Kirjoittaja Aihe: Mistä Radix 600?  (Luettu 5496 kertaa)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Mistä Radix 600?
« : 15 Heinäkuu, 2007, 20:21:51 »
Moro,

Onko kellään tiedossa jotain hyvää kauppaa Euroopan sisällä, josta saa Radix lapoja edes lähes reiluun hintaan? Tai sitten Amerikassa todella halpaa paikkaa, että tulisi tullien kanssa vähän halvemmaksi kuin Euroopasta. Vois vaikka tilata monet kerralla. Kattelin ekana Britanniasta Real Raptorsin listoilta, hinta 95€ ja sitten vertasin Amerikan hintoja ja järkytyin, koska myyvät keskimäärin 60€! mm. Helihobby.com

Kellään kokemusta SABin 3d lavoista? 70€ pari Sabesta

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa gekki

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #1 : 16 Heinäkuu, 2007, 00:27:57 »
Itse ajelin r50:stä sabin hiilareilla ja olivat kyllä hyvät, mielestäni on ihan turhaa lähtee lapoja hakemaan kauempaa. Nytkin lennän 90:stä sabin hiilareilla. Suosittelen. 8)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #2 : 16 Heinäkuu, 2007, 16:35:13 »
Tärkeintä olis saada kunnon rollrate, ja tarkka ohjaus. Tällä hetkellä käytän SABin Fai lapoja, ovat vaan niin tuhottoman hitaat kääntymään. Pikku rexissä mulla on nyt Radixit, ja vaan hyviä puolia tuntuu olevan. Kääntyykin yhtä nopeesti kuin puulavoilla! Ajattelin, että samankaltaiset ominaisuudet on varmaan isommissakin Radixeissa. Pitää varmaan tilata molemmat ja pistää vertailu pystyyn  ;D.

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

juha.A

  • Vieras
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #3 : 17 Heinäkuu, 2007, 13:17:45 »
Moro!

Radix 600 lapoja löytyy belgiasta update rc:stä! hinta näyttäs olevan 79€

http://www.updaterc.com/V2/catalog/product_info.php?cPath=30_41_214&products_id=5245&osCsid=2db9a469cce9e2ae97c3d6cda3297751

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #4 : 17 Heinäkuu, 2007, 13:30:25 »
Kiitos paljon!
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

JHypp

  • Vieras
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #5 : 22 Heinäkuu, 2007, 18:49:21 »
Minä olen pari eri kertaa tilannut Radixeja Belgiasta. Eka kerralla en saanut lapasia ollenkaan, vaan muut tavarat tulivat, toisella kerralla tuli yksi pari vaikka tilasin kaksi paria :-\ (-eivät tosin laskuttaneetkaan)
Voi olla, että heilläkin oli tuolloin Radixit kortilla, koska muut firmat möivät eioota. Kerro jos saat useammat kerralla, niin pitää ottaa vielä yhdet varalle.

Radixit näkyy hyvin ilmassa ja ne ovat ainakin autorotaarioissa parempia kuin SAB 330:t, muuten liikehdinnässä aika saman oloisia R50:ssä. Minä ajan toista R50:tä Radixeilla ja toista SABeilla.
Vastaavuus pitchiin erilainen (parempi), mutta myös Pitch-servon voima vaikuttaa ja tietysti hornien pituus.

T:Jari
« Viimeksi muokattu: 22 Heinäkuu, 2007, 23:21:35 kirjoittanut JHypp »

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #6 : 22 Heinäkuu, 2007, 21:54:35 »
Minä olen pari eri kertaa tilannut Radixeja Belgiasta. Eka kerralla en saanut lapasia ollenkaan, vaan muut tavarat tulivat, toisella kerralla tuli yksi pari vaikka tilasin kaksi paria :-\ (-eivät tosin ekakerralla laskuttaneetkaan)
Voi olla, että heilläkin oli tuolloin Radixit kortilla, koska muut firmat möivät eioota. Kerro jos saat useammat kerralla, niin pitää ottaa vielä yhdet varalle.

Radixit näkyy hyvin ilmassa ja ne ovat ainakin autorotaarioissa parempia kuin SAB 330:t, muuten liikendinnässä aika saman oloisia R50:ssä. Minä ajan toista R50:tä Radixeilla ja toista SABeilla.
Vastaavuus pitchiin erilainen (parempi), mutta myös Pitch-servon voima vaikuttaa ja tietysti hornien pituus.

T:Jari

Ilmoittivatko sähköpostilla että ei ole lapoja varastossa, vai jättivätkö vaan tilauksesta huomauttamatta?

-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

JHypp

  • Vieras
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #7 : 22 Heinäkuu, 2007, 23:19:55 »
Eivät ilmoittaneet sähköpostilla, mutta siinä rekisteröityneen käyttäjän tilausvahvistuksessa asia kyllä näkyi, eli kannattaa käydä tarkistamassa tilauksen status sieltä sivuilta aina välillä, niin tietää milloinka tavarat on tulossa. Muuten eivät selitelleet mitenkään, jättivät vain pois. Olen tilannut pari kertaa tavaraa Update RC:ltä, toimitus on yleensä kestänyt 3-4 viikkoa. Voi olla että heillä ei ole ollut kaikkea mitä tilasin je he joutuivat tilaamaan ne ensin tehtaalta, muuten ei noin pitkä viive selity.

T:Jari

JHypp

  • Vieras
Vs: Mistä Radix 600?
« Vastaus #8 : 26 Heinäkuu, 2007, 23:02:58 »
Hei, tuoltakin löytyy:

http://www.heli-pro.de/

- Jari

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
6194 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Syyskuu, 2008, 11:38:40
kirjoittanut Sammy
1 Vastauksia
1799 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Elokuu, 2009, 18:38:47
kirjoittanut Vispilä
Radix

Aloittaja JCA Lavat

7 Vastauksia
4340 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2012, 06:55:12
kirjoittanut vee73
12 Vastauksia
6227 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2010, 12:18:03
kirjoittanut Tohtori R
0 Vastauksia
2152 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Maaliskuu, 2011, 21:09:46
kirjoittanut mnentwig