Kirjoittaja Aihe: Vielä kerran mikä-alkajalle-kopteriksi?  (Luettu 16224 kertaa)

Poissa Syrjäniemi

  • Pro torppari
  • ****
  • Ei riitä että se lentää
Vs: Vielä kerran mikä-alkajalle-kopteriksi?
« Vastaus #25 : 27 Helmikuu, 2008, 14:45:02 »
Mitä vielä tohon itse kopteriin ni mulla on minititan ja se on tosi helppo ja selkeä koota hyvän ohjeistuksensa ansiosta
 ja on todella laadukasta tekoa.   Lentää ainakin tosi vakaasti ja siihen saa hyvin varaosia Suomesta.
 On trexikin varmasti hyvä vaihtoehto, mitä olen itse lennättänyt ja nähnyt vierestä.

Minititanissa mukana tulevassa moottorissa ja varsinkaan noparissa ei ole oikein tehoja sitten kun alkaa tekemään jo temppua ja
se aika tulee aloittamisen jälkeen hyvin pian vastaan.   Nopeudensäädin meni itse asiassa ihan hajalle sen jälkeen kun alkoi temppua vääntämään, mutta tästä jutusta on juttua jossain muualla tällä foorumilla (en muista missä).
SAB Goblin 420 Sport
T-Rex 450L Dominator 6s
Futaba 10C Fasst                                                                       
 Lauri Syrjäniemi

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Vielä kerran mikä-alkajalle-kopteriksi?
« Vastaus #26 : 27 Helmikuu, 2008, 17:10:00 »
Minititanissa mukana tulevassa moottorissa ja varsinkaan noparissa ei ole oikein tehoja sitten kun alkaa tekemään jo temppua ja
se aika tulee aloittamisen jälkeen hyvin pian vastaan.   Nopeudensäädin meni itse asiassa ihan hajalle sen jälkeen kun alkoi temppua vääntämään, mutta tästä jutusta on juttua jossain muualla tällä foorumilla (en muista missä).

Kyllä siinä perus setupissa tehoa on aivan riittävästi temppuihinkin, jos ei ole niin on säädetty väärin tai akut on erittäin huonoja ja kyykkäävät kun alkaa menemään virtaa. (ja mitä nopariin tulee multa hajos myös, tosin oli toiminut hyvin jo pitkän aikaa 4s setupillakin rexässä)


-op-
« Viimeksi muokattu: 27 Helmikuu, 2008, 17:12:10 kirjoittanut vispilä 1 »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6947 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Marraskuu, 2007, 20:32:22
kirjoittanut Hermis
46 Vastauksia
15016 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Joulukuu, 2008, 17:56:31
kirjoittanut jkaija
15 Vastauksia
9354 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Lokakuu, 2009, 18:22:15
kirjoittanut Mika08
4 Vastauksia
2540 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Marraskuu, 2013, 22:17:44
kirjoittanut Juho
0 Vastauksia
1924 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Syyskuu, 2018, 20:09:15
kirjoittanut ReadytoSky