Kirjoittaja Aihe: Kylmän tultua ongelmaa(nopari,mankka,akut???)  (Luettu 2276 kertaa)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Kylmän tultua ongelmaa(nopari,mankka,akut???)
« : 28 Lokakuu, 2012, 17:33:11 »
Laitetaas tänne
Eli kylmien ilmojen tultua on ruvennu tuleen ongelmaa(mankka,nopari akut?)

Kesällä/sisällä lämpimäs kaikki toimii hyvin

Nyt kylmillä kun vien kopterit ulos vähäks aikaa ja kytken virrat päälle niin nopari jää piippaan piip,piip,piip.... tilaan
Tekee kaikilla 3:lla kopterilla saman(3 eri noparia)
1 kopu nopari-->http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2166__TURNIGY_Plush_60amp_Speed_Controller.html
-Cut of Type--> Soft-Cut
-Cut of Voltage-->Middle
Laitoin tän asetukset kun kortilla näki helposti
2 kopu nopari-->http://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001226724
3 kopu nopari--> Joku Turnigyn 40A

Viittako toi ongelma jotenkin Low Voltage Protection juttuun?

Ajo akut uudet joten jännite pitäis olla ok.
Mankas kokeiltu Lipo akkua,Life akkua ja pattereita,mut tekee silti kaikilla ton piip piip... jutun

Olisko tähän mitään kikka kakkosta?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa VERTICAL

  • Seniori torppari
  • *****
    • VERTICAL Hobby
Vs: Kylmän tultua ongelmaa(nopari,mankka,akut???)
« Vastaus #1 : 28 Lokakuu, 2012, 17:43:12 »
Kuullostaisi minusta radio-ongelmalta, eli kaasun liikerata muuttuu ja kaasu ei olekkaan poissa päältä ja siksi menee säätimet virhetilaan. Tai tuo nyt on aikakin kohtuu helppo tarkistaa säätämällä kaasun trimmiä alaspäin ulkona.
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille!.
Kopterit, Multikopterit, Lennokit, Autot, Tankit. 10 vuotta ammattitaitoista palvelua harrastajilta.

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kylmän tultua ongelmaa(nopari,mankka,akut???)
« Vastaus #2 : 28 Lokakuu, 2012, 18:48:50 »
Kuullostaisi minusta radio-ongelmalta, eli kaasun liikerata muuttuu ja kaasu ei olekkaan poissa päältä ja siksi menee säätimet virhetilaan. Tai tuo nyt on aikakin kohtuu helppo tarkistaa säätämällä kaasun trimmiä alaspäin ulkona.
Kävin kokeillemas ulkona tota kaasun trimmiä niin kyllä näin oli trimmin joutu laittaan -4 jotta piippaus lakkasi

Iso käsi VERTICAL 8)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
7 Vastauksia
3411 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Lokakuu, 2009, 18:59:29
kirjoittanut juza
19 Vastauksia
9557 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2009, 15:39:24
kirjoittanut jkaija
2 Vastauksia
2600 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Kesäkuu, 2010, 22:21:37
kirjoittanut dreamtrip
20 Vastauksia
6011 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Heinäkuu, 2010, 23:48:06
kirjoittanut Puhi
7 Vastauksia
4001 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Toukokuu, 2011, 19:59:38
kirjoittanut B12