Kirjoittaja Aihe: Devo 7 vastarin asennukseen APUJAAA!  (Luettu 2965 kertaa)

Poissa Hadron

  • Aloitteleva torppari
  • *
Devo 7 vastarin asennukseen APUJAAA!
« : 19 Maaliskuu, 2015, 13:48:34 »
Hei kaikille.

Taitaa olla mun ensimmäinen kirjoitus ja samalla ensimmäinen quadin rakennusprojekti  :)
Mulla on ongelma mistä en pääse yli ja kaipaan pikaisesti neuvoja.

Eli mulla on Devo 7 lähetin jota haluaisin käyttää 250 quadini kanssa.
Quadissa boardina on CC3D. Kävin kaupassa josta olen radionkin hankkinut ja kyselin
että olisiko tuohon radioon vastaria myydä. No tohon Devo 7 kuuluu RX701 vastari mutta
sitä liikkeessä ei tietenkään ollut. Antoivat mulle mukaan RX703:en ja sanoivat että
ton pitäs toimia. en saanut toimimaan, Pari kanavaa löyty (throttle ja aileron) loput ei reagoi mitenkään.
Kävin liikkeessä ja kyselin jotakin muuta ideaa. No he antoivat mukaan RX707:n. Kokeilin ja ihan sama toistui.
Pari kanavaa kuuluu. loput ei.

Voiko olla niin että tuolla 701:n vastarilla toimisi ongelmitta vai onko tässä nyt joku juttu mitä teen väärin?
koitin siis tuolla Open Pilotin ohjelmalla tehdä sitä automaattista lähettimen kalibrointia. Siihen asti tosiaan
sujui hyvin kunnes tuli kanava vastaan joka ei reagoinut mihinkään mitenkään :)

Vertical hobbyn sivuilla oli tällainen teksti jonka löysin "X350 PRo mallille tehty versio, jossa kanavat 1-8 PPM (Data)
portista ja kanavat 7-10 normaalisti. Yhteensopiva kaikkien Devo radioiden kanssa."
Voisiko joku selventää mitä noilla 1-8 PPM 7-10 normaaleilla kanavilla on eroa?
Miten pitäisi toimia tuon CC3D asennuksen kanssa? Tämän mukaan kuitenkin pitäisi toimia kaikkien Devon radioiden kanssa.

vai tilaanko vaan tällaisen http://www.verticalhobby.com/kauppa/devo-24ghz-7ch-vastaanotin-rx702-p-3396.html:D

Poissa aahoo

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Devo 7 vastarin asennukseen APUJAAA!
« Vastaus #1 : 21 Maaliskuu, 2015, 19:14:17 »
Oletko koittanut vaihtaa cc3d piuhojen paikkaa? Eli jätä toimivat paikoilleen, itsellä oli vähän samaa ongelmaa tässä alkuviikosta rx702 kanssa, openpilotin ohjeilla laittelin vastariin kiinni mutta järjestys ei taida olla samanlainen, joten pari kanavaa oli hukasssa.
Arpomalla meni, kun ei ole vielä paljoakaan tietoa / kokemusta näistä.

Toimii kuitenkin nyt, lähettimenä on myös devo7.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
vastarin akut

Aloittaja keijon « 1 2 » Align Nitrokopterit

29 Vastauksia
26155 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Huhtikuu, 2010, 21:27:03
kirjoittanut korpse
5 Vastauksia
4345 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Heinäkuu, 2011, 11:19:48
kirjoittanut SJo1
8 Vastauksia
4903 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Kesäkuu, 2014, 14:13:57
kirjoittanut Ves@
13 Vastauksia
5559 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Helmikuu, 2015, 19:00:50
kirjoittanut velemu
0 Vastauksia
4560 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Tammikuu, 2020, 10:54:07
kirjoittanut masala