Kirjoittaja Aihe: Akkujen ja ESC:n liittimet  (Luettu 34511 kertaa)

Jay604

  • Vieras
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #25 : 05 Elokuu, 2010, 16:44:58 »
xD

-Loistava videoclippi, taustamusa kruunas koko homman  ;D

Minä kans laitoin kopuun deanssit, muistaako kukaan lonkalta mikä sen muovin sulamispiste on kun mulla ei oo pusseja enää tallessa? ..Ite muistelin että jotaki 700 asteen luokkaa..  ???

Eipä tuota sulamaan saa kun kaasukolvilla, hyviä liittimiä ovat. Kaikki aikas tiukkoja. Räpsyy aikalailla mullakin, erottaapahan siitäkin mikä akku on täys ja mikä tyhjä ;)

Oottako tinaillu varsinkin isommilla pakoilla nuo johdot liittimien sisäpuolelle, siis niin että tulee "nätti" liitos kuristesukkien kanssa vai ulkopuolelle? Itse tuossa tinailin viimmeisen ostamani akun liittimien sisäpuolelle että tulis nätin näkönen, ja eihän siinä ollu kun pari milliä välissä kun menin laittamaan miinuksen ensin.. Tuli sitte vähä tig-hitsattua pikakolvin kärkeä uuteen muotoon  :D :D

..Onneks ei ollu mikään kuussatasen 5A:n akku, olis varmaan hävinny koko kärki sillä räpsähdyksellä...  ::)

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #26 : 05 Elokuu, 2010, 17:04:05 »
xD

-Loistava videoclippi, taustamusa kruunas koko homman  ;D

Minä kans laitoin kopuun deanssit, muistaako kukaan lonkalta mikä sen muovin sulamispiste on kun mulla ei oo pusseja enää tallessa? ..Ite muistelin että jotaki 700 asteen luokkaa..  ???

Eipä tuota sulamaan saa kun kaasukolvilla, hyviä liittimiä ovat. Kaikki aikas tiukkoja. Räpsyy aikalailla mullakin, erottaapahan siitäkin mikä akku on täys ja mikä tyhjä ;)

Oottako tinaillu varsinkin isommilla pakoilla nuo johdot liittimien sisäpuolelle, siis niin että tulee "nätti" liitos kuristesukkien kanssa vai ulkopuolelle? Itse tuossa tinailin viimmeisen ostamani akun liittimien sisäpuolelle että tulis nätin näkönen, ja eihän siinä ollu kun pari milliä välissä kun menin laittamaan miinuksen ensin.. Tuli sitte vähä tig-hitsattua pikakolvin kärkeä uuteen muotoon  :D :D

..Onneks ei ollu mikään kuussatasen 5A:n akku, olis varmaan hävinny koko kärki sillä räpsähdyksellä...  ::)

Noista asteista sen verran, että itse kolvailen 300-350 asteen tienoilla niin ei kait sen muovin tarvitse kestää tuota korkeampia lämpöjä kun tinatkin sulaa siinä? tai no eikös tina sula jossain 250 asteessa.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #27 : 05 Elokuu, 2010, 17:24:17 »
..Onneks ei ollu mikään kuussatasen 5A:n akku, olis varmaan hävinny koko kärki sillä räpsähdyksellä...  ::)

ei noita viissatasen akkujakaan meinaa oikein oikariin saada ku virta katkasee kyllä yhteyden!

koitin nimittäin torpattua kennoa kytkeä oikariin ja johdin palo vaan aina siitä kohtaa poikki mistä kytkin!
päädyin sitte viimeistelemään akun lankulla missä törrötti naula!

siitä on videokin täällä jossain ja taitaa löytyä mun juutuupistakin hakusanalla "mrtohtorir"  ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #28 : 05 Elokuu, 2010, 19:43:43 »
Itse olen 2 paria ostanut aitoja loput kopioita, aivan samanlaisia...

Liekkö Eskyn akuissa ja noparissa aidot?

Dealextremen "Deansit" eli kopiot toimineet vallan erinomaisesti. Tina tarttuu hyvin, ei liian tiukka eikä liian löysä kytkeä, istuu hyvin, eli kaikenkaikkiaan kerrassaan bueno.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #29 : 06 Elokuu, 2010, 08:19:06 »
Lainaus
Liekkö Eskyn akuissa ja noparissa aidot?

En kyllä uskoisi että on. E-sky ainakin myy oman nimensä alla "deanseja" joten kai ne on samoja kopioita kuin akuissa ja nopareissa.
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Akkujen ja ESC:n liittimet
« Vastaus #30 : 06 Elokuu, 2010, 18:32:05 »
Ei minunkaan mielestä eskyn akuissa ole "aidot".
Uskon että toimii extremen deansitkin siinä missä nuo aidotkin, itse olen luopunut koko deanseista kun on paljon parempiakin liittimiä  :P

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
4937 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2012, 00:55:13
kirjoittanut zxiicci
10 Vastauksia
7349 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Heinäkuu, 2013, 19:53:28
kirjoittanut Tohtori R
8 Vastauksia
19368 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Huhtikuu, 2015, 06:57:32
kirjoittanut HJK
8 Vastauksia
4533 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Maaliskuu, 2016, 13:09:55
kirjoittanut HeliFlyFinland
14 Vastauksia
7077 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Helmikuu, 2016, 22:47:00
kirjoittanut Dutchman