Kirjoittaja Aihe: Turussa Belt CP osaajaa!?  (Luettu 5583 kertaa)

epe68

  • Vieras
Turussa Belt CP osaajaa!?
« : 01 Elokuu, 2008, 10:43:22 »
Tuli Belt CP ostettua ja tietenkin torpattua se heti ensimmäiseksi muutaman sekunnin leijuttelun jälkeen. Varaosat hommattu ja asennettu, mutta vaikka kaikki näyttää päällisin puolin olevan kunnossa niin jotain hämärää tapahtuu lapojen hallinnassa. Olisinkin kovasti kiitollinen jos joku vaivautuisi minua aloittelijaa vähän jeesaamaan!
« Viimeksi muokattu: 10 Elokuu, 2011, 12:52:50 kirjoittanut Sammy »

Duster

  • Vieras
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #1 : 01 Elokuu, 2008, 15:30:53 »
Ettei se hämärä ole vipujen takana. Meinaan vaan sitä, että helikopterit (ainakaan 3D) ovat vaikeita lentää ensi kertalaiselle ja jos ei mitään simua ole ees kokeillut niin hankalaa ja vaikeaa se aluksi on ja torpit ovat enemmän kuin poikkeus.

Kerta sulla kopteri on kunnossa niin vikahan ei voi olla muussa kun ohjaajassa ;)
Vai toimiiko nuppi jotenkin hassunkurisesti eli kääntyy ihan väärään suuntaan mitä radiosta tekee?

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #2 : 01 Elokuu, 2008, 16:24:48 »
Belt on CCPM kone, joten nuppi on kyllä mielenkiintoinen säätää. Eiköhän siellä ole joku ongelma ihan kopterin puolella. Varmasti Turusta löytyy joku joka voi vilkaista tuota.
-flybarless, sedative stabilized head-

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #3 : 01 Elokuu, 2008, 16:31:30 »
Itse asun "parinkymmenen " kilometrin päässä Turusta Rymättylässä joten tervetuloa kylään jos täälläpäin seikkailet. Itselläni ei kyseisestä koneesta ole kokemusta  mutta kaiketi ei ole sen ihmeellisempi kuin nuo minun muutkaan koneet.
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

epe68

  • Vieras
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #4 : 02 Elokuu, 2008, 11:42:03 »
Itse asun "parinkymmenen " kilometrin päässä Turusta Rymättylässä joten tervetuloa kylään jos täälläpäin seikkailet. Itselläni ei kyseisestä koneesta ole kokemusta  mutta kaiketi ei ole sen ihmeellisempi kuin nuo minun muutkaan koneet.

Hieno homma, voisin ensi viikolla poikkeilla kun sulle sopii. Laita vaikka YV:nä puhelinnumero niin voin soitella. Tämä viikonloppu menee kaverin polttareissa, joten sen verran tärinää käsissä ettei kopukoihin kosketa  ;D

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #5 : 09 Elokuu, 2008, 15:57:46 »
No huh huh,,olipa se kone :o. Tuossa koneen nupissa oli tosi paljon "väljyyttä" joka suuntaan että ei ollut helppo pala kakkua.No onneksi tulee kuulema tuning osia alumiinista tuohon pyöriväsiipiseen koneeseen joten lähtee kaiketi nuo haittaavat tekijät pois.Taas on yksi viiva seinään lisää vedettävä kun tuolla koneella olin muutaman sekunnin ilmassakin ;D, muistuttaa rungoltaan paljon mini titania ;), olisiko titani kopioinut tämän :P.
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #6 : 09 Elokuu, 2008, 18:29:12 »
Enemmän se minusta menee tuonne Blade 400 linjalle kuin MT:hen...
-flybarless, sedative stabilized head-

epe68

  • Vieras
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #7 : 09 Elokuu, 2008, 18:56:18 »
No huh huh,,olipa se kone :o. Tuossa koneen nupissa oli tosi paljon "väljyyttä" joka suuntaan että ei ollut helppo pala kakkua.No onneksi tulee kuulema tuning osia alumiinista tuohon pyöriväsiipiseen koneeseen joten lähtee kaiketi nuo haittaavat tekijät pois.Taas on yksi viiva seinään lisää vedettävä kun tuolla koneella olin muutaman sekunnin ilmassakin ;D, muistuttaa rungoltaan paljon mini titania ;), olisiko titani kopioinut tämän :P.

Juu, kiitos vain säätämisestä, oli kovin opettavainen kokemus näin aloittelijalle  ;D Ei muuta kuin hauskaa lauantai-iltaa 'asennus' kaljojen lomassa... Palataan asiaan jos ja kun tulee hommattua tuo DX seiska.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Turussa Belt CP osaajaa!?
« Vastaus #8 : 09 Elokuu, 2008, 22:13:26 »
No huh huh,,olipa se kone :o. Tuossa koneen nupissa oli tosi paljon "väljyyttä" joka suuntaan että ei ollut helppo pala kakkua.No onneksi tulee kuulema tuning osia alumiinista tuohon pyöriväsiipiseen koneeseen joten lähtee kaiketi nuo haittaavat tekijät pois.Taas on yksi viiva seinään lisää vedettävä kun tuolla koneella olin muutaman sekunnin ilmassakin ;D, muistuttaa rungoltaan paljon mini titania ;), olisiko titani kopioinut tämän :P.


Esky mallien tuning osat tuntuu vaan lisäävän klappia, itse säädin King 2 kopun täyspäivitysosilla ja klappi oli suurin mitä olen ikinä nähnyt. Stabbareita sai käännettyä varmaan 10 astetta ilman että servot liikkui  ::).

Lento-ominaisuudet oli sen mukaiset.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
12 Vastauksia
7133 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Huhtikuu, 2010, 09:51:00
kirjoittanut Sammy
27 Vastauksia
13140 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Helmikuu, 2011, 12:44:04
kirjoittanut Jerkku
12 Vastauksia
7248 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Syyskuu, 2013, 14:36:55
kirjoittanut KL
27 Vastauksia
10666 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Tammikuu, 2018, 09:10:14
kirjoittanut Reima2009
23 Vastauksia
9561 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2014, 15:13:35
kirjoittanut KL