Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => SAB => Aiheen aloitti: matipa 74 - 19 Maaliskuu, 2024, 20:08:33
-
Näyttää olevan uutta tulossa, ainakin Rotor Liven perusteella.
Tuo IlGoblin vaikutti mielenkiintoiselta kapineelta.
Ainakin roottorien akselit on tukevoituneet...
-
Hienon näköisiä olivat molemmat protyypit mitä Rotor Livessä esiteltiin. Varsinkin Genesis oli jotenkin erityisen hieno :)
Trendinä näyttää olevan akkujen pikakiinnitys. Smack 3D kaverithan ei tästä varmaan tykkää kun virtasta menee niin isosti, että saattaa liittimien kanssa tulla ongelmaa pidempiaikaisen käytön jälkeen :o
Käsittääkseni tuohon on kuitenkin jätetty myös mahdollisuus käyttää omia liittimiä ilman isompaa "modaamista"
https://www.youtube.com/watch?v=nrTyXAhKE5Q
Tuossa aika hyvä esittely SABlineista kohdassa 3:35
-TeroH
-
Tero, mitäs valmistajia oli isosti esillä messuilla. Näyttää että pelikentällä tapahtunut muutosta jonkin verran. Goosky ainakin tullut uutena valmistajana.
-
Goosky koittaa voimakkaasti tulla markkinaan. Oli erittäin isosti näkyvillä Rotor Livessä ja tietysti Bunkan Bossion tiimin pilottina varmistaa näkyvyyden ;D
Toinen mikä oli jo 3DGlobalissa hyvin esillä on Tron. Itse "Pertti" Bert Kammerer lensi kaksi näytöslentoa Tronilla.
-
Sab vois alakaa tekehmän uuvestaan täyskoppasia, nuo kylestä avoimet kopat nuissa uusissa gobliineissa on ihan helekatin rumia. Genesis oli nätti kampe kyllä mutta ilgoblin oli karmea.
-
Sab vois alakaa tekehmän uuvestaan täyskoppasia, nuo kylestä avoimet kopat nuissa uusissa gobliineissa on ihan helekatin rumia. Genesis oli nätti kampe kyllä mutta ilgoblin oli karmea.
Ihan ok näköisiä omasta mielestä. Ei nyt kauniita, mutta ainakin toimivia jäähdytyksen osalta. Vähän vaihtelua
-
Perän servon sijoittelu on ruma, muuten ei minua ulkonäkö häiritse.
Sama avonainen tyyli näyttää nyt olevan muotia.
Nopeasti vilkaistuna ei hirveästi eroa Genesiksestä toisessa on kylki auki ja toisessa sama kohta maalattu mustaksi.
Ja miksi ne kopun kalleimmat hilut pitäisikään piillottaa ;)
Varmaan tuo ilmankierto paranee noparille ja monille. Itseäni eniten kiinnosti perästä ladattava akkukelkka ja toimivan oloinen hihnan kiristin.
-
Tuo peräservon paikka ilmeisesti vielä muuttuu tuotantoversioon. Esitteillä oli proto versiot.
-
Toivotaan näin. Ilmeisesti ei mahdu enään pyrstön sisään kun noi kiristimet vetää hihnan keskemmälle.