Kopterit.net
Kuvagalleria => Kuvia torppauksista ja vahingoista => Aiheen aloitti: 1m4s0_ - 19 Heinäkuu, 2009, 22:39:02
-
Joo, tuli se sitten tuollekkin neitsyt torppi.
Ei ollu tikkuvirhe, eikä oikeastaan tekninenkään.
Vastarin akku sattui vaan iroittamaan itsensä ja lähti irti, orpo olo katsoa kun jotain tippuu vaakalennossa olevan kopterin kyydistä ja sen jälkeen ei tikkua tottele. Kädet ristiin ettei kovin pahasti käy, alkoi piroamaan ja tippumaan alas pyöriessään siinä. Kone huutaa maassa, tosin ei kyllä sätkinyt kuin parikertaa. letkusta kone sammuksiin.
Ainakin seuraavanlaista saldoa.
TT:n kardaani, etupäänhampaat
Peräputki
Päälavat
flybar
Lepari?
Pääakseli?
Kytkinkellonpinta mikälie
-
Joo, tuli se sitten tuollekkin neitsyt torppi.
Ei ollu tikkuvirhe, eikä oikeastaan tekninenkään.
Vastarin akku sattui vaan iroittamaan itsensä ja lähti irti, orpo olo katsoa kun jotain tippuu vaakalennossa olevan kopterin kyydistä ja sen jälkeen ei tikkua tottele. Kädet ristiin ettei kovin pahasti käy, alkoi piroamaan ja tippumaan alas pyöriessään siinä. Kone huutaa maassa, tosin ei kyllä sätkinyt kuin parikertaa. letkusta kone sammuksiin.
Ainakin seuraavanlaista saldoa.
TT:n kardaani, etupäänhampaat
Peräputki
Päälavat
flybar
Lepari?
Pääakseli?
Kytkinkellonpinta mikälie
Kimppatilausta fastladista? :D
-
Heh,
Taitaa kaikki löytyä jo kotoa, kytkinkellonhihna pitää tilata trex-storesta :)
-
Millä ihmeellä te ne vastariakut kiinnitätte? Sinitarralla? Vai pettikö velcro tärinässä? Kone on oltava sellaisessa kunnossa, ettei mitään lähde irti kesken lennon. Ilman ohjausta kone on putoava sirkkeli joka voi osuessaan tappaa, vaikka ei sitä tajua ennen kuin jotain tapahtuu.. Vika voi tulla milloin vaan ja joskus se johtuu jostain mitä on vaikea huomata ilman perusteellista tarkistusta. Yleensä kuitenkin vika on niin yksinkertainen, että olisi ollut helposti vältettävissä. Vastariakun kiinnitykseen riittää velcro tarrat ja velcro nauha. Johto ei saa olla kireällä, ettei liitin irtoa lennossa. Mieluummin liian varma kuin puutteellinen kiinnitys.
Omasta koneestakin on joskus lähtenyt perän ohjaus puuttuvan ruuvin takia, ei olisi tapahtunut jos olisi tarkistanut :). 3dm:ssä kävi myös yksi tapaus jossa olisi voinut käydä pahasti; Elyq tiimin koneesta lähti perä hallinnasta kesken lennon ja se lähti syöksymään yleisöä kohti pirottaen. Onneks oli yhteys vielä tallella ja sai korjattua lentorataa. Ilman sähköjä olis ollut aika hankalaa..
-
velkronauha... tuommonen tarranauha mikä lie irtosi ja akku pääsi putoaan.
Nyt laitanki toisen kaveriksi, saa ristiin kiinnitettyä.
Kopteri muuten kasassa kohta, kytkimeen pitää tilata vaan nauha. :)
-
Kyoshonin Caliber 3:ssa on vastarin akku sijoitettu yhdessä vastarin kanssa suljettuun ja ruuvilla varmistettuun koteloon. Eipä akku irtoa eikä putoa.
-
http://www.youtube.com/watch?v=EYtxPELsQlw (http://www.youtube.com/watch?v=EYtxPELsQlw)
Uutta tonttiaa by kohmeisetsormet... ei mene käsky tarpeeksi nopeasti perille sormilta tikkuihin ja kopterille että nouSE!
Holdinki sai päälle just ku tusahti kenttään...toista ois joku pelimiehenä tehny nätin autorotaation, minä en ;D
Torsionin lavat
Peräputki (hieman kiero)
kardaani (hieman kiero)
TT: etupään rattaat kaikki ihan sileäksi
Autorotatioratas
landarit
Ei muuta, jatkakaa :D
-
Siinäpä nätti torppi :). Hyvin sujuu jo inverted leijutki sulla.
-op-
-
Niin no aika paikoillaan tässä taidoilla poljetaan tai on poljettu jo vuosi... simu on veljellä lennu harjottelu lainassa ja ulkona on kylmä ettei viitsi sielläkään paljon pyöriä ;D
-
Aih per.., joo taidanki itte vaan leijjutella. ;D