Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat (arkisto)  (Luettu 612516 kertaa)

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1100 : 09 Elokuu, 2011, 14:04:56 »
Oho ... mun 1.8 ostama EMS paketti HK:sta on VIHDOINKIN siirtynyt postin kuljetettavaksi, tosin saas nyt nähdä kuinka kauan vielä menee ennen kuin paketti on joko tullin hellässä huomassa tai mun käsissä ;D

Onneks olkoon.

Mun paketti on kans saannut uuden tilan. Ja tämä uusi tila on BACK ORDER. Eli tila siirtyi pakkauksesta back order tilaan. Saa*ana . Vaikka varasto oli plussalla kun tilasin. Ja siinäki meni vain viikko tilauksesta että tila meni back ordeiin. Ihme säätöä tuolla HK;lla Saas nähdä et tulenko ikinä saamaan akkujani.

Poissa tounison

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1101 : 09 Elokuu, 2011, 14:51:17 »
Onkos kukaan tälläisestä puljusta tilannut?
http://www.oomodel.com/.

Jos tuollaista Tarot clone koittaisi, kun ei hirveästi ole haukuttu ja hk450 versiot on aina loppu.

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1102 : 09 Elokuu, 2011, 20:06:47 »
Tarot on käsittääkseni niitä "parempia" klooneja, eli ihan ok laatua sinällään.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1103 : 09 Elokuu, 2011, 20:09:46 »
hk-parts.com myy pääsääntösesti tarotin osia, ihan ok osia ollu mitä oon joskus tilannu. Taitaa myydä koptereitaki.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1104 : 10 Elokuu, 2011, 00:23:44 »
Neljä Tarot:ia ostaneena (kolme 450:tä ja yksi 250:en) ja pari kasanneena (250:en tuli koottuna, mutta korjattu lukuisia kertoja) voin kertoa, että kyllä niillä pääsee harjoittelun ja rikkomisen makuun (hinta vs. laatu vastanneet odotuksia - ostin valkoisissa pahvilaatikoissa ilman ylimääräisiä brändimerkkejä, taisi olla silloin 40 e paikkeilla 450 carbon kitit sinisillä tai limited edition kullanvärisillä metalliosilla). En ole toisaalta omaa Trex 450 PRO:ta vielä kasannut ja kokeillut, joten siihen en voi vielä verrata. Trex 250 on tullut kasattua, mutta eipä siitäkään voi sanoa muuta kuin, että viimeistellympi maksaa enemmän ja joillekin merkeille voi laittaa vielä vähän ekstrahintaa päälle. Siksipä ajankin Toyotalla, suht varma peli, kohtuuhintainen huoltaa, eikä ollut ylihinnoiteltu... :)

ps. Olipa aika hyvän näköinen kauppa tuo OOModel (ja vielä pääpaikka Shanghaissa, mielenkiintoista - tuli jo kutsu ens kevään pienoismallimessuillekin sinnepäin - kovasti kihelmöisi lähteä, mutta pitäisi olla jotain ostettavaa, että olisi järkeä mennä).
« Viimeksi muokattu: 10 Elokuu, 2011, 00:45:07 kirjoittanut Mikka »
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1105 : 10 Elokuu, 2011, 01:06:34 »
Ainiin, kunnon sähköt kannattaa sitten laittaa, vaikka halvempaa runkoa ja varaosaa tilaisikin...Mutta joo 51 euroa rungosta ei kuulustaisi riistolta, paitsi että tulee postit ja ALV:it, eli mitähän siitä sitten tulee.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1106 : 10 Elokuu, 2011, 08:02:44 »
Heh heh en tiiä itkiskö vai naurais. Hitto että menee järki ton HK;n kans. Eilen päätin sitte peruttaa tilaukseni, jotta voisin ostaa toisia akkuja joita oli reilusti plussan puolella. No peeruutus onnistu hyvin ja tilauksen summa 101$ ilmaantu bonus pointseiks joilla voin ostaa. No ei muutakuin ostoskori täyteen tavaraa ja kassalle. Mutta noilla mun pointseilla ei voikkaan maksaa rahtia vaan se ois pitäny maksaa erikseen.

ELI MIT VI**UA JOS OLEN JO MAKSANU KERRAN RAHDIN JA PERUN TILAUKSEN JA SAAN RAHAT TAKAISIN NIIN MIKSEN VOI NIILLÄ MAKSAA UUTTA RAHTIA Eli HK;n poijjaat saivat pakko myytyä mulle 30$ edestä jotain roinaa. Kun maksamani EMS rahdista palautetut rahat on pakko käyttää johonki tuotteisiin. En ymmärrä mutta fiksuja noi kinuskit ainakin on.

Poissa Iceheart

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit Ry #0189
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1107 : 10 Elokuu, 2011, 08:18:31 »
Ehkä tää lisää sun ahdinkoa mika :

Lainaus
Shipment history
09/08/2011 18:02 Processing at Sorting Centre
09/08/2011 17:32 Acknowledged at Transit Centre
09/08/2011 16:49 Shipments in transit from Origin

Eli toisin sanoen mun akkunivaska on nytkähtänyt jo ulos HK:sta ja on mukamas postin käsittelyssä, Nyt vain odotellaan ilmoitusta tullista (sinne ne viimeistää jumittaa kuitenki mun tuurilla) ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1108 : 10 Elokuu, 2011, 08:22:54 »
Olis pitänyt vain vaihtaa tuotteet siihen edelliseen tilaukseen, eikä perua sitä ja tehdä kokonaan uutta.
Muista ensikerralla.
Mutta, mulla on neljästä servosta reklamaatio tehtynä sen kaavakken kautta ja sähköpostilla. Ei mitään vastausta ole kuulunut...
ja kohta kuukausi alkaa olla kulunut. Varmaan tuo tarkoittaa että, HK:n takuu ei kata jos tuote on heti paketista otettaessa viallinen ::)
Täytyy kärsiä nahoissaan :'( yhteensä 80€ servot.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1109 : 10 Elokuu, 2011, 08:48:16 »
just just mää kun ymmärsin et jos poistaa pelkät BACKORDER tuotteet niin tilaus lähtee ilman niitä ja valitulla rahdilla. Niin en uskaltanu kokeilla kun en halunnu ottaa riskiä että mulle lähtee tulemaan 2 pussia servoliittimiä 1kg EMS;llä

Onko tuolta muuten mahdollista saada rahoja takaisin. Eli vaikka Pay Pall tilille

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1110 : 10 Elokuu, 2011, 08:50:43 »
On. Kerran olen ottanut takaisin.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1111 : 10 Elokuu, 2011, 11:20:45 »
On. Kerran olen ottanut takaisin.

Ai kuinkas se onnistuu

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2024
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1112 : 10 Elokuu, 2011, 12:18:08 »
Peruuttamnalla tilauksen joka ei vielä ole lähtenyt. Muistaakseni siellä on optio sitä varten.... cancel order tms. 

-R
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1113 : 10 Elokuu, 2011, 12:31:09 »
Sähköpostilla muistaakseni hoidin homman.
Ja tuo livechat on myös hyvä muuttaa tilausta. Se käy siinä välittömästi.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

mika a

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1114 : 10 Elokuu, 2011, 13:13:04 »
Sähköpostilla muistaakseni hoidin homman.
Ja tuo livechat on myös hyvä muuttaa tilausta. Se käy siinä välittömästi.

mun Englannin kielen taidolla ei paljo chattäillä eikä lähetellä s postia. Mites sit toi Paypall tili et pystyykö kaikki PayPall tilit ottamaan rahaa takaisin päin. Vai vaatiko jotain extra juttuja. Minä kun en tosta PayPallistakaan ymmärrä mitään. Sen vaan olen oppinu et ku kaupan sivullz kirjotta maili osoitteen ja salasanan niin rahat häipyy tililtä ja paketti tulee tai sit ei tule.

Mitähän tän kaa tekis. Helpoimmalla varmaan pääsis kun maksais vaan ne akut niillä pointseilla ja rahdin PayPallilla . Mutku mutku

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1115 : 10 Elokuu, 2011, 13:15:53 »
kaikilla paypal tileillä pystyy ottaa rahat takas

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1116 : 10 Elokuu, 2011, 17:10:56 »
Heh heh en tiiä itkiskö vai naurais. Hitto että menee järki ton HK;n kans. Eilen päätin sitte peruttaa tilaukseni, jotta voisin ostaa toisia akkuja joita oli reilusti plussan puolella. No peeruutus onnistu hyvin ja tilauksen summa 101$ ilmaantu bonus pointseiks joilla voin ostaa. No ei muutakuin ostoskori täyteen tavaraa ja kassalle. Mutta noilla mun pointseilla ei voikkaan maksaa rahtia vaan se ois pitäny maksaa erikseen.

ELI MIT VI**UA JOS OLEN JO MAKSANU KERRAN RAHDIN JA PERUN TILAUKSEN JA SAAN RAHAT TAKAISIN NIIN MIKSEN VOI NIILLÄ MAKSAA UUTTA RAHTIA Eli HK;n poijjaat saivat pakko myytyä mulle 30$ edestä jotain roinaa. Kun maksamani EMS rahdista palautetut rahat on pakko käyttää johonki tuotteisiin. En ymmärrä mutta fiksuja noi kinuskit ainakin on.

itselleni on muutamista tuotteista tullut vähän sellainen kuva ettei niitä ole koskaan tarkoitus niitä tilanneille hommata vaan myydä sitten kingin "omia" merkkejä kun kuukausien odottelun jälkeen ihmiset peruvat kauppansa. Tästä syystä en ikinä tilaa mitään mikä on varastosta loppu.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1117 : 10 Elokuu, 2011, 17:28:41 »
mun Englannin kielen taidolla ei paljo chattäillä eikä lähetellä s postia. Mites sit toi Paypall tili et pystyykö kaikki PayPall tilit ottamaan rahaa takaisin päin. Vai vaatiko jotain extra juttuja. Minä kun en tosta PayPallistakaan ymmärrä mitään. Sen vaan olen oppinu et ku kaupan sivullz kirjotta maili osoitteen ja salasanan niin rahat häipyy tililtä ja paketti tulee tai sit ei tule.

Mitähän tän kaa tekis. Helpoimmalla varmaan pääsis kun maksais vaan ne akut niillä pointseilla ja rahdin PayPallilla . Mutku mutku

Saattaa olla että vähimmällä pääsee. Mutta kyllä minäkin googlen kääntäjällä olen pärjännyt niiden kanssa :D
Asiat tullut hoidetuksia.

Mä tilasin aikoja sitten ihan vaan kokeilumielessä sellaista tuotetta jota ei ole ollut melkein vuoteen varastossa.
Kas kummaa nyt juur tuli ilmoitus että nyt paketti on lähdössä :D
Meinasi mulla kyllä usko loppua ja kävi mielessä perua tilaus mutta sinnikkyys palkittiin.
Mutta yleisesti ottaen on turha kuvitella saavansa nopeasti sellaista tuotetta jota ei oel varastossa.

Ps. 89 HK:n tilausta nyt tehty :/
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1118 : 10 Elokuu, 2011, 19:04:40 »
Onneksi aika moni tavara on sellainen jolle korvaavakin tuote löytyy. Itse kasasin 450GT PROn kaikkine oheistarvikkeineen puhtaalta pöydältä 95%:sti HK:n osista. Kaikki tilattu oli vain sellaista mitä oli varastossa eikä mitään ongelmia kun vaihdoin joitain tuotteita muihin sopiviin suunnilleen samassa hintaluokassa.
Ainoa tuska oli tossa kesä-/heinäkuussa kun tekivät varaston laajennusta ja jotain järjestelmämuutoksia niin paketit vähän viipyi. Nyt taas tuli uusimmat ihan keskimääräiseen 1,5viikon toimitusaikaan.
Miettikääs mitä siitä olisi tullut jos se suomalainen IT-firma, joka teki verohallinnon ja muutaman muun suuren putiikin "kuuluisan" järjestelmäremontin, olisi tehnyt HK:lle uudet softat. Oliskohan jo ens vuoden maliskuussa ensimmäiset tänä kesänä tilatut rojut perillä... HK:n tilausmäärillä en usko että ihan niin pian  :D Siihen nähden noi viikon/kahden viivästykset on pikku juttuja kuitenkin vaikka ne tietty hermolle käykin siinä vaiheessa kun kopu on pöydällä hajalla ja osia vailla...

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1119 : 11 Elokuu, 2011, 14:55:10 »
Maanantaina oli kotiin tullu lappu postista ja tänään hain laturin, 2x 2200mah akut, parit lavat sekä banaanilittimiä pussillisen. Eli sen tasan kaksi viikkoa meni tilauksessa kokonaisuudessa. Ei paha HK:lta. Varsinki varastoremontin aikaan. Eli hyvinkin aaltoilevaa ja muuttuvaa on tuo tilausten saapumiskäyrä täällä Suomen maalla näköjään.

Vielä kun se yksi tai kaksi tiliä saisi niin tulis se kopteriki jota lentää noilla akuilla.  :)
« Viimeksi muokattu: 11 Elokuu, 2011, 14:56:53 kirjoittanut Toeh »

Poissa Jartsa01

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1120 : 11 Elokuu, 2011, 16:29:58 »
Moi,
olen uusi harrastaja, ja tietysti mahdollisimman halvalla mennään..Onneksi tämä foorumi ja parit ulkomaiset ovat osoittautuneet erittäin hyviksi.
Videoita on katsottu, ja olen huomannut että tämä harrastus on tarvittaessa erittäin kallista...Pikku hiljaa olen hionut ja laitellut ja säädellyt kopterin osia kaikella rakkaudella, että se voi sitten joskus jopa lentääkin. Tosin simulaattorikoulutus on ensiksi edessä. Mutta mielettömästi olen uutta oppinut, ja alunperin kokoonpannut osat ovat muuttuneet ihan toisenlaisiksi. EI kanita, ja on hyvät liikeradat jne jne...

Projektina on siis harrastekuninkaan perus 500:n jonka tilasin Saksasta. Sähköiset osat tulevat olemaan sitten samaa taattua "laatua". Katsotaan mihin asti tällä pääsee. Tottakait kaikki sähköiset osat avataan, ja tarkistetaan kolvaukset ja annetaan wellerillä tarvittaessa ohjastusta kuinka oikeasti juotetaan. Ja kyllä tuo flukekin joutuu näyttämään, että mennäänkö edes sinnepäin jännitteissä.


HK-500gt tilattu Hobbykingin Saksan varastosta 16.7.2011  lähetetty 19.7.2011  GLS ottanut kynsiinsä 20.7.2011  ja tarjonnut sitä tyhjälle asunnolle 22.7.2011
Sälää hobbyking Hong Kong: Tilattu: 4.8.2011 Lähetetty 9.8.2011 HK-posti,kirjattu kirje on lähdossä postin mukaan lennolle 12.8.2011

Tulliin tulee jäämään EMS paketti joka on tilattu hobbyking HongKong. Tilattu: 9.8.2011 Lähetetty: 10.8.2011  HK:n posti "process completed for departure" 11.8.2011.
Täytynee varautua tekemään se sähköinen tulli-ilmoitus ja maksaa, että saa tavarat kotiin.

Lisäys: Meni tulliin jo lauantaina, mutta tulli laittoi "tullattavaksi" jutut seurantaan 15.8.11 aamulla, ja maksoin tullin nettipalvelussa pois heti aamusta. Saas nähdä koska paketti tulee kotiin. Luulisi että tulli antaa paketin "heti" eteenpäin postille, joka luulisi että EMSiä pitäisi kuljettaa edes vähän rivakammin?

Lisää: MÄ olin törppö, kun maksoin sen nettitulliin. Olin lähistöllä pari tuntia maksun jälkeen, ja paketti oli jo ottanut siivet allensa ja kaikonnut tullipostista. Ensikerralla pitää jättää maksamatta, ja hakea ja vasta sitten maksaa se.  No nyt sitä sitten on kuljetettu trackingin mukaan HKi-Vantaalta Pasilaan  13-minuutissa. Ja paketti on minulla varmaan huomenna, tai sitten tai sitten...

Kaksi edellamäinittua lentää kumminkin samalla koneella uuteen kotiinsa. Ei kait sieltä enää tänään lähde konetta?

Nämä nyt sitten vain hobbykingistä. Pientä tuunaustavaraa kopterin perään on tullut Hong Kongista. Ihan suht nopeasta kirjattuna kirjeenä Hawk-rc.comista
Tilattu: 2.8.2011 Lähetetty: 3.8.2011  HK:n posti laittanut koneeseen 6.8.2011  9.8.2011 Suomen tullissa ihmeteltävänä, ja 10.8.2011 hain postista
Joku toinen paketti jostain päin Hong Kongia tuli nopeasti, mutta tulli piti sitä kolme päivää itsellään. Tracking koodi on nyt juuri hukassa.

T: Jari
  

« Viimeksi muokattu: 15 Elokuu, 2011, 15:47:10 kirjoittanut Jartsa01 »

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1121 : 11 Elokuu, 2011, 16:58:44 »
Tulliin tulee jäämään EMS paketti joka on tilattu hobbyking HongKong. Tilattu: 9.8.2011 Lähetetty: 10.8.2011  HK:n posti "process completed for departure" 11.8.2011.
Täytynee varautua tekemään se sähköinen tulli-ilmoitus ja maksaa, että saa tavarat kotiin.

Kaksi edellamäinittua lentää kumminkin samalla koneella uuteen kotiinsa. Ei kait sieltä enää tänään lähde konetta?

Nämä nyt sitten vain hobbykingistä. Pientä tuunaustavaraa kopterin perään on tullut Hong Kongista. Ihan suht nopeasta kirjattuna kirjeenä Hawk-rc.comista
Tilattu: 2.8.2011 Lähetetty: 3.8.2011  HK:n posti laittanut koneeseen 6.8.2011  9.8.2011 Suomen tullissa ihmeteltävänä, ja 10.8.2011 hain postista
Joku toinen paketti jostain päin Hong Kongia tuli nopeasti, mutta tulli piti sitä kolme päivää itsellään. Tracking koodi on nyt juuri hukassa.


Millä ihmeellä sä olet saanut noin monta pakettia jämähtään tulliin? Isoja ja painavia kertatilauksia?
Itse olen tilannut kaiken pienissä erissä ja melkein 20 pakettia tullut ilman että on tarvinnut tullin kanssa asioida. Säästyy aikaa ja rahaa  ;D

Poissa Jartsa01

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1122 : 11 Elokuu, 2011, 17:26:10 »
Millä ihmeellä sä olet saanut noin monta pakettia jämähtään tulliin? Isoja ja painavia kertatilauksia?

Taisin vähän huonosti selittää. Mistään paketista en ole joutunut maksamaan vielä extroja valtiollemme.
Se yksi paketti vain tuntui itellan seurannan mukaan lojuneen siellä tullissa kolmisen päivää. 

Tuom EMS-tilaus on sen verran arvokas, tai ainakin iso laatikko, että tulee aika varmaan jäämään tulliin ja kaipaavat selvitystä. Muista paketeista ei siis ole tarvinnut mitään selvitystä antaa, vaan ovat menneen tullin läpi.

T: Jari

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1123 : 11 Elokuu, 2011, 18:52:02 »
Okei hyvä, ehdin jo ihmetellä voiko noin huonoa tuuria olla kellään  :D
Aika harva niistä tosiaan tuntuu tullia kiinnostavan, paino kai lienee se pahin riski. Ja onneks ne tilaukset pystyy useimmiten pilkkomaan sen verran pienempiin nippuihin ettei edes ALVia mene vaikka tulliin jäisikin. Saapi nähdä missä vaiheessa se sitten muuttuu tarkemmaksi kun nopeasti kasvanutta yksityisten tilaajien tavaravirtaa Kiinasta on alettu tullissa kuulemma jo tosissaan ihmetellä. Ei tarvi olla kummoinen matemaatikko sen valtion virkamiehen joka tajuaa kuinka paljon valtio menettää fyffeä näissä yksityisten ostoksissa. Ja kun kieltää ei voi niin ainoa keinohan on tiukentaa valvontaa...

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat
« Vastaus #1124 : 11 Elokuu, 2011, 20:23:34 »
Se on sitten eri juttu, mistä tulli saa resurssit seuloa kaikki n. miljoona pikkupakettia/kuplamuovikuorta päivässä. Selvitellä sitten ne nettitullauksen kanssa kämmeltäviltä asiakkailta. Sekään ei ole vaihtoehto, että kohta tullissa on puolen vuoden jono käsiteltäviä nettiostoksia. Eiköhän jonkinlainen kohtuus ja harkinta kuten tähänkin asti ole kaikkein vaivattomin sekä asiakkaan, että valtion kannalta.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

71 Vastauksia
35775 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Toukokuu, 2024, 17:31:19
kirjoittanut matipa 74
8 Vastauksia
5406 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2788 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi
698 Vastauksia
274716 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Huhtikuu, 2024, 12:51:30
kirjoittanut matipa 74