Ens viikosta en osaa sanoa kovasti, mutta aslustavasti tiistai, keskiviikko ja torstai on päivät mitkä todenäköisesti sopisi.
Ollaan yhteydessä.
Joo, kuulostaa hyvältä. Pitäskö sitä sitte alustavasti vaikka tiistaille suunnitella? Oliko paikasta toiveita? Ainaki Taskila ja Ahmonsuo on aika varmoja paikkoja. Ei vissiin täältä Limingasta olla löydetty vielä sopivaa paikkaa missä viittis isommalla porukalla lennätellä?
Missä päin pelto sijaitsee missä lennättelet?
Tää oli vissin mulle, ei taida muut lennätellä pellolla?
Tuosta kun kasitieltä lähtee Rantatietä ajelemaan kylälle päin niin heti kun peltoaukea alkaa ja puupinot loppuu niin siihen olen kävelly lennättämään. Ei nyt mikään optimipaikka, mutta ei tästä tieltä nyt kovin paljon ihmisiä kulje. Ei ole joka kerralla ohikulkijoita osunu paikalle. Pellolle ei vielä kellään ole asiaa, niin kukaan tuskin pahastuu siitäkään vaikka tuohon liittymän kohdalle autoakin parkkeeraisi. Ja nuo on kynnöksellä, niin jos joutuu torpin jälkeen keräämään osia talteen niin eipä siitä satovahinkoakaan tule. Illasta aurinko paistaa sopivasti vielä niin että ei tarvi ollenkaan lennätellä tien päällä.
Ei muutaku kaiki kynnellle kykenevät kattomaan ja nostamaan jännitystä ku leijuttelen.
On muuten aikalailla tasan tarkkaan vuosi siitä kun pistin pikkureksin tilaukseen. Meni muuten aika monta akullista ennen kun uskalsin sillä mitään muuta tehdä kuin leijutella paikallaan tai hyvin varovasti ajella edestakaisin taivaalla. Mutta sillä se homma lähtee. Juholta löytyy vinkkejä ihan varmasti vaikket leijuttelua kummosempaa tekis
Pitää laittaa lavat tilauksiin 450:stä varten, jotta kerkeää vkn lopuksi.
Kattelin noita G31 vibra raportteja 450 ja 250 muuten vihreällä molempien akkujen ajan paitsi spoolupissa( taitaa olla normaalia trex:seissä).
Mitäs muuta, perhe-elämä ja helikopteri harrastus on muuten aikasta hankala yhdistää.
Vieläköhän mulla oli ihan iskemättömät allun 3G lavat tuolla laatikossa.. Voisin tarkistaa. Ainakin 2kpl torpista ehjäksi jääneitä eriparilapoja on, niistäkin vois tasapainottamalla yrittää kasata toimivan parin. Ei välttämättä tule kyllä hyvää niin, mutta yrittää voi jos ei ehjiä lapoja ole ja on kauhea himo saada kopteri ilmaan.
Jep, vaan perhe-elämä se on täälläkin viemässä paljon aikaa kopteriharrastukselta. Kesää kohden onneksi vähän helpottaa kun valoisaa aikaa on enemmän.