Kirjoittaja Aihe: daddyhobby  (Luettu 2041 kertaa)

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
daddyhobby
« : 16 Syyskuu, 2009, 18:13:12 »
http://www.daddyhobby.com/forum/index.php

Tuolla foorumilla oli eräs aihe jota olisin käynyt vilkaisemassa.

Hämmästyksekseni minulle tupsahtaa kotikoneelta ilmoitus "Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here".

Mielenkiintoista. En ole aiemmin sivustolla käynyt saatikka rekisteröitynyt. Vai onkohan kusipään maineeni kiirinyt jo toiselle puolelle maapalloakin? :D

Onko muilla jotain samankaltaisia ongelmia? Laitoin admineille mailinkin asiasta mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Niinkuin nykyään tapana tuntuu vähän joka paikassa olevan.
Nada

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: daddyhobby
« Vastaus #1 : 16 Syyskuu, 2009, 18:52:28 »
Ei ongelmaa täälläkään, varmaa mainitsemasi keissi menossa ^^

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

JasoX

  • Vieras
Vs: daddyhobby
« Vastaus #2 : 17 Syyskuu, 2009, 21:38:42 »
Jees, mulle tuli ihan sama ilmoitus, että on bannittu  ;D

Kaapo

  • Vieras
Vs: daddyhobby
« Vastaus #3 : 17 Syyskuu, 2009, 22:12:29 »
http://www.daddyhobby.com/forum/index.php

Tuolla foorumilla oli eräs aihe jota olisin käynyt vilkaisemassa.

Hämmästyksekseni minulle tupsahtaa kotikoneelta ilmoitus "Sorry. The administrator has banned your IP address. To contact the administrator click here".

Mielenkiintoista. En ole aiemmin sivustolla käynyt saatikka rekisteröitynyt. Vai onkohan kusipään maineeni kiirinyt jo toiselle puolelle maapalloakin? :D

Onko muilla jotain samankaltaisia ongelmia? Laitoin admineille mailinkin asiasta mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Niinkuin nykyään tapana tuntuu vähän joka paikassa olevan.

Buahaha ... Salaa ip niin ei tule tollasta apinointia :D :D

Ainakaan itselle ei tullut tuota ilmoitusta tosin mulla ip ei näykkään muualla kuin täällä ;D ;D

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: daddyhobby
« Vastaus #4 : 17 Syyskuu, 2009, 23:01:06 »
Mulla kiertää tietoliikenne ruottalaisen palvelimen kautta, ni ei kärähä piratismista :)

Toisinsanoen, kuvitelkaa että netti tulisikin perseestä, kuka sieltä viittii lähtee tutkii onko kaikki kunnossa :D

Poissa Syrjäniemi

  • Pro torppari
  • ****
  • Ei riitä että se lentää
Vs: daddyhobby
« Vastaus #5 : 19 Syyskuu, 2009, 17:46:07 »
Mulla tuli sama ilmoitus ekalla kerralla, kun menin käymään em. sivustolla. Ikinä en ole käynyt siellä omalla koneella, eikä mulla oo tunnuksia sinne.           Koulun ja kirjaston koneella toimi kyllä.
SAB Goblin 420 Sport
T-Rex 450L Dominator 6s
Futaba 10C Fasst                                                                       
 Lauri Syrjäniemi