Kirjoittaja Aihe: Lennätyspaikat Haukiputaalla taikka Iissä  (Luettu 2781 kertaa)

arcticroastduck

  • Vieras
Lennätyspaikat Haukiputaalla taikka Iissä
« : 03 Elokuu, 2012, 21:41:08 »
Hei,

missäs porukka on käynyt lennättelemässä Haukiputaalla taikka Iissä? Tilaa tarvis olla reilusti kun lentokokemusta ei montaa minuuttia ole. Itse asun Jokikylässä, että jos täältäpäin joku tietäisi paikan ja vaikka tulis seuraksikin, ois ihan kiva.

Poissa illi

  • Seniori torppari
  • *****
  • Oulu
Vs: Lennätyspaikat Haukiputaalla taikka Iissä
« Vastaus #1 : 04 Elokuu, 2012, 15:54:24 »
Tuolla Oulun ympäristö säikeessä, postista #333 alkaen on Haukiputaan Annalankankaan soramontulla lennättämisestä puhetta. Taitaa kesäisin lähes joka ilta olla joku lennättämässä jotain (yleensä lennokkeja). Talvella ollut Martinniemessä liikuntasalissa sisälennätystä.

Ellet sitten Ahmosuolle asti halua lähteä? Jokikylästä taitaa olla 50-60km Ahmosuolle???

Poissa Ilkka K

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • YouTube
Vs: Lennätyspaikat Haukiputaalla taikka Iissä
« Vastaus #2 : 04 Elokuu, 2012, 16:47:26 »
Moikka,

Tosiaan tuolta Oulu säikeestä löytyykin linkit yms., ja tuossa mun #338 viestissä oleva tie on se paikka jossa ollaan käyty nyt poikkeuksellisen ahkerasti. Tällä hetkellä porukkaa on 4 aktiivista, joista 2 ihan viimeisen parinviikon aikana mukaan tulleita. Oulusta käy välillä pari jannua T-Rexien kanssa (yleensä Illin mainitsemalla montulla tien asfaltti tien toisella puolen), ja Illi kai itsekin, mutta sellaisiin kellonaikoihin että muut yleensä vielä nukkuu ;)

Kaveri laittoi juuri muutama päivä sitten facebookkiin ryhmän 'Lennättelyä Haukiputaalla', eli siihen liittymään niin voi siellä ilmoitella kuka milloinkin menossa jne. Koskee muitakin säikeen lukijoita / lähistöllä asuvia :) Tänne ei ole viitsitty omaa säijettä laittaa parin kaverin meno spämmejä varten.

Useimmat tosiaan lennättää lennokkeja, itse nyt ainoana meistä neljästä muutaman pikku kopterin kanssa. Ja mun YouTube kanavaltakin näkee vähän tota maisemaa tuolta, just eilen laitoin kaksi tuoretta videota kun meni sekä hyvin että puihin ;)

Ilkka
  tauko   päällä    YouTube/AxsFin2
ex: Hornet460, LadyBird, GeniusCP, Lama4F200LM, V120D01, V450D01, TaliH500, Devo 7, F7, 10, F12, DX7

arcticroastduck

  • Vieras
Vs: Lennätyspaikat Haukiputaalla taikka Iissä
« Vastaus #3 : 05 Elokuu, 2012, 08:12:28 »
Kiitti vastauksista,

pitää joskus käydä tuo monttu katsomassa. Itse asiassa löysin tuosta läheltä pienen jalkapallokentän, ei siellä suurta kaarta tehdä mutta leijuttelut onnistuu, tässä vaiheessa ei juuri kummempaan rahkeet riitä. :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
9 Vastauksia
4334 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Huhtikuu, 2008, 08:05:26
kirjoittanut Andymies
6 Vastauksia
4297 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Heinäkuu, 2008, 10:43:13
kirjoittanut Andymies
3 Vastauksia
2247 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Maaliskuu, 2012, 17:43:59
kirjoittanut zxiicci
1 Vastauksia
2518 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Heinäkuu, 2018, 00:02:39
kirjoittanut pakastin
1 Vastauksia
2411 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Huhtikuu, 2019, 16:16:55
kirjoittanut Lennokkitoimikunta