No niin,
Tällänen projekti on työn alla.
RJX Xtreme G10 TT mekaniikka johon on tarkoitus tunkea alla olevat varusteet:
3x JR DS8717 ccpm
1x JR DS8900G perä
1x JR DS8900G kaasu
1x Spartan DS760
1x YS91SR
1x Kasama header for YS91SR
1x Hatori SB19FH
1x YB Radix 710 SB
1x YB Stubz 4mm
1x YB Radix 95mm tail
1x Spektrum AR7100R
1x Spektrum 4000maH RX lipo
1x Skookum SK360
1x RJX 90 FBL nuppi
Arviot ohjeista:
- Ohjeet ovat hyvät ja selkeät.
- J-P:ltä (
www.hobbyjp.com) sain muutamia täydentäviä vinkkejä perän rakennus kohtiin:
- STEP 3-1
Tuuletin kannattaa laittaa uuniin n.150C 10min jotta menee helposti paikalleen.
Manuaalissa sanotaankin "The Fanhub may be a little tight on the crankshaft so a good push may needed"
Yssiin tuo on ainakin tiukka ilman lämpöhoitoa.
- STEP 5-2B:n
Kuvassa olevan alemman prikan alle 3X5X2 tulee toinen prikka 3X5X1, nostaa tuota vipua ylemmäs. Tällä saadaan työntötanko menemään suoremmassa linjassa.
- STEP 5-2TT
Sliderista 3mm pois jotta liikerata kasvaa. tätä en itse tehnyt, koska uskon että tuo liikealue riittää mulle.
- STEP 5-5
Kannattaa tarkistaa, että ruuvit on rei'issään. Omassa versiossa olivat lyöneet 3milliä liian paljon sisään, joten liikerata pieneni oleellisesti.
Servojen asennus vaiheessa kannattaa liimata pikaliimalla pienet mukana tulevat muoviset vastakierteet runkolevyihin.
Muuta huomautettavaa:
Radiolevy voisi olla noilla itse valitsemilla palikoilla noin 15mm pidempi koska tuo Spektrum AR7100R vastari ei tuohon akun taakse mahdu ja etummainen gyro mountti on taas liian lyhyt vastari asennukseen. Kyllähän nuo asennus paikat alkavat hahmottua, kun palikoita laittelee paikoilleen.
Radiolevy on passelin kokoinen tuohon ja kaikki mahtuu kyytiin.
Perä on ehdottomasti tasapainotettava lapojen kanssa! Tällä vältytään perän "räjähdykseltä" joka saattaa aiheutua epätasapainosta.
Onpa yksi korjauskin jo tulossa, koskien tail grippejä, alumiiniset lavanpitimet ovat pirun tiukat ja vaativat joko lavan tai prikkojen höyläystä. Alumiiniset tail gripit vaihdetaan muovisiin. Itse höyläsin nuo prikat 1,5mm > 1,08mm ja ovat nyt hyvät.
Tää perä ongelma on korjattu updatekitillä ja alkuperäis osat on korvattu uusin kitteihin.
Tässä linkki Phil Lennertin testilennätys videoon:
http://www.rotarypower3.com/mhw/coffs2008/Xtreme90_second_test_flight_Phil_Lennert.wmv Edit: täydennystä ja korjausta.
Edit2: vastari, kaasu, radiolevy tietoja, SK360 on nyt Protoksessa kiinni.
Edit3: sähköt Freyassa kiinni.