Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => Kloonit => Aiheen aloitti: Harza72 - 20 Heinäkuu, 2009, 22:41:34
-
Iski pienoinen yllätys tänään :) Pyrstöroottori kiertyi tail boomissa melkein 90 astetta juuri ennen maasta irtoamista. Tarkistin kiinnityksen kireyden ja ruuvissa oli vain hieman löysää, kiristin ja uusi yritys ja sama homma ?? enempää ei uskalla kiristää ettei mee jengat ja käsin vääntäen pyrstö on tiukalla tail boomissa ja ei kierry kovin helposti, mutta voimalla kiertyy.
Ennen ei ole ongelmia ollut, mutta tänään lisäsin keskialueen kaasukäyrää 50 % > 70 % ja moottorina Scorpion 1600kv ja jengaa tuntuu ottavan, mutta kierroksista ei tietoa kun ei ole mittaria. Lisäksi peräakselissa ehkä ehkä lievää heittoa, mutta ei tietoa mistä tullut. Mikä piru tuon voi aiheuttaa ? Löysä ruuvi tietenkin :) mutta kun ei ole niin kovin löysä... ehkä dremeliä peliin ja tekee suuremman loven pyrstöroottoriin. oishan tuossa voinut pahemminkin käydä :(
-
nitkuaako se tuossa putkessa, että saako tärinä kiertymään sen helpommin kuin tasainenn vääntö?
Voihan sinne väliin nakata sitä aluteippiä tms että on timmimpi.
-
Ei nitku enää kun suurensin sitä väliä että kiristyy enemmän. Peräakseli oli kiero oli kai osunut maahan ja varmaan ravisti vähän sen takia.
seuraava kakki tarina on se että yksi ruuvi katkesi swash plateen jonka sain ulos mutta ei ole linkki palloa ja ruuvia siihen !!! APUA ! :) eikun tilausta sisään on se jo vähän hiljaista ollutkin postilaatikossa.
-
Moro
Mitä oot tykänny ko. kopukasta? Bugeja? Näyttäis olevan tarjouksessa $125 eHirobolla.
ari