Kirjoittaja Aihe: Neuvoja lohja-nummela akselilla  (Luettu 4209 kertaa)

Poissa Olli.

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Olli Syrjälä
Neuvoja lohja-nummela akselilla
« : 26 Lokakuu, 2008, 18:24:31 »
Moro

Haluisko joku tulla neuvomaan untuvikkoa lentämisessä. Hallissa aattelin lennättää. Kopterina 400 kokoinen sähkis, ja radiona dx7. Kokemusta aikasemmin vain simusta. Lentelyt pääasiassa viikonloppuisin. Pistä YV:tä.

olli

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #1 : 29 Lokakuu, 2008, 15:53:55 »
Kannattaa kirjoittaa tännekkin jos löytyy lennätysporukkaa, jotta tulevat aloittelijatkin sitten tietää keneen ottaa yhteyttä.


-op.
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #2 : 29 Lokakuu, 2008, 16:27:13 »
Hmmm, kokeilimpa hakutoimintoa täälläkin.
Olisikohan seuraavista  mitään apua:

Haku sanalla lohja

Haku sanalla:  nummela


Kysäisepä milloin on vermeet ilmassa ja josko saisi jelppiä
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Julle

  • Pro torppari
  • ****
  • Jukka Vuoristo
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #3 : 29 Lokakuu, 2008, 21:59:48 »
Olen kyllä huomannut että apua tarvitaan mutta on ollut hieman muita menoja.
Eikä nuo kelit oikein suosineet nitron käytöä...
MJP on ollut flunssassa ja minä yritin puhkaista silmän niin siinä on mennyt viime päivät, ei ole lennätys kuntoisia.

Kunhan nuo kelit paranee niin Nummelan kentälle mennään lentelemään ja mukaan mahtuu aina.

Vink vink Team Henttaa; Nummela on lähes aina auki ja minulla on avain jos ei ole puomi auki
(oli eilen Henttaa hieman "tukossa" niistä koneista).
Align T Rex 250SE, DS410, DS420 GP750, AR6100
JP Twister Bell 47
MiniZoom Genius 180, Hitec 50, LGT2100T+3100G, AR6100 (myytävänä)
Align T Rex 600NP, Align Hyper 50, DS620, LGT6100T+6100G, AR9000
Align T Rex 700NP, YS90, MP, 8717, G770+DS8900G, AR7000 Hirobo SST Eagle, OS61FX, DS821, GY-401, DS620 Futaba 9C + Futaba TM7 + Spektrum DM8

Poissa Olli.

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Olli Syrjälä
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #4 : 30 Lokakuu, 2008, 15:55:28 »
Juu, tiedän kyllä nummelan kentän. Purjelennän siellä. Ottaisin kuitenkin tyypit mielellään hallissa. Ens sunnuntaina attelin mennä kokeilemaan jos ehin tehä pari juttua ensin.

olli

Poissa Julle

  • Pro torppari
  • ****
  • Jukka Vuoristo
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #5 : 30 Lokakuu, 2008, 18:51:11 »
Sitten Kimmo on varmaan tuttu. Kyseles siltä jeesiä.
Align T Rex 250SE, DS410, DS420 GP750, AR6100
JP Twister Bell 47
MiniZoom Genius 180, Hitec 50, LGT2100T+3100G, AR6100 (myytävänä)
Align T Rex 600NP, Align Hyper 50, DS620, LGT6100T+6100G, AR9000
Align T Rex 700NP, YS90, MP, 8717, G770+DS8900G, AR7000 Hirobo SST Eagle, OS61FX, DS821, GY-401, DS620 Futaba 9C + Futaba TM7 + Spektrum DM8

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #6 : 02 Marraskuu, 2008, 09:19:41 »
Onkos tänään kukaan Nummelaan suuntaamassa?
5 akkua ajattelin mennä tyhjentämään per ihan kohta, mutta jos on asiantuntevaa väkeä tulossa myöhemmin, niin saatan pystyä pidättelemään neuvojen toivossa vielä hetken.

Poissa MJPilot

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #7 : 03 Marraskuu, 2008, 18:50:25 »
Höh, keke olisit nypännyt hihasta jo vinkkejä olit vaille. Tuli vaan taas hölötettyä omista jutuista kentällä.
MJP
Trex 600N Turbo mutta ei nitroa! Flybarless, ei mekaanista eikä sähköstä
Trex 500 ESP kait?
Quick Of Japan 15C MJP-frame Flybarless
MJP-Rex 450
Mustang Alu edition projekti Efficiency= Actual performance of a piece of equipment compared to the idea.

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #8 : 03 Marraskuu, 2008, 22:49:00 »
No hätä, mun neuvonkaipuu olis ollut enemmän sitä lajia että joku vois kokeilla onko kopteri säätömielessä täydessä iskussa mutta siinä kohtaa kun tulit flybarittoman ihmeesi kanssa paikalle oli akut jo tyhjänä.
Ei mulla varsinaisesti mitään kamalia ongelmia ole, mutta koneen saan nykyään vauhtiajossa kyykkäämään aika helpostikin, varsinkin kun kääntä myötätuulesta terävästi takaisin vastatuuleen niin kierrokset taitaa laskea niin että perästä hukkuu pito. Liekä koneen tehottomutta, liian vähän kierroksia  vai onko vaan liikaa kulmia ja yritystä...

Hyvä lentopäivä oli, taas opittiin jotain ja kerrankin oli Nummelassakin porukkaa vähän enempi.


Poissa XciD

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #9 : 03 Marraskuu, 2008, 23:13:31 »
Kysäise KoHa:lta. Nummelan äijiä.

Flying Since 01.07.2008 - Crashes 1

Poissa Olli.

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Olli Syrjälä
Vs: Neuvoja lohja-nummela akselilla
« Vastaus #10 : 04 Marraskuu, 2008, 21:38:08 »
asia siirtyy ainakin mun osalta. Kiireitä ja peräservossa jotain häikkää. (piti pidentää piuhaa kun gyro vaihtu)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
27 Vastauksia
9345 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2008, 18:30:17
kirjoittanut Vispilä
14 Vastauksia
6654 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Elokuu, 2009, 12:01:13
kirjoittanut Lepatus
31 Vastauksia
18938 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Lokakuu, 2009, 19:08:24
kirjoittanut Sammy
8 Vastauksia
7279 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Maaliskuu, 2011, 17:09:19
kirjoittanut Lauri P
5 Vastauksia
3356 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Syyskuu, 2011, 19:14:42
kirjoittanut MIKKELSONNI