Kiitoksia, ilmoitus häipyi, kun käänsin kaikki namiskat pois päin itsestäni.
Kiinnostaisi vielä nuo namiskojen merkitykset, käyttöohjeessa kun ei lukenut kuin lyhennetyn merkinnän nimi täysmittaisena.
Noiden namiskojen merkitys kiinnostaisi tietää ja missä kohtaa tarvittaessa käytetään:
THR. CUT
RUD.D/R
GEAR
TRN
ELE D/R
AIL D/R
Säätimestä löytyvien kolmen kiertokytkimen merkitykset eivät myöskään ole täysin selvillä, tekstit jotka niissä lukevat: PIT.TRIM, HOV.PIT, HOV.THR
Mitä id tilaa kannattaa käyttää, top position, mid position vai bottom position ?
Olisi kiva, jos vastailisit niin harrastus projekti edistyy.
Niinkun sanoin et mutu tuntumalla mennään ton radion suhteen.Viisaammat korjatkoon
THR. CUT=Oisko sama kun HOLD eli ottaa mosasta kierrokset pois,,käytetään lentoon lähös ja laskeutuessa (sekä torpissa
)
RUD.D/R=Perän liikealueen rajotin,oman mieltymyksen mukaan käyttö ei pakollinen
ELE D/R=Nupin servojen liikealueen rajoitin,,oman mieltymyksen mukaan ,hyvällä omallatunnolla voi käyttää n.10-20 pinnaa
AIL D/R=Nupin servojen liikealueen rajoitin,,oman mieltymyksen mukaan ,hyvällä omallatunnolla voi käyttää n.10-20 pinnaa
GEAR=Olisko gyron HH/RATE namiska,käytetään peräservon asennukses
TRN=Traineri namiska,joku opetta,ei tarvetta
PIT.TRIM, HOV.PIT, HOV.THR=Hienosäätöjä kaasu/lapakulmiin leijunnassa,ei tarvetta käyttää,ota radion asetuksista pois (INH? asetus päälle)
Mitä id tilaa kannattaa käyttää, top position, mid position vai bottom position ?Nää on lentotiloja ja kaikkiin saat laitettua omat käyrät kaasu/lapakulmiin,,,nää on oman mieltymyksen mukaan,,ite käytin alus lineaarista käyrää (0,25,50,75,100) ja ihan ok opin pörrään,nyt käytän HOLD ja lentotiloja(ID1,2,3),,tästä tulee aina sanomista