Kirjoittaja Aihe: 700 N 3GX  (Luettu 24409 kertaa)

Poissa cosmo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #25 : 06 Marraskuu, 2013, 18:24:02 »
mun nitron DFC nupilla on ajettu nyt se 150litraa ja välystä ei juuri ollenkaan  ;D
Goblin black nitro(Vbar)  Black thunder 700 (neo)
Goblin 700 KSE (neo)Goblin 500sport (neo)
 Goblin 420sport(neo) 
Fireball(neo) Mini Comet (neo)   Vcontrol

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #26 : 06 Marraskuu, 2013, 18:31:11 »
mun nitron DFC nupilla on ajettu nyt se 150litraa ja välystä ei juuri ollenkaan  ;D
Sitä ei  vissiin ole edes avattu. Mutta onhan se muutaman kerran torpattu.
Paska laatua toi DFC ;)
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #27 : 06 Marraskuu, 2013, 19:47:46 »
ei se sitte jää epäselväksi ku se pettää. eikä se rupea torppaantumaan pikkuhiljaa vaan kerrasta ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #28 : 06 Marraskuu, 2013, 22:07:55 »
ei se sitte jää epäselväksi ku se pettää. eikä se rupea torppaantumaan pikkuhiljaa vaan kerrasta ;)

Tulihan se kommentti seiltä. ;)
 
Kuten olen aiemmin sanonut DFC nuppi on vähintäänkin krittisesti suunniteltu.
Mutta meillä on täällä Kouvvolan seudulla n. 1500 lennon kokemus 700 kokoisista DFC nupeista.
Emppiiriset kokemukset ovat osottaneet, että se kestää kasassa oikein huollettuna ja käytettynä.
Mutta on kriittinen huollolle etenkin torpin jälkeisille toimille.
 
 
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

kekke

  • Vieras
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #29 : 06 Marraskuu, 2013, 22:16:22 »
Nyt on 700N vaihdettu 4.0 aikaan.
 
DFC nuppi paransi lento ominaisuuksia ja 3GX:n pävittäminen 4.0 versioon parasi kopua vielä lisää.
 
Nyt se on todella täsmällinen ja ketterä. :)
 
Olen jo pitkään funstaillut että 4.0 versio on vaativampi nupin välyksien suhteen kun 3.1.
700N:ään tehdyt muutokset milestäni todistavat funtsailut oikeansuuntasiksi.
 
Seuraavaksi 700N tarvitsee uudet nuppi servot. Asialla ei ole kiire koska noin 610:t ovat vielä ihan ok kunnossa.
 
700N set up täälä hetkellä:
- nupissa DS 610
- perällä ja kaasussa DS6xx (täytyy tarkentaa)
- gyrona 3GX v4.0
- Life akku ilman regua
- Mottina Alignin 91H ja tietty Hatorin putki
- Lavat alignin uudet 3G 700mm
- Perällä Alignin perälavat 105mm

Minä se tappelen vieläkin ton 4.0 :n firmiksen ja sitä kautta perän kanssa joka tekee sen pahuksen bouncebackin aina ku perä pysähtyy..
Lennätkö matti Futtella tota 700 nitroo ?
Jos niin kuin paljo sul o gainii radiossa ? Onko Rate vai avcs modessa ?
Ja kuin paljon se pc softan info sivu antaa sulle arvoksi settings display välilehdellä ja siellä kohta rudder delay command ?

Kiitoksia jo etukäteen jos jaksat vastailla.

nimim: pirotinko turhaan ?

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #30 : 06 Marraskuu, 2013, 22:30:20 »
Minä se tappelen vieläkin ton 4.0 :n firmiksen ja sitä kautta perän kanssa joka tekee sen pahuksen bouncebackin aina ku perä pysähtyy..
Lennätkö matti Futtella tota 700 nitroo ?
Jos niin kuin paljo sul o gainii radiossa ? Onko Rate vai avcs modessa ?
Ja kuin paljon se pc softan info sivu antaa sulle arvoksi settings display välilehdellä ja siellä kohta rudder delay command ?

Kiitoksia jo etukäteen jos jaksat vastailla.

nimim: pirotinko turhaan ?

Futella joo lennetään gainia n 50 avcs tietty, eihän sitä ratella 3d räpistelyä.
Viive on perus asettelussa olisko jotain 60. Pieni potku tulee mullakin joskus, en ole vielä keskittynyt sen säätämiseen.
Ota ginia pois aluksi. 4.0 versiolla perä pysähtyy pehmeästi. Mutta myös tarkasti. Samaten perän heiluttelu sijuu hienosti.
Viivettä voi ottaa myös pois ja kokeilla josko se auttaa. Mulla on sähkössä viive todella pienellä olisko jotain 20. Mutta siinä onkin MKS peräservo, joka lienee aika nopea.
 
Minusta perän pito on tärkeämpi kun pysähtyminen todella terävästi. Lisäksi terävä pysähtyminen rasittanee mekanikkaa aika paljon.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

kekke

  • Vieras
Vs: 700 N 3GX
« Vastaus #31 : 07 Marraskuu, 2013, 00:44:25 »

Futella joo lennetään gainia n 50 avcs tietty, eihän sitä ratella 3d räpistelyä.
Viive on perus asettelussa olisko jotain 60. Pieni potku tulee mullakin joskus, en ole vielä keskittynyt sen säätämiseen.
Ota ginia pois aluksi. 4.0 versiolla perä pysähtyy pehmeästi. Mutta myös tarkasti. Samaten perän heiluttelu sijuu hienosti.
Viivettä voi ottaa myös pois ja kokeilla josko se auttaa. Mulla on sähkössä viive todella pienellä olisko jotain 20. Mutta siinä onkin MKS peräservo, joka lienee aika nopea.
 
Minusta perän pito on tärkeämpi kun pysähtyminen todella terävästi. Lisäksi terävä pysähtyminen rasittanee mekanikkaa aika paljon.

Nonii, alkaa selviin mulla on avcs ja gainin nosto vasta menossa on nyt 30 tms....
Eli lisää ja reilusti. Delay on 66.

Kiitoksia, huomenna jos kelit kohtaa niin kokeilllaan taas.


t:k