ;)

Alla kuva 450 trexin yksuuntalaakerista jonka otin juuri pussista pois.

Olisin omakohtaisesti sitä mieltä, että Allu on kestävä laite. Ainakin jos sitä käytetään niin kun on suunniteltu.
Välyksiä siinä on mutta ne vissiin kuuluu olla. Ei taida olla liian tiukka sovitekkaan ihan ok näissä meidän oloissa.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #483 : 04 Tammikuu, 2016, 21:27:05 »
Juu mun mielestä myös, Allu vaan yksinkertaisesti toimii. Kaikkia vispilöitä pitää välillä huoltaa merkistä riippumatta ja pitäähän niitten kasassa kestää hard 3d järkevän huoltovälin. Itse olen kiintynyt 100 lennon huoltosykliin.
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #484 : 04 Tammikuu, 2016, 21:41:48 »
Toisin ku nuo vinosilmän vapaakytkimet. Pistää tympäseen välillä. Mutta ei auta ei ole vaihtoehtoja noissa kahdessa kokoluokassa muilla valmistajilla mulle niin se on vain purtava hammasta ja tilattava vapaakytkimet muuta kautta ku MSH:lta.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #485 : 04 Tammikuu, 2016, 22:06:21 »
Toisin ku nuo vinosilmän vapaakytkimet. Pistää tympäseen välillä. Mutta ei auta ei ole vaihtoehtoja noissa kahdessa kokoluokassa muilla valmistajilla mulle niin se on vain purtava hammasta ja tilattava vapaakytkimet muuta kautta ku MSH:lta.

Toi on paha tauti toi Allu alergia. On joo.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #486 : 04 Tammikuu, 2016, 22:33:16 »
Ei ole Allu Allergiaa.

Tiiätkö Matti, että mulla loppuis näin pihinä juipelona aika äkkiä tämä harrastus, jos joutuisin miettimään mitä torppi maksaa. Mulla on ihan omakohtanen kokemus siitä, että 450 trex pron torppaaminen maksaa enemmän mitä tuon keskikokosen Protoksen. Se on vain fakta. Ja se että ainakin tuo 450 kokonen trexi on tosi viheliäinen koljata mini protokseen verrattuna. Keskikokonen protos taas on huomattavasti isompi mitä mini ja tuntuu myös ilmassa, mutta on silti halpa koljata ja mukava muutenkin. Paitsi nyt tuo mun. Vaatinee vähän rakkautta :-*
Plus että koljaus täytyy pystyä tekemään nopeasti ja se että tykkään enemmän lentää mini protosta kuin vastaavaa trexiä...

Ei vain ole vastaavaa muilla merkeillä tarjota, siis minulle :). Ehkä sitten kun opin lentämään enkä tumpaa jatkuvasti niin sitte voi miettiä muuta.

Ei kait nämä protoksetkaan kaikille ole halpoja. Tuntuu että osa saa ne soseeksi pikku torpissakin. Onneksi minä en ole lukeutunut niihin :)

E: Niin ja vastaavasti sitte Tohtori sai ujutettua mulle tuon kopterin jonka torppaminen syö varmasti kaikki näissä pienemmissä säästetyt rahat :D
« Viimeksi muokattu: 04 Tammikuu, 2016, 22:38:37 kirjoittanut Wilikki »

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #487 : 04 Tammikuu, 2016, 22:41:48 »
Ite sain 500 rekkulan aina ihan jauhoksi. Sen torppaaminen tuntui maksavan saman mitä pikkutumpit 700 kokosilla. Aina vähintään 200e. Kokeilin monasti :D

Eniten tossa ärsytti se ku sen sai joka ikinen kerta parsia ihan alusta ku kaikki oli solmussa ja kaikki rattaat sileenä.

Protokset on kevyitä. Se tekee niihin ihan erilaisen lentotuntuman eikä tartte runtata teholla. Ne ei sitte hajoakkaan niin pahasti ja isolla todennäkösyydellä. Eikä oo rattaita mitkä menis.

Sitte vielä remmi. Se kestää kosketukset ja kuullostaa sivistyneeltä.

E. Kakkan e kommenttiin liittyen. Gauia kalliimpaa varaosaluetteloa ei ole keksitty :D
« Viimeksi muokattu: 04 Tammikuu, 2016, 22:44:57 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #488 : 04 Tammikuu, 2016, 22:50:02 »
...

E. Kakkan e kommenttiin liittyen. Gauia kalliimpaa varaosaluetteloa ei ole keksitty :D

Nii-i, vi#*"&%#%&€tana :D

No ei vaan ei tuota sillain torppailekkaan. Mutta sitten kun torppaa voi olla eri merkin kitti herkässä tilata. Niin ja onhan tuossa kuitenki semmoset sähkötkin ettei välttämättä viitti uuteen kittiin siirtää vaan joutuu neki ostaan uutta :D

Mutta en osta kosmikkia! Sillä hinnalla pitää saada jo bugiton nopari  :o  :D

E: No nii. Tuommosen njs linkkas tänne foorumille ::)
 
« Viimeksi muokattu: 04 Tammikuu, 2016, 22:57:29 kirjoittanut Wilikki »

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #489 : 04 Tammikuu, 2016, 23:01:50 »
No ei muuta ku uutta matoa eli IsoRotosta koukkuun vaikka et Gauia tonttaisikaan!
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #490 : 04 Tammikuu, 2016, 23:14:26 »
Ei ole Allu Allergiaa.

Tiiätkö Matti, että mulla loppuis näin pihinä juipelona aika äkkiä tämä harrastus, jos joutuisin miettimään mitä torppi maksaa. Mulla on ihan omakohtanen kokemus siitä, että 450 trex pron torppaaminen maksaa enemmän mitä tuon keskikokosen Protoksen. Se on vain fakta. Ja se että ainakin tuo 450 kokonen trexi on tosi viheliäinen koljata mini protokseen verrattuna. Keskikokonen protos taas on huomattavasti isompi mitä mini ja tuntuu myös ilmassa, mutta on silti halpa koljata ja mukava muutenkin. Paitsi nyt tuo mun. Vaatinee vähän rakkautta :-*
Plus että koljaus täytyy pystyä tekemään nopeasti ja se että tykkään enemmän lentää mini protosta kuin vastaavaa trexiä...

Ei vain ole vastaavaa muilla merkeillä tarjota, siis minulle :). Ehkä sitten kun opin lentämään enkä tumpaa jatkuvasti niin sitte voi miettiä muuta.

Ei kait nämä protoksetkaan kaikille ole halpoja. Tuntuu että osa saa ne soseeksi pikku torpissakin. Onneksi minä en ole lukeutunut niihin :)

E: Niin ja vastaavasti sitte Tohtori sai ujutettua mulle tuon kopterin jonka torppaminen syö varmasti kaikki näissä pienemmissä säästetyt rahat :D

Minusta 450 Allun torppaaminen ei ole kallista ja jos torppaa paljon=useasti saa halppis osia jotka toimii ihan hyvin tossa käytössä.
Yhdellä kotimaasta ostetulla 450 kokosen lapaparilla saa taatusti kaikki torppiosat Alluun lapojen kera.

Lainaus
Ite sain 500 rekkulan aina ihan jauhoksi. Sen torppaaminen tuntui maksavan saman mitä pikkutumpit 700 kokosilla. Aina vähintään 200e. Kokeilin monasti :D

Eniten tossa ärsytti se ku sen sai joka ikinen kerta parsia ihan alusta ku kaikki oli solmussa ja kaikki rattaat sileenä.

Olisko tuote kehittynyt viidessä vuodessa kun en ole havainnut totakaan enää nykyisin. Se on totta, että 500:n osat ovat huomattavasti kalliimpia kun 450:n osat

No mulle aina sanotaan, että kun en torppaa. Totta on se, että en tykkää torppailla noita. Olen tehnyt sitä kuitenkin ihan riittävästi.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #491 : 04 Tammikuu, 2016, 23:37:39 »
No ei muuta ku uutta matoa eli IsoRotosta koukkuun vaikka et Gauia tonttaisikaan!

En tohi rueta koekaniiniksi. Pakko ootella vähä käyttäjä kokemuksia.
Ehkä tässä vielä joku päivä. Ei tää aihe näytä unohtuvan mun mielestä

Sitte jos löytäs käytettynä järki hintaan niin ei tarvis välttämättä vaivautua kasaamaankaan :)

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #493 : 25 Tammikuu, 2016, 23:09:17 »
Eipä oo kentälle kerenny taas hetkeen, mutta josko ens viikonloppuna vihtoin kävis.
Ei oo kylläkö X7:ska lentokunnossa,  mutta mitäs siitä. Hyvin hän tuo simussakin näyttää onnistuvan :)



- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #494 : 25 Tammikuu, 2016, 23:35:19 »
Uskoisin, että Tohtorin lennot näyttäis nyt juuri tuolta 😁😁😁😁
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #495 : 26 Tammikuu, 2016, 09:00:58 »
No mikäs rotoksiin on tullut kun ei ole lentokunnossa?
Ja joo pitää kattoa jos kans ite kerkeäis lennättämään viikonloppuna.

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #496 : 26 Tammikuu, 2016, 10:59:01 »
No mikäs rotoksiin on tullut kun ei ole lentokunnossa?
Ja joo pitää kattoa jos kans ite kerkeäis lennättämään viikonloppuna.

Ministä puuttuu edelleen tuo MSH 41100


Meillä on aiheeseen liittyen tulossa kehityskeskustelut varaosatilauksista vastaavan henkilön kanssa >:(

Viissatkuun OWB:sta en oo vielä saanu kuittausta, että ois saapunu.
Pitäs olla saapunu jo viikko sitten, mutta en kiireiltäni kerinny tietustelemaan, mukamasten...

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #497 : 16 Helmikuu, 2016, 17:11:52 »
Oon tullu siihen johtopäätökseen etten mä saa tilattua tuota yllä olevaa äläsläikkää. Mutta kävin vähä penkasemassa varastoa ja luulen kovasti että tämän POMmi tangon sisällä kilisee juuri tuon kaltainen osa ???

Vaikka ei siinä etteikö nykyinen koljaus olisi pätevä :o

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Konna

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Do yourself a favor and buy premium electronics!
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #498 : 16 Helmikuu, 2016, 17:48:21 »
Minun mielestä toi ihan hel..tin hyvin koljattu  ;D
Mikado Logo 700, Mikado GLOGO 690SX
Mikado Logo 550SX, Mikado Logo 480 XXtreme,
Mikado Logo 200,Goblin thunder sport 700,
Gaui NX4 -- Ja styroksipaaleja :D
Mikado Vbar Control Touch

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Wilikakkan epäilyttävän kiinteät rupellaattorit
« Vastaus #499 : 16 Helmikuu, 2016, 18:53:28 »
No oli tuo aikasempiki ihan hyvä. Säädettävyys vain vähän heikompi.

Oli siellä tangon sisällä tuommonen :) Varmaan joku päivitys osa vaan kun ei vaaka finin paikkaa näköjään ollu.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380