Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612246 kertaa)

Djabu

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #250 : 27 Helmikuu, 2009, 23:44:07 »
Kai se pitää vain uskoa että ei siellä saarivaltiossa ole muita kuin täysin ääliöitä. Kusettajia yms huijareita.
Laitoin viestiä trexmadille ja kerroin mitä aion seuraavaksi tehdä.

Käännös viestistä

" Hei! Nyt alkaa olla mittani täynnä, joten on hyvä aika kertoa teille jotain, mitä olisi pitänyt jo aikoja sitten kertoa.
En siis edelleenkään ole saanut tilaamaani ja maksettua tavaraa teiltä, ettekä te ole vastanneet kuin yhden ainoan kerran sähköpostiini, ja väitätte että olette lähettäneet tilauksen ja seurantakoodin. Mitään ei ole vieläkään saapunut ja 20 päivää tilauksesta on mennyt.
Tämä alkaa vaikuttaa jo aikamoiselta huijaukselta, ja haluankin teidän tietävän sen että otan yhteyttä luottokorttifirmaan, joka saa ajaa asiaa sitten eteenpäin, ellei näin pystytä perumaan kauppaa.

Toivon kovasti että ymmärsitte asiani ja meni myöskin jakeluun, ja
toivon myös suuresti että tulette menettämään nuo teidän oikeudet maksukorttien veloitukseen, koska ette te toimita tilauksia ajallansa ettekä informoi millään lailla missä mennään toimitusten kanssa.

Annan maanantaihin aikaa joko tavaran saapumiseen tai kortilta veloitetun summan palautumiseen.

En ole ainut joka tästä asiasta kärsii.

Terveisin Juho K"

Ilmoitin asiasta sähköpostin välityksella Handelsbankeniin ja toivon mukaan saan sieltä vastauksen maanantaina jo.

Tämä ei todellakaan jää tähän! Mulle on yks hailee vaikka se salkku jää sinne saareen, kunhan saan rahani takaisin.
...Mutta, en oikein usko että saan rahojakaan itselleni, tuntuu että olen tullut täysin huijatuksi.

---Asuisimpa tuolla, saisin käydä keskustelemassa ihan kasvotusten huijareiden kanssa...Syöttäisin niille omat rexit... s*atana!


EDIT EDIT EDIT!!

Heti tuli vastaus kun hieman laitoin heille viestiä! He palauttavat rahat, ja pahoittelivat asiaa. Tässä suora viesti heiltä, eikä mennyt kuin 15min vastaukseen!!

" Hi Juho

Not problem, I will process your Refund in the morning, you must know that different post methods take longer than others, I will have to claim on my post Insurance, but its really not worth the hassle

Consider your order refunded, the monies will show on your account.


Simon
TrexMAD  "

Ei ole muka aihetta suurempaan. Ja .skanmarjat. Toivottavasti myös muut jotka ovat saaneet kärsiä tämän firman puolesta ottakaa yhteyttä tuonne. Jos saadaan rahamme takaisin tuolta.

Hah, "jotkut postitustavat vain kestävät kauemmin kuin toiset." Siis mitä ihmettä?!?! He ei varmasti ole lähettäny mitään pakettia tuolta, väittivät vain kivenkovasti eilen vielä että ovat lähettäneet!


Edit jälleen..
Simon laittoi nyt sitten kuvakaappauksen maksun palautuksesta. Tuli vain mieleen se että siirtyyköhän tuo summa sitten suoraan luottokorttiin. Luulisi ainakin.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 28 Helmikuu, 2009, 00:18:38 kirjoittanut Juho K. »

z0tis

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #251 : 28 Helmikuu, 2009, 04:09:17 »
Kai se pitää vain uskoa että ei siellä saarivaltiossa ole muita kuin täysin ääliöitä. Kusettajia yms huijareita.
Laitoin viestiä trexmadille ja kerroin mitä aion seuraavaksi tehdä.

Käännös viestistä

" Hei! Nyt alkaa olla mittani täynnä, joten on hyvä aika kertoa teille jotain, mitä olisi pitänyt jo aikoja sitten kertoa.
En siis edelleenkään ole saanut tilaamaani ja maksettua tavaraa teiltä, ettekä te ole vastanneet kuin yhden ainoan kerran sähköpostiini, ja väitätte että olette lähettäneet tilauksen ja seurantakoodin. Mitään ei ole vieläkään saapunut ja 20 päivää tilauksesta on mennyt.
Tämä alkaa vaikuttaa jo aikamoiselta huijaukselta, ja haluankin teidän tietävän sen että otan yhteyttä luottokorttifirmaan, joka saa ajaa asiaa sitten eteenpäin, ellei näin pystytä perumaan kauppaa.

Toivon kovasti että ymmärsitte asiani ja meni myöskin jakeluun, ja
toivon myös suuresti että tulette menettämään nuo teidän oikeudet maksukorttien veloitukseen, koska ette te toimita tilauksia ajallansa ettekä informoi millään lailla missä mennään toimitusten kanssa.

Annan maanantaihin aikaa joko tavaran saapumiseen tai kortilta veloitetun summan palautumiseen.

En ole ainut joka tästä asiasta kärsii.

Terveisin Juho K"

Ilmoitin asiasta sähköpostin välityksella Handelsbankeniin ja toivon mukaan saan sieltä vastauksen maanantaina jo.

Tämä ei todellakaan jää tähän! Mulle on yks hailee vaikka se salkku jää sinne saareen, kunhan saan rahani takaisin.
...Mutta, en oikein usko että saan rahojakaan itselleni, tuntuu että olen tullut täysin huijatuksi.

---Asuisimpa tuolla, saisin käydä keskustelemassa ihan kasvotusten huijareiden kanssa...Syöttäisin niille omat rexit... s*atana!


EDIT EDIT EDIT!!

Heti tuli vastaus kun hieman laitoin heille viestiä! He palauttavat rahat, ja pahoittelivat asiaa. Tässä suora viesti heiltä, eikä mennyt kuin 15min vastaukseen!!

" Hi Juho

Not problem, I will process your Refund in the morning, you must know that different post methods take longer than others, I will have to claim on my post Insurance, but its really not worth the hassle

Consider your order refunded, the monies will show on your account.


Simon
TrexMAD  "

Ei ole muka aihetta suurempaan. Ja .skanmarjat. Toivottavasti myös muut jotka ovat saaneet kärsiä tämän firman puolesta ottakaa yhteyttä tuonne. Jos saadaan rahamme takaisin tuolta.

Hah, "jotkut postitustavat vain kestävät kauemmin kuin toiset." Siis mitä ihmettä?!?! He ei varmasti ole lähettäny mitään pakettia tuolta, väittivät vain kivenkovasti eilen vielä että ovat lähettäneet!


Edit jälleen..
Simon laittoi nyt sitten kuvakaappauksen maksun palautuksesta. Tuli vain mieleen se että siirtyyköhän tuo summa sitten suoraan luottokorttiin. Luulisi ainakin.

Loppu hyvin, kaikki hyvin. Toistaiseksi.


Noh tuo 20pv ei ole edes vielä paljon, itse olen odottanut tavaroita yli 1kk, ja kuulemma ei ole edes mitenkään epänormaalia

Djabu

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #252 : 28 Helmikuu, 2009, 10:08:01 »
No kyllä se alkaa olla aika epänormaalia yhdeltä liikkeeltä. Tilasin phoenix rc:n UK:sta. Kesti 4p tulla. Tilasin 2 eri kertaa alumiinia titaniin, molemmilla kerroilla sen 4p kesti. Varaosia yms on tilailtu myös useampi kerta, AINA viikossa perillä. Tilasin Trexmad liikkeeltä. Kestänyt 20p, eikä mitään seurantakoodia ole tullut, vaikka olen pyytänyt. Eivät vastaa viesteihin. Muut ovat kyllä vastanneet ja onnistunut tuo yhteydenpito.


Kannattaa kuule vain sunkin uskoa että ei tuosta liikkeestä ole mihinkään.

Tai kuule hei, osta itte sieltä, kysele maksetun tuotteen perään 20p ajan, niin tiedät kuinka turhauttavaa se on kun ei mitenkään vastailla viesteihin. Kyllä vähemmästäkin alkaa ketuttaa ja tulla huijauksen maku suuhun. Ja en ole ainut, lues pari viestiä ylempänä oleva varoitus myös tuolta trexmadista.

Itse otin asiakseni JO ennenkuin olisi kuukausi tullut täyteen. Ei sieltä mitään olisi tullut kuitenkaan.

Ihmeellistä kyllä tässä asiassa  on nämä asiat.

-Lupaavat toimituksen 3-4 päivässä! (todellisuus aivan jotain muuta)
- Eivät vastaa sähköposteihin
-Eivät lähetä seurantakoodia pyytäessäkään.
-Väittävät että ovat lähettäneet sen tuotteen. ( Ei sen matka pitäisi kestää tuota 2:a vkoa kauempaa!)
-Heti sanovat että, joo, onnistuu palautus, kun hieman jotain sanoo kovemmin. Olisi nyt luullut että olisivat sanoneet "odota nyt vielä hetki, jos se sieltä tulisi" vaan ei. Heti palautus, aivan kuin olisi ollut jotain sillä kantilla, etteivät olisi edes lähettäneet mitään.

Noh, jokainen taaplaa tyylillään, itse en ainakaan enään tämän liikkeen lautoihin kajoa, kerrasta kato oppii..

Djabu

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #253 : 28 Helmikuu, 2009, 10:41:16 »

Tosiaan, se tracking ID oli kuulemma lähetetty jokin aika sitten. Todellisuudessa olen saanut viimeisimmän viestin 11.2, jossa kerrottiin että paketti on valikoitu ja lähetetään myöhemmin tänään. Sen koommin ei ole kuulunut mitään. Ei seurantakoodia.

Ne laittavat sen seurantakoodin sinne kaupan my account puolella order historyyn. Välillä eivät muista laittaa ja toisinaan siinä saattaa olla jokin keksitty koodi jota ei paketista kuitenkaan löydy.

On tarkistettu kyllä jo aikoja sitten tuokin historia. Ei ole tullut.

Poissa JLa

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #254 : 28 Helmikuu, 2009, 21:42:25 »
WARNING!!! www.trexmad.co.uk WARNING!!!

Suosittelen vahvasti välttämään tätä liikettä!!!! Saimme 1.2 tarjouksen (arvo n.1600e) jossa kirjallisesti erikseen luvattiin toimitus 3 päivän sisällä, teimme tilauksen. Kahden viikon kuluttua ja usean kyselyn jälkeen ilmoitettiin että osa tavaroista oli vaurioitunut kuljetuksessa ja odottivat uusia (tavaroita jotka piti olla varastossa tilausta tehdessä). Annoin aikaa tämän viikon perjantaihin toimittaa tavarat (30 päivää, maksimi toimitusaika sivuston mukaan). Tänään tuli vastoin lupauksia vain pieni osa tavaroista ja sen lisäksi muutama osa joita ei edes tilattu! Olen tänään Ilmoittanut MasterCardille tapauksesta ja ellei luottokorttiani ole hyvitetty maanantaihin mennessä, teen kirjallisen reklamaation luottokorttiyhtiölle joka hoitaa asian eteenpäin.

Eli:
- toimitus kestää järkyttävän pitkään (väh. 30 vrk)
- sähköposteihin vastataan pitkällä viiveellä
- aina löytyy joku tekaistu syy viivytykseen
- saat todennäköisesti jotain muuta kuin tilasit - jos sitäkään.

Sähköpostien perusteella en ole enää oikein varma onko kyse välinpitämättömyydestä, vedättämisestä vai pikemminkin ymmärryksen puutteesta. Voisi ehkä olla hyvä aika myös muiden vääryyttä / taloudellista tappioita kokeneiden ilmoittaa asiasta luottokorttifirmoilleen. Useiden asiakkaiden kokemusten perusteella tällaisilta firmoilta olisi hyvä saada luottokorttien veloitusoikeudet uudelleen arviointiin. Tulen kirjoittamaan asiasta myös kansainvälisillä foorumeilla...

PS. Ei tässä muu harmita mutta sinne jäi ne 600:sen skaalakopat  :(


Nyt tuntuu Trexmadin Simonilla olevan aikaa kirjoitella sähköposteja. Perjantaina lähetetyn mailin jälkeen (Mastercard mukana kuvioissa) on normaalista poiketen maileja tupsahdellut useampia päivässä - sisältäen hieman hätääntyneitä selityksiä mutta myöskin ilmoitus luottokortille palautetuista rahoista. Olen ilmoittanut että Mastercard seuraa jo tilannetta ja on heidän käsissään päättää jatkotoimenpiteistä  ;). Nyt tuntuisi olevan otollinen aika reklamoida saamattomista / myöhässä olevista tilauksista ..
T-Rex 250 [3*S3153][Spartan ds760+S3153]
T-Rex 600E GF [3*S3050][Spartan ds760+S9254]
T-Rex 600E GF [3*S3050][Spartan ds760+S9254], metal-head / TT
Futaba 12FG G3 2.4 GHz FASST
Bantam BC6-10 / BC8DX Phoenix RC SU26 40e / Extra 300LP (1.73m)

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #255 : 01 Maaliskuu, 2009, 00:43:35 »
Fast ladilta tilasin kamaa 25.2. illalla ja 26.2. päivällä tuli mailia et tavarat on kerätty ja lähetetty. Nyt sit odotellaan millon paketti saapuu...
Näin sanoivat minullekin...

From:    orders@fast-lad.co.uk
Subject:    Order Update
Date:    25. helmikuuta 2009 klo 10.35.46

Many thanks for your order, your goods have been picked and will be dispatched today. .

Mutta ei anna seurantakoodi vieläkään mitään infoa paketista. Eipä siinä kyllä mitään kiireellistä olekaan...

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #256 : 01 Maaliskuu, 2009, 08:58:43 »
Fast ladilta tilasin kamaa 25.2. illalla ja 26.2. päivällä tuli mailia et tavarat on kerätty ja lähetetty. Nyt sit odotellaan millon paketti saapuu...
Näin sanoivat minullekin...

From:    orders@fast-lad.co.uk
Subject:    Order Update
Date:    25. helmikuuta 2009 klo 10.35.46

Many thanks for your order, your goods have been picked and will be dispatched today. .

Mutta ei anna seurantakoodi vieläkään mitään infoa paketista. Eipä siinä kyllä mitään kiireellistä olekaan...

Tätä juuri tarkoitin kun sanoin, että ne ilmeisesti keräävät paketit, mutta eivät vie niitä postiin kun muutaman päivän välein, sillä tossa vaiheessa kestää usein päivä kaks ennen kun se oikeasti ilmestyy postin järjestelmiin. Eikä syynä voi olla hidas kirjautuminen kun ei se mihinkään etene sinä aikana.

Mitä ilmeisemmin niillä on samanlainen systeemi kun Suomessa, että pakettilappuja voi hamstrata liikkeeseen ja ilmoitella koodeja asiakkaille ilman, että vielä lähettää pakettia. Sitten muutaman päivän päästä vie sen oikeasti postiin ja koodi rekisteröityy lähetetyksi. Mikäli käyttävät vielä kuljetus liikettä (eivät itse toimita postiin) niin voi kestää puolityöpäivää ennen kun kuski hakee paketit.

Poissa 0lli

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #257 : 02 Maaliskuu, 2009, 12:08:58 »
Heh. Tilasin toissaviikon torstaina Boca Bearingiltä (jenkeistä) neljä vähän parempilaatuista laakeria Bladen perään. Tänään tuli iso USPS:n kirjekuori, jossa oli 13 noin A5-kokoista kiiltävää pahvista mainosflyeria, hiirimatto (johon painettu firman logo ja tuuma-/metrimittojen konversiotaulukko), A4-arkillinen eri kokoisia firman mainostarroja ja sitten kuoren pohjalla pienenpieni minigrip-pussi, jossa tilatut laakerit. :)
Walkera X350 Pro, Parrot AR.Drone

Poissa RikuP

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #258 : 03 Maaliskuu, 2009, 16:22:17 »

Sori epätarkka kirjoitus - tarkoitin siis, että tuo oli aika tilauksesta - Fast Ladin pojatkun pari kolme päivää jemmaavat paketteja ennen kun lähettävät paketit oikeasti. Keräys tapahtuu pian ainakin järjestelmän mukaan jopa viikonloppuisin, mutta sitten paketin lopullinen lähettäminen ottaa sen 2-3 päivää usein. Myöskin noissa ilmoittamissani päivissä olen laskenut mukaan kaikki päivät enkä vain työpäiviä.


Fast ladilta tilasin kamaa 25.2. illalla ja 26.2. päivällä tuli mailia et tavarat on kerätty ja lähetetty. Nyt sit odotellaan millon paketti saapuu...

Seurantakoodin mukaan 28 päivä saapunut suomeen ja tänään hainkin sit paketin postista. Omat kokemukset fast ladistä ainakin ihan positiiviset.

Poissa Affen

  • Seniori torppari
  • *****
  • Niilo Koivunen
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #259 : 03 Maaliskuu, 2009, 16:54:20 »
20 päivää on aika normaali aika vielä joistakin paikoista. Mutta olen nyt oottanut 6kk yhtä pakettia, viime viikolla taas sanoivat lähettäneensä, se on musta aika pitkä aika jo ;D

Djabu

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #260 : 03 Maaliskuu, 2009, 17:31:14 »
No sama tuo jos on hyväuskoinen kansalainen  :D 7 kertaa olen tilannut Uk:n puolelta ja 5 x tullut alle viikossa. Titanin kun tilasin ,kesti 2vk. Tosin, mulla oli siinä seurantakoodi heti annettu kun tilaus lähti (seuraavana päivänä tilauksesta).

Ei herätä ainakaan luottamusta jos ei laita seurantakoodia edes ja lupaillaan vain että on lähtenyt eteenpäin.



z0tis

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #261 : 03 Maaliskuu, 2009, 21:24:08 »
No sama tuo jos on hyväuskoinen kansalainen  :D 7 kertaa olen tilannut Uk:n puolelta ja 5 x tullut alle viikossa. Titanin kun tilasin ,kesti 2vk. Tosin, mulla oli siinä seurantakoodi heti annettu kun tilaus lähti (seuraavana päivänä tilauksesta).

Ei herätä ainakaan luottamusta jos ei laita seurantakoodia edes ja lupaillaan vain että on lähtenyt eteenpäin.




Semmosta se tuppaa olemaan välillä noiden joidenki liikkeiden kanssa, ja itse oon tilannu fast ladilta ja realraptorissilta ja saanu aina alta 5vrk toimituksen, ja blinkiltä meni yli 1kk, ja lupailivat koodeja ja muita mitä ei koskaan ees tullu luvattuna ajankohtana

Poissa JLa

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #262 : 04 Maaliskuu, 2009, 15:23:53 »
WARNING!!! www.trexmad.co.uk WARNING!!!

Suosittelen vahvasti välttämään tätä liikettä!!!! Saimme 1.2 tarjouksen (arvo n.1600e) jossa kirjallisesti erikseen luvattiin toimitus 3 päivän sisällä, teimme tilauksen. Kahden viikon kuluttua ja usean kyselyn jälkeen ilmoitettiin että osa tavaroista oli vaurioitunut kuljetuksessa ja odottivat uusia (tavaroita jotka piti olla varastossa tilausta tehdessä). Annoin aikaa tämän viikon perjantaihin toimittaa tavarat (30 päivää, maksimi toimitusaika sivuston mukaan). Tänään tuli vastoin lupauksia vain pieni osa tavaroista ja sen lisäksi muutama osa joita ei edes tilattu! Olen tänään Ilmoittanut MasterCardille tapauksesta ja ellei luottokorttiani ole hyvitetty maanantaihin mennessä, teen kirjallisen reklamaation luottokorttiyhtiölle joka hoitaa asian eteenpäin.

Eli:
- toimitus kestää järkyttävän pitkään (väh. 30 vrk)
- sähköposteihin vastataan pitkällä viiveellä
- aina löytyy joku tekaistu syy viivytykseen
- saat todennäköisesti jotain muuta kuin tilasit - jos sitäkään.

Sähköpostien perusteella en ole enää oikein varma onko kyse välinpitämättömyydestä, vedättämisestä vai pikemminkin ymmärryksen puutteesta. Voisi ehkä olla hyvä aika myös muiden vääryyttä / taloudellista tappioita kokeneiden ilmoittaa asiasta luottokorttifirmoilleen. Useiden asiakkaiden kokemusten perusteella tällaisilta firmoilta olisi hyvä saada luottokorttien veloitusoikeudet uudelleen arviointiin. Tulen kirjoittamaan asiasta myös kansainvälisillä foorumeilla...

PS. Ei tässä muu harmita mutta sinne jäi ne 600:sen skaalakopat  :(


Nyt tuntuu Trexmadin Simonilla olevan aikaa kirjoitella sähköposteja. Perjantaina lähetetyn mailin jälkeen (Mastercard mukana kuvioissa) on normaalista poiketen maileja tupsahdellut useampia päivässä - sisältäen hieman hätääntyneitä selityksiä mutta myöskin ilmoitus luottokortille palautetuista rahoista. Olen ilmoittanut että Mastercard seuraa jo tilannetta ja on heidän käsissään päättää jatkotoimenpiteistä  ;). Nyt tuntuisi olevan otollinen aika reklamoida saamattomista / myöhässä olevista tilauksista ..


Tänään tuli palautus luottokortille (3 arkipäivää) - asia siis siltä osin kunnossa. Itse asioin tuossa liikkeessä tasan kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran... Kävin vielä lyhyen kirjeenvaihdon Simonin kanssa, hän ei edelleenkään myönnä antaneensa väärää tietoa, muuttaneensa tilausta / toimitusaikataulua ilman asiakkaan hyväksyntää ja sepittää sellaisia satuja, joita aikuiset ei usko (faktat nähtävissä viestihistoriassa). Suosittelen muita vaihtoehtoja shoppailuun..
T-Rex 250 [3*S3153][Spartan ds760+S3153]
T-Rex 600E GF [3*S3050][Spartan ds760+S9254]
T-Rex 600E GF [3*S3050][Spartan ds760+S9254], metal-head / TT
Futaba 12FG G3 2.4 GHz FASST
Bantam BC6-10 / BC8DX Phoenix RC SU26 40e / Extra 300LP (1.73m)

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #263 : 04 Maaliskuu, 2009, 15:42:22 »
Fast ladilta tilasin kamaa 25.2. illalla ja 26.2. päivällä tuli mailia et tavarat on kerätty ja lähetetty. Nyt sit odotellaan millon paketti saapuu...
Näin sanoivat minullekin...

From:    orders@fast-lad.co.uk
Subject:    Order Update
Date:    25. helmikuuta 2009 klo 10.35.46

Many thanks for your order, your goods have been picked and will be dispatched today. .

Mutta ei anna seurantakoodi vieläkään mitään infoa paketista. Eipä siinä kyllä mitään kiireellistä olekaan...
Paketti tulikin sitten viikossa täysin eri seurantakoodilla, kuin alunperin ilmoittivat... ::)

tuupola

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #264 : 04 Maaliskuu, 2009, 16:26:07 »
Onko tuossa Helidirectissa jokin catch. Ihmettelen tässä vain kaupan edullisuutta.  Täysin sama TREX paketti  Helidirectista tilattuna 365USD kun taas Fast Ladilta 639 GBP = 898USD. Yli puolet halvempaa, ihan sama vaikka tuohon tulee tulli ja alv päälle.

Yleensä jos jokin on liian halpaa on siinä joki catch mukana...

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #265 : 04 Maaliskuu, 2009, 16:33:14 »
Itse olen HeliDirectiä paljon käyttänyt ja on aina toiminut hyvin .


EDIT: ei varmaan ole kyllä sama paketti mitä katot,,puuttuu jotain
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Poissa MTHS

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #266 : 04 Maaliskuu, 2009, 16:39:41 »
Itse olen HeliDirectiä paljon käyttänyt ja on aina toiminut hyvin .

Samanlaisia kokemuksia. Mikä hauskinta, tavara tulee sieltä usein nopeammin ja halvemmin postikuluin kuin Englannista.

Poissa kopperi

  • Opetteleva torppari
  • **
  • "happy landings" 2013
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #267 : 10 Maaliskuu, 2009, 01:19:04 »
ei tunnu noilla kaupoilla hommat menevän putkeen,,

tänään laitoin kahteen eri paikkaan kyselyä tilatuista kamoista,
jotka tilattu 2vko sitten,,
ei ole tullu mailia,,tracking koodeja tms,,

hobbycitystä tilasin akkuja,,ja zooms heliltä varaosia,,
eikä mitään ole näkynyt,,?
rahat on kyllä luottokortilta kelvanneet,,
yleisesti ottaen tuntuu olevan "paskamäihä"itellä noiden
tilausten kanssa ulkomailta,,kun kestää aina törkeen kauan,
eikä mikään tule perille ilman että tarttee itte potkia myyjää jatkuvasti :P

pari päivää venttaan ja jos ei mitään selviä,,tai kamat seisoo edelleenkin,,
taidan perua koko tilaukset ja tilata muualta missä homma toimii,,
kun alkaa hermoa kiristään odotellessa,,
JR PCM10X
Ma X-Cell Pro1

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #268 : 10 Maaliskuu, 2009, 07:57:58 »
Pari kolme viikkoa hobbycitystä on täysin normaalia halvimmalla seurantakoodittomalla postilla. Sieltä ei tule sähköpostiin suoraan mahdollista seurantakoodia, se pitää käydä sieltä kaupan sivuilta katsomassa.

Poissa Emty

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • RC-Kopterit Ry
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #269 : 10 Maaliskuu, 2009, 11:41:13 »
Jep, jep Fast-Lad:ilta paketti yllättäen neljässä päivässä (yleensä 5).
XairCraft 650: DJI WKM, 4s 6000mAh, Olympus E-MP1
FBL T-Rex 700E: 12s 5000mAh, cc ICE HV 160, 3G
FBL T-Rex 500: 6s 2600mAh, cc ICE 75, 4 x S9257, ds760, sk360, 14T
T-Rex 250: Super Combo, 3s 850mAh

Poissa kopperi

  • Opetteleva torppari
  • **
  • "happy landings" 2013
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #270 : 10 Maaliskuu, 2009, 14:12:26 »
tänään tuli mailia sitten hobby cityltä,,
ne perkl##n akut ei ole edes lähteny vielä!!! >:(

jotain "sekoilua" ja "erroria" ollut kuulemma paypalin kanssa,,
"selvittävät asiaa",,,
sivuilla lukee kuitenkin että"maksettu" ja toisessa kohtaa "varattu",, ???
 
voi venäjä,,kaks viikkoa ventannu turhan päiten,,eikä edes ole
vaivautuneet ottamaan sähköpostitse yhteyttä jos kerran jotain hämminkiä,,
että osaa olla raivostuttavaa,,kun jos ei itte jatkuvasti hiilosta,mitään
ei selviä tai infoa saa,,saatikka tiedä missä mennään,,
mistähän tässä maksaa,,noille tarttis pitää luento asiakas palvelusta,,
 
Zooms heli pitää hiljaiseloa,,ei ole kuulunu mitään,,mikähän suutari pommi
siellä kytee,,?
JR PCM10X
Ma X-Cell Pro1

Poissa mnentwig

  • Elävä Legenda
  • *****
  • this sentence no verb
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #271 : 10 Maaliskuu, 2009, 17:02:41 »
well, you're not the first one who's having bad experience with HobbyKing / HobbyCity.
But, they will spam you 'til the end of time. At least one thing they are good at.

Poissa MTHS

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #272 : 11 Maaliskuu, 2009, 14:11:08 »
Tilasin 3.3. Fast Ladilta 3 kpl Outrage XP25 5000 mAh lipoja. Tänään tuli akut, UPS toi kotiovelle. Kaikissa akuissa päällinen rikki. Kuvat ohessa.

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #273 : 11 Maaliskuu, 2009, 16:40:04 »
Mitään tietämättä kiinnostaa kumminkin. Pullistuneet jossain välissä? Lämpötilan vaihtelun seurauksena tai jotain muuta? Onko kumminkin varastointijännitteet, jos ei niin saattaa herätä epäilys mitä ovat mahtaneet kokea?
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

tuupola

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #274 : 11 Maaliskuu, 2009, 17:13:34 »
Mielenkiintoista. Mulla on kanssa tällä hetkellä Outragen akkuja ja muuta kamaa FastLadilta tulossa UPSilla. Näyttää olevan jossain Saksassa tällä hetkellä. Katsotaan mitä minulle siis tulee.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35773 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2787 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274693 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74