Kirjoittaja Aihe: RevMax ja kierrosten vaeltelu  (Luettu 2440 kertaa)

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
RevMax ja kierrosten vaeltelu
« : 20 Heinäkuu, 2010, 00:00:52 »
Moro,

Niinkuin kopteri blogissa kirjoittelin, mulla alkoi mun YS 91 SR ja 7100R (=RevMax) combo tekemään kierrosten heijausta edestakaisin. Vika ei ole kaasuservossa, sillä sen vaihdoin jo toiseen. Sensorin paikkaa olen nyt kokeillut useammalla eri kohdalla, mukaan lukien siinä missä se ennen toimi. Huomenna kokeilen vielä kokonaan toista sensoria.

Selailin RR:ää siinä toivossa että jollain olisi ollut sama vika ja törmäsin tähän ketjuun. Ilmeisesti huonot laakerit aiheuttivat sen että kuvernööri ei toiminut kunnolla. Onko jollain muulla ollut tällaista ongelmaa täällä kotosuomessa. 

-

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: RevMax ja kierrosten vaeltelu
« Vastaus #1 : 21 Heinäkuu, 2010, 13:28:02 »
Mulla on ollu tällästä:

http://www.youtube.com/watch?v=blxfKVDbQ9k

Ilmeisesti ei oo ihan noin terävää vaan sellasta aaltomaista enemmän? Se kierrosten heijaaminen on ilmeisesti aika yleinen juttu Revmaxilla. Oon kuullu että muillakin on ollu ongelmaa. En osaa auttaa, ainut mikä tulee mieleen on koettaa nostaa kiekkoja vähäsen ja kattoo mitä se sanoo.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: RevMax ja kierrosten vaeltelu
« Vastaus #2 : 21 Heinäkuu, 2010, 15:26:25 »
Muistinkin että sulla oli ollut ongelmia rajoittajan kanssa. Mun vaeltelu on tosiaan hitaampaa kuin tuo sun oma, sellaista heijausta. Tuohon sun tyyppiseen on yleensä lääkkeenä anturin etäisyyden muuttaminen, jos siis on käytössä 7100R takakansi anturi. Sulla tais olla tuolloin ihan se magneetti.

Eilen kävin kokeilemassa uudella anturilla. Tuuli oli tosin kova, joten havainnointi oli vaikeampaa, mutta kyllä se ongelma siellä edelleen oli. Seuraavaksi otan varmaan motin irti ja tsekkaan laakerit. Huomautuksena, että aikaisemmin mulla ei ole ollut mitään ongelmia. Joten pidän tätä edelleen ihan toimivana tuotteena. Yhtäkkiset ongelmat voisi viitata laakeriongelmaan. Toisaalta voisin laittaa myös toisenlaisen anturin paikalleen, joten takakansi anturia ei tarvitsisi.

-

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: RevMax ja kierrosten vaeltelu
« Vastaus #3 : 21 Heinäkuu, 2010, 22:35:22 »
Mulla oli magneetit ja tosiaan ongelma poistu siirtämällä anturia lähemmäks magneetteja. Toivottavasti saat toimimaan.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
15 Vastauksia
6372 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Syyskuu, 2008, 10:23:57
kirjoittanut SJo1
2 Vastauksia
2760 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Lokakuu, 2008, 13:51:55
kirjoittanut Maikko
5 Vastauksia
3767 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Maaliskuu, 2009, 15:27:32
kirjoittanut Trnquill
2 Vastauksia
1903 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Kesäkuu, 2009, 10:49:19
kirjoittanut kaardian
3 Vastauksia
2307 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Toukokuu, 2010, 15:36:29
kirjoittanut masu