Kirjoittaja Aihe: RAKUn kenttä petikossa  (Luettu 137917 kertaa)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
RAKUn kenttä petikossa
« : 15 Tammikuu, 2012, 16:24:08 »
alotetaas nyt tällanenkin kun kerran tuli käytyä paikka katsastamassa, koelentämässä ja hyväksi toteamassa.

kenttä on lennokkikerho RAKU RYn paikka ( http://www.raku.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=8 )

ja tilaa on vaikka muille jakaa! tuolla käynti tarvii jäsenyyden kerhoon mutta se nyt ei maksa paljoa... mut kutsuttiin käymään tutustumassa niin pitihän se :)

oikein loistava paikka ja niinkuin sanottu tilaa on!

paikalla oli tänään vielä ihan kivasti porukkaakin eli meidän "kivikkopumppu" + kehno ja TuomasP(?)

3½ tuntia tuli hytistyä tuolla ja 700E sai 4 akullista.

Haikara koitti biistiä ekaa kertaa ja eihän siinä (tietenkään ;) ) mitään ongelmmia ollut :)

Kehno ajo sisään jotain öljypoltinta ja koitti käynnistellä öljyllä toimivaa kärpäslätkää siinä kuitenkaan onnistumatta ;D

TuomasP ajeli hienosti pystäreitä ja leijutteli ylösalasin vaikka käsitin että alla on joku 10 lentoa tms ::)

tänne täytyy ehdottomasti mennä uudestaankin! :)


meinasin tätä threadia vähä sillä silmällä että vois ilmotella millon kukin on menossa... käsitin että kehno ja kumppanit käy yleensä juuri täällä?!

paikalla oli myös lennokkiporukkaa ja ihan mukavia kavereita tuntui olevan huolimatta kieroutuneesta suuntautumisestaan lentävissä laitteissa ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa LoneWolf

  • Pro torppari
  • ****
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #1 : 15 Tammikuu, 2012, 16:49:31 »
Mitenkäs lennuporukat suhtautuivat kopteristeihin tuolla Petikossa? Olen ollut RAKUn jäsen jo jokusen vuoden ja käynyt lennokkeja tuolla ajamassa mutta olin saanut vähän kuvan että siellä ei kauhean suopeasti kopteristeihi suhtauduta ainakaan ruuhka-aikoihin joten olen välttänyt kopterien kanssa siellä käymistä...

Poissa nik-92

  • Seniori torppari
  • *****
  • #LajinHelppousViehättää
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #2 : 15 Tammikuu, 2012, 17:42:06 »
Juu, siellä ei kauheesti kopteristäeistä tykätä. Ja kesäsin siellä ei juuri tuota tilaa ole. Muuten kyllä hyvä paikka.

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #3 : 15 Tammikuu, 2012, 17:46:47 »
Olen myös kuullut että se on vähän tuollainen lennokkien paikka :D kopteristit on sijalla 2. ja kesäpäivinä siellä saa ihan tosissaan jonottaa lentovuoroaan.

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #4 : 15 Tammikuu, 2012, 17:53:24 »
Kehno ajo sisään jotain öljypoltinta ja koitti käynnistellä öljyllä toimivaa kärpäslätkää siinä kuitenkaan onnistumatta ;D

Italialaiset laitteet ei näemmä kylmästä aina tykkää.

Viime kesän omaa keppiä siellä ulkoilutin, eikä siellä mitään ongelmia ole ollut. Kyllä siellä koptereita on muillakin. Ruuhkaahan tuolla on hienoina päivinä ja ei ne lennumiehet ehkä ole tottunut kopun kummallisiin liikeratoihin, mutta asiallisesti siellä on suhtauduttu. Ei siellä mitään "kuikkaan-nuo-koput" -asennetta ole ollut.

Lainaus käyttäjältä: nik-92
Juu, siellä ei kauheesti kopteristäeistä tykätä. Ja kesäsin siellä ei juuri tuota tilaa ole. Muuten kyllä hyvä paikka.
No en kyllä tähän ole siellä törmännyt. Sitä paitti siel on ne siimaleikkurit naapurissa, joista kukaan ei tykkää :D. Löytyy jotain yhteistä. Viimekesän polttiskopulla siellä meuhkanneena, en saanut keltään hermoja meneen. Kesällä toki tila loppuu varmaan monesta muustakin paikasta.

Jonkun hallituksen jäsenen kommentti oli jotta kyseessä on lennokkikerho ei lentokonekerho, kun kyselin kopun lennättämisen sopivuudesta

F1-kisojen aikaan on ollut kenttä tyhjänä.

JCA

  • Vieras
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #5 : 15 Tammikuu, 2012, 18:35:34 »
Luulen että rupean käymään itte tuolla kans kuhan ElyQ on valmis. Jäsenmaksu pitää toki ensin hoitaa Rakulle.. ja Rc-Kopterit Ryllekki vissii pitäs jaksaa maksaa. :)

Poissa tuomasp

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #6 : 15 Tammikuu, 2012, 18:40:34 »
Tänään oli tosiaan kentällä koptereita enemmän kuin miesmuistiin.

Ei tässä ihan ekaa kertaa oltu lentämässä. Mulla oli joitain vuosia sitten Kyoshon Concept 46 VR, jolla väänsin jonkun verran kevyttä sporttilentoa ja simua on kans tullu tahkottua. Toi Concepti jäi kuitenkin hyllyn päälle pölyttymään, ja sen jälkeen tuli keskityttyä lähinnä noihin kiinteäsiipisiin.

Kehno kun hommasi ton Elyqin, niin meinasin laittaa Conceptin uudestaan ilmaan. Siihen ois kuitenkin tarttenu jotain varaosia, joiden saatavuuden totesin olevan nykyään ihan olematonta -> tuli hommattua T-Rex 600 FBL.

Tänään oli kuvaamisen kannalta vähän haastava keli, mut kyl mä pari kuvaa kehtaan silti laittaa näytille tohtorin ja kehnon kepakoista.

F1 skabojen aikaan on tosiaan rauhallista kentällä  :D

ps. Kentällä on oltava lennätystoiminnan kattava kolmannen osapuolen vahingot kattava vakuutus, hoituu esim. SIL:n jäsenyydellä.
T-Rex 600NFL, YS60SR, CGY750, R6202SBW, 4x DS610, 1x DS650
T-Rex 600N LE, YS56SR, GY701, R6203SB, 3x DS610, 2x DS620
MSH MiniProtos 3S, YGE60LV, CGY750, R6303SB, 3x DS93, 1x DS95i
Futaba T8FGS

Poissa Haikara

  • Jäsen 2023
  • *****
  • East Side #147, RAKU SIL
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #7 : 15 Tammikuu, 2012, 18:49:25 »
Hieno kenttä on. Biisti tuli testattua ja laitteet on vielä ehjänä. Lumikiiturikin oli matkassa mutta ei saanut yhtään lisää ajomaileja koska vastarinkide unohtui kotiin
toiseen vastariin. Pirun mögähertsiradiot seuraavaksi kiiturissa nähdään spectrumin 2.4Ghz vastari + satelliitti katolla.  :D
DX8 | VBC Touch
Logo 500 | Gaui NX4 | ElyQ 50 Vision | OXY2 | Schluter Bell 222 (Heli Boy Vm. 1978) | M1 Omppu | Blade nano S3
RIP:  Eflite CX3 police | Firefox 200 | Pixy Zap | HK 450 5-blades | Trex 450 Sport | Gaui 200 | Hirobo Shuttle | MCPX BL | Trex250 | Kalt Baron | Gaui 200

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #8 : 15 Tammikuu, 2012, 19:33:14 »
jonoa meillä on nykyään jo tuolla kivikossakin mutta meillä onkin ollu sellanen meno että yks lentää kerrallaan ja muut odottelee... ei siis mitään uutta :) paikka oli niin hyvä että mut näkee tuolla ainakin uudestaan.

oli siellä kiinteäsiipisiä kin tänään ja ihan hyvin tultiin toimeen! ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #9 : 15 Tammikuu, 2012, 20:40:51 »
paikalla oli myös lennokkiporukkaa ja ihan mukavia kavereita tuntui olevan huolimatta kieroutuneesta suuntautumisestaan lentävissä laitteissa ;D

Itse oon jo KAUAN sitten käynyt ihailemassa hienoja, itse rakennettuja kiinteäsiipisiä siellä.
Kun V.2008 menin jälleen tutustumaan lennumiehiin, niin olivat mukavia.
Kun sitten mainitsin, et itse ostin RTF kopteripaketin, niin samantien käänsivät mulle selän ja jutut heidän kanssaan loppuivat siihen ! Eli, oma kokemukseni: Olis pitänyt silloin olla kuussatku itse koottuna, niin olis voinut päästä yhteen nurkkaan leijuttelemaan ja maksamaan siitä.

Sorry, mut oli jälleen kerran asiasta mainittava  ;)
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #10 : 15 Tammikuu, 2012, 20:51:35 »
Itse oon jo KAUAN sitten käynyt ihailemassa hienoja, itse rakennettuja kiinteäsiipisiä siellä.
Kun V.2008 menin jälleen tutustumaan lennumiehiin, niin olivat mukavia.
Kun sitten mainitsin, et itse ostin RTF kopteripaketin, niin samantien käänsivät mulle selän ja jutut heidän kanssaan loppuivat siihen ! Eli, oma kokemukseni: Olis pitänyt silloin olla kuussatku itse koottuna, niin olis voinut päästä yhteen nurkkaan leijuttelemaan ja maksamaan siitä.

Sorry, mut oli jälleen kerran asiasta mainittava  ;)
Tervetuloa Nummelaan lentään (vaikka RTF:llä :D). Hyvää porukkaa ja hyvin vaihtelevaa kalustoa = hyvä fiilis! 8)
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #11 : 15 Tammikuu, 2012, 21:08:24 »
Tervetuloa Nummelaan lentään (vaikka RTF:llä :D). Hyvää porukkaa ja hyvin vaihtelevaa kalustoa = hyvä fiilis! 8)

Juu, Kiitos kutsusta, tiedän, että siellä Nummelassa on mukavaa porukkaa ym.
Olinhan kerran siellä kun oli eka FunFly tilaisuus ja silloinkin siellä kuussatkuu kokeilin ja ampiaisen takia melkein torppasin. Se oli hieno tapahtuma vaikka vain päivän kestikin  :)

Toi RTF on ollut hyllyn koristeena jo joulukuusta 2008  ;) ja toinen samanlainen laatikossa ja kolmas atomeina myöskin lodjussa.

« Viimeksi muokattu: 16 Tammikuu, 2012, 14:20:00 kirjoittanut Iski »
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Eelis

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • You're never too old to learn something stupid
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #12 : 15 Tammikuu, 2012, 22:25:10 »
Joo oli tosiaan hyvä paikka lennättää ja mukavata porukkaa. Siellä näytti olevan kivasti niitä pöytiäkin valmiina, joten ei näköjään ole tarvis aina kuskata omaa pöytää tuonne mukana. Kiva olla myös todistamassa kopujen ensilentoa suoraan rakennuspöydältä ilmaan (Kehno ja Haikara).
Odottelen kyllä kelien lämpenemistä. Tänään piti olla kotoa lähtiessä ihan kohtuu tuuleton keli, mutta silti jäätyi peukalot aina puolivälissä tankkia, vaikka oli se megapähee turnigyn pussukka.
-- T-Rex 700N [YS91ST][Brain] -- T-REX 600LE [55 HZ-H][Brain] -- T-REX 500ESP [Brain] -- mCP X --
-- DX9 -- Peeniks 5.0 --

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #13 : 15 Tammikuu, 2012, 23:09:32 »
Joo oli tosiaan hyvä paikka lennättää ja mukavata porukkaa. Siellä näytti olevan kivasti niitä pöytiäkin valmiina, joten ei näköjään ole tarvis aina kuskata omaa pöytää tuonne mukana. Kiva olla myös todistamassa kopujen ensilentoa suoraan rakennuspöydältä ilmaan (Kehno ja Haikara).

Juu kiitti muuten avusta tuon kepakon kanssa. Harmi kun elyq oli jäätynyt, eikä päässy näyttää miten italialalaiset kärpäslämät hakkaa, olis siinä ollut nuo FBL miehet suu auki, juu. :D Ei maar, kyllä Kivikon ukot osaa näemmä lentää.

Poissa jaska.t

  • Modetorppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry.#3.Kunniajäsen.Ämmässuo.
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #14 : 16 Tammikuu, 2012, 19:05:18 »
Itse aikoinaan kävin kanssa Rakun kentällä
lennättämässä kun aloitin kopteriharastuksen.
Sielä pääsee kyllä lennättämään jos menee
aamulla hyvissä ajoin.Iltaisin ja viikonloppuisin,
on tosi vaikeeta kyllä koptereita lennätellä.
Nyt en enään ole Rakun jäsen kun lennättäminen
oli sielä miten sattui.Jollekin kopteristille kerran
yksi lennättäjä sanoi että pöydät ovat lentokoneille
voitko siirtää kopterin alas maahan että tämmöisiä.

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #15 : 16 Tammikuu, 2012, 20:11:19 »
Mitenkä ne lennokkiäijät noin jakaa porukkaa? Ei toki pidä yleistää sillä varmasti löytyy paljon mukavaa porukkaakin. Kaikkihan tässä isot miehet leikitään lentävillä laitteilla niin luulisi, että ollaan samaa "klaania".

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #16 : 16 Tammikuu, 2012, 20:19:18 »
Ajatus oli mennä sunnuntaina, jos on hyvä keli. Viikolla ei ehdi näin talvella töiden takia, kesällä taas helposti.

RAKU:n sivuilla on myös linkki, josta näkee hyvän arvion sen hetken keliolosuhteista eli Vaisalan Current Weather in Vantaa sivu.

Poissa Tyylimylly

  • Pro torppari
  • ****
  • Rc-Kopterit 142. SIL.Raku.BitchSwamp
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #17 : 16 Tammikuu, 2012, 23:45:13 »
Moi.Onneksi on noita varakenttiä.Nummela,Henttaa,Röylä,Kivikko,Vuosaari ja omia monia ns. hiljaisessa tiedotuksessa olevia kenttiä.Vaatii vaan lähialueiden tarkenpaa tutkimusta kartalla ja maastossa liikkuen.Löytyy peltojen reunoja metsän laidoissa,ei asutusta lähellä, eikä lenkkipolkuja.Hyviä puolia on noissa omissa paikoissa,että saa ihan vapaasti lennellä,eikä ole tarvinnut lentovuoroja odotella.Huonoja puolia on ei juttuseuraa.

Mutta jos haluan juttuseuraa ja jonotella lentovuoroa niin painun Petikkoon.
Lentelen Petikossa monenlaisilla vempaimilla,mikä varmaan auttaa ymmärtämään, huomioimaan muut ilmatilan käyttäjät.
Kopterithan ei muuten tarvitse välttämättä 186metrin siloteltua nurmikenttää,niinkuin isoimmat lentokoneet Petikossa tarvitsee nousuun/laskuun.Riittäisi pienempikin pläntti nurmikenttää,kunhan ilmatilaa riittäisi.
Eli on monta vaihtoehtoa mistä valita fiiliksen mukaan.
Ja eikun huomenna lentelemään tyynessä säässä.
T.TT

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Re: Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #18 : 17 Tammikuu, 2012, 03:35:45 »
Moi.Onneksi on noita varakenttiä.Nummela,Henttaa,Röylä,Kivikko,Vuosaari ja omia monia ns. hiljaisessa tiedotuksessa olevia kenttiä.Vaatii vaan lähialueiden tarkenpaa tutkimusta kartalla ja maastossa liikkuen.Löytyy peltojen reunoja metsän laidoissa,ei asutusta lähellä, eikä lenkkipolkuja.Hyviä puolia on noissa omissa paikoissa,että saa ihan vapaasti lennellä,eikä ole tarvinnut lentovuoroja odotella.Huonoja puolia on ei juttuseuraa.

Mutta jos haluan juttuseuraa ja jonotella lentovuoroa niin painun Petikkoon.
Lentelen Petikossa monenlaisilla vempaimilla,mikä varmaan auttaa ymmärtämään, huomioimaan muut ilmatilan käyttäjät.
Kopterithan ei muuten tarvitse välttämättä 186metrin siloteltua nurmikenttää,niinkuin isoimmat lentokoneet Petikossa tarvitsee nousuun/laskuun.Riittäisi pienempikin pläntti nurmikenttää,kunhan ilmatilaa riittäisi.
Eli on monta vaihtoehtoa mistä valita fiiliksen mukaan.
Ja eikun huomenna lentelemään tyynessä säässä.
T.TT
kerro ihmeessä jos jossain on hyviä lentopaikkoja koska niitä ei ole koskaan liikaa.

Toi petikon kenttä tuntuu juuri sen ison TASASEN nurmikon takia hyvältä paikalta kun meillä ei täällä itäblokissa ole oikein mitään kelvollista rotaatioiden harjoittelu paikkaa ja toi on siinä varsin loistava!

Erikoiselta tuntuu jos on niin koppavaa väkeä ettei kopterit saa olla pöydällä koska ne on lentokoneille... Mulla vois olla aika tiukka vastakommentti tollaselle vaikka koskaan ei sais tollaseen lähteä mukaan!

Vaikka kuinka asiaa kääntää niin en ymmärrä kuka voi tollasta kehdata edes sanoa ja miten se voi yleensä olla niin vastenmielistä että kentällä on kopterikin? Joku kateus? :D

Ensi viikonloppuna vois taas tulla jos säätä...
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

JCA

  • Vieras
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #19 : 17 Tammikuu, 2012, 03:56:37 »

Se tahtoo olla vähän sellanen homma että kopterointi on niin uskomattoman haastavaa, eikä sitä lentotaitoa ole suotu kuin meille harvoille ja valituille niin se luo pakostakin pientä katkeruutta. Aatteleppa Tohtori ittes tilanteeseen että lennätät ihan rauhassa sitä liidokkias (tai siis katselet kun se liitää), ja yhtäkkiä kaikkien salaa ihailema ja arvostama kopteristi tulee kentälle ja vie kaiken huomion. Sitä vaan niinkö putoaa ravintoketjun huipulta syöksykierteellä maihin kun kopteristi pyörittää vähän smäkkiä.

Itteäski ketuttais olla se luuseri lennokisti joka ei osaa, eikä edes ymmärrä mitään kopterien päälle. ;D

Mutta joo, siis käsittämätöntä touhua on ollu mitä olen itsekkin kuullut noita Petikon kentän "vihamielisyyksiä". voe rähmä rc -harrastus on muutenkin hankalaa Suomessa kun ei ole paikkoja missä harrastaa ja jos löytyy joku paikka niin heti on naapurin mummo huutamassa asiasta tai kaupunki rakentaa paikan päälle pienehkön kylän, pari moottoritietä ja kaatopaikan.

En vain voi käsittää sitä, miksei täällä ole enemmän yhteistyötä. Latokaskessa on julmetun kokonen peltoalue mikä on vain Soukan lennokkikerholaisille ja siellä ei saa mitään muuta lentää kun heidän lennokkejaan. Ja sitte Petikossa tullaan heittämään kopterit pöydiltä alas ja vittuilemaan että alue on vain lentokoneille. Ja Röyläkin ihan vaan koptereille ja sekin stressaa kun ei tiedä millonka sieltäkin loppuu lennätyspäivät kun naapurit valittaa. Henttaa menetettiin jo aikoja sitten (vaikka jotkut siellä vieläkin näkyy käyvän :D ).

Sit on Nummela tottakai.. KUKA AJAA TYÖPÄIVÄN PÄÄTTEEKSI NUMMELAAN LENTÄMÄÄN PARI TANKILLISTA HÄH?!
Tulis se lottovoitto niin ostaisin Kirkkonummelta 10000000 hehtaaria peltoa ja metsää. Rakentasin sinne huvilan ja tekisin tasasen 500m x 200m lennätysalueen ja parkkipaikat (asfaltoitu) 100 autolle. Mutten päästäis sinne ikinä ketään, mun oma.. vain koptereille ja vaan mun koptereille ja vaan mun lennättämänä. HAH!

Jatkanpa sekoilua yksinäni täällä yksiössäni, jos pistäs paremmaks ku Nobinan pölijä:
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/maistissa_ajanut_bussikuski_sai_potkut/

Mutta eikait sole mikhään. Mennään sinne minne päästää ja lennätetään sen aikaa mitä kyetään, etitää sitte taas uutta paikkaa ja sillee..

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #20 : 17 Tammikuu, 2012, 06:26:54 »
Samaa mieltä Johnyn kanssa. Kyllä pitäisi puhaltaa yhteen hiileen kaikki harrastajat, sillä melko monella kopteristillä on lennokkeja jne. Mutta enemmän sitä ruetaan toisia mollamaan niin sitä pahemmaksi vaan menee.

Omasta mielestä kyllä todella epäkypsää tulla valittaa jostain pöydästä (ellei se satu olemaan oma) tai sitten jos joku mikä ei ole kenttämaksua maksanut. Mutta noissakin tilanteissa asiallisesti. Jos mulle tultaisiin sanomaan niin kyllä yrittäisin asiallisesti selittää samaa, et pitäis olla yhtä porukkaa kaikki.

Myöskin typerää että lennätys paikat ovat pelkästään lennokki/kopteri käyttöön, sitten kun on näitä molempien lajien harrastajia niin vaikeaksi mene ja lennätyspaikat senkun vähenee.

Kopteristeillä on hyvä henki ja meininki niin miksei sitä lietsoisi muillekkin ;)
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #21 : 17 Tammikuu, 2012, 06:37:59 »
tän threadin vois muutenkin nyt pyhittää ihan vaan kentän tapahtumille ja sille että ilmotellaan koska menee...

joku lennokkimieshän voi tätäkin lukea ja provosoitua näistä huonoista kokemuksista ja mielipiteistä paikan väkeä kohtaan jonka jälkeen tulee vaan lisää jännitteitä!

pidetään tää siis siistinä ja lopetetaan tää jauhaminen huonosta ilmapiiristä tähän eiksjee?! :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #22 : 17 Tammikuu, 2012, 09:09:24 »
tän threadin vois muutenkin nyt pyhittää ihan vaan kentän tapahtumille ja sille että ilmotellaan koska menee...

joku lennokkimieshän voi tätäkin lukea ja provosoitua näistä huonoista kokemuksista ja mielipiteistä paikan väkeä kohtaan jonka jälkeen tulee vaan lisää jännitteitä!

pidetään tää siis siistinä ja lopetetaan tää jauhaminen huonosta ilmapiiristä tähän eiksjee?! :)
Jeh, sen ilmapiirin saa todettua paikan päällä, jolloin ei tarvi kuulopuheisiin tai vuosien takaisiin tapahtumiin vedota.

Sunnuntaina siis vissiin oon menossa jos keli on kunnossa. Heti 12.00 kun noilla "öljypolttimoilla" saa ajella. Sähköllähän ei ole mitään rajoituksia.

Kannattaa lukea ne ohjeet RAKU:n sivuilta niin tietää, missä saa lennätellä ja kuinka yleensä ottaen tuolla on käyttäydytty.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #23 : 20 Tammikuu, 2012, 22:12:05 »
autobailout säädetty toimintaan 700e rekkulasta! huomenna klo 12:30 mennään j@nin kanssa paikalle!

tulkaahan muutkin!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: RAKUn kenttä petikossa
« Vastaus #24 : 20 Tammikuu, 2012, 22:16:21 »
autobailout säädetty toimintaan 700e rekkulasta! huomenna klo 12:30 mennään j@nin kanssa paikalle!

tulkaahan muutkin!
Tekis mieli tulla ulkoiluttaan tota 600N:ää mutta kentälle kerran kokeilumielessä tuleminen on hankalaa kun eikös sinne pidä maksaa Rakun jäsenyys ensin ja olla jotain vekuutusjuttujakin ensiksi? ???
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
76 Vastauksia
27543 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Joulukuu, 2013, 01:45:32
kirjoittanut Otou
8 Vastauksia
4311 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Kesäkuu, 2009, 21:12:51
kirjoittanut juza
2 Vastauksia
3141 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2010, 11:51:15
kirjoittanut koha
8 Vastauksia
3529 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Huhtikuu, 2010, 23:30:08
kirjoittanut kimce
7 Vastauksia
5222 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Helmikuu, 2013, 23:40:29
kirjoittanut Haikara