Kirjoittaja Aihe: Dealextreme  (Luettu 7576 kertaa)

Poissa Villa

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Pieni Dauphin suuressa maailmassa...
Dealextreme
« : 27 Maaliskuu, 2011, 19:44:37 »
Onko toi dealextreme luotettava paikka? Sieltä näyttäis saavan kaiken näkösiä osia halvalla. Postikuluja ei näyttäis tulevan ??? Mistä päin mailmaa noi tulee? Tässä muutama kysymys jotka äkkiseltään keksin.
E-Sky Dauphin

Heli-x
HeliSimRC

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dealextreme
« Vastaus #1 : 27 Maaliskuu, 2011, 19:54:58 »
Joo niin on!
Ostin sieltä 450 lapoja sellaisen 5 parin satsin. Näitä lapoja joku kehui mulla sattui ainakin täyttä p:tä
Alla kokemukset näistä lavoista. En kirjautunut ko kauppaan joten ei voinut valittaa asiasta.

Alla mun kokemuksia.
http://www.kopterit.net/index.php?topic=896.0

    .
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Villa

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Pieni Dauphin suuressa maailmassa...
Vs: Dealextreme
« Vastaus #2 : 27 Maaliskuu, 2011, 20:01:48 »
Ok. Laatu ei siis näköjään ole aina parasta mahdollista, mutta tavara tuli kuitenkin hyvin perille?
E-Sky Dauphin

Heli-x
HeliSimRC

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Dealextreme
« Vastaus #3 : 27 Maaliskuu, 2011, 20:11:26 »
Kyllä Dealextreme on ostospaikkana ihan luotettava, mutta laadusta ei ole aina takeita, toki riippuu paljon tietysti tuotteista. Itse olen jotain puoli-ilmaista elektroniikkasälää ja vastaavaa sieltä tilannut, aina on perille tullut ja aika nopeastikin. Takuuasioita en ole viitsinyt edes tutkia, jos joku 15$ kamera ei toimikaan niin olkoon toimimatta. Ei maksa vaivaa alkaa palauttelemaan toiselle puolelle maapalloa.

 Jossain Hongkongissa tuo pesäpaikka taitaa sijaita.
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dealextreme
« Vastaus #4 : 27 Maaliskuu, 2011, 20:18:40 »
Joo ei ei mennut muistaakseni kuin 4 vko.
Ilmeisesti noilla firmoilla joiden hintaan sisältyy postit on joku halpa (hidas) tapa postittaa tavaraa.
Olen homannut, että HK partsilta tulee tavara noapemmin, kuin esim Hobby kuninkaalta. Mutta on posti maksuissakin melkoinen ero.

Itse olen ostellut tavaraa HobbyKingiltä ja HK partsilta. HobbyKing:n akut, lavat ja vastarit ovat pelanneet hyvin.
Akselit ja muut osat olen ostellut HK partsilta tai sitte rekkula kaupasta Suomesta.

Tää harrastus on edennyt reilun puolen vuoden aikana siihen, että alkaa arvostaa laatu tavaraa.
Tosin sitä saa myös kiinan maalta.

Tällä hetkellä hankinnassa on 450 pron peräservo.
Luulen, että osto paikka on Suomi.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Fillarimies

  • Pro torppari
  • ****
    • Nparts
Vs: Dealextreme
« Vastaus #5 : 14 Helmikuu, 2012, 17:56:49 »
Miten kauan tuolla dealextremessä niillä kestää käsitellä tilauksen peruutus? Mulla unohtu laittaa tilaukseen BULKRATE alennuskoodi ja peruutin tilauksen, ettei mene tulliin täällä suomessa. Sitten otin yhteyttä dealextremen asiakaspalveluun, sieltä mistä sai valita mitä asia koskee. Siitä peruutuksesta on nyt 3 päivää ja mitään ei ole vielä kuulunut.
| Beam E4 | Rc-factory Flash | GWS E-starter | lentävä siipi + muita omatekeleitä |
Nparts

Marbo

  • Vieras
Vs: Dealextreme
« Vastaus #6 : 14 Helmikuu, 2012, 18:11:48 »
Kyllä Dealextreme on ostospaikkana ihan luotettava, mutta laadusta ei ole aina takeita, toki riippuu paljon tietysti tuotteista. Itse olen jotain puoli-ilmaista elektroniikkasälää ja vastaavaa sieltä tilannut, aina on perille tullut ja aika nopeastikin. Takuuasioita en ole viitsinyt edes tutkia, jos joku 15$ kamera ei toimikaan niin olkoon toimimatta. Ei maksa vaivaa alkaa palauttelemaan toiselle puolelle maapalloa.

 Jossain Hongkongissa tuo pesäpaikka taitaa sijaita.

Itse kun olen tuolta joskus jotain tilannut ja tavara on ollut rikki niin ei ole tarvinnu mitään lähettää sinne. Viimeksikin pistin vaan kuvan mukaan ja laitoin niille postia niin sain tunnin sisään vastauksen, että tavara on lähetetään mulle ja ei tarvii palauttaa vanhaa.

Poissa Rollerah

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Dealextreme
« Vastaus #7 : 01 Huhtikuu, 2012, 12:42:31 »
Kyllä DealExtreme on luotettava nettikauppa. Sieltä ostaessa täytyy vain muistaa pitäytyä niissä tuotteissa, jotka ovat saaneet hyviä arvosteluja ja paljon kommentointia. Suurin osa 80 000 tuotteen valikoimasta on tietysti ihan pelkkää roskaa, mutta pieni osa tavaroista on enemmän kuin hintansa arvoisia! Sekalaisia tavaroita, mm. USB-johtoja, teholedejä, juotospastaa, peliohjaimia, bluetooth lähettimiä yms. tilanneena olen ollut yleensä tyytyväinen tavaroiden laatuun.

Mitään kovin kiireellistä tuolta ei kannata tilata, sillä toimitus kestää  välillä ~kuukauden ja varastosaldosta kertova merkki tarkoittaa ainoastaan että tuotetta myydään edelleen, ei siis sitä että tuotetta olisi oikeasti varastossa. Huhu kertoo, että 0,01$ maksavan drop-shipment servicen ostaminen nopeuttaa toimitusta, koska kiinan posti tavallisesti priorisoi kaikki muut paketit DX:n pakettien edelle. En ole tätä ikinä kokeillut, mutta eipä juuri siinä mitään menettäisikään.
« Viimeksi muokattu: 01 Huhtikuu, 2012, 12:44:07 kirjoittanut Rollerah »

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Dealextreme
« Vastaus #8 : 01 Huhtikuu, 2012, 17:46:57 »
Juu luotettava on, kohtuu hämäräksi oli joskus ainaki tehty tilauksen peruminen ja se piti erikseen vielä jostain syystä vahvistaa jne.
Itsellä on ollu tuosta niiden politiikasta semmonen käsitys että niillä ei oo ees mainittavaa varastoa, ovat vaan ns diileri joka sitte tilaa jostain tilatut ja toimittaa. Voihan se olla että siellä on kertyny jonkin sortin pahvilaatikko jo sälää mitkä löytyy varastosta  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa akkuh

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Jäsen n:o 43
Vs: Dealextreme
« Vastaus #9 : 01 Huhtikuu, 2012, 18:04:47 »
Mulla on muutaman tilauksen kokemus. Jos tilaat jotain puhelimille, latureita, kaapeleita tai yms. (iPone 4). kannattaa miettiä mihin niitä romppeita sitten käyttää. Tosi on että, halvalla ei saa kunnollista tai käyttökelpoista kamaa. Toimitusajat venähtää tosi pitkäksi ja usein usempana eränä. Mutta aina on tullut mitä olen tilannut.  :) :) :)
[T-REX 500 Airwolf-skaalakori, MICROBEAST PLUS], [T-REX 500 UH-1N Marine Rescue, MICROBEAST PLUS],  [T-REX 450 Pro Combo, A-109 skaala nelilapanupilla, Spektrum AR7210BX] [T-REX 250 BEASTX DFC, F3C-fuselage "Tohtorin ex. rääpäle"]
[BLADE mSR] [BLADE mSR MD500] Spektrum  DX7, Phoenix RC.

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Dealextreme
« Vastaus #10 : 02 Huhtikuu, 2012, 18:23:55 »
Mä tilasin taskulampun ja pari akkua.. Jokaista oli varastossa ja postitusajaksi luvattiin 4-7 päivää no ootin joku 10 työpäivää ja laitoin sitten huvikseen viestiä sinne. No viesti auttoi sen verta, että se itse lamppu lähti tulemaan mutta ne akut ei. Mitä mä teen lampulla ku ei mulla oo siihe akkuja :D

No pari viikkoo lisää odottelua niin tänään kävin hakee akutki. Kirkkain lamppu mikä mulla on koskaan ollu niin eiköhä se tuohon pyörän tankoon riitä sen verta, että autoilijat mut huomaa ;)

Eli perussääntö tähänki mestaan, että varautuu suosiolla kuukauden toimitusaikoihin niin kyllä sieltä tavara siinä ajassa tulee jos on varastossa. (Tosin joskus tilasin jotain rompetta niin tuli viikossa :o)
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dealextreme
« Vastaus #11 : 05 Huhtikuu, 2012, 14:34:12 »
Muutama viikko kannattaa aina varata ennen panikointia. DX:ltä on aina tavara tullut sitten aikanaan.

Asiakaspalvelu toimii hienosti, kun sen tekee virallisen järjestelmän kautta. Sähköpostia on turha lähetellä. Pari kertaa ollut jokin viallinen tai väärä tavara, mutta reklamaation kun tekee seikkaperäisesti rautalangasta vääntäen, niin aina on homma toiminut. Uusi käypäinen on tullut postissa parin viikon päästä. Hätäisen miehen hommaa Kiinasta tilailu ei muutenkaan ole.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa WB

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Dealextreme
« Vastaus #12 : 11 Kesäkuu, 2012, 14:01:26 »
Tilasin joskus pikkukopterin joka toimi hyvin 5 akullista. Ladatessa kuulu poks! Eikä enää ladannut ja laturi rikkoi kaverin telkkarin. Eli sellaista laatua.

Oon pari kertaa tuolta tilannut. Itsellä kestänyt noin 1,5 kk ja kerran sain odotella tuotetta joka ei koskaan tullut. Eli ei kannata tilata montaa tuotetta samassa tilauksessa. Tässä niitä oli 4-5. Käytin energiani johonkin muuhun kuin reklamointiin, eli tuotekerrallaan, niin tulee perille.
-Hexa, Dji Nasa
-HK450 GT
-Esky Honey Bee King 4 (RIP)
-Esky Lama 3 (RIP)
-Menoa tahditaa Futaba FG8S ja tunnelman tallentaa GoPro2

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Dealextreme
« Vastaus #13 : 11 Kesäkuu, 2012, 14:51:49 »
Lainaus
Eikä enää ladannut ja laturi rikkoi kaverin telkkarin.
Miten tämä on ees mahdollista?

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: Dealextreme
« Vastaus #14 : 11 Kesäkuu, 2012, 16:08:51 »
Miten tämä on ees mahdollista?
Onhan Nintendo Wii:n ohjainki rikkonu telkkareita..  ;D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Dealextreme
« Vastaus #15 : 11 Kesäkuu, 2012, 17:12:51 »
Onhan Nintendo Wii:n ohjainki rikkonu telkkareita..  ;D

jopa videotykin kuvaankin sai reiän! :o siis keskelle olohuoneen kyproc seinää! ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Luigi Cravatto

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Dealextreme
« Vastaus #16 : 11 Kesäkuu, 2012, 18:18:06 »
...laturi rikkoi kaverin telkkarin.
Ei kai vaan ole tullut laitettua se USB-laturi telkkarin USB-liittimeen? Ei se siinä ihan sitä tarkoitusta varten ole...

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
3 Vastauksia
2765 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Huhtikuu, 2008, 15:41:39
kirjoittanut Lepatin
1 Vastauksia
2848 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Huhtikuu, 2010, 06:29:26
kirjoittanut J-m-s
12 Vastauksia
6311 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Marraskuu, 2010, 14:40:23
kirjoittanut Jänkhäkopteristi