Kirjoittaja Aihe: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.  (Luettu 47028 kertaa)

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #75 : 04 Elokuu, 2011, 23:44:09 »
ollaa yritetty posautella noita akkuja jo mont kertaa ylilatauksella ja kivellä heittelemällä ja naulalla lävistämällä mut ei nekyl suostu muutaku vähä pullistelemaan että on turvallisia  :)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #76 : 04 Elokuu, 2011, 23:56:19 »
ollaa yritetty posautella noita akkuja jo mont kertaa ylilatauksella ja kivellä heittelemällä ja naulalla lävistämällä mut ei nekyl suostu muutaku vähä pullistelemaan että on turvallisia  :)

Mä oon polttanu akun lentämällä joten kyllä niiden kanssa kannattaa edelleen olla tosi varovainen. Ladatessakin voi kyrvähtää jos yks kenno on menny huonoksi nopeemmin ku muut.
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #77 : 05 Elokuu, 2011, 00:00:09 »
ollaa yritetty posautella noita akkuja jo mont kertaa ylilatauksella ja kivellä heittelemällä ja naulalla lävistämällä mut ei nekyl suostu muutaku vähä pullistelemaan että on turvallisia  :)
Lyöppä testiksi vaikkapa jäätuura tai muu vastaava kypsän akun kennojen läpi, niin alat kunnioittamaan lipoja...   ;)

Poissa Zenda

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #78 : 05 Elokuu, 2011, 00:06:11 »
Mä oon polttanu akun lentämällä joten kyllä niiden kanssa kannattaa edelleen olla tosi varovainen. Ladatessakin voi kyrvähtää jos yks kenno on menny huonoksi nopeemmin ku muut.

Nyt tulit sitten pelotteleen, että mun kopu viel käryää taivaalla!  ???

Poissa Sandu

  • Seniori torppari
  • *****
  • no... onhan se vaikeeta, jos ei osaa
    • Heliteam Nummela
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #79 : 05 Elokuu, 2011, 00:32:45 »
no kyllähän näitä toki saa savuamaankin, mutta se on harvinaisempaa jos vaan balansoi ja seuraa akun kuntoa ja latailee ohjeiden mukaan  :)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #80 : 05 Elokuu, 2011, 12:16:38 »
Jep, huonoja yksilöitä on aina muttei yö unia kannata menettää...
Itsekkin lähemmäs kymmene huonoa pakkaa olen yrittäny tuhota väärin lataamalla ja pieksemällä mutta ei... väärinladattu (lyihyakkulaturilla) vaan pullistui ei edes savua.
Eli ku vähän edes viitsit katsoa perään niin hyvin ne pelaa, kuten sanottu aina voi se mustalammas jossain olla. Joka asiassa, vaikka päälavassa.. perälavassa... leparinruuvi, linkissä.. kaikessa  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Zenda

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #81 : 05 Elokuu, 2011, 22:28:03 »
Jep, huonoja yksilöitä on aina muttei yö unia kannata menettää...
Itsekkin lähemmäs kymmene huonoa pakkaa olen yrittäny tuhota väärin lataamalla ja pieksemällä mutta ei... väärinladattu (lyihyakkulaturilla) vaan pullistui ei edes savua.
Eli ku vähän edes viitsit katsoa perään niin hyvin ne pelaa, kuten sanottu aina voi se mustalammas jossain olla. Joka asiassa, vaikka päälavassa.. perälavassa... leparinruuvi, linkissä.. kaikessa  ;D
Kiitos, mutta taas sitten pitää pelotella lopuksi...  ;D
Parempi kait vaan olla vähän liika varovainen kuin hälläväliä.

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #82 : 05 Elokuu, 2011, 22:31:50 »
Kiitos, mutta taas sitten pitää pelotella lopuksi...  ;D
Parempi kait vaan olla vähän liika varovainen kuin hälläväliä.

Kannattaa olla akkujen kanssa varovainen, kun niitä latailee !
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Zenda

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #83 : 07 Elokuu, 2011, 21:25:49 »
No nyt tilauksen jälkeen parin päivän päästä on tullut tällainen viesti.



------------------------------------------------------
Order Number: ----- (Poistin varalta)
Detailed Invoice: /store/account_history_info.php?order_id=158043
Date Ordered: Thursday 04 August, 2011



Hi

Thanks for you order.

As this is your first order we will require proof ID.

We will require some form of photo ID (Driving licence or Passport). Also a recent copy of a utility bill of the delivery address. Please email these details across.

This order can not be shipped until this process has been completed

Thanks

Tämä vaikuttaa todella hämärältä että pitäisi antaa heille henkilöturvatunnuksia ym (En omista passia tai ajakorttia)
Onko tämä vain joku kalastelu yritys, vai kysyykö Fastlad näitä tietoja?

Apua, kiitos.

EDIT: Uskaltaako niille pistää noit tietoja? Vai pitäskö perua ja maksaa erillä kuin paypal ja välttyä tältä?
« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu, 2011, 23:07:41 kirjoittanut Zenda »

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #84 : 07 Elokuu, 2011, 23:48:28 »
Esim ajokortista kuva niin siitähän voi blurrata henkilötunnukset, kaikista tärkeintieto itselle... kai niille riittää että voi kädessä pitää samannimistä korttia ku maksaja  ::)
Velipojalla riittii sumea kännykameran kuva josta ei saanu kunnolla selvää sen että nimi ja kuva jotenki erottu. Eri pulju oli kyseessä (pokeri juttuja)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Zenda

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #85 : 08 Elokuu, 2011, 04:13:26 »
Esim ajokortista kuva niin siitähän voi blurrata henkilötunnukset, kaikista tärkeintieto itselle... kai niille riittää että voi kädessä pitää samannimistä korttia ku maksaja  ::)
Velipojalla riittii sumea kännykameran kuva josta ei saanu kunnolla selvää sen että nimi ja kuva jotenki erottu. Eri pulju oli kyseessä (pokeri juttuja)

Juu, itellä tosiaan ei ole kuin henkilöllisyyskortti ja sekin kohta menee vanhaksi, alaikäsen vaikka on jo 21.
Tuossa kyselin isosiskolta ja vanhemmilta, kait sitä vois pistää niille nuo tiedot, en jaksa uskoa että mtn huijausta tämä.

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Ensimmäinen RC-Kopteri, apua kaivataan.
« Vastaus #86 : 10 Elokuu, 2011, 20:27:19 »
Kovasti olen saanut apua ostamalla kiinasta osia E-baysta. Ovat todella edullisia. Ja edelleen kiitollinen Olloselle, T-Rex Sport kiinasta lentää edelleen, ainakin kymmenen kertaa uudelleen kasattuna. Mulla monta ostopaikkaa, rahaa säästyy, mutta Mastercard ja Paypal pitää olla. Homma toimii ihan täydellisesti. Ei mitään ongelmaa. ainakaan mun tiliä ei ole vielä ryövätty ja tiliotteet tulee säännöllisesti, pysyy kärryillä kuluista. Tää vaan maksaa jotain mutta siksi kai käydään töissä   ;D
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3517 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Tammikuu, 2009, 18:58:32
kirjoittanut -DaMulQ-
11 Vastauksia
5445 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Maaliskuu, 2011, 22:24:39
kirjoittanut peksa
6 Vastauksia
3217 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Tammikuu, 2011, 22:34:21
kirjoittanut tuhlaajapoika
9 Vastauksia
8720 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Elokuu, 2014, 22:58:19
kirjoittanut VERTICAL
0 Vastauksia
58 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Huhtikuu, 2024, 12:41:51
kirjoittanut unskale