Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat(uusi)  (Luettu 268053 kertaa)

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #275 : 19 Tammikuu, 2014, 11:22:50 »
Mutta ei Lifejä vaaralliseksi saa tekemälläkään  :)
No enivei. Niidenki tilauksesta mahtaa olla jo 2 kuukautta. Kyllä sen kuukauden kärsii mutta, toinen jo alkaa olla liikaa.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Mikkelsonni2

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #276 : 19 Tammikuu, 2014, 12:00:20 »
Tämä on vain minun käsitykseni asiasta mut minun mielestäni hyppykunkun menestyksen takana on aika pitkälle juuri suhkot edulliset akut kohtuu ajassa toimitettuna. Nykyään toimitusajat venähtävät ja toiminnassa esiintyy vähän kaikessa pientä kaupantekoa (lue huijaamista). Minun mielestäni kaiken kaupallisen toiminnan perusta on että asiakkalla on jokin syy ostaa juuri minulta eikä joltain toiselta  ja minulle se syy ostaa kunkulta ei ole viimeisessä vaiheessa 25% noussut hinta.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #277 : 19 Tammikuu, 2014, 12:03:45 »
Tämä on vain minun käsitykseni asiasta mut minun mielestäni hyppykunkun menestyksen takana on aika pitkälle juuri suhkot edulliset akut kohtuu ajassa toimitettuna. Nykyään toimitusajat venähtävät ja toiminnassa esiintyy vähän kaikessa pientä kaupantekoa (lue huijaamista). Minun mielestäni kaiken kaupallisen toiminnan perusta on että asiakkalla on jokin syy ostaa juuri minulta eikä joltain toiselta  ja minulle se syy ostaa kunkulta ei ole viimeisessä vaiheessa 25% noussut hinta.

nyt kun vielä vertaa niiden akkujen laatua ja syklikestoa esim genssiin ni huomaa että ne ei ole edes halpoja! mulla kesti viimenen johtotilaus jotain 1.5kk ja oli viimenen tohon putiikkiin. ei kiinnosta säästää muutamaa euroa ku joutuu oottelemaan niin kauan että kerkee jo unohtamaan että on jotain ostanu ja ostaa sitte uudestaan.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa rotomoto

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #278 : 22 Tammikuu, 2014, 13:27:11 »
Taytyy kyllä kehua tuota quoadcopters.co.uk.   Oli meinaan nopea toimitus ja luottokortti toimii.

Eilen tilasin ja tänään on jo melkein suomessa.

Kävin läpi useamman kaupan tilausta tehdessä ja seuraavat kaupat olivat kaikki jotenkin rikki. Eli verkkomaksaminen ei toiminut.

http://www.mamo-modelltechnik.com/
http://www.droneparts.de/   saitti meni kokonaan rikki kun yritin tilata
http://www.mhm-modellbau.de/
http://www.elefun.no/



Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #279 : 22 Tammikuu, 2014, 14:50:54 »
X525 runko HK:n Eurovarastolta:
13.1. tilaus
14.1.  ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
21.1. paketti käsissä

Pikkusälää globalista:
7.1. tilaus
13.1. ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
Ei näy vielä missään seurannassa lähetyskoodilla; saa nähdä kauanko tulee.
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa Petsku

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #280 : 22 Tammikuu, 2014, 15:28:20 »
X525 runko HK:n Eurovarastolta:
13.1. tilaus
14.1.  ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
21.1. paketti käsissä

Pikkusälää globalista:
7.1. tilaus
13.1. ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
Ei näy vielä missään seurannassa lähetyskoodilla; saa nähdä kauanko tulee.

Hetken kestää, tulee mitä ilmeisemmin Fijin kautta niinkun monen muunki paketti. Edelleen kismittää tuo oma tilaus vaikka se käsissä onkin jo. Maksat siitä nopeasta toimituksesta mutta saat hitaan toimituksen...

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #281 : 22 Tammikuu, 2014, 16:03:57 »
Tilasin 18.12 HK:lta lähti fijiltä ja tänään noudettavissa. Hitain hkn lähetys mitä mulle osunut. Yleensä tullu siinä 10-14pv..
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Picea

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Intermediate hoverer
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #282 : 22 Tammikuu, 2014, 20:08:17 »
Nyt pitää heitellä kuperkeikkoja  ;D ;D ;D, DealXtremestä 15.09.2013 tehty tilaus kopsahti tänään (22.01.2014) postilaatikkoon. Ei mennyt kuin rapiat 4 kuukautta. 8)
Vielä kun tulisi oomodelista viime vuoden huhtikuussa tilattu Tarotin swashi, niin olisi kaikki kotona...

Vaikka HK:ta moititaan, niin sieltä on sentään kaikki lähetykset tulleet säällisesti perille, ja kun yksi paketti oli yli 30 vuorokautta matkalla jossain, niin olivat valmiit jo sen hyvittämään. Sekin tuli sitten kuitenkin perille.
HK-TAROT 450 TT PRO DFC 6S ZYX
Align TREX 600 EFL PRO 3GX
WinWRC 480 Tarot DFC, Robird G31
Raptor ATG, APM2.5; Tarot 680 Pro, Fixhawk
2 kpl FRSky Taranis X9D, Futaba T8FGS

Poissa VilleJJR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #283 : 22 Tammikuu, 2014, 20:50:18 »
Taytyy kyllä kehua tuota quoadcopters.co.uk.   Oli meinaan nopea toimitus ja luottokortti toimii.

Eilen tilasin ja tänään on jo melkein suomessa.

Kävin läpi useamman kaupan tilausta tehdessä ja seuraavat kaupat olivat kaikki jotenkin rikki. Eli verkkomaksaminen ei toiminut.


Mulla vähän toisenlaista kokemusta ko lafkasta. Tilasin monen tonnin multikopterisetin tuolta ja rakentaessa huomasin ettei yhden komponentin johtoja ollut laitettu mukaan pakettiin ollenkaan. 5-6 spesiaalia johtoa kyseessä. Oon laittanut sinne 3 meiliä joista 2 on ignorattu ja yhteen vastattiin jotain että "kyllä me tarkastetaan kaikki".

Oma neuvo on välttää ko paikasta tilaamista.


Protos Max VBar, Goblin 570 VBar, Logo 550SX VBar,  MiniProtos VBar

Poissa Aki T

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #284 : 23 Tammikuu, 2014, 10:52:06 »
X525 runko HK:n Eurovarastolta:
13.1. tilaus
14.1.  ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
21.1. paketti käsissä

Pikkusälää globalista:
7.1. tilaus
13.1. ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
Ei näy vielä missään seurannassa lähetyskoodilla; saa nähdä kauanko tulee.

Mun lapa tilaus tehty 31.12.13, HKn sivujen mukaan lähetetty 2.1.14. Freipostin seurannassa merkintä, lähetetty 21.1.14.
*Compass 7hv Ultimate
*Compass 6HV Ultimate
*Gaui X3


Poissa Aki T

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #285 : 23 Tammikuu, 2014, 11:19:15 »
http://www.progressiverc.com tilanneet, tuleeko paketti USPS International First Class lentäen? Ihmetyttää tuo tämän hetkinen kulku, Seattlesta matkannu Losiin.
*Compass 7hv Ultimate
*Compass 6HV Ultimate
*Gaui X3


Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #286 : 23 Tammikuu, 2014, 16:09:42 »
Got Heli RC:stä läjä potkureita tilaukseen 18.1 ja tänään 23. päivä tippui postilaatikosta. Jenkkilästä on pari tilausta sisällä ja sukkelaan ainakin sielä pojat osaa lähettää sekä kuljettaa...
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa zapster

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #287 : 24 Tammikuu, 2014, 08:51:10 »
Tilasimpa HK :lta 2 Turnigyn balanceria jotka eivät itse ole tasapainossa ja nyt taistellaan siitä maksavatko he postin osuuden takaisin.
HK kanssa kun tappelee palautuksista yms. niin tässä hyvä sivu taistelun avittamiseksi http://www.ecc.fi/en-GB/distance-selling/right-of-cancellation/
Tosin toi auttaa vain jos on tilannut EU alueelta jos sillonkaan, miten lie menee.

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #288 : 27 Tammikuu, 2014, 11:32:08 »
---
Pikkusälää globalista:
7.1. tilaus
13.1. ilmoitus sähköpostiin: "lähetetty"
Ei näy vielä missään seurannassa lähetyskoodilla; saa nähdä kauanko tulee.

Joo Fijiltä hyvinkin. Näkyy lentäneen sieltä Losiin lauantaina, saa nähdä milloin näkyy Itellan seurannassa :)
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #289 : 27 Tammikuu, 2014, 11:35:30 »
Sekoiliko HK muilla lauantaina?

Mulle tuli mailiin kuittaus, että paketti on lähtenyt varastolta. Ainoa vaan, että mitään en ole nyt tilannut ja seurantakoodi oli edellisen paketin, joka tuli pari viikkoa sitten.

Nyt kyllä jännittää tipahtaako pakettikortti laatikkoon 4-8 viikon kuluttua... ;D
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Petsku

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #290 : 27 Tammikuu, 2014, 11:56:19 »
Sekoiliko HK muilla lauantaina?

Mulle tuli mailiin kuittaus, että paketti on lähtenyt varastolta. Ainoa vaan, että mitään en ole nyt tilannut ja seurantakoodi oli edellisen paketin, joka tuli pari viikkoa sitten.

Nyt kyllä jännittää tipahtaako pakettikortti laatikkoon 4-8 viikon kuluttua... ;D

Samaa laittoivat tänne :) Ja jos uus paketti on matkalla (mitä epäilen) niin saapahan toisen radion sitten :D

Poissa pintke

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Aloitteleva sekakäyttäjä
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #291 : 27 Tammikuu, 2014, 11:59:48 »
Sekoiliko HK muilla lauantaina?

Mulle tuli mailiin kuittaus, että paketti on lähtenyt varastolta. Ainoa vaan, että mitään en ole nyt tilannut ja seurantakoodi oli edellisen paketin, joka tuli pari viikkoa sitten.

Nyt kyllä jännittää tipahtaako pakettikortti laatikkoon 4-8 viikon kuluttua... ;D

Jep, edellinen tilaus oli lähtenyt uudelleen matkaan. ;D

-Petri
Gaui X3 - MSH MiniProtos - SAB Goblin 500
Graupner MZ-18

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #292 : 29 Tammikuu, 2014, 12:04:40 »
sattu tällaset silmään liekkö miten vanha/uusi tuote, mutta ainakin specsit on aika kovat
http://www.fast-lad.co.uk/store/bert_kammerer_full_size_cyclic_servo_ds-7001hv-p-27747.html
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #293 : 29 Tammikuu, 2014, 12:16:30 »
sattu tällaset silmään liekkö miten vanha/uusi tuote, mutta ainakin specsit on aika kovat
http://www.fast-lad.co.uk/store/bert_kammerer_full_size_cyclic_servo_ds-7001hv-p-27747.html

Ihan niinkin vanha kuin eileen lisätty  ;) This product was added to our catalog on Tuesday 28 January, 2014.
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #294 : 29 Tammikuu, 2014, 12:34:52 »
sattu tällaset silmään liekkö miten vanha/uusi tuote, mutta ainakin specsit on aika kovat
http://www.fast-lad.co.uk/store/bert_kammerer_full_size_cyclic_servo_ds-7001hv-p-27747.html

speksit on aika vakuuttavat jos pitävät yhtään paikkansa.
tosin tohon rahaan saa jo harjattomiakin mitä toi ei ole ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa njs

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #65
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #295 : 29 Tammikuu, 2014, 12:50:59 »
speksit on aika vakuuttavat jos pitävät yhtään paikkansa.
tosin tohon rahaan saa jo harjattomiakin mitä toi ei ole ;)

Mutta ei noilla spekseillä.. Juurihan nuo tulivat myyntiin viime viikolla, mutta samaa servoa on saanut RJX:n tarralla jo pitkään, malli FS0521. RJX:t on myös halvemmat.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #296 : 31 Tammikuu, 2014, 12:45:04 »
Ercmarket antaa 12% alennuksen Nurnbergin lelumessujen ajan
Mainos

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #297 : 03 Helmikuu, 2014, 14:13:40 »
eipä ollu vieläkään muuttunu ladin systeemi niin että tulis tracking koodi automaattisesti. onko kaikki nyt varmasti muistanu aina pummata sitä tilauksen jälkeen sähköpostilla? :D

pakkohan niiden on jossain välissä tajuta että se kannattaa olla automaatilla ni säästävät ison vaivan postien lukemisesta. olihan se ennenkin automaattinen juttu.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #298 : 03 Helmikuu, 2014, 14:23:25 »
Kahteen viimeiseen tilaukseen oon laittanut siihen lisätietoja -kenttään pyynnön, että saisin seurantanumeron. Eipä kyllä ole kuulunut numeroita... ::)
Kannattaa siis varmaan laittaa mailia tilauksen jälkeen erikseen.
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #299 : 03 Helmikuu, 2014, 14:36:18 »
Kahteen viimeiseen tilaukseen oon laittanut siihen lisätietoja -kenttään pyynnön, että saisin seurantanumeron. Eipä kyllä ole kuulunut numeroita... ::)
Kannattaa siis varmaan laittaa mailia tilauksen jälkeen erikseen.

mä oon laittanu tilauksen jälkeen aina spostia. on ne tullu jossain vaiheessa.

ennenhän ne numerot tuli automaattisesti siihen lähetysvahvistukseen ihan kysymättäkin. päivittivät kuulemma systeemiä ja enää ei lähe automaattisesti. hyviä päivityksiä. :D

kuhan kaikki vaan kiusaa niitä posteilla ni kyllä se sinne saadaan. itse tykkään voittaa sen yhen päivän minkä voittaa ku ei tartte odottaa postin saapumis ilmotusta.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
ulkomaiset nettikaupat (arkisto)

Aloittaja seppinen « 1 2 ... 68 69 » Muu keskustelu

1701 Vastauksia
601708 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Lokakuu, 2013, 20:26:13
kirjoittanut Teme
19 Vastauksia
9804 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Tammikuu, 2010, 10:47:31
kirjoittanut Mikaelni
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

69 Vastauksia
34029 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Maaliskuu, 2015, 18:06:00
kirjoittanut IL3
8 Vastauksia
5272 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2664 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi