Kirjoittaja Aihe: Ladybird & Devo 4 näyttö pimeänä  (Luettu 3588 kertaa)

Poissa kviipale

  • Aloitteleva torppari
  • *
Ladybird & Devo 4 näyttö pimeänä
« : 08 Marraskuu, 2014, 11:22:52 »

#####Ongelma ratkennut (tiedoksi muille jos miettii samaa): Näköjään lähettimen näyttö ei toimi jos käyttää akkuja missä hieman pienempi jännite kuin AA-parstoissa.#####

Ostin hiljattain Ladybirdin jossa Devo 4 lähetin. Näyttö toimi aluksi mutta nyt kun lähettimen käynnistää niin näyttö on pimeänä. En usko että itse näyttö on rikki koska kun painaa käynnistäessä ext nappia niin pääsee päivitystilaan. Muuten en saa näytölle näkyviin mitään.

Kiitollisena otan vinkit / linkit vastaan millä ongelman kanssa pääsee eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 16 Marraskuu, 2014, 09:07:17 kirjoittanut kviipale »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
7830 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Kesäkuu, 2009, 21:41:01
kirjoittanut Kallio
5 Vastauksia
11953 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Kesäkuu, 2014, 22:01:07
kirjoittanut Pursi
7 Vastauksia
7881 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Joulukuu, 2014, 20:21:04
kirjoittanut Makke76
2 Vastauksia
9327 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Syyskuu, 2014, 20:34:38
kirjoittanut Lassi Luukkonen
0 Vastauksia
4964 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Helmikuu, 2015, 19:40:04
kirjoittanut phuul