Kopterit.net

UUSI HARRASTAJA, aloita tästä => Kopterit - Aloittelijan kysymykset ja vastaukset => Aiheen aloitti: Heky - 24 Huhtikuu, 2022, 20:23:39

Otsikko: Futaba T8FG Super
Kirjoitti: Heky - 24 Huhtikuu, 2022, 20:23:39
Onko kellään kokemusta miten paljon Futaba T8fg super lähetintä pitää purkaa, että saa kaasu / lapakulmatikusta pykälät poistettua eli vipu liikkuisi ilman turhia karhennuksia? Luulen, että tuhon karhennettuunkin sauvaan tottuu mutta ehkä paremman ohjaintunnon saisi ilman sitä.
Otsikko: Vs: Futaba T8FG Super
Kirjoitti: Konna - 24 Huhtikuu, 2022, 20:57:26
https://youtu.be/RQ6ouHCtvXY

Ei ihan sama malli mutta eiköhän tuosta perusteet selviä.
Otsikko: Vs: Futaba T8FG Super
Kirjoitti: matipa 74 - 24 Huhtikuu, 2022, 21:01:17
Tuosta mallista en tiedä, mutta ainakin mulla nuo T7 ja Sg14 hoitui pelkän takakannen irroituksella. Itse laitoin pätkän silikonista tehtyä polttoaine letkua sen metallisen varren päälle, niin sai kuitenkin jotain jarrua siihen tikkuun ettei itsekseen liiku
Otsikko: Vs: Futaba T8FG Super
Kirjoitti: Heky - 27 Huhtikuu, 2022, 20:14:23
Irroitin eilen takakannen ja kaasutikun jarrujousen kiinnityslevyineen. Sitten viilasin karhennukset lähes olemattomiin ja kiinnitin jarrujousilevyn takaisin. Siitä tuli juuri sellainen kuin pitikin 😊