Omalla kohdallani tuntuu remmi olevan kepakkoa parempi. Vaikkei kardaaniperällä varustettuja ole kuin yksi 450 -runko ja Blade 180 (sekä parit SoloProt yms) niin jotenkin ainakin vielä tässä vaiheessa elämää kun perälavat pyyhkii millon mitäkin alustaa, mielikuva paremmasta kestävyydestä on syntynyt. Bladen kanssa on muutamat rattaat jo saanut vaihtaa, 450 saa olla vielä tuossa odottamassa, yhden remmin tähän mennessä saanut katkeamaan ja sekin meni kun ajoi vähän rumasti hankeen ja hiilikuituinen peräputki tais sälöineen aiheuttaa remmille vahinkoa...
Honeybeen kanssa tuli koettua remmin huonous, kun petti perä pariin kertaan, mutta syy oli aika loppuun ajettu remmi ja taaempi hihnapyörä. Ne kun uusi, niin eipä pettänyt enää...
Pakkasen pelottelun kanssa tuli vähän tutkittua, kyllä siihen pieni kireysero syntyi osien kylmentyessä, vaan aika hyvin taisi kireys asettua kun ei yrittänyt hyppiä käsin kääntäessä eikä lennossakaan. 500 rexissä lähti hyppimään muualta, perävedon hammaskosketus liian hentonen, rattaat turhan kaukana toisistaan, siitä pitäisi selvitä viilaamalla peräputken telineen kiinnitysreikiä runkolevyistä, 450 kokoisissa en tämmöistä ole huomannut. On kyllä tullut kireyksiä katseltua aina ennen lentoja, yllättäviä löystymisiä ei yllättäen ole vielä kohdalle osunut... Kolmelapaisella perällä ei myöskään ole hyppinyt, ei kesällä eikä talvella, eikä nelilapaisen kokeiluissakaan ainakaan vielä...
Remmistä tosin tykkäsin RC-autojenkin kanssa, kardaanivedot oli tuolloin ihan älyttömiä kokoelmia erilaisia rattaita ja pitivät isommin meteliäkin mitä remmivetoiset...