Kirjoittaja Aihe: Crius all in one pro??  (Luettu 35677 kertaa)

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Crius all in one pro??
« : 19 Marraskuu, 2012, 20:58:53 »
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill


Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #2 : 19 Marraskuu, 2012, 21:32:03 »
Tuli jo hommattua Naza+gps tohon hexaan, muuten olis voinnu tilata noi crius:n kamat.
Manuaali vaikutti ainakin ihan kelvolliselta.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #3 : 19 Marraskuu, 2012, 21:36:15 »
Tuolta: http://dx.com/p/crius-all-in-one-pro-v1-0-multiwii-megapirate-flight-controller-149346
GPS: http://dx.com/p/cn-06-gps-receiver-super-u-blox-gps-module-w-active-ceramic-antenna-mwc-149340?rt=1&p=2&m=2&r=3&k=1&t=1&s=149346&u=149340
Bluetooth: http://dx.com/p/rius-mwc-multiwii-bluetooth-parameter-debugging-module-152906?rt=1&p=2&m=2&r=3&k=1&t=1&s=149346&u=152906
Ei ole kallista...
Heh Edi tais postata nuo mitä eilen laitoin tilaukseen ja tänään lähettivät.
Nuo kamat on menossa tbs discoveryyn, en viitsinyt Nazaa hommata, mutta tuo cc3d vois olla kokeilemisen arvoinen.
Fpv lentoja varten tuo video/telemetria linkki pitäs pähkiä. Löytyskö siihen ehdotuksia?
Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #4 : 19 Marraskuu, 2012, 21:51:13 »
Mikähän tuon Crius virranjakolevyn tehonkesto on, ei sattunu kuukkelilla mitään tietoo silmään?
Tämä siis, esim täällä: http://dx.com/p/crius-distribution-board-for-se-v0-2-v1-0-mwc-black-149282

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #5 : 20 Marraskuu, 2012, 20:46:10 »
Ei todennäköisesti paljoa, mistään ei kylläkään löytynyt speksejä
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #6 : 20 Marraskuu, 2012, 20:56:01 »
Tietty ilmoittamaton kesto saattais tuplaantua, jos laittais pari kpl päällekkäin ja juottais reilut hyppylangat.
Mutta onko vaivan arvoista moinen savotta.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #7 : 20 Marraskuu, 2012, 21:05:18 »
Mulle on tulossa tollanen crius db ja jää tarpeettomaksi, kun tuossa TBS Discoveryssä on virtalinjat runkolevyssä ja 100A sulake:)

-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #8 : 20 Marraskuu, 2012, 21:17:14 »
Kupariputkesta vääntää pari rinkulaa ja juottaa johdot niihin kiinni? :)

Itse ajattelin jossain vaiheessa ratkaisua jossa akkutelineet olis moottorivarressa, joka ESCille oma akku.

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #9 : 22 Marraskuu, 2012, 21:22:36 »
Peruin dealxtremen Crius aio tilauksen, kun palikat eivät lähteneet mielestäni tarpeeksi nopeast.
No tilalle on tulossa Openpilot.org CC3D aivot.
Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #10 : 22 Marraskuu, 2012, 23:09:57 »
Mulle tulee crius herkkuineen..uusinta versiota on 1.1 aika vaikea löytää, monesta paikasta loppu.

Muuten, eikö virtaboardin johtavuutta voi just parantaa juottamalla lisää lankaa?
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa harhag

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Eka kopteri 1986 hirobo shutle sitten eagle jne
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #11 : 24 Marraskuu, 2012, 13:06:01 »
Mulla on se hk vastaava en saanut sitä oikein koskaan toimimaan, joten ostin ton crius aio pro:n. Mulla on siinä megapiraten 2.7 softa ja on oikein mainio peli
kaikki toimii niinkuin pitääkin just tänään oon kokeillut autopilottia 4 waypointilla ei mitään ongelmaa circle toimii hyvin jopa auto flippi menee todella näyttävästi.
gps mulla on se 3dr ublox LEA-6H. koska mulla on myös pari naza copuu voin sanoo että säätöjä joutuu tekee vähän enemän mutta kun ne saa kohdalleen niin
tää pesee nazan monipuolisuudellaan.

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #12 : 25 Marraskuu, 2012, 16:20:44 »
Moi, kuinka tarkka gps on ollut ja miten se on toiminut?
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa harhag

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Eka kopteri 1986 hirobo shutle sitten eagle jne
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #13 : 25 Marraskuu, 2012, 17:11:44 »
Siis toi gepsi on todella tarkka ja toiminut hyvin siinähän hinta, alta putos joten tilasin toisenkin ;)

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #14 : 25 Marraskuu, 2012, 21:55:04 »
Ymmärtääkseni tuossa on myös kameratelineenkin vakautus?
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa harhag

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Eka kopteri 1986 hirobo shutle sitten eagle jne
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #15 : 02 Joulukuu, 2012, 19:49:31 »
On kameratelineen vakautus tosin sitä en ole viellä kokeillut oon lähinnä viilanut noita piddejä, nyt lentää tosi vakaasti altholdkin on yllätävän hyvä kunhan muistaa pikkasen suojata se barometrin
Se komponentti missä on 2 reikää;) itsetaitoin muutaman kerroksen talouspaperii ja teippasin siihen.

Poissa mipi

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #16 : 06 Joulukuu, 2012, 22:34:26 »
Onko kenelläkään tietoa millä mallilla tuo Megapirateng:n kehittäminen on?
Tuleeko Criukselle sopivaa softaa jatkossakin, vai jäävätkö uudet ominaisuudet ainoastaan arducopterin käyttöön?

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #17 : 08 Joulukuu, 2012, 18:27:38 »
Moi,

Ominaisuuksia on nyt jo melkoisesti. Tulee mieleen, että jos näitä ominaisuuksia tulee vielä lisää, tulee istuttua monta pitkää iltaa koneen ääressä.

Päänsärkynä on parin viimeisen päivän aikana ollut, että olen saanut ajettua käännetyn koodin boardille ja kaikki näyttääkin päällisin puolin hyvältä. Aika paljon pitää wikittää ja hankkia softaa vähän kaikkialta. Nyt ongelmana on, että bluetooth ja USB-yhteys näyttäisi olevan kunnossa mutta en saa mitään lukemia FlightPlannerille enkä millekään muullekaan tarpeelliselle softalle. Kuitenkin yhteys toimii, koska sain käännettyä ja uploadattua koodin boardille. Kortilla vihreä valo (c) palaa kiinteästi ja punainen A vilkkuu.
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #18 : 08 Joulukuu, 2012, 20:07:17 »
Moro,

Täältä löytyy Ohjeen tynkää

Täälä taas Megapirate softa.

Voihan tässä olla jotain uuttakin?

-Samppa
« Viimeksi muokattu: 08 Joulukuu, 2012, 20:19:44 kirjoittanut SJo1 »
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #19 : 08 Joulukuu, 2012, 23:31:26 »
Kiitos,

Olen jo tosin kelannut nuo läpi ja liittynyt listallekin. Ongelmana että sain uploadattua siististi softan kortille, mutta en saa mitään ulos. Eri USB-johtojakin on kokeiltu..

Tämä löytyi, täytyy kokeilla huomenna ???
http://diydrones.com/forum/topics/apm-2-5-wont-connect-via-usb-to-mavlink?page=1&commentId=705844%3AComment%3A1040218&x=1#705844Comment1040218
« Viimeksi muokattu: 08 Joulukuu, 2012, 23:50:05 kirjoittanut jekuusi »
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa harhag

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Eka kopteri 1986 hirobo shutle sitten eagle jne
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #20 : 09 Joulukuu, 2012, 01:44:36 »
kun itse oon nyt kokeilut sekä hk pro ja crius aio, hk kohdalla en saanut koskaan gepsiä toimimaan criuksen sain toimimanna sileen ok kunnes usb liitin irtos "v1,0 ongelma"
tilasin ardun rc timerilta 89 taalaa ja tässä säädeltyäni alan olemaan jotenkin vakuutunut, onhan toi prossu jo vanha mutta jos ajatellaan montako toimintoa se oikeesti joutuu laskemaan niin luulen että riittää vielä joksikin aikaa.

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #21 : 09 Joulukuu, 2012, 11:28:27 »
kun itse oon nyt kokeilut sekä hk pro ja crius aio, hk kohdalla en saanut koskaan gepsiä toimimaan criuksen sain toimimanna sileen ok kunnes usb liitin irtos "v1,0 ongelma"
tilasin ardun rc timerilta 89 taalaa ja tässä säädeltyäni alan olemaan jotenkin vakuutunut, onhan toi prossu jo vanha mutta jos ajatellaan montako toimintoa se oikeesti joutuu laskemaan niin luulen että riittää vielä joksikin aikaa.

Jep, just näin.Nykyisellään ominaisuuksia on niin paljon, ettei niitä kaikkia tule ehkä käytettyä.
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa harhag

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Eka kopteri 1986 hirobo shutle sitten eagle jne
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #22 : 09 Joulukuu, 2012, 15:38:01 »
no niin jatkoin criuksen säätöä kun sain usb kytkettyä fdti portin kautta, hetken joutu sitäkin pähkäilee mutta joo pudotin aika paljon arvoja ja yllätys yllätys vatkaaminen loppu. tässä nyt kohta vuoden Härpäköiden kanssa touhuneena sanoisin että jos vain haluu lennellä niin joku naza tai vastaava on paras vaihtoehto, mutta mulle toi rakentelu ja säätäminen on osa tätä juttua, siksi en pienestä haasteesta säikähdä. hyviä lentoja kaikille:)

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #23 : 09 Joulukuu, 2012, 17:19:02 »
Samaa mieltä. Nyt toimii täälläkin ja saan hienosti datan flight plannerille.
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa Tomi Kulmala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Crius all in one pro??
« Vastaus #24 : 11 Joulukuu, 2012, 07:09:53 »
Eilen tuli CRIUS AIOP V1.1. Otin samantien myös ensimmäiset kuivatestit, eli softat sisään ja anturit testiin. Ei ollut mitään ongelmia saada dataa ruudulle (softaksi pistin uusimman MultiWiin).

Kunhan vaan puomit vielä saapuisivat kaukomailta, niin pääsisi testaamaan härveliä ihan käytännössä :).

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3889 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Syyskuu, 2013, 15:57:00
kirjoittanut tohveli
0 Vastauksia
2199 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Kesäkuu, 2014, 12:35:54
kirjoittanut UberL