Äänestys

Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa

Öö, tota, mitä on selvinpäin olo?
Juon kerran vuodessa, olen lähes jehova!
Silloin tällöin tulee tissuteltua
Siis suurin piirtein joka vloppu tulee korkattua!
Kröhömmm, en mitenkään viittis valehdella, mutta emäntä pian lähtee ellen liioittele juomistani...

Kirjoittaja Aihe: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa  (Luettu 3112 kertaa)

Djabu

  • Vieras
Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« : 13 Helmikuu, 2009, 01:38:38 »
Kysynkin nyt näin tässä kun ittellä on huominen vapaata ja kihjalaisiin piti tarkastaa viinien pitoisuudet ( jotta varmasti kelpaa vieraille) niin saattoi hieman kolahtaa...Kysynkin: Kuinka monesti itse ole katsonut humalassa tätä foorumia ja todennut kuinka vaikeaa on kirjoittaa OIKEIN pienissä sievissä... Tai oletko kuinka nettiä selaillut humalassa?


Ihan vain hyymörillä kirjoitettu,ei tartte ottaa ressiä sen kummemmin  ;D

ps. en suosittele St. Elmo villagea. On hieman laihan makuista. Tuo punaviini meni khyl ihan....... Mutta, mistään muusta kuin makuasioista ei voi kiistelläkkään!  :D

Muokkaus: (älkää sitten perkeles lennelkö humalassa, saattaa tulla pian ruumihia!) Pikku kakkosessakin varoiteltiin heikkoja jäitä, jos muistatte nuoruutenne lempiohjelman!
« Viimeksi muokattu: 13 Helmikuu, 2009, 01:41:12 kirjoittanut Juho K. »

Poissa 0lli

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« Vastaus #1 : 13 Helmikuu, 2009, 07:47:39 »
Foorumi nyt vielä menee ihan hyvin, mutta ei kannata selailla harrastekauppojen sivuja vaikutuksen alaisena, ilman että laittaa ensin visan jonnekin lukkojen taakse. :D Voi tulla kaikkea "hyviä" ideoita.

Ei sillä, että itse olisin tuota kokeillut, mutta kun selvinkin päin on välillä vaikea pitää se visakortti lompakossa. ::)
Walkera X350 Pro, Parrot AR.Drone

puisto_kemisti

  • Vieras
Vs: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« Vastaus #2 : 13 Helmikuu, 2009, 08:29:21 »
Jooh, viikoloput on aika pahoja ku istutaan kapakan tai halli-illan jälkeen koneella aamuyöstä ja yritetään polttimot punasena tihrustaa, että mitä tässäkin nyt lukee... Ja sitte ku saapi selvää, ni ruvetaa kirjottaa vastauksia ==> Jestas, aamulla ku selviää ni heti muokkaamaan ne 89 virhettä pois :D

Ja mitä tulee tuohon kännissä tilaamiseen niin meikäläisellä on käyny myös sillee et postii tullu jotai mitä ei muista ees tilanneesa :D:D
Sitte ollaa et WTF?

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« Vastaus #3 : 13 Helmikuu, 2009, 08:59:40 »
minä olen muistanut kaikki kännissä tilatut jutut. Vahinko et paypal tiliä ei saa alkometrilukon taakse.

Kyllä sitä nettiä ja tätä foorumiakin tulee selattua ihan riittävästi "rentoutumisen" yhteydessä. Yritän olla kirjottamatta mitään jos on enemmän kun pari ottanu.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« Vastaus #4 : 13 Helmikuu, 2009, 22:59:16 »
Mulle kävi tässä pari viikkoa sitten niin että olimme kaverin kanssa lennättämässä pikku rexejä ja hän joutui lainaamaan multa osia. No, soitin sitten hänelle la illalla kymmenen aikaan ja tilasin itselleni osia ja kaverin kanssa puhelimessa katsoimme mitä hän tilaa itselleen + mulle lainassa olevat osat. Tuli maanantai, kaveri soitti innoissaan ja kertoi tilanneensa osia itselleen + mulle velkaa oletvat osat. Ei muistanut että olimme jo tehneet tilauksen! Sitten jälkikäteen jutellessa muisti, että oli katsellut nettikauppaa ja luetellut pari pakettii noita, muutama tollanen..

Poissa Jänkhäkopteristi

  • Seniori torppari
  • *****
  • a.k.a Mikael H
Vs: Kuinka usen katselet tätä foorumia humalatilassa
« Vastaus #5 : 15 Helmikuu, 2009, 20:29:32 »
Onneksi ei tuu paljoa kirjoteltuu foorumille ku humalas. Selattua kyl tulee :)
T-Rex 100s
E-Sky Honey Bee CT

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
7095 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Joulukuu, 2007, 22:26:06
kirjoittanut flykari
7 Vastauksia
3503 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Toukokuu, 2010, 10:05:55
kirjoittanut jepajee
26 Vastauksia
9991 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Huhtikuu, 2012, 21:36:34
kirjoittanut JuhoV
17 Vastauksia
5593 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Heinäkuu, 2017, 14:51:20
kirjoittanut samiwhat
0 Vastauksia
1593 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Heinäkuu, 2017, 00:08:47
kirjoittanut Tomi99