Kirjoittaja Aihe: DJI purkkien vinkit/kysymykset  (Luettu 354565 kertaa)

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #250 : 28 Kesäkuu, 2012, 07:25:27 »
Mahtaisko tälläsissä moottoreissa riittää voima, jos aikoisi nostaa tollasta 600mm runkoa ja mahdollisesti jotain pientä kameraa 100-200g siin mukana? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=21478

Hieman katsellut eri paikkoja ja tuntuis että 1000-1200kv koneita suositellaan enemmän kun sen alle olevia. Mahtaakohan tuolla olla perää. Tuo edellä linkattu NTM on "vaan" 28-26 kokoluokka ja esim. taas tuo 750kv NTM olis 28-36 http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__19611__NTM_Prop_Drive_28_36_750KV_265W.html

Toisaalta watteja ilmotetaan peräti enemmän tolle pikku koneelle, mutta mitä olette mieltä. Rungoksi on nyt valikoitunut tälläinen: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22800__Hobbyking_X525_V3_Glass_Fiber_Quadcopter_Frame_600mm.html

Tuohon sitten jotkut NTM moottorit (jommat kummat ylempää varmaan). Aika vähän NTM:llä valikoimaa tuossa 28-xx koossa, sopivilla kv lukemilla. Mut kiitollinen oon jos joku osaa neuvoa tuon moottori valinnan kanssa. Ajaa voidaan 3s:llä tai 4s:llä kumpi nyt paremmin sitten sopii.

Nopari tilanne edelleen auki eli löytyykö hobbykingiltä nopareita mitä voi käyttää Nazan kanssa ongelmitta?

-------------------------------------------------------------------------------------------

Tässä taitaa olla ainoat noparit mitä Hobbykingiltä löytyy tähän hommaan, onko näistä mikään sopiva Nazan kanssa vai mistäs saa metsästeltyä toimivia nopareita Nazan kaveriksi? Ei viittis millään torpata laitetta sen takia ettei joku nopari malli toimi kunnolla Nazan kanssa.

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__3731__TURNIGY_Basic_25A_v3_1_Speed_Controller.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2163__TURNIGY_Plush_25amp_Speed_Controller.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__17135__Turnigy_TY_P1_25Amp_HEXFET_Brushless_Speed_Controller.html

Plushista on jo juttua ollutkin, mut onkos kellään kokemuksia tästä versiosta Nazan kanssa pelaako tai mitä ongelmia on jos on. Vaikuttaako itse lento luotettavuuteen tms?

--------------------------------------

Mistä EU:sta kannattas tota Nazaa katella noin luotettavuuden ja hinnan puolesta? Paypal maksu mahdollisuus pitäisi melkein olla välttämättä.
« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2012, 09:06:25 kirjoittanut Lassi »

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #251 : 28 Kesäkuu, 2012, 09:37:43 »
nyt oon 2pv koittanu katella sopivia moottoreita tohon heksaan noille 10" ropsuille.
vaihto ehtoja on naamaton määrä  >:(

Sanokaas joku nyt lonkalta joku moottori+ropelli kitti mikä varmasti käy tuohon dji vekottimeen ja kestää kokonaispainoa 3kg?


Lassi: ite oon tilannu tuolta epsanian auringon alta kaikki: http://electronicarc.com/catalogo/
yleensä ollu 3pv rojut kotona.

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #252 : 28 Kesäkuu, 2012, 10:41:41 »
Tulipas asiavirhe tonne aiempaan viestiin: Mulla onkin siis nämä 750kv koneet, eikä nuo 28-36. Noista otsikoiden wattiluvuista on ollut aiemminkin jotain juttua ja niitä ei kannata liikaa tuijottaa, kun niiden vertailukelpoisuus keskenään on pikkasen kyseenalainen. Kannattaa kattoa sitä prop test dataa tai dynokuvia, jos vaan esillä.
« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2012, 11:00:25 kirjoittanut mop »
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #253 : 28 Kesäkuu, 2012, 11:00:01 »
Hieman katsellut eri paikkoja ja tuntuis että 1000-1200kv koneita suositellaan enemmän kun sen alle olevia. Mahtaakohan tuolla olla perää.

...

Plushista on jo juttua ollutkin, mut onkos kellään kokemuksia tästä versiosta Nazan kanssa pelaako tai mitä ongelmia on jos on. Vaikuttaako itse lento luotettavuuteen tms?

--------------------------------------

Mistä EU:sta kannattas tota Nazaa katella noin luotettavuuden ja hinnan puolesta? Paypal maksu mahdollisuus pitäisi melkein olla välttämättä.

750kv moottori 4S akulla vastaa 1000kv konetta 3s:llä. Mun tuoreimmat plushit on tilattu sen jälkeen, kun porukka valitteli, ettei toimis. Ei mitään ongelmia ole ollut. Kaasutikku pitää luonnollisesti kalibroida noparin kanssa ennen käyttöä, että saa noparit starttaamaan, kun Nazan käynnistää.

ElectronicaRC:stä olen minäkin tilannut, mutta 3 arkipv on yleensä mennyt jo siinä vaiheessa, kun kama on saatu postiin. Pienemmät paketit on tulleet Espanjan postilla ja sitäkään ei voi nopeudesta haukkua. Hinnat kuitenkin ihan ok, mutta paypal-maksusta meni viimeeksi jotain lisäkuluja.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #254 : 28 Kesäkuu, 2012, 12:01:47 »
Juuh tuo kv käytäntö on kyllä tuttu, enemmänkin oon pihalla noista ropelli yms ominaisuuksista sen suhteen että pitääkö niillä pysyä jonkun kierrosluvun ala/yläpuolella että homma pysyy kasassa? 1000kv koneet tuntuis sikäli valinnalta että niillä pystyis varmaan lentämään 3s ja 4s akuilla eli pystyis hakeman enemmän vaihtoehtoja, ropelleja pitäs varmaan toki hakea vähän erilaisia, mut luulisin että tuo ilmaan nousee noilla 8x4 mitä on nurkissa (varsinkin 3lapasia 8x4 on varmaan 10kierrosta tuolla pahvilaatikossa) Tiedä mikä on sitten käytännön ero 2 ja 3 lapasen välillä.

Juuh tuo plushi tilanne itteäkin mietityttäny pystyykö plush:eja ohjelmoimaan täysin tikuilla vai pitääkö ostaa joku ohjelmointikortt (tämä vissiin? ( http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2169__TURNIGY_BESC_Programming_Card.html ) Eipä tuo hinta mitään, mut BK niin ei viittis alkaa odotteleen koko tilausta tuon takia. Toki varmaan jostain ebaysta tms saa free shippingillä tollasen kans. Mietin vaan kun jarruhan pitää saada pois päältä, samoin suotavaa varmaan tiputtaa koko lipo-cutoff pois päältä. Näitä pistän tulemaan sen 4kpl, katotaan miten äijän käy :) http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2164__TURNIGY_Plush_30amp_Speed_Controller.html

Hobbykingiltä tulee käytännössä kaikki eli hobbykingin toimitus ajan takia ei tartte alkaa muualta tilaamaan. Nuo Plushit olis hyviä kun niitä sais hobbykingiltä. Melkein kaikki muutkin rc touhut tarvii aina välillä osia hobbykingiltä, näin ollen sais quadiinkin varaosia helposti  samalla. Reilun 3viikon päästä alkaa vasta kesälomat eli kerkeevät varmaan lipua Hobbykingiltäkin siihen mennessä Suomeen.

Kiitokset hyvistä vinkeistä. Jotain potkureita vois vielä ehdottaa hobbykingin valikoimista jos hyviä ideioita edellämainitulle setupille 1000kv ntp + 3s tai 4s. Mieluummin ehkä 4s sellasia akkuja olis nurkissa.

Sitten olis vielä tuo DJI Naza mistäs se kannattaa Euroopasta hankkia että välttää tullit yms. Jääkö tuo ElectronicaRC 189€ halvimmaksi hinnaksi euroopassa? Luotettavuutta vissiin kaupalla on? vaikka Espanjassa majaileekin :)

« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2012, 12:03:47 kirjoittanut Lassi »

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #255 : 28 Kesäkuu, 2012, 17:08:13 »
NTM:iä jos ostaa, niin kannattaa ottaa varalta 1 motti ekstraa ja noita prop mountteja vaikka tuplasti. Saa karsittua heti kieroimmat veks ja on tarvittaessa varaosaa. NTM:t on kyllä yleensä  hyvin tasapainotettu jo valmiiksi, mutta mulle ainakin sattui yks kappale, missä oli reiät porattu vähän miten sattuu ja muutenkin vähän kiero. Ja noissa accessory packeissa saattaa olla viallisia kanssa.
Mulla oli myös prop moutista jengat rikki yhdestä. Sain ruuvarilla seuraamalla (kierteenkorjaussarjassa ei tarpeeksi pientä) ne pelaamaan niin, että sain ruuvattua spinnerin siihenkin mutta otti kyllä hommaa. Alumiinisina noiden potkurinakselit voivat hyvinkin mennä kieroksi maaosumasta - luulen ma.
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #256 : 28 Kesäkuu, 2012, 19:54:33 »
Oletteko käyttäneet Naza GPS:n mastoa vai läntänneet sen suoraan kopteriin?

Siis näin vai ilman?


EDIT: kuvan vaihto paremmin havainnollistavaan...
« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2012, 20:13:15 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Poissa ovuori

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #257 : 28 Kesäkuu, 2012, 20:02:03 »
Oletteko käyttäneet Naza GPS:n mastoa vai läntänneet sen suoraan kopteriin?


Vastaan, että läntännyt.
--Oskari

Poissa ToniH

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #258 : 28 Kesäkuu, 2012, 20:05:13 »
Vastaan, että läntännyt.

Hienoa! Ja hyvin wörkkää? Laitoitko GPS:n alle jotain eristettä? Siis eristämään sen muista sähköhärpättimistä? Kuulemma ottaa helposti häiriötä muista kamoista - kuten tässäkin ketjussa on ilmennyt FPV-kamojen kanssa.
« Viimeksi muokattu: 28 Kesäkuu, 2012, 20:14:03 kirjoittanut ToniH »
Walkera MX400 Mutant -konversioprojekti + Devo 10 ***  450 Naza -quadprojekti + Futaba 7C

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #259 : 28 Kesäkuu, 2012, 20:06:00 »
Tekis mieli työntää tuo masto sinne minne päivä ei paista, eli itekin kiinnostunut tietämään miten pelittää runkoon länttäämällä ;D

Poissa ovuori

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #260 : 28 Kesäkuu, 2012, 22:52:31 »
Hienoa! Ja hyvin wörkkää? Laitoitko GPS:n alle jotain eristettä? Siis eristämään sen muista sähköhärpättimistä? Kuulemma ottaa helposti häiriötä muista kamoista - kuten tässäkin ketjussa on ilmennyt FPV-kamojen kanssa.

Laitoin ensin etukäpälän kainalokohtaan kiinni, mutta jotenkin se ei tuntunut toimivan. Vaihdoin taakse vasemmalle ja säätelin vielä arvoja jonkin verran ja suhteellisen hyvin se tuntuu toimivan nyt. Bilteman kaksipuoleisella teipilla on kiinni. Mastoa en ole edes kokeillut. Minulla on tällä hetkellä sellainen käsitys, että arvot pitää enemmänkin säätää painopisteen mukaan, kuin keskellä jöllöttävään Nazaboksiin nähden.

1.3GHz fpv tx:n kanssa en ole saanut toimimaan, kuten tuolla joskus kirjoitin, mutta en ole vielä viritellyt säteilysuojaa, vaan vaihdoin 5.8GHz lähettimen tähän vehkeeseen. Tuon kanssa ei ole ollut ongelmia. Lähettimen antenni on alle 10cm päässä gps mokkulasta. 1.3GHz tx:n kanssa ei toimi ainakaan alle metrin etäisyydellä. Kauempaa en ole kokeillut.
--Oskari

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #261 : 29 Kesäkuu, 2012, 01:01:29 »
... Minulla on tällä hetkellä sellainen käsitys, että arvot pitää enemmänkin säätää painopisteen mukaan, kuin keskellä jöllöttävään Nazaboksiin nähden.

Pitää paikkansa ja niinhän se taitaa manuskassakin seisoa. Mittasin sentit eka Nazaan nähden, eikä pysynyt oikein paikallaan, vaikka Naza on sijoitettu horisontaalisen keskipisteesen. Täyty lisätä pari senttiä z-akselin arvoon, niin jo rupes pysyy. Kun vaihtaa raskaamman kameran telineeseen, huomaa taas selvästi, että ei pidä paikkaansa enää yhtä hyvin, vaan pitäisi säätää z-arvo pudonneen painopisteen mukaan uudelleen.

Mulla on se masto käytössä. Rumahan se on, mutta aattelin, että ei jää ainakaan siitä kiinni ensimmäiset kokeilut.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

mtk-

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #262 : 29 Kesäkuu, 2012, 11:05:50 »
Tarviiko tuo Naza olla keskellä runkoa vai voiko sen sijoittaa hieman sivummalle ilman ongelmia?

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #263 : 29 Kesäkuu, 2012, 16:31:21 »
Mulla oli alkuun pari senttiä sivussa ja ihan ok toimi ainakin siinä kohtaa. Isommasta poikkeamasta en osaa sanoa. Optimipaikka kuitenkin on mahdollisimman keskellä (lähellä painopistettä?) ja siihen kannattanee tähdätä.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #264 : 29 Kesäkuu, 2012, 16:40:52 »
Mulla on mastossaan.

Mutta eikös nazankin softassa ole välilehti missä kerrotaan purkkien sijainnit?
Mulla on keskilinjassa kaikki eniveis.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #265 : 29 Kesäkuu, 2012, 19:00:24 »
Mutta eikös nazankin softassa ole välilehti missä kerrotaan purkkien sijainnit?
Softalle kerrotaan vain GPS:n sijainti. En kyllä jaksa ymmärtää, miten GPS:n sijainti suhteessa laitteeseen voi olla niin sentin päälle? Osaako joku selittää?

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #266 : 30 Kesäkuu, 2012, 13:07:10 »
Softalle kerrotaan vain GPS:n sijainti. En kyllä jaksa ymmärtää, miten GPS:n sijainti suhteessa laitteeseen voi olla niin sentin päälle? Osaako joku selittää?

Vekotin kun kääntyilee ilmassa painopisteensä ympäri, niin noista mitoista pystytään laskemaan, miten anturi liikkuu suhteessa koko kopterin sijaintiin ja saadaan tarkemmat sijaintitiedot ja korjausliikkeet? Pitäsköhän kurkata purkin sisään, onko siellä kuitenkin muitakin antureita, kuin pelkkä gps-moduuli ja kompassi.

Mulla ainakin tuli suoritukseen mielestäni huomattava parannus, kun korjasi GPS:etäisyydet osoittamaan FC:n sijasta suunnilleen oletettuun painopisteeseen ja eroa oli vain muutama sentti z-akselilla. Tai sitten ensi lennolla oli jotain muuta ongelmaa gps-signaalin kanssa, kun tuppas driftaamaan vähän sinne sun tänne.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa ovuori

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #267 : 30 Kesäkuu, 2012, 13:21:20 »
Pitäsköhän kurkata purkin sisään, onko siellä kuitenkin muitakin antureita, kuin pelkkä gps-moduuli ja kompassi.

Mulla ainakin tuli suoritukseen mielestäni huomattava parannus, kun korjasi GPS:etäisyydet osoittamaan FC:n sijasta suunnilleen oletettuun painopisteeseen ja eroa oli vain muutama sentti z-akselilla. Tai sitten ensi lennolla oli jotain muuta ongelmaa gps-signaalin kanssa, kun tuppas driftaamaan vähän sinne sun tänne.

Sain itse ekoilla testaillä aikaan sellaisen laajenevan spiraalin, kunnes otin nuo arvot vakavasti ja yritin saada ne oikein suhteessa painopisteeseen.

Kovasti on mietityttänyt sama asia kuin Trnquillia. En ole keksinyt miksi arvoilla on niin kovasti väliä, jos kyseessä on vain gps+kompassi. Kompassiasiaa olen erityisesti pyöritellyt päässä ja välillä olen ollutkin keksivinäni merkityksen, mutta seuraava vasta-ajatukseni on oitis torpedoinut hienon ideani :P
--Oskari

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #268 : 30 Kesäkuu, 2012, 22:28:44 »
onko muilla tuo kompassi kuinka tarkasti menosuuntaan? mulla piti se kääntää kello kahden suuntaan että alko kulkemaan suoraa.

Poissa ovuori

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #269 : 30 Kesäkuu, 2012, 22:46:57 »
onko muilla tuo kompassi kuinka tarkasti menosuuntaan? mulla piti se kääntää kello kahden suuntaan että alko kulkemaan suoraa.

Kyllä se aikalailla menosuuntaan osoittaa allekirjoittaneella.
--Oskari

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #270 : 01 Heinäkuu, 2012, 14:53:08 »
Hei kaikki Naza GPS:n omaavat.
Mulle tuottaa päänvaivaa toi Z akseli, kun positiivinen akseli on laitteen alapuolella, vai onko?
Ja onko se sininen alue, Nazan ohjeessa, ainoa toimiva alue?

Asensin GPS tikun oikeaan takavarteen, 5cm painopisteestä, X ja Y suunnassa.
Korkeus CG:stä on n. 11cm ja Naza palikka on keskellä ylempää runkolevyä.

Laite ajelehtii sinne ja tänne enkä saanut kompassin säätöohjelmaa päälle modekytkimellä.

Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #271 : 01 Heinäkuu, 2012, 16:28:35 »
Hei kaikki Naza GPS:n omaavat.
Mulle tuottaa päänvaivaa toi Z akseli, kun positiivinen akseli on laitteen alapuolella, vai onko?
Ja onko se sininen alue, Nazan ohjeessa, ainoa toimiva alue?

Asensin GPS tikun oikeaan takavarteen, 5cm painopisteestä, X ja Y suunnassa.
Korkeus CG:stä on n. 11cm ja Naza palikka on keskellä ylempää runkolevyä.

Laite ajelehtii sinne ja tänne enkä saanut kompassin säätöohjelmaa päälle modekytkimellä.

Täälä ihan hyvät vinkit

nappulat:



GPS kiinnitys ja kaliprointi:


Poissa ovuori

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #272 : 01 Heinäkuu, 2012, 17:05:35 »
Vastaan, että läntännyt.

Nyt minun on vedettävä vähän takaisin. Menin tänään leijuttelemaan vekotinta ja mokoma spiraali-ilmiö, josta luulin päässeeni eroon, ilmaantui jälleen.

Kaikki arvot olivat ok ja mikään ei ollut muuttunut, joten olin vähän aseettomana. Pukkasin sitten gps -mokkulan tolpan nokkaan, asetin arvot ja kalibroin kompassin. Homma toimi taas. Eli jostain se mokoma varmaankin sai häiriötä.
--Oskari

Poissa Tuomas P.

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #273 : 02 Heinäkuu, 2012, 17:45:38 »
Täällä tuli noin 50 keikkaa moitteettomasti lentänyt hexa sitten korkealta tonttiin. Täysi akku, edellinen lento sujui hyvin. Mutta äkkiä meni leijunnasta melkein katolleen ja sitten alas noin 45 asteen kulmassa. Ihan sama mikä lentomoodi oli päällä. Pelastusvarjo pitäisi siis olla...
Äh ja höh. Gps voipi olla syypää. Radio-ongelma se ei ollut. Tossa on 5.8 videosysteemi.
Muilla kaputteja?
TP.
Hiivaleipä + maapähkinävoi + Pepsi Max

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #274 : 02 Heinäkuu, 2012, 19:23:10 »
menikö potkuri?

ite huomasin hauskan homman kun menee potkurista (hexa) 1lapa poikki niin tärinä ilmesesti saa koneen ihan sekasin.
eilen katkes noin metrin korkeudessa mutta yllätys yllätys eipä pudonnu mutta eipä laskeutunu vaikka laitto kaasuun nollille niin jatko vaan matkaa katkennen lavan suuntaan ja poks puuhun :o

noo nyt tulee uuet moottorit ja lapa merkki vaihtuu.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
5198 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Joulukuu, 2008, 19:22:51
kirjoittanut Vispilä
63 Vastauksia
25919 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 22:40:06
kirjoittanut Dutchman
21 Vastauksia
9688 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2009, 09:22:06
kirjoittanut znake
6 Vastauksia
3452 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Lokakuu, 2009, 09:25:57
kirjoittanut Rotary
6 Vastauksia
3954 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 00:38:41
kirjoittanut Sammy