Kirjoittaja Aihe: KISSAT!  (Luettu 2467 kertaa)

Poissa hukkapätkä

  • Tavallinen torppari
  • ***
KISSAT!
« : 28 Joulukuu, 2014, 14:53:16 »
Miten muiden kissat suhtautuu harrastukseen. Mulla on 2 kissaa toinen 15v pappa ja toinen 4v kolli. Pappa yritti napata cx-10 ilmasta siihen asti ku sanoin sille että ei saa ottaa(fiksu katti). Juniori on toista maata... se järsii jokaisesta vastarista antennit poikki. Juniori vissiin meinaa että kaikki RC touhu on meillä kielletty. ;D

Poissa proffa84

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KISSAT!
« Vastaus #1 : 28 Joulukuu, 2014, 15:06:28 »
Eiköhän aika monen kissa vähän samaan tyyliin reagoi... mulla kissa oli aina "koskemassa"(ei läppäsemässä) leppistä... annoin sen kerran ottaa kynsilleen niin sen jälkeen tassun on pysyny kiltisti maassa ja kissa muutenkin vähintään 50cm päässä... eurorc:n 250 quadiakin pitää aina kans tulla kurkkimaan oven reunasta mut siihen se sit jääkin.
Omatekele Quad - vielä kun oppis lentämään, aivot meni vaihtoon(KK2.1)... kuhan oppis tavoille(tai sit pitää odottaa et saa omat aivot vaihtoon)
Gaiku, gaiu 500x, pirteä pikku pöristin Naza-lite+GPS
EuroRC Mini Quad 250 "full" Nazella, EDF-liukuri
Frsky Taranis Plus
"Kirppu" eli siis Walkera QR Ladybird Taranis+AnyTX-combo

Poissa Mh

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KISSAT!
« Vastaus #2 : 28 Joulukuu, 2014, 15:16:31 »
"Entinen" kissani meni aivan kaistapäiseksi pienien rc vehkeiden kanssa. Ne tapettiin keinolla millä hyvänsä.  Ei ollut mitään asiaan samaan tilaan lentämään tai ajelee. Katti on myös kooltaan suurin siperialainen mitä nähnyt. Paino oli viimeisen tietoni mukaan n.10 kiloa ja kasvua vielä jäljellä.
Nykyisessä osoitteessa ongelmana on vain tavaran paljous ja sekaisuus.  ;D ;D ;D

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: KISSAT!
« Vastaus #3 : 28 Joulukuu, 2014, 21:09:51 »
Mun kissa vinku jossain vaiheessa vastaan nitrokoptereihin siirryttäessä, mutta tottui ajatukseen suhteellisen nopeasti ja ensivaiheen vastahangottelun jälkeen on vaan kannustanu kentälle.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: KISSAT!
« Vastaus #4 : 29 Joulukuu, 2014, 07:44:56 »
Mun kissa vinku jossain vaiheessa vastaan nitrokoptereihin siirryttäessä, mutta tottui ajatukseen suhteellisen nopeasti ja ensivaiheen vastahangottelun jälkeen on vaan kannustanu kentälle.

Jotenkin luulen et ylläoleva kommentti pitää lukea ikäänkuin "rivien välistä", jos yhtään Zämmyy tunnen  8)

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: KISSAT!
« Vastaus #5 : 29 Joulukuu, 2014, 07:51:18 »
Juu kyseessä ei taida olla "Felis catus" lajin edustaja, vaan pikemminkin Misu..
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa SiB77

  • Pro torppari
  • ****
Vs: KISSAT!
« Vastaus #6 : 29 Joulukuu, 2014, 08:13:07 »
Samalla kertaa tulee ulkoilutettua Hubsan X4:ta ja kissaa. Sopuisasti ovat molemmat.
Phantom 4, GEP 210 racing miniquad. Alien 500 quad.