Kirjoittaja Aihe: DJI purkkien vinkit/kysymykset  (Luettu 354589 kertaa)

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #575 : 06 Helmikuu, 2013, 23:26:15 »
Vau!


Kiitoksia! ihmettelin, että se sammui pöydällä intelligent modessa mutta niinhän sen pitää olla kun baro sanoo ettei olla noustu minnekään.


Moodit ovat nyt Turnigyssa 0=atti, 1=manual ja 2=Gps/atti. Houkuttelisi kyllä pistää nolla attiksi, ykkönen gepsiksi ja kakkonen failsafeksi, joka siis tarkoittaisi samaa kuin rth??? Olisi ainakin hyvä, että jos pääsee liian kauaksi niin saa tuotua takaisin.

-Jere
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #576 : 06 Helmikuu, 2013, 23:42:08 »
Uuden päivityksen myötä huomasin, että voi säätää moottorien pyörimisnopeudet käynnistäessä. Olen itse laittanut tuon hitaimmalle, mutta vain muutaman kerran se on hitaalla startannut. Muuten tuntuu, että on lähtenyt samalla nopeudella, kuin ennen päivitystä. Eli about keskinopeudella. Mahtaako noparit jotenkin vaikuttaa asiaan vai onko muut Nazan käyttäjät muuttanut asetuksia ja totenut toimivaksi?

Ja muistelen, ettei kannata lentää atti-modella mitään älytöntä rallia, ettei heitä kopteria arvaamattomasti voltin kautta mättääseen, kun Naza haluaa korjailla liikaa jos lentää pidemmän aikaa vauhdilla..
Onko tietoa, olisiko tämä "korjattu" uusimman päivityksen myötä?

Poissa Tomi Kulmala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #577 : 06 Helmikuu, 2013, 23:56:25 »
SimonK -flashatut noparit saattavat kaivata start up -nopeudeksi keskivertoa suuremman nopeuden toimiakseen kunnolla.

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #578 : 07 Helmikuu, 2013, 00:24:08 »
Olisi ainakin hyvä, että jos pääsee liian kauaksi niin saa tuotua takaisin.

-Jere
Tuolla vähän tarkoitinkin että testaa se ohjain sammuttamalla softassa ainakin ennen lentoa. Jos kantama loppuu, niin silloin failsafe tulisi toimia oikein. Muistathan sitten myös odottaa täyttä gps lukitusta ennen lentämistä, ettei gps koordinaatit heitä mitä sattuu ja failsafessa laite lähteekin aivan muualle? ;)
Uuden päivityksen myötä huomasin, että voi säätää moottorien pyörimisnopeudet käynnistäessä. Olen itse laittanut tuon hitaimmalle, mutta vain muutaman kerran se on hitaalla startannut. Muuten tuntuu, että on lähtenyt samalla nopeudella, kuin ennen päivitystä. Eli about keskinopeudella. Mahtaako noparit jotenkin vaikuttaa asiaan vai onko muut Nazan käyttäjät muuttanut asetuksia ja totenut toimivaksi?

Ja muistelen, ettei kannata lentää atti-modella mitään älytöntä rallia, ettei heitä kopteria arvaamattomasti voltin kautta mättääseen, kun Naza haluaa korjailla liikaa jos lentää pidemmän aikaa vauhdilla..
Onko tietoa, olisiko tämä "korjattu" uusimman päivityksen myötä?
Käynnistysnopeuden liukusäätimeen on turha koskea jos laite toimii. Tuokin toimii eräänlaisena turvatoimena. Etpä mene ainakaan härkkimään laitetta kun näet että potkurit pyörii ja laite on armattu. Ei kannata siis ruuvailla sitä niin, ettei moottorit lähde käyntiin armatessa.

Itse olen kyllä laskenut atti ja gps modella tikku vinossa ilman mitään ongelmia jo reilusti yli vuoden. Väittäisin mutulla värinäongelmiksi jos alkaa kovassa kyydissä viskoa omiaan. Muovipotkurit alkavat helpostikin oskilloida kovilla kierroksilla/rasituksessa ja aiheuttavat todella paljon ongelmia alustassa kuin alustassa.

Poissa Tomi Kulmala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #579 : 07 Helmikuu, 2013, 07:36:51 »
*klip*Väittäisin mutulla värinäongelmiksi jos alkaa kovassa kyydissä viskoa omiaan.*klip*
Omituinen käytös saattaa johtua myös Nazan sijoituksesta. Jos Naza on asennnettu esimerkiksi DJI F450 -rungon keskelle, niin runkolevyt saattavat alkaa toimimaan tuulitunnelina, joka saattaa häiritä barometrin toimintaa. Ilmeisesti tähän auttaa jonkinlainen harso/teippaus Nazan toiselle kyljelle (en nyt muista kummalle, kun ei ole vielä ollut DJI F450-rungon kanssa näitä ongelmia).

Tällaisia "tuulitunnelikokemuksia" on mm. TeamBlackSheep -rungosta, joka on vielä "kesyttämättä", sillä lentokuumeen takia en jaksanut tapella kyseisen rungon kanssa vaan nappasin hyllystä DJI F450-rungon ja siirsin roinat siihen. Tiedän kuitenkin etten ole ainoa, jolla on ollut ongelmia TBS/Naza -yhdistelmän kanssa :).

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #580 : 07 Helmikuu, 2013, 10:12:31 »
SimonK -flashatut noparit saattavat kaivata start up -nopeudeksi keskivertoa suuremman nopeuden toimiakseen kunnolla.
Itselläni on ei-fläshätyt Plush 30A noparit, joten ei ainakaan siitä johdu siis..
Itse olen kyllä laskenut atti ja gps modella tikku vinossa ilman mitään ongelmia jo reilusti yli vuoden. Väittäisin mutulla värinäongelmiksi jos alkaa kovassa kyydissä viskoa omiaan. Muovipotkurit alkavat helpostikin oskilloida kovilla kierroksilla/rasituksessa ja aiheuttavat todella paljon ongelmia alustassa kuin alustassa.
Muistelin vain, että jollain foorumilaisella oli videoo tarjota, kun lentää vauhdilla eteenpäin ja yhtäkkiä kopteri lentää takaperivoltin kautta maahan. Ja sitten joku muisteli että ulkomaalaisilla foorumeilla jotkut on myös kommentoineet samaa. Ehkä se voi johtua värinöistäkin/tuulitunnelista... Onneksi itse olen säästynyt näiltä tahattomilta torppauksilta, mutta alkoi vain mietityttämään, että uskaltaako sitä vieläkään atti-modessa lentää vauhdilla. Itselläni on vain Graupnerin e-propseja käytössä... Tästä rohkaistuneena täytyy viikonloppuna koittaa nostaa hieman vauhtia, kiitos  ;)

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #581 : 07 Helmikuu, 2013, 11:20:03 »
Vau!


Kiitoksia! ihmettelin, että se sammui pöydällä intelligent modessa mutta niinhän sen pitää olla kun baro sanoo ettei olla noustu minnekään.


Moodit ovat nyt Turnigyssa 0=atti, 1=manual ja 2=Gps/atti. Houkuttelisi kyllä pistää nolla attiksi, ykkönen gepsiksi ja kakkonen failsafeksi, joka siis tarkoittaisi samaa kuin rth??? Olisi ainakin hyvä, että jos pääsee liian kauaksi niin saa tuotua takaisin.

-Jere

Mulla on samaisessa radiossa 0=Atti , 1=Gps/Atti , 2=Failsafe ja Gearkytkimessä 0=Ei mitään , 1=Homelock.
Eli jos kauempana katoo asentotaju tai ei vaan nää miten päin laite ilmassa on, niin Atti tai Gps/Atti tilassa gearkytkin 1:lle ja kopu tulee kotiinpäin tikusta itseenpäin vetämällä. Ei tartte failsafea käyttää, varsinkin jos on korkeita puita yms. ympärillä.
Hyvin pelaa noinkin. Manuaalilentotilaa mulla ei oo ollenkaan käytössä.
Samat asetukset hexassa ja quadissa, samoissa kytkimissä, ettei hädän hetkellä mene kytkimet sekaisin  :)

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #582 : 07 Helmikuu, 2013, 17:32:32 »
PÖH!!


Mä torppasin sen! :(

Onneksi ei käynyt pahasti, mutta kumminkin. Keikkoja takana Criuksella 25 eikä mitään ja sitten Deluxe-aivoilla torppi melkein heti. Jostain syystä heksa halusi rynnätä metsähalitukseen. Otin nopeasti maahan ja siitä kuperkeikkana ympäri. Pahaksi onneksi motit eivät sammuneet, vaan rikkoivat heksasta kolme ropelia, kun CSC ei heti ottanut komentoa. Tätä ennen oli lentoa jo parikymmentä minuuttia.

Lentotuntuma oli muutenkin vähän kumimainen, vaikka vahvistusta oli pelissä 170 prossaa per kanava. Muuten lento ja kuvausjälki oli käsittämättömän pehmeää ja hyvää. Tuntui kuin vakauskorjausta ei ollut tarpeeksi, mutta ohjaintehoja oli kyllä aika paljonkin yliohjaukseen saakka. Odotin jotain sellaista, että kun tikusta irrottaa niin Naza himmaa vaakalentoon. Aika pitkiä - mutta tasaisia- olivat liu'ut.Naza korjaa, mutta hitaasti.

Nyt ongelmana on et Suomessa EI ole myynnissä ilmeisesti ainuttakaan APC:n 10x4.7 SF huiskaa!?? Help! Mistä löytyy ja nopeesti  :D :D :D

Jostain syystä, vaikka odotin reilusti, GPS ei tuntunut toimivan ollenkaan. Aina kun pisti holdin päälle, heksa lähti jonnekin satunnaiseen suuntaan.



« Viimeksi muokattu: 07 Helmikuu, 2013, 18:32:21 kirjoittanut jekuusi »
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa Ves@

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team ???
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #583 : 07 Helmikuu, 2013, 17:49:18 »
Mä tilasin APC:n potkureita täältä http://www.elefun.net/p/kat.aspx?k=133&&i=164
Taisin pistää tilauksen viimeviikonloppuna sisään, ei oo vielä näkynyt pakettia.
Postikulut 6:lle potkurille n. 4 euroo, ei paha.

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #584 : 07 Helmikuu, 2013, 22:16:14 »
PÖH!!


Mä torppasin sen! :(

Onneksi ei käynyt pahasti, mutta kumminkin. Keikkoja takana Criuksella 25 eikä mitään ja sitten Deluxe-aivoilla torppi melkein heti. Jostain syystä heksa halusi rynnätä metsähalitukseen. Otin nopeasti maahan ja siitä kuperkeikkana ympäri. Pahaksi onneksi motit eivät sammuneet, vaan rikkoivat heksasta kolme ropelia, kun CSC ei heti ottanut komentoa. Tätä ennen oli lentoa jo parikymmentä minuuttia.

Lentotuntuma oli muutenkin vähän kumimainen, vaikka vahvistusta oli pelissä 170 prossaa per kanava. Muuten lento ja kuvausjälki oli käsittämättömän pehmeää ja hyvää. Tuntui kuin vakauskorjausta ei ollut tarpeeksi, mutta ohjaintehoja oli kyllä aika paljonkin yliohjaukseen saakka. Odotin jotain sellaista, että kun tikusta irrottaa niin Naza himmaa vaakalentoon. Aika pitkiä - mutta tasaisia- olivat liu'ut.Naza korjaa, mutta hitaasti.

Nyt ongelmana on et Suomessa EI ole myynnissä ilmeisesti ainuttakaan APC:n 10x4.7 SF huiskaa!?? Help! Mistä löytyy ja nopeesti  :D :D :D

Jostain syystä, vaikka odotin reilusti, GPS ei tuntunut toimivan ollenkaan. Aina kun pisti holdin päälle, heksa lähti jonnekin satunnaiseen suuntaan.


Mitä tuossa videossa tapahtuu kun alkaa oskilloimaan juuri ennen torppia? Potkuri irtoaa/löystyy tai lavat alkaa resonoida aiheuttaen värinää? Ääniraidassa vain kuuluu ihme pärinöitä tuossa kohdassa.

Flitetestin videossa hyvä esimerkki ko. tapahtumasta kohdassa 8:14->
http://www.youtube.com/watch?v=6vmI35Xqyzw&feature=player_detailpage#t=487s

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #585 : 08 Helmikuu, 2013, 11:44:27 »
Moi,

Joo. Sitä todella ihmettelen. Toi oskillointi on todella kummallista! Lapojen pärinä johtuu aina ilmavirran tulokulman kasvusta eli lapa saattaa osittain sakata kärjestään. Noilla lentopainoila (2.8 kg) Nazan pitäisi selvitä, vaikka heksan halkaisija on 70 senttiä.

Oskillointi voi tulla myös siitä, että viime hetkellä nappasin RTH:n päälle pelastaakseni syöksyn hankeen.

-Jere
« Viimeksi muokattu: 08 Helmikuu, 2013, 12:47:46 kirjoittanut jekuusi »
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa EM

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #586 : 08 Helmikuu, 2013, 12:29:24 »
Oon postannu tämän aikasemminkin, mutta mulla kävi tosiaan tässä talvella uuden rungon koelennolla kera Nazan näin:



(Videon loppupuoli)

Tuossa kaarroksessa siis oli kaasu pohjassa. Pistin uuden armin ja samanlaisen muovisen lörppänän potkurin hajonneiden tilalle enkä tehny mitn muuta, sen jälkeen lentoa noin tunti takana eikä mitn ongelmia.

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #587 : 08 Helmikuu, 2013, 12:49:28 »
Oon postannu tämän aikasemminkin, mutta mulla kävi tosiaan tässä talvella uuden rungon koelennolla kera Nazan näin:



(Videon loppupuoli)

Tuossa kaarroksessa siis oli kaasu pohjassa. Pistin uuden armin ja samanlaisen muovisen lörppänän potkurin hajonneiden tilalle enkä tehny mitn muuta, sen jälkeen lentoa noin tunti takana eikä mitn ongelmia.

Millaiset vakautusasetukset sinulla on ja millainen on lentotuntumasi (tarkka-löysä)?
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa EM

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #588 : 08 Helmikuu, 2013, 13:18:10 »
Millaiset vakautusasetukset sinulla on ja millainen on lentotuntumasi (tarkka-löysä)?

Säädän gainit joka kerta erikseen kelistä riippuen, pyöritän potikoista oskillointiin asti ja otan siitä sitte hieman takasinpäin :) ei kovinkaan teräväliikkeinen ole, tikut on atti/gps moodilla lentäessä useasti äärilaidoissa ja vasen tikku ylhäällä, silti aika vaivasesti liikahtaa. Position hold pitää tuulisellakin kelillä tosi hyvin ja vakauttaa kopterin heti kun päästää tikut irti. Normaalissa lentotilassa sitten sais ruuvata reilustikkin expoja mankasta ettei karkaa lapasesta. Tuo Naza mulla on ollu käytössä aika pitkälti sen markkinoille tulosta saakka.

En tosin tällä rungolla yritä edes kuvata sulavaa videota, lähinnä sitä lentämisen fiilistä yritän saada kuvauksiin. Seuraava runko rakentuu puhtaasti kuvausta varten, kunhan nuita Alexmosin perustuvia gimbaaleita tulee markkinoille.

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #589 : 08 Helmikuu, 2013, 13:42:49 »
expot esim 60%?

Mulla ei ollut vielä expoja käytössä, tästäkö kumimainen fiilis?


-jere
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #590 : 08 Helmikuu, 2013, 14:02:39 »
Mulla on aina ollu mankan säädöt ns perus, ei mitää expoja dräää tai mitään.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Tomi Kulmala

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #591 : 08 Helmikuu, 2013, 14:33:09 »
Sama, ei koskaan expoa / dualratea, mutta mä lentelenkin lähinnä vaappuen taivaalla enkä mitään taitolentoa :).

Nazan gainitkin yleensä suht oletuksissa, paitsi hexassa, jossa piti hieman säätää.

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #592 : 08 Helmikuu, 2013, 16:47:13 »
Expo/DR käyttö lähinnä tarpeellista vain pelkissä gyrolaudoissa tai nazan manuaalimodessa. Aloittelija helposti ampuu tikkuliikkeet yli ja pelkällä rateohjauksella pääsee vaikka silmukoita vetelemään.

Nazan atti ja gps modessa turhia, koska aivot rajoittaa kallistuskulman.

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #593 : 09 Helmikuu, 2013, 11:43:50 »
Jos lentää kovaa eteenpäin attimoodissa, lukittuuko naza jotenkin tuohon asentoon?

http://fpvlab.com/forums/showthread.php?6358-DJI-NAZA-FFF-problems-%28what-mode-is-best-for-FPV%29

-Jekuusi
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #594 : 09 Helmikuu, 2013, 11:55:58 »
Jos lentää kovaa eteenpäin attimoodissa, lukittuuko naza jotenkin tuohon asentoon?

http://fpvlab.com/forums/showthread.php?6358-DJI-NAZA-FFF-problems-%28what-mode-is-best-for-FPV%29

-Jekuusi
Ei itselläni ainakaan ole moista ollut. Eihän se nyt välittömästi täydestä etukenosta nykäise sitä suoraksi/takakenoon, mutta ei se mitenkään lukitu siihen. Aivan kuten hitaammassakin kyydissä jos päästät tikuista irti, niin laitteen suoristus tapahtuu sulavasti eikä repäisemällä. Tarkoitus ei liene kerrostalojen välissä kuitenkaan harrastaa mitään kiukkusta akrobatiaa. :)

Poissa Vipe83

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #595 : 09 Helmikuu, 2013, 12:07:06 »
Ainakin ite pidän expoja jonkin verran, gps ja atti moodeissa lennettäessä. Jotain 30-40 luokkaa.
Videokuvauksessa tarkasta ja rauhallisesta tikkutuntumasta on apua.

Nuo ATTI gainit setupissa vieläkin mietityttää. Nehän vaikuttavat tosiaan tikuilta tuleviin ohjausliikkeisiin ja olen pitänyt ne kohtuu pienenä.
Laite lähtee siten hitaasti ja rauhallisesti haluttuun suuntaan, mutta kääntöpuolena taas tikut keskitettäessä liuku jatkuu pidempään, eikä laite pysäytä "liukua" niin helposti.
Koitankin nyt seuraavaksi kasvattaa atti gaineja ja lisätä expoja jos siltä tuntuu. Laitteen ainut tarkoitus kun on kuvauskäyttö.
Muuten Naza ohjaa omaa n.68cm ja 3.7kg painoista hexaa todella siististi, potkurit on 12x6. Pientä asetusten hifistelyä pitää aina harrastaa.

Täytyy kyllä vielä sanoa, etten pidä tuosta Failsafe/RTH toiminnon ajattelemisesta "lentelyt lennetty, otetaan kone takaisin" -toimintona.
Jokainen tietysti tekee kuten haluaa, mutta itse en antaisi koneen päättää mihin se ilmassa lähtee palaamaan ja miten.

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #596 : 09 Helmikuu, 2013, 12:23:30 »
Kännykällä skriivattuna tienpäältä:
Mää kannattaisin enemmän sitä apinamoodia mikä olikaan termiltään, jos tarvii pieni seivaus tehdä suuntien kadotessa tms tai iisi kotiinpaluu mitä failsafe / rth. Neo kummiski aika brutaaleja.

Suomennettuna:
Itse kannattaisin enemmin IOC käyttöä mitä failsafe/rth, jos vaikka suunnat katoaa hetkellisesti tai haluaa palata lähtöpisteeseen ns mukavasti ja helposti.
Mielestäni failsafe/rth on aika äkkinäisiä liikkeissään.
« Viimeksi muokattu: 09 Helmikuu, 2013, 13:47:22 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Vipe83

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #597 : 09 Helmikuu, 2013, 12:56:48 »
Mää kannattaisin enemmän sitä apinamoodia mikä olikaan termiltään, jos tarvii pieni seivaus tehdä suuntien kadotessa tms tai iisi kotiinpaluu mitä failsafe / rth. Neo kummiski aika brutaaleja.

En kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitit.

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #598 : 09 Helmikuu, 2013, 16:15:55 »

Laite lähtee siten hitaasti ja rauhallisesti haluttuun suuntaan, mutta kääntöpuolena taas tikut keskitettäessä liuku jatkuu pidempään, eikä laite pysäytä "liukua" niin helposti.


Ei kai sen atti modessa kuulukkaan pysähtyä, vain suoristua ja liukua niin pitkälle kuin vauhtia riittää. GPS position holdissa se pysähtyy.

En kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tarkoitit.

Jesi varmaan tarkoitti että helpon kotiin paluun toivossa kannattaa ennemmin käyttää IOC lentotilaa, kuin failsafea/RTH:ta.
« Viimeksi muokattu: 09 Helmikuu, 2013, 17:54:44 kirjoittanut TuukkaJK »
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #599 : 09 Helmikuu, 2013, 17:43:38 »
Millä idealla noi kaikki saisi ohjelmointia mankkaaan ( helimoodi, Turnigy 9x)?

-Jere
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
5198 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Joulukuu, 2008, 19:22:51
kirjoittanut Vispilä
63 Vastauksia
25922 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 22:40:06
kirjoittanut Dutchman
21 Vastauksia
9688 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2009, 09:22:06
kirjoittanut znake
6 Vastauksia
3453 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Lokakuu, 2009, 09:25:57
kirjoittanut Rotary
6 Vastauksia
3954 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 00:38:41
kirjoittanut Sammy