Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612658 kertaa)

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1125 : 11 Elokuu, 2011, 21:08:17 »
Se on sitten eri juttu, mistä tulli saa resurssit seuloa kaikki n. miljoona pikkupakettia/kuplamuovikuorta päivässä. Selvitellä sitten ne nettitullauksen kanssa kämmeltäviltä asiakkailta. Sekään ei ole vaihtoehto, että kohta tullissa on puolen vuoden jono käsiteltäviä nettiostoksia. Eiköhän jonkinlainen kohtuus ja harkinta kuten tähänkin asti ole kaikkein vaivattomin sekä asiakkaan, että valtion kannalta.

Totta joka sana ja toivotaan että järki tossa voittaa. Sehän se vaan pelottaa kun muistaa mitä se sähläys oli taannoin tuontiautojen tullauksessa. Vähäpätöisin asia oli asiakkaan etu ja vaivattomuus...

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1126 : 15 Elokuu, 2011, 13:13:07 »
Nonnii ... tänään vihdoinkin kustiposti toi kotiovelle mun akkunivaskan. Eikä menny edes tulliin vaikka sisällä oli 3 Nanotekkiä. Se täytyy kyllä tunnustaa että ei nuo lähetysajat noissa nettikaupoissa oikein paikkaansa pidä että tästä lähin ainakin itse suhtaudun suurella varauksella toimitusnopeuteen enkä todellakaan maksa mistään nopeammasta toimitustavasta. Tosin jonkun HK:n kokoisen lafkan ollessa kyseessä se määrä tavaraa mikä sieltä lähtee niin ei mikään ihme jos joskus vähän kestää. Nämä akut oli pakattu todella huolellisesti ja moitteettomassa kunnossa eli siitä propsit HK:n pakkaajille.

Lainaus
1.8.2011 16:26   Payment sent via Paypal
1.8.2011 16:27   Payment accepted
1.8.2011 16:27   Order has been sent to the warehouse print queue for dispatch.
8.8.2011 11:30   your product(s) have been double checked and are now packed in their box and sent to the dispatch area
9.8.2011 13:50   your item has been dispatched from our warehouse.

9.8.2011 16:49   Shipments in transit from Origin
9.8.2011 17:32   Acknowledged at Transit Centre
9.8.2011 18:02   Processing at Sorting Centre
11.8.2011  7:57   Processing at Air Transit Centre
11.8.2011 13:35   Handover to Airline

12.8.2011 11:26 Saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
12.8.2011 13:59 Siirtynyt kuljetukseen 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
12.8.2011 14:17 Vastaanotettu kuljetuksesta 01010 ITELLA LOGISTIIKKA KULJETUS
12.8.2011 14:40 Lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
14.8.2011 22:35 Siirtynyt kuljetukseen 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
15.8.2011 05:32 Vastaanotettu kuljetuksesta 48250 KOTKA
15.8.2011 11:30 Luovutettu vastaanottajalle
« Viimeksi muokattu: 15 Elokuu, 2011, 13:25:54 kirjoittanut Iceheart »

Poissa tounison

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1127 : 17 Elokuu, 2011, 08:55:49 »
Täytyy kehua Ehirobon ripeää toimintaa. Tilaus kopukasta jätettu 11.8 iltapäivällä ja tänään 17.8 aamulla noudettavissa Liedosta. vaikka oli vkoloppu välissä, niin kiirettä pitää lähetellä.
Lähetys tapa oli halvin:
Air Parcel Rate (7 - 14 business days to major countries):    EUR19.93

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1128 : 17 Elokuu, 2011, 09:09:11 »
nyt ollaan menty siitä pisteestä yli että voi jo avautua! >:(
kyseessä on align-trex.co.uk joka on tähän asti palvellut moitteetta ja nopeasti vaan ei tällä kertaa!

tilasin ylin kuukausi sitten pari 700 rekkulan peräakselia ku olivat jokapaikasta muualta loppu ja halusin vaihtaa ku joillain on katkennu ilmassa...

liike laittoi kamat liikkeelle mutta eivät koskaan saapuneet suomeen...
jossain kahden viikon kohdalla laitoin myyjälle spostia että nyt on jotain vialla ja vastaus tuli nopeasti ja kuului vapaasti suomennettuna jotakuinkin "otan selvää missä paketti menee"... no viikko meni taas ja mitään ei kuulunut! >:(

laitoin uuden sähköpostin ja vaadin tracking numeroa jota ei jostain syystä mulle aluksi lähetetty niinkuin yleensä lähetetään heti kun tilaus lähtee varastolta...

itella ei tosta numerosta tienny mitään ja royal mailin viimeisin status on:
"Your item, posted on 21/07/11 with reference RJ819078114GB was delivered in SLOUGH PDO on 02/08/11."

lähetin myyjälle taas viestiä ja selitin että suomessa toi ei ole edes käynyt ja royal mail sanoo noin...

vastaus tuli taas vapaasti suomennettuna että "luulen että paketti on tulossa takasin meille. pyydän että joku tarkistaa tämän"

taas meni viikko eikä mitään kuulunu! >:(

sitte meni hermo ja lähetin viestin että tästä on menny kuukausi kun olen maksanut noi osat ja tarvitsen ne mahdollisimman nopeasti joten voiko "se joku" nyt selvittää ne mulle! :D

menny jo monta päivää eikä ole vastattu yhtään mitään!

suosittelen siis kiertämään ton putiikin kaukaa! :-\

e. ei ole isot rahat kyseessä mutta pattiin ottaa tällanen ja paljon >:(
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1129 : 17 Elokuu, 2011, 10:25:03 »
nyt ollaan menty siitä pisteestä yli että voi jo avautua! >:(
kyseessä on align-trex.co.uk joka on tähän asti palvellut moitteetta ja nopeasti vaan ei tällä kertaa!

tilasin ylin kuukausi sitten pari 700 rekkulan peräakselia ku olivat jokapaikasta muualta loppu ja halusin vaihtaa ku joillain on katkennu ilmassa...

liike laittoi kamat liikkeelle mutta eivät koskaan saapuneet suomeen...
jossain kahden viikon kohdalla laitoin myyjälle spostia että nyt on jotain vialla ja vastaus tuli nopeasti ja kuului vapaasti suomennettuna jotakuinkin "otan selvää missä paketti menee"... no viikko meni taas ja mitään ei kuulunut! >:(

laitoin uuden sähköpostin ja vaadin tracking numeroa jota ei jostain syystä mulle aluksi lähetetty niinkuin yleensä lähetetään heti kun tilaus lähtee varastolta...

itella ei tosta numerosta tienny mitään ja royal mailin viimeisin status on:
"Your item, posted on 21/07/11 with reference RJ819078114GB was delivered in SLOUGH PDO on 02/08/11."

lähetin myyjälle taas viestiä ja selitin että suomessa toi ei ole edes käynyt ja royal mail sanoo noin...

vastaus tuli taas vapaasti suomennettuna että "luulen että paketti on tulossa takasin meille. pyydän että joku tarkistaa tämän"

taas meni viikko eikä mitään kuulunu! >:(

sitte meni hermo ja lähetin viestin että tästä on menny kuukausi kun olen maksanut noi osat ja tarvitsen ne mahdollisimman nopeasti joten voiko "se joku" nyt selvittää ne mulle! :D

menny jo monta päivää eikä ole vastattu yhtään mitään!

suosittelen siis kiertämään ton putiikin kaukaa! :-\

e. ei ole isot rahat kyseessä mutta pattiin ottaa tällanen ja paljon >:(

jahas nyt vastasivat heti kun äsken sinne avauduin... pitäis olla uudet romut matkalla vielä tänään :) katotaan miten käy!
aikasemmin tää putiikki on tosiaan aina toiminut ja ollu vieläpä nopea!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1130 : 18 Elokuu, 2011, 08:45:09 »
Morjes

Onko kukaan periny esim HK;lta rahoja takaisin. Laitoin eilen supportin kautta pyynnön että maksaisivat rahat takaisin. Pian tuliki vastaus että pyyntö vastaan otettu. Ja kun tänä aamuna kävin kattomassa niin minun bonus pointsit oli hävinny. Mutta Paypal tilini näyttä 0,00. Eli onko Paypalissa joku viive jos kauppa maksaa takasin päin. Vai häviskö mun rahat kuin pieru saharaan. Aika jännää.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1131 : 18 Elokuu, 2011, 09:00:58 »
Morjes

Onko kukaan periny esim HK;lta rahoja takaisin. Laitoin eilen supportin kautta pyynnön että maksaisivat rahat takaisin. Pian tuliki vastaus että pyyntö vastaan otettu. Ja kun tänä aamuna kävin kattomassa niin minun bonus pointsit oli hävinny. Mutta Paypal tilini näyttä 0,00. Eli onko Paypalissa joku viive jos kauppa maksaa takasin päin. Vai häviskö mun rahat kuin pieru saharaan. Aika jännää.

ootko sä käyttäny paypalin jotain tiliä?

mulla on ainakin paypal kytköksissä mun visaan joten rahat lähtee aina visalta ja sinne ne myös tulee takasin hyvityksenä
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1132 : 18 Elokuu, 2011, 09:56:15 »
ootko sä käyttäny paypalin jotain tiliä?

mulla on ainakin paypal kytköksissä mun visaan joten rahat lähtee aina visalta ja sinne ne myös tulee takasin hyvityksenä

Onhan mulla visa electron kytketty Paypaliin jolta maksut velotetaan. Mutta eipä ole tullu pankkitilillekkään mitään. Saas nähdä miten tässä käy

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1133 : 18 Elokuu, 2011, 11:46:15 »
Mahtaisko siinä olla jokin viive?
Mulla ainakin rahat tuli kyllä, mutta en muista kuinka nopeasti näkyi.
Käytössä ei ole toki elektronia.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa krpk67

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • T-REX 500 ESP
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1134 : 24 Elokuu, 2011, 15:43:06 »
Papukaijan merkki ---> www.rc-choppers.com. Tilasin tuolta pikkukopterin sunnuntaina, ja tänään oli pakettikortti postilaatikossa.
T-REX 500 ESP - T-REX 450 PRO - Blade 130X - DX7 - Phoenix

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1135 : 24 Elokuu, 2011, 16:06:01 »
nyt ollaan menty siitä pisteestä yli että voi jo avautua! >:(
kyseessä on align-trex.co.uk joka on tähän asti palvellut moitteetta ja nopeasti vaan ei tällä kertaa!

tilasin ylin kuukausi sitten pari 700 rekkulan peräakselia ku olivat jokapaikasta muualta loppu ja halusin vaihtaa ku joillain on katkennu ilmassa...

liike laittoi kamat liikkeelle mutta eivät koskaan saapuneet suomeen...
jossain kahden viikon kohdalla laitoin myyjälle spostia että nyt on jotain vialla ja vastaus tuli nopeasti ja kuului vapaasti suomennettuna jotakuinkin "otan selvää missä paketti menee"... no viikko meni taas ja mitään ei kuulunut! >:(

laitoin uuden sähköpostin ja vaadin tracking numeroa jota ei jostain syystä mulle aluksi lähetetty niinkuin yleensä lähetetään heti kun tilaus lähtee varastolta...

itella ei tosta numerosta tienny mitään ja royal mailin viimeisin status on:
"Your item, posted on 21/07/11 with reference RJ819078114GB was delivered in SLOUGH PDO on 02/08/11."

lähetin myyjälle taas viestiä ja selitin että suomessa toi ei ole edes käynyt ja royal mail sanoo noin...

vastaus tuli taas vapaasti suomennettuna että "luulen että paketti on tulossa takasin meille. pyydän että joku tarkistaa tämän"

taas meni viikko eikä mitään kuulunu! >:(

sitte meni hermo ja lähetin viestin että tästä on menny kuukausi kun olen maksanut noi osat ja tarvitsen ne mahdollisimman nopeasti joten voiko "se joku" nyt selvittää ne mulle! :D

menny jo monta päivää eikä ole vastattu yhtään mitään!

suosittelen siis kiertämään ton putiikin kaukaa! :-\

e. ei ole isot rahat kyseessä mutta pattiin ottaa tällanen ja paljon >:(

eilen tuli akselit kauheen väsytyksen ja uudelleen lähetyksen jälkeen!

eihän siinä menny ku reiluksi venähtänyt kuukausi! :D
no tuli kuitenkin :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1136 : 27 Elokuu, 2011, 19:33:37 »
heh heh meikäläinenkin sai vaan ihan suosiolla rahat takasin HK;lta. Ja nyt on jotain vialla tilasin HK;lta muuta romua tällä kertaa halvimmalla mahdollisella rahdilla niin perskele seuraavana päivänä tärähti seuranta numero. Ja kaiken lisäksi ylenin platinium memberiksi heh. Aika jännä ku olen tehnyt HK;lle tilauksia yht pikkasen alle 200$ edestä. Onks siittä edes mitään hyötyä olla platinium member. Ku noin vähällä siihen pääsee.

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1137 : 27 Elokuu, 2011, 19:44:50 »
muista varmasti mut oiskohan vaikuttanu vähän hintoihin,joskus jounin kanssa sitä vertailtiin...
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1138 : 27 Elokuu, 2011, 21:35:19 »
heh heh meikäläinenkin sai vaan ihan suosiolla rahat takasin HK;lta. Ja nyt on jotain vialla tilasin HK;lta muuta romua tällä kertaa halvimmalla mahdollisella rahdilla niin perskele seuraavana päivänä tärähti seuranta numero. Ja kaiken lisäksi ylenin platinium memberiksi heh. Aika jännä ku olen tehnyt HK;lle tilauksia yht pikkasen alle 200$ edestä. Onks siittä edes mitään hyötyä olla platinium member. Ku noin vähällä siihen pääsee.

Ootko huomannut joskus kun joku tuote on vähän aikaa selaimessa auki ja alanurkkaan ilmestyy "one time offer" lätkä jossa hinta halvempi?

No kuitenkin platina asiakkaille on noi one time offer hinnat valmiiksi, eli vähän halvemmalla saa kamaa ;)
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1139 : 30 Elokuu, 2011, 07:19:03 »
Mites tuota (mun yleisin kysymys tällä foorumilla) tuolta Fast Ladiltahan ei tuu ALV:ia ja tullia vai hä?

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1140 : 30 Elokuu, 2011, 07:21:37 »
Mites tuota (mun yleisin kysymys tällä foorumilla) tuolta Fast Ladiltahan ei tuu ALV:ia ja tullia vai hä?

alvit on jo hinnassa ja tulleja ei maksella eu alueella ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1141 : 30 Elokuu, 2011, 07:29:43 »
Hjees. Alko tuo alikili pro kitti vähän kiinnostaa jos ei ALZ:ia mistään enään saa. Katsellaan..

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1142 : 30 Elokuu, 2011, 15:18:22 »
Ohhoh! HK Parts:ilta tasan viikko sitten tilasin peräservon sekä vähän ALZ merkkistä osaa jo valmiiks hyllyyn. Tänään oli lappu laatikossa ja hain paketin. Otin halvimmat postit kun ei ihmeemmin kiirettä ole ja toimitusaika piti olla jotain 15päivän luokkaa. Tasan viikossa tulivat.

HK Parts siis pelaa ainakin nopeaa.

ALZ osat näyttää hyvältä ja ALZ peräservokin tuntuu laadukkaalta ja jykevältä kädessä. Ei välttämättä mikään huono merkki jos haluaa aitoon PRO:hon varaosaa ilman Align lisää.

E: Ja omassa muovirasiassa johon painettu ALZRC teksti tuli tuo servo. Varaosatkin ALZRC pusseissa.
« Viimeksi muokattu: 30 Elokuu, 2011, 15:24:11 kirjoittanut Toeh »

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1143 : 30 Elokuu, 2011, 15:42:53 »
Quick UK on nimensä veroinen kauppa.
Perjantaina tilasin akut ja nyt on tassuissa.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1144 : 01 Syyskuu, 2011, 16:39:32 »
Tuolla autoilijoiden puolla mielenkiintoista juttua h-kunkusta http://rc10.fi/index.php?topic=60019.0

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1145 : 01 Syyskuu, 2011, 16:51:59 »
pitäskö kopu.netissäkin ruveta pitää tolasta listaa?

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1146 : 01 Syyskuu, 2011, 17:02:40 »
Testasin muuten jonkun buddy -linkkiä ja kyllä sais halvemmalla kamaa.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1147 : 01 Syyskuu, 2011, 17:11:45 »
pitäskö kopu.netissäkin ruveta pitää tolasta listaa?

Ilman muuta jos kerran toimii! Vahinko vaan ettei tuolla ole nyt oikein mitään varastossa jolle olisi tarvetta kun tuo futaban kama on aina loppu.

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1148 : 01 Syyskuu, 2011, 17:25:35 »
noni ei muuta ku sitte johonki van säie tälle listalle, kuka haluu alottaa? :)

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1149 : 01 Syyskuu, 2011, 17:28:18 »
pitäskö kopu.netissäkin ruveta pitää tolasta listaa?
Mitä sitä keksimään pyörää uudelleen kun kerran valmistakin on tarjolla: http://hk.rc-international.info/swarm. Lähes 3000 koodia ja hyvä haku. Koodia syöttäessä hakee automaattisesti tuotteen tiedot, hinnat (loggaamattoman/alennettu) ja varastotilanteen sillä hetkellä. Ja suora linkki HK:n sivulle kyseisellä koodilla. Helppoa  ;D

Ja mie luulin, että tää oli kaikkien tiedossa. Osassa tavaraa, kuten kutistesukissa, alennus% on melkoinen, toisissa taas hyvin minimaalinen. Buddy-kamassa on vain se rajoitus, että saa vain yhden kyseistä tavaraa ostoskoriin. Alussa sai bugia abusaamalla useita, mutta se korjattiin. Toisinaan onnistun vielä saamaan useampia kappaleita alennetulla hinnalla.

Comboista löytyvät tuotteet ovat yleensä vieläkin halvempia mitä buddy-koodilla saa eikä niissä ole määrärajoitusta eikä varsinaisen tuotteen ostopakkoa. Comboista tietyn tuotteen haku onnistuu muutamassa sekunnissa Googlen avulla.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35778 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2788 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274730 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74