Kauheesti oon puuhastellu harrastuksen parissa vaikka näköjään unohtunu tänne jorinoida tyystin.
Oon tuusannu välillä uutta laturisalkkua, vaihellu sablinaattoriin gyroa ja käyny ahkeraan kentällä. Sunnuntaina pyörähti tämän vuoden lentosaldo toiselle saalle eliskä 109 akullista tullu lilluteltua jo. Ikuna oo ennen talvisaikaan saanu käytyä noin paljoo kentällä.
Viikkokaks sitte ruettiin pitää Tohtorin kans ATK kerhoo tuolla Ämmikesen kentällä. Mikäs siinä räntätihku tuulikakka kelissä sen mukavampaa ku tietokoneen kanssa taikinointi
Mä innoistuin siitä niin paljo että jatkoin samaa viime viikonlopunki. Tohtoria ei vissiin enää kiinnostanu kun keliki oli tollasta aurinkoista ja tyyntä. Ainaki viime lauantai. Lähti sitte sinne Allujen kotikonnuille
Säätelin siis Sablinaattorin uutta Brain2:sta pariviikonloppua ja se on, tai siis oli tosi hyvän tuntonen. Taisin WhatinSamillekki kehasta että oli mukavan tuntonen vehjes. Aikani siinä sitten vatuloituani leijuttelin 380P:n akun 2,9v, vai oliko 3,2v kennojännitteille. Mukavaltahan se tuntu ja aikaki meni kuin siivillä siinä kentän laidalla töröttäessä. Siishä en oo tehny mankalle mitään ja telemetria ei vastaanota mahi tietoja ollenkaan
Vehkeistä virrat pois ja uus yritys. Sama juttu. Mahit ei tuu mankalle, mutta current ja lämpötila tulee. Testi setä rootoksella ja sama juttu
Ei ymmärrä mikä kumma mankkaan ny yhen äkin tuli. Tein sitte range checkin ihan varalta että uskaltaa edes lentää ja se vaikutti ihan normaalilta. Onko jollain käyny samaa koskaanikinä? Ja ratiohan oli Futten SG14, tai jotain sinne päin. Niin ja rx jännitteet tulee kans ihan normisti telemetrian läpi. Ainoastaan mAh tieto kadonnut johonki.
En jaksanu tutkia sitä enää kentällä vaan aattelin lilluttaa sitä ihanasti lilluvaa sablinaattoria. Epäilen että tässä kohtaa WhatinSami oli jotenki sotkenu näppinsä tähän juttuun, muuta järkevää selitystä en keksi
En nyt oikeen viitti edes yrittää kertoo mitä siinä sitten oikeen tapahtu muutakuin, että enää se gob sablinaattori ei lennä hyvin ja säätö hommelot on alotettava alusta
Ei se mitään. Pitää odotella huonompia kelejä ja mennä kentälle ATK:n kanssa. Seuraavalla kertaa vaan täytyy sitten olla tarkkana ja kattoo mitä kannattaa kopioida ja minkä päälle, kun ottaa bankkeja käyttöön