Kirjoittaja Aihe: Walkera ladybird v2 ja devo F7  (Luettu 3986 kertaa)

Poissa Ghostrider

  • Aloitteleva torppari
  • *
Walkera ladybird v2 ja devo F7
« : 29 Elokuu, 2014, 17:15:23 »
Eli tuli hommattua kyseinen leppis reenailuja varten mut miten saan yhdistettyä ton mun Devo F7 mankan tohon leppikseen???

Poissa Makke76

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #1 : 29 Elokuu, 2014, 19:45:21 »
Laittamalla ensin F7 ohjaimeen virrat ja sen jälkeen kytket akun kiinni leppikseen. Huom: Lataa akut ensin :)

Poissa Ghostrider

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #2 : 29 Elokuu, 2014, 20:43:37 »
Laittamalla ensin F7 ohjaimeen virrat ja sen jälkeen kytket akun kiinni leppikseen. Huom: Lataa akut ensin :)

Ööö, et oo tosissas että oli noin yksinkertanen toimenpide...  :-[
Nyt hävettää.... Mut tulihan sekin selväksi!!  ;D

Poissa Makke76

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #3 : 29 Elokuu, 2014, 20:55:51 »
Heitäpä joku toinen kysymys :D

Joskus asiat on yksinkertaisia. Hauskat lentelyt leppiksellä :)

Poissa Ghostrider

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #4 : 06 Joulukuu, 2014, 15:50:01 »
Saakos tähän Devo F7 malliin tehtyä niin että toi kaasu palautuis tohon keskelle samalla tavalla kun suunta tikkukin?

Poissa Makke76

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #5 : 07 Joulukuu, 2014, 20:07:09 »
Jos sinne väsäät jotenkin jousen niin miksi ei.

Itse en kyllä kaasua mielellään jousella ottaisi.

Poissa Ghostrider

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #6 : 07 Joulukuu, 2014, 20:15:05 »
Tossa kaverin DJi phantomin ohjaimes oli tollanen ja se kyl toimi omasta mielestä hyvin.

Poissa Makke76

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Walkera ladybird v2 ja devo F7
« Vastaus #7 : 07 Joulukuu, 2014, 20:21:04 »
En epäilekään etteikö toimisi. Kysehän on tottumus kysymyksestä.

Turvallisuus puolta tulee aina myös mietittyä niin jos esim: otat kopterin maahan ja ett sitten muistakaan laittaa isommassa kopussa kaasulukkoa päälle ja päästät kaasusta irti, kaasu meneekin päälle.

Se mikä taas tuossa palautuvassa kaasussa olis hyvä niin menis heti puoliväliin ja jäis leijumaan siihen paikalleen. F7 ohjaimessa kun tuota kaasun puolta väliä ei tunne millään ja menee helposti hiukan yli tai jää ali.

Sais tulla pikku naksahdus kun puolivälissä kaasu.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
Walkera Ladybird

Aloittaja Tuomas P. « 1 2 3 » Rungot

70 Vastauksia
51299 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Kesäkuu, 2014, 17:41:30
kirjoittanut heliko
2 Vastauksia
6357 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Helmikuu, 2013, 11:16:41
kirjoittanut HJK
11 Vastauksia
8206 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Heinäkuu, 2014, 12:19:12
kirjoittanut heliko
25 Vastauksia
71381 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Elokuu, 2014, 22:40:54
kirjoittanut VERTICAL
0 Vastauksia
1880 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Marraskuu, 2014, 11:22:52
kirjoittanut kviipale