Kirjoittaja Aihe: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?  (Luettu 99708 kertaa)

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #100 : 24 Lokakuu, 2014, 23:22:35 »
...ttu vanha osaa näillä lätyillä kirjottaa prkl :)

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #101 : 24 Lokakuu, 2014, 23:40:28 »
Ei tommoseen matsiin sähköllä o mitään matsia, oha toi iha selkee juttu. Tää lennöttämine ei o mulle koskasn ollu mitään "oon kaks tuntia kentällä eli pakko saada kaks tuntia ilma-aikaa"-juttu. Mä tykkään myös niistä tauoista :)

No mitä hittoa?
Mulle kerrottiin että sähköllä voi vetää niin paljon kun kerkee?   ;D
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #102 : 25 Lokakuu, 2014, 00:04:49 »
Mie oon vissiin vähän huono tähän ketjuun kommentoimaan, kun muutenkaan osaa lennättää saati sitten 3D'tä, mutta kyllä se nyt vaan on niin että sähkökopterin savu on ehdottomasti mun suosikki ;)

Kyllä se nitro savuttaa kun kovin rikkailla seoksilla säädettäessä hakee, mutta silti siitä liposta vaan irtoo ne parhaat savut.

Lipon kanssa savutus vaan on omaa luokkaansa. Joskus jopa ennen spooluppia saattaa patteri vetää palkokashin hengityselimeen ja alkaa sauhuumaan rajummin kuin 120 Yssi konsanaan ;)
Eikä mikään ylitä sitä räjähtävää savutuotantoa, joka syntyy hetkessä esimerkiksi ajettaessa kopteri maapallon pintaan. Nautinnollisimpia on ne hetket, kun lipon pintakalvo pettää, ja sisukset pääsevät nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta...

Ja se haikee tunne savuavan lipon sammutusyrityksiin, ei se vaan onnistu kun siinä vaan on sitä ruutia joka savuaa vaikka saaviin heittää.

Tosin pitää nitrolle antaa boonukset, edellisviikolla juuri kaupassa käveli joku nitrolta tuoksuva naaras.
Oisin voinut muuten kehua 'neitokaisen' parfyymiä, mutta jotenkin vaan itseni tuntien uskaltanut, koska tiesin että olisin alkanut vouhottamaan jotain tyyliin 'sie tuoksut ihan nitrokopterilta, siis ihan palaneelta klotzilta'...

Ai hitto, on siinä nitrossa vaan jotain..

Ja oon mä vertaillut itse useaan otteeseen mitä eroa on nitro- ja patterikopterin savulla.
Patterikopteri oikeesti haisee pahemmalle, vaikkakin plussaksi pitää ehdottomasti mainita jykevämpi savun tuotto :)
Eikä mun kohdalla sitä nitroakaan toisinaan oo kannattanut pyrkiä estämään savuamasta, joskus tollanen mosa yrittä ottaa savuttamisesta kaiken riemun orti huutaessaa pellossa ilman suurempaa pyörintävastusta, hyvät savut siitäkin irtoo kun ei ylimääräiset osat jarruta kunnon nautiskelua ylikierroksista.


tehoista en sano mitään, mie kun osaa säätää kumpaakaan kunnolla.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #103 : 25 Lokakuu, 2014, 00:38:53 »
Joo, ittelläkin on tullu pari kertaa nitronhajunen nais vastaan kaupassa. Myöskin yks naaraspuolinen ystävä oli kerran ihan omasta mielenkiinnostaan mukana kun ajoin nitrolla. kyä se ihmetteli että mitä mää poltan siinä moottorissak un tuoksuu hajuvedelle. Oli se kerran täs kotonakin kun rassailin noita kopteria, mielenkiinnolla se katteli ja kyseli mitä mie teen. Miettikää jos siitä joutuis vaimon ottamaan... ei pääsis koskaan itte lentään ku se olis menossa jo tai sitte se tonkis nuota kopteria täälä kotona...
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #104 : 25 Lokakuu, 2014, 14:14:23 »
-Aloitus tyhjällä tankilla (vastarin akulla) ja akuilla
Kai tää koskee myös startterin ja fuilipumpun akkuja?  ::)

-Lennätys ns. 3D lennätystä, eikä mitään leijutusta. Flippejä ja funneleita, tic toc jne...
Ts. ei rotaatioita ja moottorin pitää käydä maahan asti.

-Aika alkaa siitä kun spoolup alkaa ja loppuu kun ländärit koskee maahan
Spoolaus ei ole lentämistä, aika alkaa ku landarit irtoo maasta.

Varsin hauska haaste, ratkaisevaksi tekijäksi taitaa jäädä kuinka nopeasti kopterin saa tankattua/akun vaihdettua. Turvallisesti tietysti.

Tein kuvitteellisen laskelman miten homma menis. Käytössä 7HV (2000rpm, n 5min lentoa 80% käytöllä ja BEC), kolme akkuparia, 4010duo ja kiporin 2600. Eli pystyn lataamaan jatkuvasti 40A virralla molemmista porteista (parin yhteen 6S-pakkaan menee siis n. 330mAh/min). Aggre käyntii, kaks paria lataukseen a 40A. Eka lento storage-akulla 1-2 minsaa, toinen lento hieman vajaalla latauksella 3-4min ja sen jälkeen onkin aina käytössä ~täysi akku. Eli vajaan vartin jälkeen ainoa lentoaikaa rajoittava tekijä on tuo akun vaihdon nopeus. Takaa ladattava vanhempi trex700e ois tässä hyvä  ;D

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #105 : 25 Lokakuu, 2014, 14:37:51 »
Kai tää koskee myös startterin ja fuilipumpun akkuja?  ::)
Ts. ei rotaatioita ja moottorin pitää käydä maahan asti.
Spoolaus ei ole lentämistä, aika alkaa ku landarit irtoo maasta.

Varsin hauska haaste, ratkaisevaksi tekijäksi taitaa jäädä kuinka nopeasti kopterin saa tankattua/akun vaihdettua. Turvallisesti tietysti.

Tein kuvitteellisen laskelman miten homma menis. Käytössä 7HV (2000rpm, n 5min lentoa 80% käytöllä ja BEC), kolme akkuparia, 4010duo ja kiporin 2600. Eli pystyn lataamaan jatkuvasti 40A virralla molemmista porteista (parin yhteen 6S-pakkaan menee siis n. 330mAh/min). Aggre käyntii, kaks paria lataukseen a 40A. Eka lento storage-akulla 1-2 minsaa, toinen lento hieman vajaalla latauksella 3-4min ja sen jälkeen onkin aina käytössä ~täysi akku. Eli vajaan vartin jälkeen ainoa lentoaikaa rajoittava tekijä on tuo akun vaihdon nopeus. Takaa ladattava vanhempi trex700e ois tässä hyvä  ;D

Mikäs siinä, mun puolesta startin, vastarinakun ja fuilipumpun akut voi olla storage moodissa, eli 3,85V per kenno.

Ja samapa tuo on jos aika alkaa siitä kun ländärit irtoo, ei muuta mitään oleellisesti, paitsi että nousut voi olla hieman hätäisiä :)

Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #106 : 25 Lokakuu, 2014, 17:28:03 »
älä vaan jani valjasta Ranea sitte nitrokunnan edustajaksi. se vois olla teille vähä noloa ku tunnissa ei oo saatu vehkeitä vielä ees käyntiin :D ja syyhän on tietysti taas se oopeen hehkutikku johon ei oo patteria vaihdettu sitte 2008 mutta aina sillä samalla paskalla pitää vähintään tunti turata että pääsee nitroilu fiilikseen  ;D ;D ;D ;D ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #107 : 25 Lokakuu, 2014, 18:07:37 »
:D
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #108 : 25 Lokakuu, 2014, 18:46:52 »
Eihän nitron teho tietenkään riitä. Miksi muuten laitettais sähköihin kaiken maailman ultimaattisia ja useita moottoreita  ::)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #109 : 25 Lokakuu, 2014, 19:05:00 »
älä vaan jani valjasta Ranea sitte nitrokunnan edustajaksi. se vois olla teille vähä noloa ku tunnissa ei oo saatu vehkeitä vielä ees käyntiin :D ja syyhän on tietysti taas se oopeen hehkutikku johon ei oo patteria vaihdettu sitte 2008 mutta aina sillä samalla paskalla pitää vähintään tunti turata että pääsee nitroilu fiilikseen  ;D ;D ;D ;D ;D


Laitan Ranen nitron käyntii omalla hehkulla. Ja kyllä piisaaaaaaaa 8) 8)
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #110 : 28 Lokakuu, 2014, 19:04:55 »
Tässä 3700mAh patterit tulee täyteen 6min. Tosin pikkusen ehkä liian tyhjäksi lensin.
Tuo 6min. on maksimi latausaika.

https://www.youtube.com/watch?v=NVhNZHsZuWU&list=UU1FRH49Ps6lCqpAz4gbHHGg

Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #111 : 28 Lokakuu, 2014, 19:22:00 »
Tässä 3700mAh patterit tulee täyteen 6min. Tosin pikkusen ehkä liian tyhjäksi lensin.
Tuo 6min. on maksimi latausaika.

https://www.youtube.com/watch?v=NVhNZHsZuWU&list=UU1FRH49Ps6lCqpAz4gbHHGg


Meneehän tuo pirun nopeesti, mutta balanssointi jäi käytännössä kokonaan pois ja sun generaattori on hämmästyttävän hiljainen  ;D

Joistain aikaisemmista viesteistä annettiin ymmärtää että 4c latauksella pääsis alle 10min.  Oliks toi sitä?    ;)

Jos pistät hensuun sen 2000rpm nuppiin, niin kauanko lennät 3D lentoa n.3000mAh latauksella?
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #112 : 28 Lokakuu, 2014, 19:31:12 »
Huomasit varmaan että se kyllä balansoi koko ajan ja kennot oli käytännössä tasan.
Ja tuon se tekee vaikka olis akku kuin heikossa hapessa tahansa..
Eli loppua ei tarvi ees antaa ladata kun kennot on tasan koko ajan. Se vaan lataa ne muutamat milliämpärit että saa jännitteen maksimiin.

Tämä nyt ei tainnut olla 4C latausta juuei :) Täällä pohjoisessa semmottisia latauksia ei suoriteta laisinkaan  ;D

Tänään juur lentelin "vakio" Hensulla jonku akullisen. Kierroksia en ole mitannut, mutta nyt oli 60% kaasulla.
En sitte tiiä paljo siinä on rpm mutta, lapakulmat on +-16° joten se vähän kompensoi pieniä kierroksia :)
No. Enivei,, taisin lentää 7-10 min. Vähän riippuu..

E: Ja lento oli tyyliin.. isoja liikkeitä täysillä kulmilla ja kovaa taivasta täysiä.. ja tikitokkia ja ja sateenkaaria.. jotain perusjuttuja.
Oli pikkusen hakusissa kun ei ole 2kk koskenut mankkaan :/
« Viimeksi muokattu: 28 Lokakuu, 2014, 19:35:08 kirjoittanut vee73 »
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa Korppi

  • Seniori torppari
  • *****
  • 47
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #113 : 28 Lokakuu, 2014, 19:49:16 »
Pikkusen vielä jouvuttaa, kun lataa valikossa painaa molempien kanavien stop/start napit pohjaan hetkeksi.  ;)
Align 450 prominator@V2, (3GX, DFC),
Align 600 pro, (3GX, EFL),
Gaui 500X@hk2.1,  Tarot TL250A@CC3D
Futaba 14SG, iCharger 308DUO
https://www.youtube.com/channel/UC6aUMsdgrpk3d-Q8v7T_CPQ

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #114 : 28 Lokakuu, 2014, 19:53:17 »
Hih  :) Täytyypä tehä niin.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #115 : 28 Lokakuu, 2014, 20:05:59 »
Huomasit varmaan että se kyllä balansoi koko ajan ja kennot oli käytännössä tasan.
Ja tuon se tekee vaikka olis akku kuin heikossa hapessa tahansa..
Eli loppua ei tarvi ees antaa ladata kun kennot on tasan koko ajan. Se vaan lataa ne muutamat milliämpärit että saa jännitteen maksimiin.

Tämä nyt ei tainnut olla 4C latausta juuei :) Täällä pohjoisessa semmottisia latauksia ei suoriteta laisinkaan  ;D

Tänään juur lentelin "vakio" Hensulla jonku akullisen. Kierroksia en ole mitannut, mutta nyt oli 60% kaasulla.
En sitte tiiä paljo siinä on rpm mutta, lapakulmat on +-16° joten se vähän kompensoi pieniä kierroksia :)
No. Enivei,, taisin lentää 7-10 min. Vähän riippuu..

E: Ja lento oli tyyliin.. isoja liikkeitä täysillä kulmilla ja kovaa taivasta täysiä.. ja tikitokkia ja ja sateenkaaria.. jotain perusjuttuja.
Oli pikkusen hakusissa kun ei ole 2kk koskenut mankkaan :/

Pistäppä seuraava video niin että se balanssoi loppuun saakka ja niin että laturi on ohjelmoitu tekeen se 100%:sti 
Saattaapa 10min. olla aika tiukoilla vaikka ladataan yli 10c latauksella ;) 

Veikkaan että jos pistän mun omaan hensuun 2000rpm ja lennän omaa ralliani 3700mAh akulla, niin lentoajaksi veikkaan max. 3min. 
3700mAh akuilla ja Scorpparin 4035 motilla lennän 1650rpm kiekoilla jotain 4:30   

Pienenä varoituksena +-16° on liikaa hensun nupille, jos se on symmetriseksi säädetty. Täydellä kulmilla siellä ei ole enään paljoo korjattavaa gyrolle jos tarve on. Eli servoarmit on jo aikalailla käyttäny kaikki liikevarat mitä on.   Jossain mainittu että +-15°  olis max.   

Mut anna palaa jos hyvältä tuntuu ja ei vielä ole räjähtänyt ilmaan  ;)





Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #116 : 28 Lokakuu, 2014, 20:11:39 »
jani on nyt päättäny hyökätä sähköjä vastaan eikä kuuntele selityksiä :D tosin en kyllä ite uskaltais tollasilla virroilla ladata mitään. ei mulla niin kiire olekkaan.

koitappa jani laittaa pakkasella nitro käyntiin alta 10min  ;D mä oon nähny sitä nyhräämistä ihan tarpeeks ja voin sanoa että se joko lähtee tai sitten ei :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #117 : 28 Lokakuu, 2014, 20:15:02 »
Lisää poppareita. Tis is guut enterteiment!

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #118 : 28 Lokakuu, 2014, 20:17:00 »
jani on nyt päättäny hyökätä sähköjä vastaan eikä kuuntele selityksiä :D tosin en kyllä ite uskaltais tollasilla virroilla ladata mitään. ei mulla niin kiire olekkaan.

koitappa jani laittaa pakkasella nitro käyntiin alta 10min  ;D mä oon nähny sitä nyhräämistä ihan tarpeeks ja voin sanoa että se joko lähtee tai sitten ei :D

Joo, en kuuntele selityksiä  ;) 

Enkä mä mitään sähköjä vastaan oo hyökänny, kerroin vaan mielipiteeni loistavasta vaihtoehdosta  ;) 
Mut onneks mun kirjoituksia vastaan ei ole myöskään hyökätty  ;D

Ton 10min. pakkashaasteen otan vastaan milloin vain  ;D
Ja voin sut kans haastaa lennättään patterikopua niillä pakkasessa olleilla akuilla ;)
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #119 : 28 Lokakuu, 2014, 20:19:14 »
miks ihmeessä mä pitäisin akkuja pakkasessa? ei mitään syytä.

mä haastan sut lennättään nitrosilla sormilla pakkasessa. mä voin lennättää pattereihin koskeneilla sormilla :D

yhtä järkevä vertaus :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa J@ni

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Let's make 3D helis great again!
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #120 : 28 Lokakuu, 2014, 20:27:29 »
miks ihmeessä mä pitäisin akkuja pakkasessa? ei mitään syytä.

Ehkä mun huumori on vaan paskaa  ;)

Mut jos kukaan on huomannu tai tienny niin onhan mulla näitä patterivehkeitäkin, lennättelen niitäkin joskus jos nitro ei kiinnosta.

 



 
Henseleit TDR_ SAB G500 Sport_ SAB Black Nitro_
SAB G420 Black Thunder 700T  Instagram: @yanircheli

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #121 : 28 Lokakuu, 2014, 20:31:00 »
jotenki menee vaan vähä huti tää otsikko :D tottakai riittää.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #122 : 28 Lokakuu, 2014, 20:32:03 »
Vielä..
Juu mut miksi pitäs antaa laturin hieroa loppuja 4 minuuttia jossei siihen ole tarvetta? Miksi ladata kauemmin ilman syytä?
Tuo latausohjelma lataa kyllä loppuun asti jos antaa sen vaan olla. Ja voi varmasti olla todellisuus se 10min. En oo muistaakseni koskaan antanut loppuun asti olla.

Mutta mul on tuossa vakiossa Hensussa se vakio Pyro ja muut hässäkät.
Scorpparilla onkin sitten eri juttu. Se kyllä imee akuista namia aika kivasti :)
Sillä ei montaa minuuttia kyllä kikkailla :)

Mulla on aina ollu +-16°, jossain taitaa olla vielä puol astetta päällekkin :D
Aina toiminu mallikkaasti.
Ainoa missä saattaa tulla jotain.. jos lentää oikein kovaa vaakasuoraan ja tekee siinä samalla mennessään sivulle tictokkia niin sitten voi tulla semmonen tunne ettei se ihan menny niin kun sen pitäis :)
Aika hyvin Veepaari osaa rajata liikkeet jos täysillä kulmilla liikuttaa kallistuslevyä, tai pitää kallistettuna täydet ja liikuttaa lapakulmia +- täydet mitenny vaan, niin se osaapi rajoittaa liikettä ettei mene mekaniikka "yli".

Mutta joo. Pitääpä joskus kokeilla toverin nitroa.. sekun sitä aina välillä tyrkyttää :)
Mutta vähän vieroksun toisen kepakkoa kun oma on paljon kivempi täpsäyttää tantereelle :)
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #123 : 28 Lokakuu, 2014, 20:55:48 »
koitappa jani laittaa pakkasella nitro käyntiin alta 10min  ;D mä oon nähny sitä nyhräämistä ihan tarpeeks ja voin sanoa että se joko lähtee tai sitten ei :D

Haaste otettu vastaan!
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa vee73

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Riittääkö nitron teho 3D lennätämiseen?
« Vastaus #124 : 28 Lokakuu, 2014, 20:58:58 »
Mä laitan virtis sun tankkiin vettä niin siinähän tarttaat patterit tyhjiksi :D
Ja otamma videolle kuin nätisti se lähtee.
Vain liikaa saattaa olla riittävästi

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
3146 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Tammikuu, 2008, 00:59:21
kirjoittanut Ege
1 Vastauksia
2451 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Syyskuu, 2009, 13:02:40
kirjoittanut puisto_kemisti
192 Vastauksia
146151 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Lokakuu, 2020, 20:31:30
kirjoittanut Tohtori R
15 Vastauksia
6566 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Kesäkuu, 2014, 07:57:16
kirjoittanut juuseppi
26 Vastauksia
13119 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Lokakuu, 2014, 14:24:31
kirjoittanut rane78