Kirjoittaja Aihe: Quanum v2 kokemuksia  (Luettu 6939 kertaa)

Poissa RCMaisteri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Quanum v2 kokemuksia
« : 12 Huhtikuu, 2016, 08:03:02 »
Kellään kokemuksia?
Onko kannattava ostos?

Poissa bk_t

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #1 : 13 Huhtikuu, 2016, 02:02:25 »
Hinta-laatu suhde hyvä. Itse tykkään. Katso myös eachinen vaihtoehto banggoodista.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk


Poissa mikkox9x

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #2 : 14 Huhtikuu, 2016, 22:40:20 »
Hinta-laatu suhde hyvä. Itse tykkään. Katso myös eachinen vaihtoehto banggoodista.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Onko Eachinella joku vastaava? Taitaa olla kaikki sisäisellä vastarilla mitä on ja kolmea eri mallia. Vaikuttas äkkiseltään, ettei noihin mihinkään saa erillistä vastaria kiinni(ei analogista fyysistä inputtia), vaan on sitten sen sisäisen vastarin varassa, jos nyt oikein kattoin. Ei saa kuvaa sisään, eikä ulos. Ainoastaan tossa HD-mallissa on HDMI-input, mutta tarpeeton näissä hommissa.

Ottasin itte varmaan Quanum V2 niin saa sitte kanssa diversiteettivastarin siihen. Ainakin noi halvimmat Eachinen VR-007 vaikuttaa paneelin puolesta selvästi heikommalta. Huonompi reso ja pienempi näyttö, jos sillä on merkitystä FOV:iin. 

Poissa Murgo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #3 : 15 Huhtikuu, 2016, 05:07:52 »
Onko tästä ongelmasta kellään kokemuksia? http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2641715

Tilasin V2:n ja FR632-vastaanottimen ja vasta sen jälkeen huomasin tuon kirjoituksen. Tosin ilmeisesti osalla porukkaa on toiminut tuo yhdistelmä moitteettomasti eli tuurista/laiteyksilöistä lienee kiinni.

Poissa makismika

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #4 : 15 Huhtikuu, 2016, 10:09:10 »
Hyvin on toiminut 832:lla. Hiukan joutuu sovittelemaan omiin kasvoihin, ettei valoa vuoda sisään. Itse asensin laskettelulasien rungon kiinni ja laitoin paremman linssin fresnelin tilalle. Sisäpuolen vuorasin heijastamattomalla tarranukalla. V2 on hintansa arvoinen vaikka pitääkin itse parannella hiukan.

Poissa taski63

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #5 : 15 Huhtikuu, 2016, 12:33:31 »
Onko tästä ongelmasta kellään kokemuksia? http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2641715
---

Kappas vaan, tuo selittänee omat kokemukset. Quanum V1 ryyditettynä dx:n 5" näytöllä, vastarina juurikin tuo FR632. Enimmäkseen menee häiriöittä, mutta toisella tai kolmannella akulla tulee 1-2 sekunnin blackout silloin tällöin - kuva kuitenkin palaa, eli tuon takia ei ole torppia tullut. Joskus kuitenkin jo akun kytkiessä pätkii niin pahasti, että ei uskalla ottaa ilmaan.

Pahoittelut puoli-OT:sta (v2 ketjun aiheena), mutta joka tapauksessa ilmiö on todennettu ainakin tuolla dx:n näytöllä.
FlySkyTH9X (FrSky mod)
HK-450MT, HK-500GT
multikoita + kiinteäsiipisiä

Poissa Murgo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #6 : 20 Huhtikuu, 2016, 18:04:08 »
Aromipeä saapui ja ensikokeilun perusteella (VRX:nä Fat Sharkin Predatorien sisäinen kun uusi on vielä matkalla) tuntuu hyvältä, kuva on iso ja kirkas verrattuna noihin Predatoreihin.

Tyynyvääristymä on kyllä melkoinen mutta ei tunnu haittaavan. Millaisia "tuunauslinssejä" ootte noissa käyttäneet alkuperäisten fresnelien tilalla?

Poissa Rollerah

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #7 : 20 Huhtikuu, 2016, 18:40:33 »
Joku täällä vinkkasi Optolifen linsseistä ja tilasin parilla eri polttovälillä linssit kokeiluun. Tulostin tuollaisen kiinnikkeen ja nykyään käytössä noista tuo 180 mm malli.

http://www.thingiverse.com/thing:1377674

Kannattanee myös vilkaista HKn "lisävarustepaketti", jossa melko turhan roinan lisäksi ilmeisesti aika toimiva linssi. Hintaa paketilla on tosin aika paljon sisältöön nähden.


Poissa RCMaisteri

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #8 : 08 Toukokuu, 2016, 19:31:37 »
Juu tilasin itsekkin nyt sen q2, ja olen tyytyväinen :)

Poissa Tuomas P.

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #9 : 08 Toukokuu, 2016, 20:44:12 »
Nuo styrsalasit muuttivat ainakin allekirjoittaneen FPV-harrastusta kertaheitolla paljon kiinnostavammaksi. Hyvä ostos, ero vanhoihin Fat Sharkeihin on valtava.
TP.
Hiivaleipä + maapähkinävoi + Pepsi Max

Poissa Murgo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #10 : 08 Toukokuu, 2016, 21:53:33 »
Joo, paljon kokonaisvaltaisempi kokemus kuin Predatoreilla. Ja tuo VRX:kin saapui ja osoittautui toimivaksi ainakin minun aromipesäni kanssa eli toistaiseksi olen tyytyväinen. Nyt pitää vaan odotella että tulee piuhat joilla saa vastarin kepinnokkaan.  :D

Poissa Jugi

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #11 : 27 Toukokuu, 2016, 08:29:14 »
HK laskenut reilusti V2 ja V2 PRO hintoja alkaa oleen aika lyömätön hinta / laatu suhde  :o Harmi että itse tilasin omat V2:set pari viikkoa sitten "tuplahinnalla"  :-[ :'(

Onko kukaan tilannut tuota V2 add on kit:iä eli onko tuo linssi päivittämisen arvoinen ?

Poissa Kosta

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Quanum v2 kokemuksia
« Vastaus #12 : 27 Toukokuu, 2016, 18:14:33 »
Tilasin itselleni  v2:een tuon kitin ja ainakin itsellä nuo mukana tulleet linssit toimivat mainiosti. Kuvanlaatu parani aika hyvin.
Onhan siinä kitissä mukana tarpeetontakin kilkettä, mutta tyytyväinen olin noihin uusiin linsseihin.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
286 Vastauksia
167281 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Lokakuu, 2017, 12:25:27
kirjoittanut matskupu
3 Vastauksia
4475 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Kesäkuu, 2015, 23:59:29
kirjoittanut troyhy
7 Vastauksia
4864 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Marraskuu, 2014, 15:32:19
kirjoittanut kumitarzan
19 Vastauksia
8447 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Helmikuu, 2016, 23:46:32
kirjoittanut Rollerah
0 Vastauksia
1787 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Lokakuu, 2016, 14:21:35
kirjoittanut Erkki Vainio