Kirjoittaja Aihe: Model Expo 2011  (Luettu 26900 kertaa)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #25 : 06 Marraskuu, 2010, 22:33:04 »
Itse näin sen niin mitä nyt on meissuilla yms kulkenut niin jokainen pulju "myy" toimintaansa, niin miksei sitten voisi tartuttaa kärpästä uusiin harrastajiin jos ja kun ovat voittaneet arvonnasta koneen. Tokihan siellä varmasti voisi vetäää ihan hyvin ilman arvontojakin mutta arvonta vetäisi varmaan osaltaan kiinnostuneita paikalle.
Lentonäytöksiä varmaan mahtuisi mukaan molempia, toisessa OP näyttää mihin nämä laitokset parhaimmillaan pystyy ja toinen sitten vaikka sitä skaalamaista/taitolentoa rauhallisempaan mieleen.
Tuosta "bimboilusta" olen itsekkin ehkä vähän samaa mieltä, ei välttämätöntä mutta tuohan sekin yhdenlaista mainosta yhdistykselle.. se että tarvitseeko on jokaisen oma osia, vetää ukkoja paremmin paikalle ainakin^^

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Puhi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #26 : 06 Marraskuu, 2010, 22:53:36 »
Tuo "kuuluttaja" on tullut itselle tutuksi jo 80-luvulta alkaen, tarkemmin sanoen 83 vuodesta... ;D Oli sössimässä hommia jo silloin, kun junnuna ajettiin autoilla kilpaa... Käsittämätöntä, et moisen jumittavan kalkkiksen annetaan edelleenkin pilata hommat. Pitkän linjan "harrastaja" se siis...
Jarille kommenttia:
1. Arvonta houkuttelee porukkaa, ja sillä voi jopa saada rahaa hieman yhdistyksen kassaan. Edulliset arvat ja hyvät palkinnot. Perinteisesti arvonnat/kisailu palkinnoista kuuluu messu toimintaan, mutta jos paremman keksii, niin sitten ehdotuksia vaan.
2. Jälleen kerran, kuuluu messuiluun. Miehinen laji tää, joten mielestäni kuuluu asiaan. Ja ei mitenkään liian räikeesti, kuten viimeksikin oli, lapsiakin paikalla. Tosin noin mafiosot, varsinkin Anu (muistaakseni) olivat paljon enemmän, kuin normi tissitytöt messuilla. Alkoivat simullakin kokeileen ja porukkaa siihen opastaan. Kyllä mäkin ohikulkijana tulisin mieluummin kokeileen simua, kun asiasta jotain tietävä tytteli esittelee, kuin että mä tai sä siinä jotain sönkötettäis...  ;)
3. Mielestäni lennätysosiossa olisi kohdallaan ihan perus lennätys, skaala ja sit OP ADHD kohtauksen vallassa. Aika slotissa vaan ei taida riittää moiseen.
4. Osasto ammattimaisesti tehden, suunnitellen jo hyvissä ajoin. Viimeksi tehtiin suunnilleen niillä eväillä, jota saatiin kasaan parissa päivässä. Toki ihan siedettävä niinkin tuli, nyt suunnitellen aivan loistavaa tulossa.


 
Monta kopteria, mut Duuni ja Pösöt vieneet kaiken ajan...

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #27 : 06 Marraskuu, 2010, 22:54:11 »
Nyt ehkä kusen omaan murokulhoon, MUTTA menköön...

1. Miks arvontaa? Mitä me myydään, eiks yhdistys ole siellä esittelemässä toimintaa?
2. Miksi asiallisen touhun ympärille pitää järjestää sirkus bimboineen, vain että ite pääsee kehuun kavereille osaston maksetuilla misuilla?
3. Lennättäimsestä olen molempien kanssa tavallani samaa mieltä...
    - OP VARMASTI osaa lentää, niin miks ei esittelis osaamistaan.
    - Se miks ite kannatan rauhallisempaa lennättämistä, yleisö ei tiedä arvostaa rankkaa 3D:tä vaan pitää sitä rimpuiluna ilmassa pysymiseksi (tiedän kokemuksesta).
4. Osaston suunnittelu on tosi jees, nyt kun vielä on ammattilaista kalustoo käytettävissä, niin miks ei.

Ja etten huuda nimimerkin takaa
Jari Salin
Otan mielelläni perusteltua kritiikkä vastaan ja olen oikesti pahoillani JOS ja KUN astuin jonkun varpaille.


Heh, miksi ei ???.

Kyllä sen näkee kaikki vieraatkin jos ihan oikeasti ollaan suunniteltu jo ständi paperille valmiiksi!, joten miksi ei pistettäisi parasta peliin.


Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #28 : 06 Marraskuu, 2010, 23:14:10 »
Tytöt on jees kunhan viestivät olemuksellaan olevansa nuorille suunnatuilla messuilla eikä corolla ja karvanopat konferenssissa : ). Arvontaan en ota kantaa. Ois siisti jos joku sais paikalle ison taulutvn missä pyörittää videoita. Simulle riittäisi joku normi monitorikin. Pitää kattoo jos tänä vuonna sais kaks 450ä näytökseen
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

JCA

  • Vieras
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #29 : 06 Marraskuu, 2010, 23:30:52 »
Vispilä, katoikko nää tota videota minkä laitoin ekaan viestiin? ;D
Videoille on varattu siinä videotykki, luulis riittävän? Videotykkihän tais olla yhdistyksen hankintalistalla?
Simulle 21.5" iMac (jos jollain on 27" cinema näyttö niin voi tuua senki).

Ja ketä nyt oli 2010 messuilla paikalla niin näki mitä Anu ja Sanna siellä teki, asiallisesti pukeutuneina, asiaan perehtyneinä jakelivat kopterien kopista karkkia ja loppuvaiheessa tosiaan jopa neuvoivat simuttelijoita!
Kyseessä kun ei todellakaan ole mitkään perus amistuningtissitytöt vaan ammattinsa osaavat promot, jotka pukeutuu tilaisuuteen sopivasti, osaavat käyttäytyä ja perehtyvät esittelemiinsä tuotteisiin!

Pitääkö meidän lähteä Model Expoon sillä asenteella että "no mennää ny ku pitää mennä, käyää jotai koptereita sinne laittamassa pöydälle, what ever, käyää näytteilleasettaja clubilla kiskomassa parit Åtåt..?" Vai lähetäänkö me sinne sillä asenteella, että me halutaan esitellä tätä lajia joillekkin, me halutaan että ihmiset näkee kaukaa meidän ständin, me halutaan ne ihmiset sinne ständille että voidaan kertoa heille lajista.
Ei mitään pakkomyyntiä, mutta näin se homma vaan pelittää. Jos meillä on hyvän näkönen ständi, asiallisen olonen edustus ja kunnollinen miehitys niin ihan varmasti siellä väki viihtyy.

Tulipa taas avauduttua, mutta vissiin se aina välillä pitääki.. Alepa 24h ja jottai safkaa-->
« Viimeksi muokattu: 06 Marraskuu, 2010, 23:33:21 kirjoittanut Johny »

Poissa Emty

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • RC-Kopterit Ry
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #30 : 07 Marraskuu, 2010, 00:01:29 »
että me halutaan esitellä tätä lajia joillekkin, me halutaan että ihmiset näkee kaukaa meidän ständin, me halutaan ne ihmiset sinne ständille että voidaan kertoa heille lajista.

Me halutaan, että nämä ihmiset muistaa meidän ständin!  ;)
XairCraft 650: DJI WKM, 4s 6000mAh, Olympus E-MP1
FBL T-Rex 700E: 12s 5000mAh, cc ICE HV 160, 3G
FBL T-Rex 500: 6s 2600mAh, cc ICE 75, 4 x S9257, ds760, sk360, 14T
T-Rex 250: Super Combo, 3s 850mAh

Poissa Waldemar

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #31 : 07 Marraskuu, 2010, 00:09:02 »
Itse olen koptereihin vasta tutustumassa ja luultavasti tuleva kopteristi ja täten expo ständin todennäköinen asiakas.
Se mitä itse toivoisin näkeväni tuon lennätyksen osalta on jotakin Jason Krausen Walking the dog videon kaltaista:
http://www.youtube.com/watch?v=lK8YkCpJ2sM.
Monipuolista, mutta rauhallista jotta pysyy mukana menossa.

Se mitä en odota koska silmät ei vielä pysy perässä on jotakin tämän kaltaista:
http://www.youtube.com/watch?v=exN75Bytq_o
Tila varmaan rajoittaa sen verran, että se ei tuollaiseksi menekkään.
Osaamistahan tuollaiseen aloittelijan veivaukseen kyllä löytyy  ;)

Jotain muuta mikä aloittelijaa kiinnostaa:
Mahdollisuus testata simua.
Toki komea ja viimeistelty skaala kopu on hieno, mutta jopa enemmän kiinnostaa nähdä laitteen sisälle ja miten se toimii.
Ehkäpä noista foorumilla olevista CAD kuvista voisi saada hienoja isompia kuvia? Näkee oikein kunnolla kopterin sisään.
En sitten tiedä montako kopua esille mahtuu, mutta jotenkin esille kameralla varustettu kopteri.
Mielellään joku muu kuin avaimenperäkamera tai perus ixus teipillä keulassa  ;D
Näkevät ihmiset mihin muuhunkin sillä laitteella pystyy. Vähän vielä fpv videota tai kuvaa näkösälle niin hyvä tulee.

Kuinka suuri se yhden esittelijän tila sielä messuilla on?
T-Rex 600Pro, MSH Mini Protos, Walkera  v120d02s, E-Flite Nano CP X, CarbonCore H6 950
Futaba 14SG, Spektrum DX6i

Poissa WSTR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #32 : 07 Marraskuu, 2010, 00:23:20 »
En ole tuota suunnitteluvideota vielä katsonut mutta jos vähänkään on osasto suunnitelmissa laittaa samanlaiseksi kuin tänä vuonna niin ei siitä voi tulla kuin hieno! Itse olin siis viime messuilla ensimmäistä kertaa (itse asiassa perhemessuille lähdettiin perheen kera, Model Expo samaan aikaan tuli pienenä mukavana yllätyksenä) ja kyllä kopteriosasto oli koko modelpuolelta kiinnostavin (eikä pelkästään tyttöjen takia). Ensinnäkin näytteilleasettelu oli hieno, hyvä sijainti, kaikkea mielenkiintoista hyvin nähtävissä ja ihmeteltävissä ja asiantuntevaa porukkaa kertomassa homman juonesta, mitä joidenkin kanssa juttelin. Ei tosin hajuakaan keiden.

Kuitenkin, olen sitä mieltä että Anu&co ovat iso vetonaula tuollaisessa tapahtumassa ja kuten Jonhy mainitsi, kyseessä kun ovat tuon alan ammattilaiset jotka osaavat esiintyä juuri toivotulla tavalla, he jättävät takuuvarmasti positiivisen kuvan ja hyvän fiiliksen kaikille jotka osastolla käyvät (ja ehkä koptereitakin katselevat :P).

Simulaattori oli erittäin hyvä ja kiinnostava osa osastoa, siihen riitti jonoa ja itsekin pääsi ensimmäistä kertaa elämässään kokeilemaan minkälainen se RC-kopteri oikein on. Siitä se harrastus sitten lähti... Jos vaan mahdollisuuksia on, simuja voisi olla useampia, halukkaita niitä kokeilemaan takuulla riittää.

Arvonnat kuuluvat olennaisena osana messuihin, ja kopteripaketti palkintona on varmasti houkutteleva monelle parin euron arvasta. Toki kaikki eivät harrastuksesta innostu vaikka kopterin voittaisivatkin, mutta kyllä niitäkin on joihin se kärpänen silloin puree. Yleisestikin RC-koputhan ovat melko monen miehen haave jota monet eivät vaan uskalla toteuttaa homman vaikeuden pelossa, siinä mielessä mitä paremmin saa jaettua ihmisille harrastuksesta infoa ja tietoa siitä, että nykypäivänä alan foorumilta saa todella hyvin apua harrastuksen alkuvaiheessa, sitä helpommin monet lähtevät mukaan touhuun ja kokeilemaan. Eli hyvä näkyvyys foorumilla ja yhdistyksellä on ainakin minun mielestäni iso plussa. Ainakin itse olisin jo ajat sitten heittänyt beltillä pulua jos ei foorumilta olisi saanut moneen asiaan apua. Siitä iso kiitos kaikille foorumilaisille ja konkareille.

Kovasti harmittaa kun ei tullut OP:n näytöstä nähtyä viime messuilla. Tosiaan, noita näytöksiä pitäisi sen kaksi ainakin saada järjestettyä, rauhallista leijuttelua jotta ihmiset näkevät hieman mistä RC-koptereissa on kysymys ja sitten se toinen ääripää eli OP näyttämään mihin näistä laitteista osaavissa käsissä on. Nuo tilat rajoittavat aika pahasti ADHD:tä, mutta toisaalta näkevätpähän ihmiset senkin, että eivät nämä vehkeet lentokenttää tarvitse jotta lentämään pääsee.

Kaiken kaikkiaan viime messuilta jäi positiivinen ja hyvä kuva tästä harrastuksesta, johon nyttemmin on itsekin tullut sitten retkahdettua. Samaan malliin vaan ensi messuilla. :)
- GAUI 425 Hurricane - Blade mCPX - E-Sky Belt CP V2 - Nine Eagles Solo+Solo Pro V2 - Futaba 7C FASST - Spektrum DX6i -

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #33 : 07 Marraskuu, 2010, 00:46:00 »
Omat mielipiteet kanssa kehiin.

-Tuo 30 vuotta paikalla vaikuttanut juontaja olisi hyvä saada ennakkoon jututettua sen verran, että saataisiin tämä demolennätys hoidettua läpi kuten itse sen parhaaksi näemme.
-Turvaväli verkon ja yleisön väliin
-Montaa näytöstä ei varmaan saa, joten näytökset voisi olla samanlaisia, mutta jaksoteltuna esimerkiksi lyhyeen leijutteluu/ympyrän/kahsin/jne ajamiseen, snadisti vauhdikkaampaan F3C tyyliseen pörräilyyn pystäreineen ja viimoisena räväkkään 3D räimimiseen.
-Jotta toi toimii, meiltä tulee joku juontamaan setin lyhykäisesti, jolloin yleisöllekin aukeaa, nottei 3D lennätys tarkoita kovalla tuurilla ilmassa pidettyä kopteria :D
-Karkit voisi jakaa jostain muusta astiasta kuin kopterin kabiinista. Itse olen varmaan sen verran jälkeen jäänyt, kun en heti edes koptereita karvan verran harrastaneena tajunnut mitkä h**vetin alienin takaraivoit kizuilla oli namujen jaossa käytössä. Vasta vähän myöhemmin 'astia' selvisi itselle.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Puhi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #34 : 07 Marraskuu, 2010, 00:54:24 »
Ja pakko nyt järjestelyihin sanoa, niin simut pitää olla, mut yhdistys vois hommata jotkut perus radiot niihin... Omani oli tosiaan muistaakseni laskurin mukaan sen n. 30 tuntia räplättävänä, ja kaikki kokeilijat ei ihan hellästi kohdelleet... Muutaman torpin tuon radion lainaamisen/rikkoontumisen vuoksi koin, positiivisena juttuna kötöstelin siitä sitten täysin toimivan gigasen mankan... ;D Tosiaan itse käytettäväksi antaessa tietoisen riskin otin, ei siinä mitään, ja nyt ihan tyytyväinen gigamankan käyttäjä. Simuun sopivia mankkoja kun aikas halvalla saa, ja jos itse ehdin jossain välissä korjata, niin multakin löytyis yks vanha FF7 mankka jonka voin lahjoittaa yhdistykselle.
Monta kopteria, mut Duuni ja Pösöt vieneet kaiken ajan...

JCA

  • Vieras
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #35 : 07 Marraskuu, 2010, 01:08:36 »
Yhdistyksen vuosikokouksessa Maskussa käyty myös läpi ko. asiaa ja myös nuo ohjaimet on tarkoitus yhdistykselle hommailla, esmerkiksi FlySky vois olla jees?
Sammy: Joo vois ehkä jostain muusta jaella niitä karkkeja, vaikka hauska ideahan se oli :D Leikataanko 700 rekkulan polttoainetankki auki ja siitä saavat jakaa Marianne -karkkeja? ;D

Jotta jokainen saa mieleensä että millanen tuo meidän ständi olikaan 2010 messuilla, laitan tähänkin nämä kuvat:








Voisinpa ihan koittaa tehdä jopa jotakuinkin mittakaavassa olevan 3D mallinnuksen tuosta ständistä, tilaa kun tosiaan on huomattavasti enemmän kuin tuossa mun mallinnoksessa.
Mutta toi punanen pöytäliina, ei.. ei enää sitä :D Pikkujouluissa ja joulussa on ihan tarpeeks punasta yhden vuoden ajalle..
« Viimeksi muokattu: 07 Marraskuu, 2010, 01:19:21 kirjoittanut Johny »

Poissa Puhi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #36 : 07 Marraskuu, 2010, 01:40:56 »
FlySkyn ohjainta kannatan, kun on moiseen oon joutunut tutustumaan. Hinta/laatusuhde kohdillaan. :)

Ja sit toi punainen väri saa kans vaihtuu. Kuin myös tokan kuvan oikealla oleva sikaniska... ;D
Monta kopteria, mut Duuni ja Pösöt vieneet kaiken ajan...

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #37 : 07 Marraskuu, 2010, 02:07:07 »
Itse olen koptereihin vasta tutustumassa ja luultavasti tuleva kopteristi ja täten expo ständin todennäköinen asiakas.
Se mitä itse toivoisin näkeväni tuon lennätyksen osalta on jotakin Jason Krausen Walking the dog videon kaltaista:
http://www.youtube.com/watch?v=lK8YkCpJ2sM.
Monipuolista, mutta rauhallista jotta pysyy mukana menossa.

Se mitä en odota koska silmät ei vielä pysy perässä on jotakin tämän kaltaista:
http://www.youtube.com/watch?v=exN75Bytq_o
Tila varmaan rajoittaa sen verran, että se ei tuollaiseksi menekkään.
Osaamistahan tuollaiseen aloittelijan veivaukseen kyllä löytyy  ;)

Jotain muuta mikä aloittelijaa kiinnostaa:
Mahdollisuus testata simua.
Toki komea ja viimeistelty skaala kopu on hieno, mutta jopa enemmän kiinnostaa nähdä laitteen sisälle ja miten se toimii.
Ehkäpä noista foorumilla olevista CAD kuvista voisi saada hienoja isompia kuvia? Näkee oikein kunnolla kopterin sisään.
En sitten tiedä montako kopua esille mahtuu, mutta jotenkin esille kameralla varustettu kopteri.
Mielellään joku muu kuin avaimenperäkamera tai perus ixus teipillä keulassa  ;D
Näkevät ihmiset mihin muuhunkin sillä laitteella pystyy. Vähän vielä fpv videota tai kuvaa näkösälle niin hyvä tulee.

Kuinka suuri se yhden esittelijän tila sielä messuilla on?

toi ensimmäinen video (krausse is walking the dog) on kyllä ylivoimasesti parhaimman näkönen kopterivideo mitä juutuupi sisällään pitää! todella smooth kontrolli kokoajan! OP alkaa nyt reenaamaan rauhallisuutta ni pysyy juontajasetäkin tyytyväisenä! ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #38 : 07 Marraskuu, 2010, 02:14:32 »
Voiskohan niitä nameja jaella
a) alumiinisesta lähetinsalkusta
b) trex450:n pahvilaatikosta
c) työkalupakista
d) jostain muusta, mistä?
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #39 : 07 Marraskuu, 2010, 02:16:30 »
emmätiedä mutta mun mielestä se oli hyvä idea jaella niitä hemuja siitä canopystä vaikken sitä canoobia jostain syystä heti itekkään havainnu ;D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #40 : 07 Marraskuu, 2010, 02:30:42 »
Jotenkin mä en niistä canobeista tykännyt. Ehkä jotkin mustat ja logolla varustetut laatikot/purkit ois voineet olla paremmat.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #41 : 07 Marraskuu, 2010, 08:03:14 »
Voi olla että tuli jossain kirjoituksissa jo mietitty tuota raha/arpajais asiaa. Pitää muistaa että mitä maksullinen arvonta tuo tullessaan, valtio on varmaan jotain viisaudessaan säätänyt tästäkin asiasta.

Oma mielipide on että rahastusta ei tapahdu tuolla messuilla, vaan ennemmin joku arvonta kaikkien jotka ovat simulaattorilla lennättänyt.
Nyt osasto on ollut ilmainen ,koska ei tapahdu myyntiä tai siihen verrattavaa toimintaa ja pitää muistaa että yhteistyökumppanina on HCTF ja sieltä toivottavasti saamme yhteyshenkilön joka kertoo että mitä he haluavat tuoda esille ja toimimaan kansamme järjestelyissä.

Tälläistä tapahtumaa johon yhdistys osallistuu,tullaan käsittelemään kokouksissa ja siellä päätetään toimihenkilöt tapahtumaan.
Tässä on hyvä pohja josta saadaan ideoita tapahtuman järjestämiseen ja helpottaa päätöksen tekoa kun se aika on, nyt yhdistys on syyskokouksessa käsitellyt tulevan vuoden tulo/menoarviota johon olen laittanut määrätyn määrän € tätä tapahtumaa varten.

Tapahtuman järjestelyista/organisoimisesta ja vastuuhenkilöistä tulemme pitämään ensivuoden puolella kokouksen, joten tänne on hyvä ideoida että mitä kansa haluaa ja mitä on mahdollista toteuttaa.

-Mikael
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Poissa jaska.t

  • Modetorppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry.#3.Kunniajäsen.Ämmässuo.
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #42 : 07 Marraskuu, 2010, 09:41:33 »
Epäilen ettei saa myydä arpoja,eikä
mitään muutakaan,jos haluaa jotain
myydä sitten joudumme maksamaan
paikasta ja se maksaa paljon.
Toi täytyy ottaa selville voiko arpoja
myydä.

Poissa big m

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #43 : 09 Marraskuu, 2010, 14:36:40 »
Ketjua siivottu, pyydän kovasti anteeksi kaikilta joiden viestin poistin. Käytännössä vetäsin sileeksi kaiken tästä kohtaa eteenpäin. Oli siinä asiaakin välissä, mutta siivosin ketjua foorumin käyttäjien pyynnöstä.
Model Expoon liittyviä ideoita ja kehityshommia saa laittaa tänne. Muut asiat jotka EI koske Model Expoa voi turinoida jossain muualla.

Pahoittelut ja kiitos jokaiselle palautteesta!

Onpa moderoinnissa tiukka linja! Minusta käyty keskustelu oli ihan tavallista mielipiteiden vaihtoa eikä sen kummallisempaa.

big m
DJI Phantom 1.1.1 käytössä
HK500GT FBL (valmistumassa), ei valmistunut koskaan!
MSH Protos ( valmistumassa ), ei valmistunut koskaan!
E-flite Blade mCPX, myyty
Spektrum DX 6i

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #44 : 09 Marraskuu, 2010, 14:39:58 »
homma kyllä livahti aika kauas model exposta... mielestäni ihan hyvä näin! :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #45 : 09 Marraskuu, 2010, 15:30:18 »
homma kyllä livahti aika kauas model exposta... mielestäni ihan hyvä näin! :)

Juuri näin.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa big m

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #46 : 09 Marraskuu, 2010, 15:55:03 »
Jatkossa en poista kenenkään viestejä enkä huomauta asioista. Onko homma sillä simppeli?
Poistetut viestit on mulla yhä tallessa, käyn ne läpi ja lisään tarvittaessa takasi jos ja KUN sieltä löytyy myös asiaa mikä tähän ketjuun kuuluu.
Eihän nämä asiat Johny ole on/off ;)
En tarkoittanut, että poistetut viestit pitää palauttaa. Varsinkaan kun en ole itse mitään niistä kirjoittanut. Tykkän että asioista keskustellaan ja ollaan joskus eri mieltäkin. Eihän samaa mieltä olevien kesken synny kovin pitkiä keskusteluja.


big m
DJI Phantom 1.1.1 käytössä
HK500GT FBL (valmistumassa), ei valmistunut koskaan!
MSH Protos ( valmistumassa ), ei valmistunut koskaan!
E-flite Blade mCPX, myyty
Spektrum DX 6i

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #47 : 09 Marraskuu, 2010, 16:38:47 »
Ei tietenkään ole hyvä! aina voidaan jostain valittaa  8)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa jamppa991

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #48 : 09 Marraskuu, 2010, 18:00:25 »
Hei missäs ja milloin pidetään model expo 2011? TÄlläi kuin laiska olen lukemaan koko artikkeliä :D
ALZRC 450 SPORT, TAROT 450 FBL, T-rex 500 FBL +MSH Brain
Turnigy 9x

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Model Expo 2011
« Vastaus #49 : 09 Marraskuu, 2010, 19:08:54 »
Hei missäs ja milloin pidetään model expo 2011? TÄlläi kuin laiska olen lukemaan koko artikkeliä :D

23.4. - 25.4. Helsingin messuhallissa.
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
29 Vastauksia
14846 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Toukokuu, 2008, 19:29:04
kirjoittanut Jokusenpoika
Model expo 2011

Aloittaja Dutchman « 1 2 ... 6 7 » Tapahtumat

150 Vastauksia
82792 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Huhtikuu, 2011, 00:04:29
kirjoittanut puisto_kemisti
2 Vastauksia
3216 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Huhtikuu, 2016, 10:41:39
kirjoittanut Hobbylinna
23 Vastauksia
6950 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Huhtikuu, 2017, 14:24:21
kirjoittanut Tonsku
16 Vastauksia
5084 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Huhtikuu, 2018, 16:49:30
kirjoittanut viltsu