Kirjoittaja Aihe: Tylyä palvelua  (Luettu 5013 kertaa)

Poissa KMikko

  • Opetteleva torppari
  • **
  • "Isolla vaihteella ja alamäet vapaalla"
Tylyä palvelua
« : 15 Maaliskuu, 2013, 13:26:37 »
 :-\

Olen tämmönen vanhempi lennokkiharrastaja....Va ihdoin polttiskopukan tämmöseen pieneen huiskaan....No tiesin,että tarvitsen varaosia....Siis minulla ei ollut edes sitä pikku laitetta,kun pistin tilauksen menemään...(tiesin,että varaosia tarvitaan!!)

Sain omasta mielestäni aika huonoa palvelua...Kyseessä on tämönen keskisuomalainen  alan liike.... ;)

Kysymys?.Onko Suomessa jo liikaa "alan" myyjiä,kun asennoituminen on noin vaikeaa?

Meillä on muutenkin niin pienet markkinat,luulisi jokaisen myyjän tappelevan asiakkaista  kynsin hampain...?Tämmönen asennoituminen tappaa alottevat pilotit!!

Alempana pikkasen selvennystä...
« Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu, 2013, 11:24:50 kirjoittanut KMikko »

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #1 : 15 Maaliskuu, 2013, 13:38:24 »
Taidan tietää kyseisen liikkeen. Hyllyssä oli vähän oudolla lailla todella kallista tavaraa mutta kyseinen myyjä sillä hetkellä oli ihan mukava ja tuli rupateltua melkein puoli tuntia harrastuksesta ku oli hiljane aika kaupalla. Tosin tästä aikaa melkein 2 vuotta. Mutta totta on että eipä suomen markkinoilla kovin monella oo varaa valita asiakkaita. Varsinkaan näin spesiaali harrastuksella.

Poissa piropirkka

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #2 : 15 Maaliskuu, 2013, 13:40:44 »
Kysymys?.Onko Suomessa jo liikaa "alan" myyjiä,kun asennoituminen on noin vaikeaa?
En usko, että kyse on siitä. Taitaa ongelma olla siinä, että nykyään (asiakas)palveluammateissa on kaiken maailman puupäitä, jotka eivät todellakaan kuuluisi ko. alalle. Alkaa olla harvassa ne kaupat, joissa saa oikeasti hyvää palvelua.
The fact that you breathe doesn't mean you're alive.

Poissa Naamis

  • Pro torppari
  • ****
  • RC-Kopterit RY #0252
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #3 : 15 Maaliskuu, 2013, 13:44:41 »
En usko, että kyse on siitä. Taitaa ongelma olla siinä, että nykyään (asiakas)palveluammateissa on kaiken maailman puupäitä, jotka eivät todellakaan kuuluisi ko. alalle. Alkaa olla harvassa ne kaupat, joissa saa oikeasti hyvää palvelua.

Kompataan. Koskee mielestäni perus asiakaspalvelua ja mm tarjoilijoita. Ei ole "siistii" niin tänne hakeutuvat usein vain ne, jotka eivät muualla oikein pärjää. Itse olen asiakaspalvelualalla ja päivittäin yritän pitää huolen, että asiakkaille ei pääse tulemaan tuollainen tunne.
T-Rex 450 Sport, T-Rex 600 ESP + Brain, Walkera Mini CP
Quadro jossa FF Controller
Futaba T8FG, Walkera Devo 7
Phoenix

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #4 : 15 Maaliskuu, 2013, 14:06:01 »
En tiä onko mulla nyt lääkitys oiken kohalla, mutta en ymmärtäny tuosta ekasta viestistä yhtään mitään.
Voisiko joku selventää kun ilmiselvästi joku ymmärsi. Vai onko tämä joku sisävitsi ::)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #5 : 15 Maaliskuu, 2013, 14:10:12 »
En tiä onko mulla nyt lääkitys oiken kohalla, mutta en ymmärtäny tuosta ekasta viestistä yhtään mitään.
Voisiko joku selventää kun ilmiselvästi joku ymmärsi. Vai onko tämä joku sisävitsi ::)
mullakin meni ihan ohi  :-[
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #6 : 15 Maaliskuu, 2013, 14:30:19 »
Vissiin tässä oltiin vaihtamassa kopua ja kyselemässä varaosia, mutta mikä tässä tosiaan meni pieleen? Ja mikä oli kauppa, jotta osaan välttää?

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #7 : 15 Maaliskuu, 2013, 14:32:54 »
Joo, vähän oli vaikee napata tekstistä kii mistä on kyse ???,mut luultavasti saanu huonoo palvelua jostain liikkeestä (liikkeen nimi ja äkkiä ;D)
mistä oli tilannu varaosia pikkukopuun?(tai ainakin ite niin ymmärsin :D)

Alkaa olla harvassa ne kaupat, joissa saa oikeasti hyvää palvelua.
Tää on kyllä totta täällä Suomen maas ja sit ihmetellään miks osteetaan ulkomaisista verkkokaupoista ;D

Mutta kyllä tälläkin alalla on hyviä kauppoja Suomes jotka hoitavat hienosti palvelun/myynnin


T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa jallu1

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #8 : 15 Maaliskuu, 2013, 15:22:30 »
Tällaisen ilmeisesti palvelua koskevan skeidan takia pysyttelen TREX-STORE,HOBBY PEOPLE JA RC SABE liikkeiden kanssa kaupan käynnissä,loistavaa palvelua kyseisissä liikkeissä ;D ;D ;D

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #9 : 15 Maaliskuu, 2013, 16:15:52 »
Juuri näissä ei tarvi edes ite tietää mitä tarvii. Kynhan osaat vähän sinneppäin kertoa niin oikeaa osaa pukkaa luukusta :D
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa piropirkka

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #10 : 15 Maaliskuu, 2013, 16:51:02 »
Juuri näissä ei tarvi edes ite tietää mitä tarvii. Kynhan osaat vähän sinneppäin kertoa niin oikeaa osaa pukkaa luukusta :D
Asiakaspalvelijan/myyjän tuotetietous kuuluu ehdottomasti hyvän palvelun peruspilareihin. (IMO)

Onneksi vielä löytyy joitain asialle omistautuneita alan ammattilaisia, jotka eivät myy "ei tietoa" tai yritä kusta asiakasta surutta silmään. TREX-Storesta ja RC Sabe:sta on myös täällä hyvät kokemukset, mutta sehän ei liene kenellekään yllätys. :)
« Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu, 2013, 16:53:08 kirjoittanut piropirkka »
The fact that you breathe doesn't mean you're alive.

Poissa vinotintto

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • nitro on nitro...
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #11 : 15 Maaliskuu, 2013, 16:57:01 »
samoin, ei voi kun kehua trex storen ja vertical hobbyn sekä eurorc kauppaa palvelu on hyvää ja vieläpä nopeaa! ihan kiittää ja kumartaa pitää. mulla kun harrastus sen verran alussa et osia menee ja ne pitää saada liki heti niin näistä kaupoista ne kyllä saa. ;)
Graupner mz18
Align 500N,

Poissa KMikko

  • Opetteleva torppari
  • **
  • "Isolla vaihteella ja alamäet vapaalla"
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #12 : 15 Maaliskuu, 2013, 17:17:31 »
Okei..Pikkasen selitystä..!! 8)

Elikkäs myin polttiksen pois ja sai vaihdossa / välinä tämösen pikku lohdukkeen/sytykkeen..(solo pro 180)...

No Suomenkielistä manuaalia olin vailla.....Hemmo sanoi,ETTÄ HÄN EI VOI ANTAA/MAKSUSTAKAAN LÄHETTÄÄ sitä???? Niitä ei kuulemma ole ylimääräsiä...Kun kysyin eikö voisi kopioida sitä,niin EI..
Ovat kuulemma sopineet maahantuojan kanssa,että manuuaali tulee vain paketin mukana...
Olin siis tilannut kamppeeseen varaosia lähemmäs 100€ edestä...(NO joo olen torpannut useamman kopukan ja tiesin,että jos taas haluan alottaa niin haluan,että varaosia riittää...)

No ei siinä mitää...Sain manuaalin täältä ystävälliseltä sivustolta..kiitos siitä...Mutta kun otin yhteyttä Hesaan ...(samaa puljua)NIIN Lähettivät manuaalin...1-luokan postilla...Ystävällistä palvelua,eikä heitä ahdistanut ollenkaan se mistä olin ko.laitteeen saanut...Miten tämmönen homma vaikuttaa alottelevaan harrastajaan?Tuskimpa ainakaan helpottaa sitä..!

Arvatkaa ....No harkinnassa on oman liikkeen "pystytys" tänne Ouluun.....
« Viimeksi muokattu: 16 Maaliskuu, 2013, 11:23:51 kirjoittanut KMikko »

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #13 : 15 Maaliskuu, 2013, 18:08:24 »
Okei..Pikkasen selitystä..!! 8)

Elikkäs myin polttiksen pois ja sai vaihdossa / välinä tämösen pikku lohdukkeen/sytykkeen..(solo pro 180)...

No Suomenkielistä manuaalia olin vailla.....Hemmo sanoi,ETTÄ HÄN EI VOI ANTAA/MAKSUSTAKAAN LÄHETTÄÄ sitä????
Olin siis tilannut kamppeeseen varaosia lähemmäs 100€ edestä...NO joo olen torpannut useamman kopukan ja tiesin,että jos taas haluan alottaa niin haluan,että varaosia riittää...

No ei siinä mitää...Sain manuaalin täältä ystävälliseltä sivustolta..kiitos siitä...Mutta kun otin yhteyttä Hesaan ...NIIN Lähettivät manuaalin...1-luokan postilla...

Arvatkaa ....No harkinnassa on oman liikkeen "pystytys" tänne Ouluun.....
Oorait,vähän selvensi MUT edelleen aikas "multa meni ohi tekstiä" :o ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Tylyä palvelua
« Vastaus #14 : 16 Maaliskuu, 2013, 12:18:23 »
Oikeastaan vain Sabe on ollut kohdallani täydellisten pisteiden arvoinen kauppa. Varsinkin takuuasioissa ja muissakin ongelmatilanteissa. Kyllä muistakin tavara tulee jos hyllyssä mut muuten ei niin hyviä kokemuksia. Jos sabesta ei löydy niin tilaan ulkomailta kaikki isommat jossa voi tulla takuun kanssa pelaamista.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Simbo

  • Vieras
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #15 : 11 Heinäkuu, 2013, 20:08:17 »
Erinomaisen tylyä palvelua saa myös Kauppakeskus Myllyn nimettömästä rc-tilasta.
Tiskin takavaa notkuvaa ei liiemmin kiinnostanut asiakas, jonka vaimo selkeään ääneen ilmaisi, että osta se kopu ni mennäan ruokakauppaan. Tähän vastasin myyjän välittömässä läheisyydessä, että juu kunhan löydän sen.
Eli kopu jäi kauppaan.

Poissa Tribu

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Tylyä palvelua
« Vastaus #16 : 14 Heinäkuu, 2013, 21:41:49 »
Itse teen sitä tarkotuksella. Kun ostelen isompaa tuotetta niin, odotan ja päälistelen, kunnes joku myyjä joka tahtoo myyntisaldoaan nostaa tulee palvelemaan. Mutta toki jos liian kauan kestää niin vaihdan kauppaa.
Phantom

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
3 Vastauksia
1558 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Syyskuu, 2018, 12:52:32
kirjoittanut VERTICAL