Kirjoittaja Aihe: DJI purkkien vinkit/kysymykset  (Luettu 394565 kertaa)

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #375 : 26 Heinäkuu, 2012, 16:43:31 »
Kiitokset vinkeistä yksi slidereistä toimi väärään suuntaan eli juuri tuo millä kallistetaan laitetta eteen tai taaksepäin. Tästä johtuen ei moottorit varmaankaan startannut :)

Nyt lähti moottorit pyörimään, yksi tilanne kuitenkin tuli huomattua eli lattialla ollessaan vaan kaksi moottori jää pyörimään idlellä, kaksi on pysähdyksissä vasta kun antaa lisää kaasua tai käyttää muita tikkuja alkaa kaikki moottorit pyörimään, mutta jos taas tiputtaa kaasun pienemmälle ja päästää kädet tikuilta niin yksi tai kaksi moottoria sammuu kokonaan. Onko tämä normaalia vai kuuluisiko kaikkien moottoreiden pyöriä aina?

Vanha board Feiua 90 tms. teki tuollaista kyllä mutta toimi ihan ok mietin vaan että kuuluuko tuo nazankin toimintaan että pysäyttää kokonaan joskus jotain moottoreita. Feiua pysäyttä joskut jotain moottoreita jos lähti esim ei vaakasuoralta alustalta tms.

Otin tuosta videon mistä varmaan parhaiten selviää kysymyksen aihe :)

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #376 : 26 Heinäkuu, 2012, 16:45:19 »
Sittenpä vaan nopareita kalibroimaan :)

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #377 : 26 Heinäkuu, 2012, 16:58:44 »
kalibroitu ja käsitteekseni plusheja ei sinällään ees kalibroida, mut jokainen kanava ajettu yksitellen vastarilla ja pelas ok.

edit: Jaahas väärässä olin pystyyhän nuokin kalibroimaan :) Ei vaan tuosta a5 lapusta sitä oikein selvinnyt googlen saloista kylläkin :) Ilmeisesti ainoa vaihtoehto on kalibroida noparit yks kerrallaan vastarilla vai onko nazassa joku ominaisuus että pystyy moottorit sen kautta ohjaten kalibroimaan ne? Vai onko tulos sama vaikka kalibroi kaasun pelkällä vastarilla ja naza jää silloin välistä?
« Viimeksi muokattu: 26 Heinäkuu, 2012, 17:04:54 kirjoittanut Lassi »

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #378 : 26 Heinäkuu, 2012, 17:05:40 »
Ihan selvästi viittais kaliprointiin, joka toki pitää tehdä flaitkontrollerin läpi, koska komento todnäk on eri mitä vastarissa.

Ja toki sit vielä jokaisen vastarin ohjelmointi pitäs olla saman makusena.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #379 : 26 Heinäkuu, 2012, 17:17:23 »
Mitä videoita oon katellu niin porukka kyllä kalibroisi ihan pelkällä vastarilla noita nopareita heksoihinkin yms? Itse en ainakaan ihan äkkiä keksi miten saa varmuudella nazasta ulos ensiksi 100% koko ajan silloin akku kiinni ja sitten tipautta pikku hiljaa kaasuminimiin. Riippuen jo pienestäin epätasasuudesta lattialla toinen moottori liityntä antaa luultavasti erilaista signaalia kun muut, sitten se vasta näin maallikon mielestä pielessä oliskin jos jokaisella noparilla olis hieman eri käyrä riippuen siitäjos laite ollut muutamia millejä vinossa johonkin suuntaan kalibroinnissa?

Vai onko porukka sitten yleisesti tehnyt aina nazan kautta kalibroinnin nopareille? Joku kikkahan siin pitänee tehdä. Että saa ensiks nazasta kaasun 100%:lle, eikä sekään vissiin oo 100% koska naza jättää korjailu liikkeillekkin vielä varaa 100% tehoilla näin ollen kaasu ei ikinä kalibroituisi sinne "yli 100% lukemille" näin ollen laite ei välttämättä osaisi korjata liikkeitään 100% kaasulla.

Mut jos nazassa on joku ihan kalibrointia varten tehty välilehti tai ominaisuus niin sellasesta vinkkejä otetaan kyllä mielellään vastaan :) Feiua:n ainakin kalibroin pelkän vastarin kautta pelas ok, mutta toki se on jonkun verran "huonompi" kun naza.

Esku

  • Vieras
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #380 : 26 Heinäkuu, 2012, 17:38:31 »
Nazasta lentotila manuaalille, kaikki noparit yksitellen nazan kaasukanavan kautta?

Muok; kyllä sen pitäs antaa ainakin manuaali-tilassa 100% kaasusta kun lykkäät hanat kaakkoon :)
« Viimeksi muokattu: 26 Heinäkuu, 2012, 17:42:58 kirjoittanut esam »

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #381 : 26 Heinäkuu, 2012, 19:33:45 »
Ekan kerran noustu ilmaan ja niin se vaan täytyy todeta muitten joukossa, että kyllä on uskomattoman vakaa laitos jo noin suoraan "pakasta" vedettynä. Ite en ees sen paremmin osaa sanoa mihin säätöön kävisin käsiksi :) Melko hyvin tuntu pysyvän paikallaan ilmassakin ja ei tarvinut tehdä sellasta pientä korjailua mitä Feialla tottu aina tekemään (toki voi olla että senkin säädöt olis pielessä)

Nyt sitten nippusidetetty ja laiteltu johdot niin että uskaltaa lentää jos sitä pari akkua koittais 3s tuntuu pelaavan ainakin ihan ok tuskimpa tuota 4s tarvii ees vielä ollenkaan. Kattoo nyt haluaako sitten joskus hätäsyyttä lisää tai lisää kiloka nousemaan.

Tällä hetkellä laitoksen paino tasan 900g, jos akun pistää vielä mukaan niin 1100g. En tiedä onko painava vai kevyt vai jotain siltä väliltä. Potkureiksi laitettu ensimmäiseksi HK:n 8045:set. Tuntuis ainakin ilmaan nousevan toisina on 9040 tossa varalla. Ja sitten on 10sarjaa 3lapasia 8040 potkureita kun niitä tuli "hieman" otettua varastoon tohon vanhaan laitteeseen :)

edit: En keksinyt äkkiseltään tyyliä miten saisin noparit ton dji nazan kautta kalibroitua kun pitäs vissiin sitten irrotella nopareita syöttövirrasta että sais tehtyä juuri ninikun pitää eli heti kun virrat kytkeytyy niin nopari pitäis saada 100% signaali. Mitä se tuskin saa kun naza tekee alkustarttailut yms yms.

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #382 : 26 Heinäkuu, 2012, 20:23:59 »
=)

Mutta josko kaikki toimii kuten pitää, niin sou not.
Mulla kyl kaikki koneet starttaa ja pysähtyy samaan aikaan, enkä oo kyl niitä mitenkään kalibroinut, kortilla vaan ohjelmoinut.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #383 : 26 Heinäkuu, 2012, 21:29:39 »
En ole koskaan kalibroinut nazan kautta. Kuten sanoit, mistä ihmeestä sitä tietää mitä purkki tuuppaa ulos vaikka kuinka antaisi täyttä höökää radiosta. Tuntuu jotenkin oudolta, että naza antaisi 100% ulos täydellä kaasulla, koska sitten ei jää korjailuun yhtään varaa. Ja ihan hyvin se ilmassa pysyy täydelläkin kaasulla...

Poissa kariylit

  • Aloitteleva torppari
  • *
DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #384 : 26 Heinäkuu, 2012, 23:13:01 »
En ole koskaan kalibroinut nazan kautta. Kuten sanoit, mistä ihmeestä sitä tietää mitä purkki tuuppaa ulos vaikka kuinka antaisi täyttä höökää radiosta. Tuntuu jotenkin oudolta, että naza antaisi 100% ulos täydellä kaasulla, koska sitten ei jää korjailuun yhtään varaa. Ja ihan hyvin se ilmassa pysyy täydelläkin kaasulla...

Nazassa eikä myöskään wookongissa ole esc kalibrointimodea. Itse olen tehnyt servojatkoista Y-kaapelin joka jakautuu kuudeksi, se nopeuttaa huomattavaksi kalibrointia jos sitä harrastaa enemmän. Ja lisäksi auttaa siihen että usein yksitellen kalibroituna moottorit saattaa käynnistellä hieman eri tahtiin.

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #385 : 27 Heinäkuu, 2012, 00:53:09 »
Vastarilla juu suoraan kalibrointi. Niinhän se tais seisoo nazan ohjeissakin. plusheista ei ainakaan mun ar8000 vastarilla saanut ilman toimenpidettä täyttä hönkää ulos. Varsinkin jos käyttää atti modea, joka rajoittaa muutenkin makstehoa.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #386 : 27 Heinäkuu, 2012, 11:21:49 »
Pitäs muistaa lukee sitä aapista alusta saakka :)
Seison korjattuna.

Eniveis, ehtoolla kun niputin kirppua niin nyt nollasin jopa gainitkin, katsotaan mennäänkö syteen vai saveen.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Lassi

  • Tavallinen torppari
  • ***
    • LassiVVV videos's - Youtube
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #387 : 27 Heinäkuu, 2012, 16:18:13 »
Tuli tässä mieleen kun nuo
tuli lenneltyä ATTI modessa. Onkos tuo manuaali mode kuinkakin mahdoton lennettävä näin alottelijan tyyliin?

Ilmeisesti ei oo rajotuksia tehoissa, eikä ns kulmassa missä voi ajaa? Entä onko enään ees leijumista kun päästä tikuista irti vai jatkuuko liikkeet sinne suuntaa missä kone on menossa, vähän kun 3d kopterilla?

Mietin vaan etten tuo tota tuhannen palasina heti maahan. ATTI mode tuntuu olevan kyllä todella rauhallinen ja helppo lentää, mut ihan noin eagletree virtamittauksienkin takia tuo manuaali tila kiinnostais näkis hieman miten moottorit ottaa virta ja riittääkö akussa C:t. 3300mAh 45C luulis riittävän kun on ton ajokin hyppy akku, mut tietäis vähän osviittaa mitä akkuja kannattaa hobbykingiltä tilailla.

Mitenkäs yleensä muuten tuo moottorien mitotus jos niin katsotaanko loggerilla pääasiassa max virtahuippuja vai pääasiallista average virtaa. Ja jos esim. max virta on ilmotettu hobbykingillä esim. niin pyritään ropelleilla hakemaan joku esim. 70% max virrasta tms?
« Viimeksi muokattu: 28 Heinäkuu, 2012, 00:27:51 kirjoittanut Lassi »

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #388 : 27 Heinäkuu, 2012, 16:53:35 »
Tässähän nämä:


Kyllä se aika mottipäinen on manuaalissa ajaa, tänään ajoin varren multaan kun muistin että mankka oli gpsillä ja olevinaan napsautin alttiin ennen nousua ja tuttuun tapaan aika rajuilla tikkujen liikkeillä ilmaan, sattupa vaan oleen altissa vipu ja naksautin manuaaliin, niin "kylä lähtee!"

Ja tosiaan tehojakin löytyy eri malliin.


En tiedä sitten onko sen turvallisempaa, mutta helpompaa, mää oon tehonmittauksissa pitäny laitetta maata vaste ja nupit kaakkoon.
Ei toki ihan realistinen, mutta ajappa nyt kylmilteen manuaali moodissa vaikka 5-10sec veto täydellä kaasulla, niin kerkiää vaihtamaan jo maakuntaa siinä ajassa  8)


Eniveis, en tuon oman kikottimen holdiin oikeen tyytyväinen ollut, aloin piruuttaan ruuvaamaan mounting välilehdeltä, loppu mankasta patterit kesken, mutta nyt GPS kenttä "Z" on -20cm ja holdi aika nätti.
Pitää arpoa jotain lisää kun saa vehket henkiin.
« Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu, 2012, 17:05:47 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #389 : 27 Heinäkuu, 2012, 17:20:47 »
Tuli tässä mieleen kun nuo
tuli lenneltyä ATTI modessa. Onkos tuo manuaali mode kuinkakin mahdoton lennettävä näin alottelijan tyyliin?

Ilmeisesti ei oo rajotuksia tehoissa, eikä ns kulmassa missä voi ajaa? Entä onko enään ees leijumista kun päästä tikuista irti vai jatkuuko liikkeet sinne suuntaa missä kone on menossa, vähän kun 3d kopterilla?

Mietin vaan etten tuo tota tuhannen palasina heti maahan. ATTI mode tuntuu olevan kyllä todella rauhallinen ja helppo lentää, mut ihan noin eagletree virtamittauksienkin takia tuo manuaali tila kiinnostais näkis hieman miten moottorit ottaa virta ja riittääkö akussa C:t. 3300mAh 45C luulis riittävän kun on ton ajokin hyppy akku, mut tietäis vähän osviittaa mitä akkuja kannattaa hobbykingiltä tilailla.

Mitenkäs yleensä muuten tuo moottorien mitotus jos niin katsotaanko loggerilla pääasiassa max virtahuippuja vai pääasiallista average virtaa. Ja jos esim. max virta on ilmotettu hobbykingillä esim. niin pyritään ropelleilla hakemaan joku esim. 70% max virrasta tms?
Ei se manuaali mahdoton ole. Hitailla liikkeillä menee siinä missä attikin, mutta aloittelijana manuaalissa jos orientaation kadotat, niin viimeistään pääset muovikassin kanssa kiertämään nurmikenttää läpi.  :)

Tehorajoitusta ei tosiaan manuaalissa ole, eikä se myöskään varaa tehoja korjausliikkeiden tekemiseen! Kokemus kertoo, että 2721Wattia on jo liikaa... Atti modessa teho määräytyy kopterisi painon mukaan (oletten että tehoa on siis reilusti yli tarpeen). Jos painoa tulee lisää niin leijumiseen vaadittu teho luonnollisesti kasvaa ja Naza säätää maksimitehon leijumiseen vaaditun tehon mukaan.

Moottorit mitoitetaan tarvittavan nostokyvyn mukaan. Jos haluat päästä helpolla, niin valitset minkä tahansa moottorin mikä vain tuotta tarpeeksi (nyrkkisääntönä tuplasti, jos haluat varma olla riittävyydestä) nostetta. Jos sinulla on esimerkiksi 4kpl X -moottoreita jotka tuottaa 600grammaa nostetta potkurilla X ja jännitteellä X, voi quadisi painaa 1,2kg (kyllä se 1,5-1,6kg:kin vielä tuolla määrällä lentää).

Jos taas haluat max lentoajan, niin sinun täytyy katsele hyötysuhteista käyriä A kulutuksien mukaan tietyillä potkureilla ja akuilla (kennomäärillä). Jos esim moottorin paras hyötysuhde on 3-4A välissä, niin sinun täytyy katsoa paljonko se tuottaa nostetta tällä määrällä ja tämän jälkeen laskea leijuuko kopterisi tällä optimaalisimmalla virrankulutuksella.
« Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu, 2012, 17:23:06 kirjoittanut cartti »

Poissa hire

  • Opetteleva torppari
  • **
  • RC-Kopterit Ry #59
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #390 : 27 Heinäkuu, 2012, 20:44:31 »
Ei se manuaali moodi oo mitenkään mahoton ole kun vaan pitää liikkeet rauhallisina niin pärjää ihan hyvin aloittelijakin.
Itse oon pyrkinyt aina puoli akkua lentämään manuaalilla kunnon räimintää ni pysyy mielessä se että jos tulee se oho ei tonne ni on aivoissa korjausliikkeet aina mielessä.
Tänäänkin meinasin lentää pihakoivuun kun menin säätämään "tyhjäkäyntiä" pienemmälle jonka seurauksena kaasu täysin nollassa ei tapahdukkaan mitään vaikka kuinka tikkuja heiluttaa :)
Blade 130 X, T-REX 450 Sport, Kiinteäsiipisiä.....

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #391 : 27 Heinäkuu, 2012, 20:59:16 »
Oottekos muuten tuolla POIlla leikkiny?
Äsken kokeilin ja sain toimimaankin, mutta se jäi hieman epäselväksi että kuinka määritän uuden poin?

Pitää videolta tarkistaa että onnistuinko, pudotin gpsiltä alttiin, räpläsin POI nappia ja sit gpsiin ja uus POI määritys, mutta olin niin innosta piukeena etten tullut ihan varmaksi  8)

edit:
« Viimeksi muokattu: 27 Heinäkuu, 2012, 21:43:40 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #392 : 28 Heinäkuu, 2012, 13:53:48 »
Joopa joo, pitää vielä kvg ja rtfm.
Mutta aika kypsänä on pää nyt, POI leiman saa lähes munkilla tehtyä, oon koittanut eri nopeudella vipua heiluttaa jne ja tuntuu ottavan miten lystää.

Assistant mukaan alue on ok jne, pieni viive kylläkin näkyy, melkeen videovertailu että onks toi jotenki liian hidas?, ts mankassa joku pielessä.

Pitää kenties koittaa wanhenpaa firmistä tms.

Edit:
Kolme nopeeta naksua ja odotus niin poi leima tulee.
« Viimeksi muokattu: 28 Heinäkuu, 2012, 14:52:22 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #393 : 31 Heinäkuu, 2012, 16:00:16 »
Tehorajoitusta ei tosiaan manuaalissa ole, eikä se myöskään varaa tehoja korjausliikkeiden tekemiseen! Kokemus kertoo, että 2721Wattia on jo liikaa... Atti modessa teho määräytyy kopterisi painon mukaan (oletten että tehoa on siis reilusti yli tarpeen). Jos painoa tulee lisää niin leijumiseen vaadittu teho luonnollisesti kasvaa ja Naza säätää maksimitehon leijumiseen vaaditun tehon mukaan.

Atti:n tehojen puute voi tulla vastaan, kun kannetaan vähän isompaa kuormaa. Esim. kun tulee kuorman kans vähän reilumpaa kyytiä alaspäin niin attilla saattaa yllättää, kuinka onnettomalla teholla se laskeutumista hidastaa, vaikka kaasu on täysillä. Manuaalimoodissa samalla kuormallla on ihan eri lailla potkua käytössä.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #394 : 31 Heinäkuu, 2012, 21:39:37 »
mitä ootte säätäny mankasta kun ajatte manuaalilla? tänää tossa koitin ajella mutta tuntuu että kopu ois jonkun kepin nokassa joka meinaa kaatua kokoajan. ei mitään järkevää kontrollia ja liikkeet tuntuu tosi "jäyköiltä".
tossa gaui quatrossa nauaali modi piti kopterin suurinpiirein suorassa kun tikku on keskellä mutta mulla naza mene mihin sattuu vaikka tikku on keskellä.

Poissa mop

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #395 : 31 Heinäkuu, 2012, 21:46:41 »
Mulla on muistaakseni manuaalitilassa expoa joku 30-35%. Ei kai muuta.
Nano CP X | Nano QX | mCP X bl | China450 | KK1 Quad | Qav250 Naze32 | MK Quad Naza | 680pro Naza | CC Y6 YS-X4 | Liukuri | Autoja | DX4R, DX9 | Klippei

Poissa Pursi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #396 : 31 Heinäkuu, 2012, 22:02:19 »
Mul ei oo mitään korjauksii ja hexa liikkuu tosi ketterästi, ajelin tänään kovassa puuskaisessa tuulessa kamerajalan kanssa ja ilman. Toki vois lisätä manuali modeen +25% A-E expaa niin keskialue rauhottuu...
Trex 550E FBL | 450 pro DFC | 250 pro DFC
Walkera M120D01 | Walkera Mini CP
TBS 3D Disco | TBS Disco Pro | Sky Hero Spider Little
Futaba T8FG | dji RC-system | Walkera Devo 8s | Devo 8
PhoenixRC simu

Poissa cartti

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #397 : 31 Heinäkuu, 2012, 22:36:29 »
Atti:n tehojen puute voi tulla vastaan, kun kannetaan vähän isompaa kuormaa. Esim. kun tulee kuorman kans vähän reilumpaa kyytiä alaspäin niin attilla saattaa yllättää, kuinka onnettomalla teholla se laskeutumista hidastaa, vaikka kaasu on täysillä. Manuaalimoodissa samalla kuormallla on ihan eri lailla potkua käytössä.
Juurikin näin tämä pitää paikkansa. Voin tätä kokemuksella demottaa:

Videossa ensimmäinen diy quadi Naza:lla. Pikaisesti laskettuna 4 mosasta silloisella setupilla irtoaa 7,2kg nostetta ja quadi painoi 1,6kg.

Perinteinen tikku-liian-alas-failsafe -käyttäjän virhe, mutta korkeutta oli vielä niin paljon että kerkesin käynnistää mosat uudestaan ja lyödä hanan lattiaan. Ei vain ehtinyt pysähtyä Atti moden rajoittaessa tehoa. Oli kyllä fpv:nä mukava jännitysmomentti mukana. :)

Poissa BigDaddyJ

  • Pro torppari
  • ****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #398 : 31 Heinäkuu, 2012, 23:14:50 »
äkkiseltään en tajuu miten voi vetää kaasun liian pienelle? mulla on mankassa ainakin selvät naksut kaasussa eli tunnen esim 5naksuu keskitikulta alaspäin niin tulee jo kun kivi alas mutta ei sammu.


Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: DJI purkkien vinkit/kysymykset
« Vastaus #399 : 31 Heinäkuu, 2012, 23:31:18 »
Kopterimiesten radiot eivät naksu... :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
5949 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Joulukuu, 2008, 19:22:51
kirjoittanut Vispilä
63 Vastauksia
28855 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 22:40:06
kirjoittanut Dutchman
21 Vastauksia
10799 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Marraskuu, 2009, 09:22:06
kirjoittanut znake
6 Vastauksia
3931 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Lokakuu, 2009, 09:25:57
kirjoittanut Rotary
6 Vastauksia
4443 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Elokuu, 2011, 00:38:41
kirjoittanut Sammy