Kirjoittaja Aihe: Kevätpörriäisen eka tonttaus  (Luettu 2426 kertaa)

seppomikael

  • Vieras
Kevätpörriäisen eka tonttaus
« : 25 Heinäkuu, 2008, 13:47:44 »
Eli Henttaalla minäkin olin eilen.

Pikku-Rexi lähti käsistä kun joku käänsi siitä keulan minua kohden alashan se tulla tömpsähti.
Ei tullut edes mieleen pistää holdia päälle mutta sentään otin kaasun pois ennen putoamista... Idle ykkösellä! ;D

No, onneksi oli pinjoni ollut ilmeisesti irtoamassa ja antoi sieltä myöten. Kone surras maassa mutta mitään ei tapahtunut.

Jaa mitäkö meni rikki?

Alignin alkuperäiset kuitulavat, stabbarin tanko ja pääakseli. Lisäksi koppaa piti vähän paikkailla samoin kun kuskin itsetuntoa... Toinen onnistui! ;D

No seuraavaksi viissatasen testilennolle taannoisen torpin jälkeen. Hyvinhän se meni paitsi että perän kuitulavat rupesivat startin yhteydessä tyhmyyksissään louhintahommiin. Valitettavasti Henttaan kivikko oli niitä vahvempaa.

Koneet ovat taas nipussa ja odottavat uutta yritystä...

Seppo

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kevätpörriäisen eka tonttaus
« Vastaus #1 : 25 Heinäkuu, 2008, 22:02:21 »
Kuulin joo tänään että sun lennätykset loppu lyhyeen.

seppomikael

  • Vieras
Vs: Kevätpörriäisen eka tonttaus
« Vastaus #2 : 25 Heinäkuu, 2008, 22:10:12 »
Lyhyeen? ;D
Neljännellä akulla vasta...

jpheli

  • Vieras
Vs: Kevätpörriäisen eka tonttaus
« Vastaus #3 : 25 Heinäkuu, 2008, 22:32:33 »
Pikku-Rexi lähti käsistä kun joku käänsi siitä keulan minua kohden alashan se tulla tömpsähti.
Ei tullut edes mieleen pistää holdia päälle mutta sentään otin kaasun pois ennen putoamista... Idle ykkösellä! ;D


LOL, Joo joskus sitä toivoo että olis antanu sen tulla vaikka "tyhjäkäynti" kaasulla alas ;)

Itsellekkin meinannu kerran käydä noin, olin laskeutumassa ja vadin tikun itseeni. Kamala parkaisu että EISAAT€%#€&#, ja äkkiä tikku keskelle. No onneksi mulla oli sentäs muutama extra metri pelastaa... :)

--jp

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
9 Vastauksia
6073 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Kesäkuu, 2013, 11:41:19
kirjoittanut Pekka