Kirjoittaja Aihe: Phoenix sessiot!  (Luettu 430074 kertaa)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #400 : 01 Maaliskuu, 2009, 11:59:24 »
Nyt on niin että kaasukäyrät lineaariset radiossa. Miks ihmeessä (on useasti kalibroitu) kun lapakulmia on vaikka 25%, niin menee jo täydet kulmat, kun pitäis mennä vasta 0%? Sama myös toisinpäin, siis psotiivisilla kulmilla.
Mistä nyt oikeen on kyse???

Vastatkaahan nyt joku ees!!!!
Ja sitten taas surullisia uutisia. Dx7 petti jälleen... Nyt sitten vaan avaamaan ja yleismittaria sille.
Tarkoitit vissiin tuossa kysymyksessäsi, että kun tikku on on 25% asennossa, simussa on täydet lapakulmat, vaikka pitchikäyrän mukaan pitäisi olla nollassa?

Muistithan käyttää kalibroidessasi myös lineaarista pitchkäyrää?
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #401 : 01 Maaliskuu, 2009, 12:36:37 »
Käytin joo täysin lineaarista.

Tein isompaa akkua DX7:aan, ja nyt se ei mene päälle, ei lataa akkua eikä mee päälle jos kytkee tietokoneeseen. Tulee mieleen että kun kytkin vanhaa akkua irti ja kiinni, niin olisin laittanu sen vaikka väärinpäin, mutta siinä on semmonen liitin, että akkua ei saa väärinpäin.
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Pertti

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #402 : 01 Maaliskuu, 2009, 18:12:31 »
OT: Toimiiko phoenix e-skyn 4-kanavaisella ohjaimella?
Tarkoitus olisi ensiksi lennellä phoenixia laman radiolla ja ostaa kunnon radio, kun ostan T-rex 600N kopterin :)

T. Pertti

Poissa 0lli

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #403 : 01 Maaliskuu, 2009, 18:24:55 »
Kyllähän tuo pitäisi toimia, en tosin ole kokeillut. Phoenixissä saa kaasulle ja lapakulmille omat käyrät, joten radiosta ei tarvitse tulla kumpaakin kanavaa. Nelikanavainen pitäisi siis riittää. Tosin silloin ei saa radiosta kytkettyä idle uppia tai throttle holdia. Peruslentely kyllä siis pitäisi onnistua.

Korjatkaa muut jos meni pahasti pieleen.  :)
Walkera X350 Pro, Parrot AR.Drone

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #404 : 01 Maaliskuu, 2009, 20:20:54 »
Jos meinaat eskyn 4ch radioo, en suosittele. Itellä toimii mutta kuinka hyvin  - en kehu.   Joo oli sulake kärähtäny, nyt toimii jälleen. :)
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #405 : 02 Maaliskuu, 2009, 15:24:17 »
Yks ongelma edelleen on - Kun radion laittaa päälle, näyttää jännite esim. 10v, kun laittaa simulaattoriin, siis tietokoneeseen, näyttää jännite 11v...


No laitan myös session.

Kopterit.net

kopu
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Beginer

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #406 : 02 Maaliskuu, 2009, 15:27:53 »
Loistavaa että joku muukin jaksaa laittaa servun pystyyn ;D
Eilen oli nimittäin jo aika jono lentämään ja kerralla kun ei montaa pilottia pysty lentään ni odotteluksihan se menee :-[


Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #407 : 02 Maaliskuu, 2009, 15:44:04 »
Yks ongelma edelleen on - Kun radion laittaa päälle, näyttää jännite esim. 10v, kun laittaa simulaattoriin, siis tietokoneeseen, näyttää jännite 11v...
Laittaessasi trainer-plugin DX7'aan, radio käynnistyy, mutta ilman lähetinpuolta.

Pysyykö sulla muuten jännite tasaisena 10 voltissa vai soutaako voltit?
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #408 : 02 Maaliskuu, 2009, 15:45:39 »
Ei souda.
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #409 : 03 Maaliskuu, 2009, 18:27:08 »
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Beginer

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #411 : 06 Maaliskuu, 2009, 16:31:20 »
kopterit.net second session:)

Salasana:kopu2

z0tis

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #412 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:05:01 »
Kaikki vaan idlaa seillä :O

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #413 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:16:53 »
Sinne sessioon ei enää pääse millään sisälle. Pitäskö mun tehä toinen sessio?
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #414 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:17:48 »
Kaikki vaan idlaa seillä :O

Nyt meen kessulle, ku en mikron buutin jälkeenkään päässyt sessioon mukaan.
Täytyy yrittää hetken kuluttua uudelleen tai sit luon saman session ja samalla salasanalla....Ellei z0tis tee sitä ennen mua  ;D
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

z0tis

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #415 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:20:22 »
Tehkää vaa joku toinen, mä oon tääl mut tääl on beginer ja seki vaa idlaa

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #416 : 06 Maaliskuu, 2009, 19:28:35 »
Tehkää vaa joku toinen, mä oon tääl mut tääl on beginer ja seki vaa idlaa

Kopterit.net

kopu
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Beginer

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #417 : 06 Maaliskuu, 2009, 20:36:23 »
Tehkää vaa joku toinen, mä oon tääl mut tääl on beginer ja seki vaa idlaa

Miten siellä sitten tulis lennellä ? ;D

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #418 : 07 Maaliskuu, 2009, 09:44:04 »
Jotenkin muuten ku spectata kokoajan. Sun sessios on epäluotettava. Ei ees sisään pääse.. >:( :D
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Beginer

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #419 : 07 Maaliskuu, 2009, 10:09:09 »
No hei pitäskö mun sitten istua tässä koneella ja odotella kun joku haluaa lentää vai mitä sä meinasit?

On kato muutakin elämän tehtävää.

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #420 : 07 Maaliskuu, 2009, 10:19:19 »
Hieno homma että Beginerillä on servu pystyssä todella usein!! 
Siitä ei ole täällä mainosta, joten kannattaa käydä tsekkaamassa silti. Aina kun aloitan lennättelyn niin tsekkaan läpi serveri tarjonnan.

Mistähän johtuu, että aina sinne ei pääse sisään. Sanoisin että ainakin puolet kerroista ei onnistu. Kerrankin oli niin että lennättelin ja jouduin loggautumaan ulos enkä päässyt enää takaisin minuutin jälkeen (oli tilaa kuitenkin). Oletan että palomuurin asetukset pysyy samoina jne, onko Beginerillä ideaa tästä. Tossa verkkopelin toiminnallisuudessa on vielä vähän hiottavaa.

-

Beginer

  • Vieras
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #421 : 07 Maaliskuu, 2009, 10:33:16 »
Hieno homma että Beginerillä on servu pystyssä todella usein!! 
Siitä ei ole täällä mainosta, joten kannattaa käydä tsekkaamassa silti. Aina kun aloitan lennättelyn niin tsekkaan läpi serveri tarjonnan.

Mistähän johtuu, että aina sinne ei pääse sisään. Sanoisin että ainakin puolet kerroista ei onnistu. Kerrankin oli niin että lennättelin ja jouduin loggautumaan ulos enkä päässyt enää takaisin minuutin jälkeen (oli tilaa kuitenkin). Oletan että palomuurin asetukset pysyy samoina jne, onko Beginerillä ideaa tästä. Tossa verkkopelin toiminnallisuudessa on vielä vähän hiottavaa.

-

Niin no tässä jo itse mietin ajavani koko peli serverin alas kun vaan saan nega palautetta ??? Mä jaksa narinaa kuunella! huvikseen mä tätä avoinna yötpäivät pidän.. Jos tää ei maistu ni sit lopetan.. Ne joiden kanssa olen lennelly ovat tykänneet että on aina mahollisuus mennä lentämään tuttuun porukkaan ;D

Sitten siihen miksi joku ei pääse sisään tai miksi katkeaa usein ilman sen kumempia syitä.. Mulla on synagate palomuuri ja se jos havaitsee portti skannausta se sulkee avoimet ohjelmat myös phoenixin :( Joten se on yksi syy ja sitten toinen on itse phoenix se kun on auki sen 6tuntia ni menee jumiin en tiä miksi >:( Joku bugi mitä ei ole korjattu sen huomaa esim kun yritää kirjottaa ni kone katoaa kun painaa välilyöntiä. Ja muitakin on jaksa luetella..

Poissa MikaH

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #422 : 07 Maaliskuu, 2009, 22:05:47 »
Moi.

Mun mielestä ihan hienoa et joku viitsii pitää yllä tälläistä serveriä .Usein se lentäminen
on paljon hauskempaa porukassa ku ihan vaan yksikseen.Tolla hommalla ei nimittäin tienaa mitään(jos joku ei tienny) mutta se antaa paljon kun voi kavereiden kanssa lennätellä  :)

Ja se serverin epäluotettavuus ei ihan välttämättä liity serverin ylläpitäjään vaan ne bugit on ihan siellä ohjelmassa.Ylläpitomahdo llisuudet tällaisissa servereissä on aika rajatut.Toki voi myös olla että palomuuri aiheuttaa ongelmia....Sitäkin pystyy muokkaamaan jne.

JA ainahan on mahdollisuus laittaa oma serveri pystyyn ja ihmetellä sitten sitä miksi muut ei pääse sisälle... Phoenix ei ole bugiton ohjelma niin kun ei mikään muukaan.

Jos ei heti tunnu pääsevän sisälle  niin odota vähän aikaa ja koita uudestaan.
Ja ainahan voi bugeista ilmoittaa ohjelman tekijöille.Kyllähän he varmasti haluavat tehdä ohjelmastaan toimivamman ja paremman...

meni hiukan vuodatukseksi mutta eikun lennellään  ;D
450 Rekkula+Dx6i

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #423 : 08 Maaliskuu, 2009, 07:52:32 »
Kopterit.net

kopu
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Phoenix sessiot!
« Vastaus #424 : 09 Maaliskuu, 2009, 21:37:37 »
Pitää varmaan koeponnistaa mun nettilinjojakin hieman

Sessio: Lahjattomat
passu:  lahjat
 (rajattu neljään)
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
99 Vastauksia
53204 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Marraskuu, 2017, 18:32:08
kirjoittanut Tohtori R
7 Vastauksia
4305 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Kesäkuu, 2016, 23:15:24
kirjoittanut 338federal
22 Vastauksia
10731 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Maaliskuu, 2019, 20:38:41
kirjoittanut TeroS
10 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Syyskuu, 2020, 19:01:23
kirjoittanut Mesihukka
0 Vastauksia
1838 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Syyskuu, 2021, 11:58:44
kirjoittanut parsenik