Kirjoittaja Aihe: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum  (Luettu 45324 kertaa)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #25 : 18 Syyskuu, 2014, 14:45:11 »
mä taidan kanssa jossain kohtaa painaa ordernappia tolle VBC. uutta radiota kun ei uskalla ostaa heti ni pitäny vähä katella. tästä ei tunnu olevan juuri pahaa sanottavaa joten kyllä se varmaan viimestää joulupukilta tulee.

oma kokemus noista kahdesta valtamerkistä ei vois olla selkeämpi muutaman vuoden kokemuksella :D

spektrumeja hajos sekä lähettimiä että vastareita. useita.

futabassa ei oo ollu ainoatakaan ongelmaa.

mulla nyt oli kyllä poikkeuksellisen huono tuuri. silti jättäisin hyllyyn :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #26 : 18 Syyskuu, 2014, 15:25:23 »
mä taidan kanssa jossain kohtaa painaa ordernappia tolle VBC. uutta radiota kun ei uskalla ostaa heti ni pitäny vähä katella. tästä ei tunnu olevan juuri pahaa sanottavaa joten kyllä se varmaan viimestää joulupukilta tulee.

oma kokemus noista kahdesta valtamerkistä ei vois olla selkeämpi muutaman vuoden kokemuksella :D

spektrumeja hajos sekä lähettimiä että vastareita. useita.

futabassa ei oo ollu ainoatakaan ongelmaa.

mulla nyt oli kyllä poikkeuksellisen huono tuuri. silti jättäisin hyllyyn :D


Muuten hyvä mutta jos on sillai sairas että harrastaa myös lennuja niin ko vehkeessä ei ole mitään tukea.
Samaten jos käyttää muita gyroja kun Vbaar.

Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Tumppi T

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #27 : 18 Syyskuu, 2014, 17:01:40 »
Mä olin jo päissäni orientoitunu siihen, että seuraava mankka on Spekun DX9, kunnes Tohtori musersi mun maailman :D
Olin jo suunnitellu kopioivani törkeesti Teron mallin mustaa väriteemaa.....

Onkos muilla samanlaisia kokemuksia Spekusta kuin Tohtorilla?

Tuo Futten 10J on mulla edelleen vahvana vaihtoehtona, vaikka hyviä muitakin ehdokkaita on tullu esille.

No viel on hetki miettimisaikaa....tilauk sen teen varmaan ens viikolla.
Löytyykö hyvää kotimaista kauppaa mistä Spekua ja Futtea vois katsella?

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #28 : 18 Syyskuu, 2014, 17:10:10 »
Kaikki hajoo. Oon ite kokenu yhden devon radiohäiriön sekä vastavuoroisesti ollu vieressä kun futte sekoaa. Itse en laita pahemmin painoarvoa muuta kuin sille että hankin mallin joka  sopii mun tassuun ja on ns. isoa valmistajaa.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #29 : 18 Syyskuu, 2014, 17:38:26 »
Mä olin jo päissäni orientoitunu siihen, että seuraava mankka on Spekun DX9, kunnes Tohtori musersi mun maailman :D
Olin jo suunnitellu kopioivani törkeesti Teron mallin mustaa väriteemaa.....

Onkos muilla samanlaisia kokemuksia Spekusta kuin Tohtorilla?

Tuo Futten 10J on mulla edelleen vahvana vaihtoehtona, vaikka hyviä muitakin ehdokkaita on tullu esille.

No viel on hetki miettimisaikaa....tilauk sen teen varmaan ens viikolla.
Löytyykö hyvää kotimaista kauppaa mistä Spekua ja Futtea vois katsella?
ei oikeestaan suomessa. maikolla tais joskus joku vastari hajota samalla lailla ku mulla hajos muutama. maailmalla noita on kyllä sitte enemmän. tosin kai ton kokosen firman on ollu pakko parantaa laatuaan ku on edelleen niin suosittu. eiköhän ne pääasiassa ihan toimivia ole.

silti :D mulla on omakohtaset kokemukset niin hampaan kolossa että en näe ko merkkiä vaihtoehdoissa :D takuujutut noilla pelaa mallikkaasti. se ei vaan auta jos kamat on tontissa.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #30 : 18 Syyskuu, 2014, 17:55:14 »
Yksi ihan relevantti asia muuten aloittelijan kannalta on termistö ja käytettävyys, mitä noita räplänny niin graupner lienee selkein näyttönsä ja esitystapansa vuoksi, toiseksi laittaisin spekun selkeine valikkoineen ja viimeiselle sijalle jäisi futte kaikkine ihmeellisine lyhenteineen. Toki pitää muistaa että sitä omaa oppii kuitenkin ajan mittaan käyttämään. Kun on pakko ;D

Poissa njs

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #31 : 18 Syyskuu, 2014, 18:30:48 »
Mä olin jo päissäni orientoitunu siihen, että seuraava mankka on Spekun DX9, kunnes Tohtori musersi mun maailman :D
Olin jo suunnitellu kopioivani törkeesti Teron mallin mustaa väriteemaa.....

Se, että Tohtorilla meni spektrum rikki vaikuttaa sun päätökseen, mutta se että zxiiccillä katosi kopteri kun Futaba hajos ei vaikuta mitenkään?  ;)

Suosittelen oikeasti kokeilemaan ennen ostoa.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #32 : 18 Syyskuu, 2014, 18:46:12 »
Se, että Tohtorilla meni spektrum rikki vaikuttaa sun päätökseen, mutta se että zxiiccillä katosi kopteri kun Futaba hajos ei vaikuta mitenkään?  ;)

Suosittelen oikeasti kokeilemaan ennen ostoa.

3kpl spektrum lähettimiä ja 2 vai 3kpl vastareita ::)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #33 : 18 Syyskuu, 2014, 18:48:53 »
Nää on aina NIIN parhaita ;D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #34 : 18 Syyskuu, 2014, 18:50:06 »
tää on niin monasti koluttu mutta mä en vaan pysty antamaan tolle merkille anteeksi sitä paskan määrää mitä se mulle myi :D :D


älkää siis ottako mua vakavasti. kyllä se varmaan spektrumikin on menny eteenpäin :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Koippa

  • Seniori torppari
  • *****
  • Suoraa puhetta ja mielipiteitä. Yrittäkää kestää
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #35 : 18 Syyskuu, 2014, 19:02:23 »
Sekoitetaas hyvää keskustelua. Mulla ollut 3 futtee, hiteceja ja frskyn laitteita, nyt taranis. Hitecit ei oo levinny, futabat on levinny. Frsky on vielä niin tuore ettei voi sanoo, mut toimii ja riittää säätöjä. Frskyhyn saa hyvät telemetriat ja voi käyttää erillisiä moduuleita. Hitecissäkin oli lopuksi FrSkyn moduuli. Mut kannattaa ottaa se mikä tuntuu hyvältä ja mitä osaa säätää. Kaikki hajoo joskus ja nykyään rakennetaan kulutustavaraa pikemmin kuin kestävää.
Kyosho Nexus 30 JetRanger + GY401 + YS50 ,telakalla
Align T-Rex 800 Trekker 3-blade(JR) + Naza-H, Align T-Rex 700E + Skookum 720BE+GPS + Hobbywing HV160V4 + OmG H4, Vario Benzin Trainer 3-blade+ Pixhawk, T-Rex 550E + Skookum 540
Walkera Genius CP V2, Ladybird,Phantom 2 Vision+, 250-guadcopter
Mankat, FrSky Taranis, Futaba T6EX 2,4GHz, Walkera Devo 7e

Poissa xio

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #36 : 18 Syyskuu, 2014, 19:14:47 »
Sanon Jeti DS-16 ;)

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #37 : 18 Syyskuu, 2014, 19:23:14 »
Kannattanee muistaa että mä oon lentänyt tohtorin vanhalla dx8 mankalla kaksi vuotta ilman ongelmia...

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #38 : 18 Syyskuu, 2014, 19:25:15 »
Kannattanee muistaa että mä oon lentänyt tohtorin vanhalla dx8 mankalla kaksi vuotta ilman ongelmia...

miten tää menee aina tähän :D

se siis korjattiin ja todettiin spektrumilla vialliseksi samoten ku se toinenkin DX8 jolla makke lenteli sen jälkeen ongelmitta. siihen kutoseen ei tarttenu edes spektrumin supporttia että pysty sanomaan vialliseksi ku radioliittimet levis sieltä sisältä :D

oli softavikaa, potikka vikaa, ja sisäisenlähetinmodulinvi kaa. lisäksi vielä vastareita hajos :D


ps. mä poistan kohta itteni täältä ku alan kuullostaa niin ärsyttävältä :D
« Viimeksi muokattu: 18 Syyskuu, 2014, 19:27:09 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #39 : 18 Syyskuu, 2014, 19:28:11 »
Ärsyttävä futte funboy ;)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #40 : 18 Syyskuu, 2014, 20:15:25 »
no missä viipyy ranen mielipide :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #41 : 18 Syyskuu, 2014, 20:15:40 »
Sanon Jeti DS-16 ;)

Milläs muilla perusteilla ku se että sulla on? ;)

Nyt o alottelija hakemassa ekaa mankkaa, 1400 pelimerkin mankkaa ei nyyppä osta ku hulluuksissaan lottovoiton jälkeen :)

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #42 : 18 Syyskuu, 2014, 20:18:26 »
Heh, hyvä vääntö :)

Sellainen minkä vielä lisäisin keskusteluun, on takuuasiat, jotka ilmeisesti ainakin Spektrumilla pelaavat hyvin. Vehkeitä on kuulemma korjattu takuuajan jälkeenkin ilmaiseksi (tapaus Jalippon gimbaali), kun taas Futaballa ei olla takuuaikanakaan(?) ilmaiseksi korjattu (tapaus Tsiikin karannut roottos).
« Viimeksi muokattu: 18 Syyskuu, 2014, 20:22:56 kirjoittanut Iron_man »
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Tumppi T

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #43 : 18 Syyskuu, 2014, 20:22:09 »
Se, että Tohtorilla meni spektrum rikki vaikuttaa sun päätökseen, mutta se että zxiiccillä katosi kopteri kun Futaba hajos ei vaikuta mitenkään?  ;)

Suosittelen oikeasti kokeilemaan ennen ostoa.

Hymiöthän oli perässä. Ei se tohtorin lausuma oikeesti saa mua suoraan Spektrumia hylkäämään vaihtoehtona, vaikka samalle lentäjäjälle olikin kohtuuttoman paljon ongelmia kasaantunut yhden merkin kanssa. Kun oli ongelmaa lähettimen ja usean vastarin kanssa.....

Tää on vähän niinku autojenkin kanssa. Parhaimpiinkin merkkeihin sattuu ongelmayksilöitä.

Oot pahuksen oikeessa että niitä pitää päästä kokeilemaan. Jos ei lentämään niin ainakin hypistelemään käsissä. Tuntuma pitää olla kunnossa. Itsellä on vielä tapana lentää ns pinsettiotteella joten laitteen fyysisillä mitoillakin on merkitystä.

Mä melkeen arvasin että tässä voi herättää nukkuvan karhun :D

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #44 : 18 Syyskuu, 2014, 20:29:54 »
Ettehän vaan lopeta vielä, pullet porkki on ihan justiin kohta valmista ja ostin kokeeksi kukko oluen. Niitä natustellessa ois kiva lukee tätä.

Ei akun kestosta oo ollu juttua. Mulla on fg8:ssa joku 2700mah lipo akku ja sais olla kyllä isompi. Kui isoja nuihin muihin merkkeihin saa mahtumaan ja minkälaiset lentoajat on?

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #45 : 18 Syyskuu, 2014, 20:37:14 »
Spekun kasiin ja ysiin oman kokemuksen mukaan 4000mAh lipo, kestää "ihan saakelin kauan".

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #46 : 18 Syyskuu, 2014, 20:53:32 »
lipo kesti kyllä ainakin dx8 tapauksessa todella kauan mutta se olikin 4000mah. tässä futten kasissa (8fgs) mulla on 2200mah mikä on niin kuallu että ottaa max tonnin sisään ihan tyhjästä :D tota nyt saa ladata jokatoinen päivä.

futte ja spektrumi on ihan erilaiset kädessä. alkuun futte tuntu spektrumin jälkeen huonon muotoselta mutta totuttumisen jälkeen nyt on toisinpäin. futessa on kyllä paremmin laakeroidut gimbalit.

spektrumiin ei tartte ohjetta se on helppo käyttää. futabaan tarttee. mutta on se sitte helppo ku ne asiat kerran sisäistää. futabassa on vapaammat mahdollisuudet noiden vipukytkimien kanssa. jokaiselle toiminnolle saa minkä vaan kytkimen laitettua. samaan kytkimeen saa vaikka kaikki toiminnot yhtäaikaa :D ei kaikille tarpeellista mutta kaikenmaailman ajastin ja banks viritysten kanssa vähä ehkä helpompi luovia. voi olla että spekussakin nykyään noin. aiemmin oli vähä kankeempaa.

spektrumin hyvästä takuusta: multa haki lähetti kotoota mankan ja toi myöhemmin takasin korjattuna :o ei liene kovin montaa putiikkia jotka hoitaa noin. tosin ei ne enää oo kuulemma tota tehny. silti vissiin takuut toimii edelleen. futaban kanssa ei oo vaan takuita tarvinnu kokeilla :D

onneksi kohta saa vaihtaa veepaaricontrolleri leiriin ni ei kulu näppis puhki näissä :D
« Viimeksi muokattu: 18 Syyskuu, 2014, 20:55:42 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #47 : 18 Syyskuu, 2014, 21:46:49 »
... futabassa on vapaammat mahdollisuudet noiden vipukytkimien kanssa. jokaiselle toiminnolle saa minkä vaan kytkimen laitettua. samaan kytkimeen saa vaikka kaikki toiminnot yhtäaikaa :D ei kaikille tarpeellista mutta kaikenmaailman ajastin ja banks viritysten kanssa vähä ehkä helpompi luovia. voi olla että spekussakin nykyään noin. aiemmin oli vähä kankeempaa.

Tota, kyllä spekukin toimii noin, mun muisti ei anna myöden että kuinka oli kasissa mutta ysissä saa minkä tahansa toiminnon mihin tahansa vipuseen. (Hähä ;D)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #48 : 18 Syyskuu, 2014, 22:06:51 »
Futten telemetria on siittä kätevä, että vastarissa on telemetria lähetin, jossa on itsessään valmius myös ajoakun valvontaan.
Ei tartte erillistä telemetria palikkaa.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Aika päivittää kunnon mankkaan, mutta kumpi: Futaba vai Spektrum
« Vastaus #49 : 18 Syyskuu, 2014, 22:12:27 »
DX7S + HK 4000mAh lipo: kestää mukavan tovin, taustavalon puute selittää kestoa. DX8:ssa ei kestä niin kauaa sama akku.
8FG + Robbe 2800mAh li-ion: kestää mutta vähemmän mitä DX7S
14SG + HK 2100mAh life: lataa kerran, pari kesässä periaatteella, ainaki tuplat mitä DX7S

Noiden osalta en näkisi akun kestoa minkäänlaisena ongelmana. Etenkää ku sopivat akut eivät maksa montaa kymppiä, joten sellaisen voi pitää varalla pakissa vaikka storagessa. Silläkin lentää jo melkoisen määrän yhdellä kertaa.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
14 Vastauksia
6799 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Heinäkuu, 2008, 22:53:51
kirjoittanut Hermis
2 Vastauksia
2198 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Toukokuu, 2009, 16:50:09
kirjoittanut sarama
17 Vastauksia
6659 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Tammikuu, 2010, 09:36:26
kirjoittanut dreamtrip
6 Vastauksia
3751 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Lokakuu, 2011, 13:50:43
kirjoittanut zenix
3 Vastauksia
3737 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Toukokuu, 2013, 16:04:50
kirjoittanut mikuni