21
Tapahtumat / Vs: RC-Kopterit ry:n Kevätleiri Räyskälässä 22.5. - 24.5. 2026
« Uusin viesti kirjoittanut Iron_man 24 Toukokuu, 2026, 20:36:25 »Kiitokset järjestäjille ja muille osallistujille. Todella mukava tapahtuma oli. Lauantaina koko päivän ihan mahtava lennätyskeli. Oli ilo huomata, että suomen kopteriskene on vielä hengissä. Syysleirillä toivottavasti mukana vieläkin isompi porukka.
Ja pitihän minunkin laittaa tilaukseen OMP M1
Ja pitihän minunkin laittaa tilaukseen OMP M1


Tuoreimmat viestit
. Kiitos taas jeesistä,vinkeistä ja mukavasta seurasta kanssa kopteristit, oli hyvä leiri ja mahtava keli vaikka tänään olikin vähän tuulista
. Lennätys rohkeutta täytyy kyllä käydä ostaan jostain,ens leirillä sitten muutakin kun kainosti kasia
.