Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => Kloonit => Aiheen aloitti: Azzuras - 05 Syyskuu, 2010, 19:11:10
-
Terve,
Tuollaisen kitin sain tuolta Syysleiriltä ja heti sitä piti sitten ruveta kasaamaan ja melkein sainkin jo kasaan. Ensivaikutelmat on kyllä todella positiiviset ja klappia ei tunnu nupissa olevan yhtään. Laadukkaan näköistä työtä. Pari kuvaa piti ottaa!!
-
Onko tuo nuppi muoviedition vai mikä?
-
Lavanpitimet on muovia, muuten metallia!!
-
Asennusoluet ja kaikki! Varustetaso kohdillaan, Alingin paketeissa on vaan lukitetta ja rasvaa... ::)
-
Asennusoluet ja kaikki! Varustetaso kohdillaan, Alingin paketeissa on vaan lukitetta ja rasvaa... ::)
Tää oli tälläin extra yyber kähee paketti ;) kannattaa kysyy trex-storesta :D:D
-
Saako tuota pakettia lapin kullalla? ;D
Niin ja suosittelen hankkimaan lasi/hiilikuiturunkolevyt jo valmiiksi, nuo alumiiniset menee vähän kovemmasta/jopa kevyestä torpistakin solmuun..
-
Saako tuota pakettia lapin kullalla? ;D
Niin ja suosittelen hankkimaan lasi/hiilikuiturunkolevyt jo valmiiksi, nuo alumiiniset menee vähän kovemmasta/jopa kevyestä torpistakin solmuun..
Ei saa Lapin Kullalla ;) Tohon vissii käy trex 450 systeemit??!! Mikähän niistä miljoonasta vaihtoehdoista tuo ny sitten on??!
-
V2 mallin pitäsi sopia, runko on sama myös SE mallissa. Tarkasta kiinan tarjonta, paljon halvemmalla saa ne levyt.
-
Mulla on muistaakseni ylimääräinen setti lasikuituisia SE'n runkolevyjä.
Koitan muistaa tarkistaa illalla.
-
Moi!
Riittääkö +10 ja -10 astetta lapakulmia!!?? Enemmänkin saisi, ei edes mittari riitä ;)
-
Riittää.
-
Nonniin, ny on sit copterx kasattu ja ensilentoyritykset otettu... Normisettii perä ei pidä, tuntuu jotenkii kun tuota käsinee liikuttelee ni jostain ahistaa ja pahasti, perssiilleen kasattu, ehkä. Noh täytyy tutkia hieman tuota perän rakennetta!!
-
Ei tuota perää saa prkl pitämään!! Kuuluuko tuon slaiderin liikkua moitteetta päästä päähän tuossa perän akselilla? Tuossa ainakin perästä päin katsottuna vas reunaan jos sliderin vetää ni se jumahtaa sinne, käsin kokeilee niin on tosi tiukka...
-
Kyllä sen kuulus mennä melko liukkaasti laidasta laitaan.. jos on mahdollista niin ota mahdollisimman tarkka kuva siitä perästä jos keksittäis mikä siinä on kenties kasattu toisin kuin suunnittelija on ajatellut?
-
Kyllä sen kuulus mennä melko liukkaasti laidasta laitaan.. jos on mahdollista niin ota mahdollisimman tarkka kuva siitä perästä jos keksittäis mikä siinä on kenties kasattu toisin kuin suunnittelija on ajatellut?
No sen verran sitä tutkin niin sliderissa oleva osa, mikä antaa lapakulmia roottorin lavoille niin menee "ylikulmaan" eli jumittuu vasempaan reunaan!!
Muuten kopteri on todella vakaa, vaikka perä pyörii niin huoletta pystyy nostamaan ilmaan ja pysyy paikallaan tikkuihin koskematta :D Kingin jälkeen hieman outoa!! ;)
-
No sen verran sitä tutkin niin sliderissa oleva osa, mikä antaa lapakulmia roottorin lavoille niin menee "ylikulmaan" eli jumittuu vasempaan reunaan!!
Tämä on normaalia tietyn mallisilla perillä. Ongelman voi kiertää asettamalla gyron limitin siten, ettei servo pääse koskaan liikuttamaan slideriä niin sivuun, että linkit menisivät "takalukkoon". Vähän tämä toki perälapojen maksimikulmia syö, mutta mieluummin niin kuin lukkoon mennyt perä.
Muilta osin sliderin pitäisi liikkua peräakselilla äärimmäisen kevyesti. Jos ei liiku, pitää systeemin hankaaville osille näyttää hiomapaperia. Kasaa perää osa kerrallaan kokoon aloittaen pelkästä slideristä ja hio/viilaa/avarra liikkuvia pintoja tarpeen mukaan. Esim. taka-akselia voi joutua kiillottelemaan hienolla (esim. 600) santapaperilla.
-
No sen verran sitä tutkin niin sliderissa oleva osa, mikä antaa lapakulmia roottorin lavoille niin menee "ylikulmaan" eli jumittuu vasempaan reunaan!!
Tämä on normaalia tietyn mallisilla perillä. Ongelman voi kiertää asettamalla gyron limitin siten, ettei servo pääse koskaan liikuttamaan slideriä niin sivuun, että linkit menisivät "takalukkoon". Vähän tämä toki perälapojen maksimikulmia syö, mutta mieluummin niin kuin lukkoon mennyt perä.
Muilta osin sliderin pitäisi liikkua peräakselilla äärimmäisen kevyesti. Jos ei liiku, pitää systeemin hankaaville osille näyttää hiomapaperia. Kasaa perää osa kerrallaan kokoon aloittaen pelkästä slideristä ja hio/viilaa/avarra liikkuvia pintoja tarpeen mukaan. Esim. taka-akselia voi joutua kiillottelemaan hienolla (esim. 600) santapaperilla.
Tutkitaan ja hutkitaan ;) Kovasti tekisi mieli päästä jo pyörittää
-
No sen verran sitä tutkin niin sliderissa oleva osa, mikä antaa lapakulmia roottorin lavoille niin menee "ylikulmaan" eli jumittuu vasempaan reunaan!!
Tämä on normaalia tietyn mallisilla perillä. Ongelman voi kiertää asettamalla gyron limitin siten, ettei servo pääse koskaan liikuttamaan slideriä niin sivuun, että linkit menisivät "takalukkoon". Vähän tämä toki perälapojen maksimikulmia syö, mutta mieluummin niin kuin lukkoon mennyt perä.
Muilta osin sliderin pitäisi liikkua peräakselilla äärimmäisen kevyesti. Jos ei liiku, pitää systeemin hankaaville osille näyttää hiomapaperia. Kasaa perää osa kerrallaan kokoon aloittaen pelkästä slideristä ja hio/viilaa/avarra liikkuvia pintoja tarpeen mukaan. Esim. taka-akselia voi joutua kiillottelemaan hienolla (esim. 600) santapaperilla.
Tutkitaan ja hutkitaan ;) Kovasti tekisi mieli päästä jo pyörittää
jäitä hattuun! ;)
varsinkin alkuvaiheessa harrastusta huono perä on se kaikkein pahin kauhuskenaario mitä mä keksin!
vehkeet eka pöydällä tikkiin ja sitte vasta kokeilemaan!
-
Mä olen jossain hk:n peräversiossa onnistunut laittamaan sliderin ja lavanpitimen välisen linkin väärinpäin. Siitä seurasi että laidoissa linkit väänsivät slideria vinoon joka alkoi jumittaa akselilla. Hion jopa akselia tonnisella hiekkapaperilla enennkuin keksin mistä oli kyse. En tiedä millainen toi copteräxän perä on, mutta kyllä nämä näppärä mies kuten minä jotenkin vinoon saa usein kasattua. Toinen mahdollisuus on että olet vetänyt jonkin ruuvin perässä piukkaan jonka ei ehkä kuuluisikaan olla ihan piukalla.
-
No sen verran sitä tutkin niin sliderissa oleva osa, mikä antaa lapakulmia roottorin lavoille niin menee "ylikulmaan" eli jumittuu vasempaan reunaan!!
Tämä on normaalia tietyn mallisilla perillä.
Normaalia nimenomaan Copterx:n perällä mitä olen nähnyt.
Lennossa ei mene lukkoon, koska keskipakovoima estää sen. Lavanpidinten keskiötä voi hiukan tuupata sisäänpäin, jolloin ongelma poistuu, tai laittaa prikan rajoittamaan tms. Konsteja on monia.