Kirjoittaja Aihe: ulkomaiset nettikaupat(uusi)  (Luettu 266410 kertaa)

Poissa artova

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #225 : 30 Joulukuu, 2013, 18:47:30 »
Please be informed that we cannot process orders that has an open dispute
Omapa on ongelmansa. Itse luottaisin ennemmin paypalin palauttavan rahat kuin heidän omaan "tutkintaansa". Kummasti saa vauhtia moneen kauppiaaseen tuo disputen avaus ;D Pari vuotta sitten avasin disputen, kun tilaamiani vanteita ei tullut, eikä myyjä jaksanut vastata tiedusteluihini. Disputen jälkeen pommittivat ihan oma-aloitteisesti "how can you do this" ja "this is not very helpful" tyylisiä maileja.
« Viimeksi muokattu: 30 Joulukuu, 2013, 18:50:43 kirjoittanut artova »
Blade: mCPX, mCPX BL, Nano CPX    
Align: T-Rex 250 DFC, T-Rex 450 Sport,
T-Rex 500E, T-Rex600N LE
Spektrum: DX8

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #226 : 30 Joulukuu, 2013, 18:48:19 »
Olen pari kertaa avannut disputen PayPalin kautta HobbyKingille kun eivät ole toimittaneet tavaraa kuukauteen eivätkä vastanneet viesteihini.
En vaanole ikinä saanut tälläistä viestiä. Aina disputen jälkeen on tavarat tulleet todella nopeasti perille...
Jokintuossa Sinun saamassa viestissä haiskahtaa  :o
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #227 : 30 Joulukuu, 2013, 19:09:24 »
Mulle HK lupas maksamani hinnan+postit takaisin, tulevat tosin store crediittinä, mutta tulkoon.
Käskivät kysellä ensin tullista ja postikonttorista.
Kirjoittivat myös, että odotusaika olisi 39 päivää, eli tarkalle menis disputen kanssa (lienee tahallista vedätystä).
Katotaan nyt paripäivää, jos ei mitään kuulu niin tulee asiaa PayPallille.

Poissa Jeziz

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #228 : 30 Joulukuu, 2013, 19:24:41 »
Ruukaako UPS:n kuski jättää ilmoa jos on käyny oven takana?
-Spektrum DX7s
-DJI F450 w/Naza-M
-Blade QX180 HD
-Phoenix simu
-Jiuchon Pro New

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #229 : 30 Joulukuu, 2013, 19:47:25 »
Mulla o postiluukusta laitettu lappu juu.

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #230 : 30 Joulukuu, 2013, 19:50:34 »
Täällä maalla ne vie sen postiin, eikä jätä lappua, saatika soita vaikka numero olis 3 kertaa laatikon kyljessä  >:(

Poissa Mh

  • Pro torppari
  • ****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #231 : 30 Joulukuu, 2013, 19:53:31 »
Ruukaako UPS:n kuski jättää ilmoa jos on käyny oven takana?
Mulle ovat yleensä soittaneet.. Kerran jätetty lappu oveen.  Taitaa kuitenkin mennä paikallisen kuskin mallilla.

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #232 : 30 Joulukuu, 2013, 20:12:04 »
Ruukaako UPS:n kuski jättää ilmoa jos on käyny oven takana?
Mulla TNT:n kuski on soittanut joka kerta mutta sen ainoan kerran kun firma oli UPS niin ei pihaustakaan eikä lappua ennen eikä jälkeen ja parin toimitusyrityksen jälkeen paketti matkasi takaisin Englantiin. Ihmettelin asiaa ja UPS ilmoitti ettei heidän politiikkaansa kuulu soitella asiakkaille... Siinä vaiheessa yritin muuttaa toimitusosoitteen kotiosoitteesta työpaikan osoitteeksi, ei kelvannut sekään kun heidän mielestään vain paketin lähettäjä eli myyjä voi vaihtaa toimitusosoitteen, ei vastaanottaja eli ostaja.

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #233 : 30 Joulukuu, 2013, 20:16:58 »
Ruukaako UPS:n kuski jättää ilmoa jos on käyny oven takana?

Jätä lappu, että paketin saa jättää ovelle jos ketään ei ole kotona, niin jättävät sen ovelle.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Jeziz

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #234 : 30 Joulukuu, 2013, 21:26:20 »
Pittää kait huomiseksi laittaa lappu luukulle. Tai no käskeä eukon laittaa se jos lähtee jossaki päivällä käymhän.
Ei jaksais ainakhan uuenvuojen yli ootella pakettia..  :P
-Spektrum DX7s
-DJI F450 w/Naza-M
-Blade QX180 HD
-Phoenix simu
-Jiuchon Pro New

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #235 : 30 Joulukuu, 2013, 22:34:38 »
Mun viimeisin kokemus DHL:stä: Paketti singahti Kiinasta Turkuun neljässä päivässä ja on nyt maannut Turussa kahdeksan päivää. Odotellaan... mutta en pidätä hengitystä, että ehtisi vielä tämän vuoden puolella hyppysiin. :)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #236 : 31 Joulukuu, 2013, 00:22:28 »
mä vältän noita DHL, TNT, DPD, UPS jne kuriireja viimeseen asti. niiden kanssa on aina vaan harmia.

ups esim kerto että en voi hakea pakettia niiden pisteestä ennen ensimmäistä toimitusyritystä vaikka sanoin että olen niiden konttorin vieressä töissä ja kotona ei ole ketään + näin seurannasta että paketti saapui juuri konttorille. siinähän sitte köpö kuljetteli ja koitti toimittaa pakettia todeten ettei ollu ketään kotona.

sekin ärsyttää suuresti että nykyään ne ilmottaa ajankohdaksi aina jonku koko illan haarukan tyyliin 14-20!!!?? mitä! en mä halua koko iltaa päivystää jotain pakettia kotona :D

posti toimii aina. ihan joka kerta ja hyvin :) ei voi käsittää miksi esim ladilla on sellanen sääntö että se on pakko tulla jollain tollasella erikoiskuriirilla eikä postilla jos paketti on tarpeeksi arvokas. :/

yleensä se posti on vielä nopeempikin jos ei ota jotain yyber kallista seuraavan päivän pikalähetystä. sillon tosin kestää jo vähä päivystääkkin sitä pakettia tai ottaa töihin tms.
« Viimeksi muokattu: 31 Joulukuu, 2013, 00:24:10 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #237 : 31 Joulukuu, 2013, 06:14:14 »
Viimeksi DHL:n lähetyksessä eivät edes vaivautuneet yrittää jakaa vaan laittoivat suoraan viestin et ovat yrittäneet käydä.
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa jinx

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team EP
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #238 : 31 Joulukuu, 2013, 07:58:26 »
posti toimii aina. ihan joka kerta ja hyvin :) ei voi käsittää miksi esim ladilla on sellanen sääntö että se on pakko tulla jollain tollasella erikoiskuriirilla eikä postilla jos paketti on tarpeeksi arvokas. :/

yleensä se posti on vielä nopeempikin jos ei ota jotain yyber kallista seuraavan päivän pikalähetystä. sillon tosin kestää jo vähä päivystääkkin sitä pakettia tai ottaa töihin tms.
Pari kalliimpaa pakettia ladilta tullut pakosti kuriirin kyydillä ja ihmetelly tuota ihan samaa. Kun se näkyy kuriirifirman seurannassa, on siellä ollu arvioitu toimituspäivä tasan viikon päähän. Ja molemmilla kerroilla sitä pakettia on sitten jossain jemmailtu niin, että on saatu arvio toteutumaan...
Blade mCPX BL
DJI S900, DJI Phantom 3 Advanced, Blackout Mini H, Diatone Lizard 160
TBS Caipirinha, X-UAV Mini Talon
Spektrum DX7s, FrSky Taranis Plus

Poissa Jeziz

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #239 : 31 Joulukuu, 2013, 08:54:18 »
Tieten tämän oman tilausen kohalla nuo joulupyhät vaikutti. Mutta tuo toimitus vaan ihmetyttää, ku oli laitettu ajankohdaksi 30.12 päivän loppuun mennessä. Toimitusaikaväli 9-19. No ilalla oli muutettu "uusi toimitus" 31.12 9-19

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk

-Spektrum DX7s
-DJI F450 w/Naza-M
-Blade QX180 HD
-Phoenix simu
-Jiuchon Pro New

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #240 : 31 Joulukuu, 2013, 09:01:10 »
Tieten tämän oman tilausen kohalla nuo joulupyhät vaikutti. Mutta tuo toimitus vaan ihmetyttää, ku oli laitettu ajankohdaksi 30.12 päivän loppuun mennessä. Toimitusaikaväli 9-19. No ilalla oli muutettu "uusi toimitus" 31.12 9-19

Sent from my GT-S7710 using Tapatalk

Mulla tekivät muutaman kerran samalla tavalla ja välillä pukkas jotain toimitusvaikeutta ja kaukaista paikkaa. Saivat taas pidennettyä toimitusta muutaman päivän.
Lopulta siinä luki "toimitettu postiin" , lähetin niille kyselyä että mitä hel***iä puuhaatte, ei tullut koskaan vastausta.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #241 : 31 Joulukuu, 2013, 18:09:15 »
Ercmarket.org uudenvuoden tarjous -14%

31-12-2013
Join and celebrate 2014 with us by a very special Sale.

Sale is ON, and ends on 5 January 2014. Simply enter the code "ERC2014" to receive 14% off from every product in the shop.

No double discounts/Card or Points possible!
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #242 : 02 Tammikuu, 2014, 17:25:27 »
30 päivää otti että saapui tuo Freipostin kuskaama paketti HK:lta Helsinkiin, kotomaan seurannassa näyttää kuljetuspalveluna olevan "pikakirje"  ;D
Tarttee säilyttää paketti, on se senverran maailmaa nähnyt.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #243 : 02 Tammikuu, 2014, 18:07:39 »
No kylläpä tuli äkkiä. Mulla ollu 2 kuukautta.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #244 : 02 Tammikuu, 2014, 18:22:52 »
Mun viimeisin kokemus DHL:stä: Paketti singahti Kiinasta Turkuun neljässä päivässä ja on nyt maannut Turussa kahdeksan päivää. Odotellaan... mutta en pidätä hengitystä, että ehtisi vielä tämän vuoden puolella hyppysiin. :)
No ei ehtinyt viime vuonna paketti kotiin. Soitin tänään aamulla DHL:lle ja vaikean puhelun loppupäätelmä oli:
-Ei tiedetä kuka pakettia hoitaa, kenen sitä pitäisi hoitaa tai kuka sitä seuraavaksi hoitaa
-Joku on soittanut siitä lähettäjälle Kiinaan tänään ja kysynyt mun henkilötietoja, mutta ei tiedetä kuka
-Kaikki tarvittavat dokumentit paketin tullaamiseen ja mun henkilötiedot on saapunut DHL:lle jo 23.12. mutta niillä ei ole tehty mitään
-Luvattiin hoitaa "heti" ja lähettää maksulaput "välittömästi", mutta työpäivän aikana ei tapahtunut mitään

Pitänee soitella sinne taas huomenna.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #245 : 02 Tammikuu, 2014, 18:34:53 »
No voi hyvää p....  ;D ;D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa oskuk

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #246 : 02 Tammikuu, 2014, 19:45:15 »
No ei ehtinyt viime vuonna paketti kotiin. Soitin tänään aamulla DHL:lle ja vaikean puhelun loppupäätelmä oli:
-Ei tiedetä kuka pakettia hoitaa, kenen sitä pitäisi hoitaa tai kuka sitä seuraavaksi hoitaa
-Joku on soittanut siitä lähettäjälle Kiinaan tänään ja kysynyt mun henkilötietoja, mutta ei tiedetä kuka
-Kaikki tarvittavat dokumentit paketin tullaamiseen ja mun henkilötiedot on saapunut DHL:lle jo 23.12. mutta niillä ei ole tehty mitään
-Luvattiin hoitaa "heti" ja lähettää maksulaput "välittömästi", mutta työpäivän aikana ei tapahtunut mitään

Pitänee soitella sinne taas huomenna.

Daadanan Hitaita Laiskimuksia! Mutta onneksi selittäminen oli hallussa, sillä nykyään työelämässä potkii pitkälle ;-)

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #247 : 02 Tammikuu, 2014, 20:49:52 »
Mielenkiintoista. Tän kertaset HK:n kamat lähtenyt Fiji saarelta?? :D Onkohan tänävuonna perillä
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #248 : 02 Tammikuu, 2014, 21:09:01 »
Onko hk:n euroopan varaston toiminnoissa ollut nyt ongelmia. Briteistä oli tarjolla nyt noita turnigyn kuuluisia servoja, kannattaako tilata vai meneekö taas vuosi, jääkö kamat saamatta ja menee rahat.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: ulkomaiset nettikaupat(uusi)
« Vastaus #249 : 02 Tammikuu, 2014, 21:16:34 »
Eihän nettikaupassa rahojaan häviämään saa jos tavara ei tule.
Mä tilailen sitä sun tätä aivan mistä sattuu, enkä koskaan katso edes mistä maasta,
tai muutakaan ikinä. Rahansa saa pois jos tavara ei tuu, niin eihän sitä turvallisempaa kaupanteko voi olla.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
ulkomaiset nettikaupat (arkisto)

Aloittaja seppinen « 1 2 ... 68 69 » Muu keskustelu

1701 Vastauksia
598213 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Lokakuu, 2013, 20:26:13
kirjoittanut Teme
19 Vastauksia
9763 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Tammikuu, 2010, 10:47:31
kirjoittanut Mikaelni
kotimaiset nettikaupat

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Muu keskustelu

69 Vastauksia
33892 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Maaliskuu, 2015, 18:06:00
kirjoittanut IL3
8 Vastauksia
5262 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2012, 16:02:56
kirjoittanut jesi
1 Vastauksia
2650 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2012, 21:37:30
kirjoittanut jesi