Kirjoittaja Aihe: Compass Atom 500  (Luettu 8474 kertaa)

Poissa big m

  • Tavallinen torppari
  • ***
Compass Atom 500
« : 29 Huhtikuu, 2011, 16:35:57 »

Olen katsellut tälläista pakettia: http://www.rc711.com/shop/compass-atom-500-3d-cf-super-combo-align-gp780-gyrospringrc-servosx4motoresc-p-4734.html?cPath=165_146_201

Onko jollakin kokemuksia Atom 500 kopterista?
Saman hintainen on myös Trex 500 ESP paketti. Miten näitä voisi vertailla?


 
DJI Phantom 1.1.1 käytössä
HK500GT FBL (valmistumassa), ei valmistunut koskaan!
MSH Protos ( valmistumassa ), ei valmistunut koskaan!
E-flite Blade mCPX, myyty
Spektrum DX 6i

Heechee

  • Vieras
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #1 : 30 Huhtikuu, 2011, 14:28:28 »
Ei ole kokemusta Compassista, mutta FBL-headin pitäisi kai olla siinä aika hyvä. Tarkasta täältä ennen kuin ostat http://www.nankinhobby.com/helicopters/compass-kits/cat_26.html

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #2 : 30 Huhtikuu, 2011, 15:11:21 »
aina kun porukka miettii näitä erikoisempia vehkeitä ni tulee mieleen se että itse tulee lähes viikottain tehtyä jotain varaosa/viritysosa/kulutusosa tilausta jonnekkin... entäs sitte ku se laite onkin sellanen johon saa varaosia todella vaikeesti ja kaukaa?

äkkiä katottuna ainakaan fast-lad ei myy osia tohon... kannattaa siis varmistua varaosien saatavuudesta ennen ostopäätöstä vaikka itse kopteri oliskin hyvä ja hieno laite! :)

alluun tää puoli on ainakin hyvin kunnossa jos kerran on saman hintanen!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Heechee

  • Vieras
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #3 : 30 Huhtikuu, 2011, 17:41:43 »
Jos niitä osia saa jostain, niin ei sen niin väliä. Jos on väliä, niin ostaa sitten kaksi kopteria samaan syssyyn.

Käytännössä kaikki joutuu kuitenkin ostamaan ulkomailta, ja USA:sta tuli ihan yhtä nopeasti kuin Englannista lähetys, lähiaikoina testattuna. Trexiä ei myy kuin yksi kauppa Suomessa, ja sielläkin viritysosien saatavuus on lähellä nollaa.

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #4 : 01 Toukokuu, 2011, 13:45:07 »
aina kun porukka miettii näitä erikoisempia vehkeitä ni tulee mieleen se että itse tulee lähes viikottain tehtyä jotain varaosa/viritysosa/kulutusosa tilausta jonnekkin... entäs sitte ku se laite onkin sellanen johon saa varaosia todella vaikeesti ja kaukaa?

äkkiä katottuna ainakaan fast-lad ei myy osia tohon... kannattaa siis varmistua varaosien saatavuudesta ennen ostopäätöstä vaikka itse kopteri oliskin hyvä ja hieno laite! :)

alluun tää puoli on ainakin hyvin kunnossa jos kerran on saman hintanen!
Tohtori mun mielestä Hobby People tuo Compassin varaosia maahan ja saattaapa olla että nähdään vielä Make_J noilla leireillä joka erikoistui Compassin tuotteisiin pienosia huhuja  kuuiln että Make olis lähetintä hommaamassa.  8)
« Viimeksi muokattu: 01 Toukokuu, 2011, 13:48:23 kirjoittanut Ege »

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #5 : 01 Toukokuu, 2011, 13:47:51 »
Tohtori mun mielestä Hobby People tuo Compassin varaosia maahan ja saattaapa olla että nähdään vielä Make_J noilla leireillä joka erikoistui Compassin tuotteisiin pienosia huhuja  kuuln että Make olis lähetintä hommaamassa.  8)

joo enhän mä sillä sanonutkaan ettei saisi varaosia... (en jaksa kyllä ottaa selvääkään)

tarkotus oli vaan sanoa että niiden saatavuus kannattaa varmistaa :)


e. ja hienohan se on että toiset uskaltaa kokeilla näitä vähän eksoottisempiakin vempeleitä...
sitä on varmasti kaikkia hienoja ratkasuja mitä ei align mies edes tule ajatelleeksi!
itse ajan silti mielummin sillä ilmojen "corollalla"(align) joka on kaikilla koska silloin saa varaosat varmasti
ja muiden kanssa saa jaettua tietoakin ihan erilailla :) ja voihan se olla että itekkin joskus vielä höyrähtää johonkin ;D
« Viimeksi muokattu: 01 Toukokuu, 2011, 13:50:53 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #6 : 01 Toukokuu, 2011, 13:50:34 »
joo enhän mä sillä sanonutkaan ettei saisi varaosia... (en jaksa kyllä ottaa selvääkään)

tarkotus oli vaan sanoa että niiden saatavuus kannattaa varmistaa :)
Jep ihan oikeessa olet varaosia pitää saada koska se torppi tulee ennemmin tai myöhemmin. Todettu on. Kuuluu tähän harrastukseen onneks ei ole ihmisten päälle vielä tullu.

Heechee

  • Vieras
Vs: Compass Atom 500
« Vastaus #7 : 01 Toukokuu, 2011, 19:29:01 »
a) Ainakaan Compassin ruuvit ei *voi* olla huonompia kuin Alignin ruuvit.  ;D

b) Compass on saksalainen merkki? http://compassmodel.de/

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
4660 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Maaliskuu, 2008, 11:11:32
kirjoittanut Make J
21 Vastauksia
16136 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Toukokuu, 2008, 14:31:07
kirjoittanut J-P
14 Vastauksia
8003 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2008, 14:01:03
kirjoittanut Vispilä
Atom 7HV

Aloittaja njs « 1 2 3 4 » Compass Helikopterit

98 Vastauksia
75736 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Elokuu, 2014, 17:10:59
kirjoittanut njs
5 Vastauksia
23797 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Tammikuu, 2016, 13:56:12
kirjoittanut Xen