Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => SAB => Aiheen aloitti: Hayabusa - 03 Maaliskuu, 2018, 05:02:30
-
Ensi viikonloppuna julkaistaan uusi Goblin 570
Ensimmäiset uudet 570 saapuu Suomeen ensiviikolla
Loisto laite 6 s setupilla , esittelyn ja lennot esitellään
Herra Kyle Stacyn ja Bossionin toimesta ensi viikonloppuna
Rotorlivessä
-
HF:n mukaan hinta 598€.
Vaihteeksi hyvin näkyvät värit eikä puoliksi mustaa.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180304/3ab47b79cd6b5b59c295adce511f0371.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180304/5464e793298808eba547dc01669b0c74.jpg)
-
Jep, varmasti hyvin näkyvät taivaalla. Kivasti tuotu vähän uutta tuohon kuorien designiin. Tykkään.
-
Mitä täsä on uutta?
-
Kitin painoa mietin?
-
Mitä täsä on uutta?
Se kai kerrotaan ensi viikonloppuna, mutta jos mennään kaavan mukaan niin uutta ainoastaan noi landarit, muuten pelkästään halvempia osia kuin nykyisessä.
-
Näytti siltä että nuppiservojen kiinitys oli uusittu kun fb:ssä jotain kuvia tiirailin.
-
Näytti siltä että nuppiservojen kiinitys oli uusittu kun fb:ssä jotain kuvia tiirailin.
Tuotako meinasit? Ei tuo kovin erilaiselta näytä. Mutta mikä olisi uutta tuossa koossa on tuo perähihnan ohjuri.
-
Aiemminhan servot on tullu kiinni alumiinilevyyn, tossa saa servon tarvittaessa irti avaamalla noi kaks ruuvia.
Mutta joo, eipä tossa varmaan oo pyörää keksitty uudestaan, mutta pianahan selviää.
-
Servot oli jo vanhassa mallissa kiinni noilla hiilikuitu palasilla.
-
Okei, no sit seison korjattuna. Vanhassa 500:ssa ei noita hiilikuitupaloja ollu joten oletin että sama koskee 570:iä.
-
Okei, no sit seison korjattuna. Vanhassa 500:ssa ei noita hiilikuitupaloja ollu joten oletin että sama koskee 570:iä.
https://www.kopterit.net/index.php?topic=21142.msg201336#msg201336 kyllä ne oli 2013. Mitäköhän kittiä olet rakentanut? :)
-
hmm.. oisko ollu mielikuvituskopteri ;D
Ei vaan, taisin sekoittaa 700:seen, viissatku tuli laitettua kiertoon joku puolitoista vuotta sitten ja pää on näköjään pehmenny sillä välin huomattavasti :D
-
Lisää tietoa: http://www.bkdesignsllc.com/product-p/sg573.htm
The Goblin 570 Sport is an evolution from the original Goblin 570. The new Goblin 570 Sport features an "F3C style" landing gear, similar to the landing gear that comes with the Goblin Thunder Sport 700, as well as a more affordable canopy and boom in a great new scheme. This kit comes with a new "Series S" SAB main and tail blades!
-
Alkaa oleen versioita siihenmalliin että tarvii pia konsulttia harkintaan :)
Vähän semmonen hyvä-ja-paha juttu, mutta kai näille eri malleille tilaus on kun niitä tähän tahtiin tehtaillaan, ja hyvähän on että joku tehtailee :)
-
Tämä malli haluttiin säilyttää suht samana johtuen sen suosiosta
Muutos :
Koppa, puomi, päätatas, hihnankiristinsysteemi, landarit ja lavat
Siinä se , suositeltava setup 6 S 5000-5250 mAh akuilla
100A säädin ja 1200 kv motti
Stacy ja bossion lentelee noilla setupeilla nyt rotorlivessä
Eli varsin kohtuuhintainen Iso kopu
-
Ready to the sky
Törkeän makee
-
https://www.youtube.com/watch?v=eX_Yk0XuTFQ&feature=youtu.be
Tareq leijuttelee, normal headspeed NOT the maximum ;D
-
:D
Aloittelijoiden puuhastelua. ::)
Oliko tosta pölyn vaikutuksesta puhetta jossain Tareqin kirjoituksessa?
-
Onpa siis mukava laite tuo 570 , oli melkoinen yllätys,
meidän ylpeys ja onni = Jani the tehdas pilotti on kaapannut tuon uutuuden
Ja veivannut sillä ja mulle jäi vai kuvien ottamisen riemu,, jee
No eilen kuitenkin sain omani takaisin ja on kyllä melkoinen laite , ymmärrän nyt miksi tuo 570
On maailmassa niittänyt suosiota vuodesta toiseen.
Itse diggaan noista 500 koon laitteista helppouden ja monien muiden syiden johdosta
Mutta tuo 570 on oikeasti iso itse en erota onko 650 vai 570 muusta kuin äänestä
Mutta kunnpääsee lentoon niin tuo 570 on todella kevyen oloinen ja todella suorituskykyinen
Kuten ollaan nähty bossionin ja stasyn videoista ja itse paikanpäällä.
Oli mielekästä nähdä Jani ” perusjäärä 700 on ainoa oikea koko” pilotti joka oli lentää perseelleen kun otti tuon 570 ilmaan ekaa kertaa , eka kommentti , ei tää voi olla näin hyvä
Tuossa kiteytyi koko arvio , ja sai hymyn kyllä huulille ja kun poistuin varikon suuntaan ja jätin herran vänkyttämään 570 kentälle , oli mukava todeta ,, mähän sanoin :)
-
Onko jossain matriisia mistä näkis noiden erot? Alkaa oleen samaa kokoa jo kymmenen eri mallia :)
-
Eikös tässä ollu jujuna se että voi ajaa 6s tai vaikka 7 tai 8s. Ei tarttis pulata kahella pakalla joka luo oman vaivansa.
-
7S vois olla hyvä sais vähän virtoja alemmas. Mikään kevyt laitos tuo ei kuitenkaan ole niin saattaa olla akut kovilla...
-
Sama 6S mahdollisuus olla aina ollut 570:ssä? Aiemmin vaan yleinen mielipide oli, että pitää olla 12S kun voima ei 6S:llä riitä ???
Näitä 570:iä taitaa olla 3 mallia kautta aikojen. Alkuperäinen, kse ja tämä uusi sport. Ei näissä kovinkaan suuria eroja taida mallien välillä olla.
Tässä uusimmassa on kyllä paras väritys minusta.
-
Juuri näin , Saksan suunta on johtanut uuteen tapaan ajatella , toki säädökset on siihen johtaneet
Isot 700 isoilla 12 S akuilla on saanut vahvan haastajan näistä 6-7S vehkeistä
Ja toki kuten iron sanoi malleja on siis 3 josta siis valmistetaan 2
Eli 570 KSE ja 570 Sport
Ero 2 ja 3 lapaa runko materiaali, koppa ja puomi , lavat , hihnankiristys systeemi, ja päätatas sekä landarit
Osa ajaa jo 4800 7S noita
Mulla on vain 5000 mAh 6 S jolla ite lennän sen 4min
-
Juuri näin , Saksan suunta on johtanut uuteen tapaan ajatella
Saksan suunta on naurettava ja sitä ei pitäis mitenkään ottaa huomioon.
Kuka teki päätökset näistä ei kyllä ajatellu ärvötin yhtään!
Kuvitelkaa jos suomessa tulis vastaavat säädökset voimaan? Yli 5kg vehkeellä ei lennetä virallisilla kentillä
Tällä pakotetaan harrastajat mitä erikoisempiin paikkoihin ja vaaratilanteita on lisää ehdottomasti
Porukka jaettu kahtia tylysti, joko lennät klubilla tai pellon reunassa
-
Saksan suunta on naurettava ja sitä ei pitäis mitenkään ottaa huomioon.
Kuka teki päätökset näistä ei kyllä ajatellu ärvötin yhtään!
Kuvitelkaa jos suomessa tulis vastaavat säädökset voimaan? Yli 5kg vehkeellä ei lennetä virallisilla kentillä
Tällä pakotetaan harrastajat mitä erikoisempiin paikkoihin ja vaaratilanteita on lisää ehdottomasti
Porukka jaettu kahtia tylysti, joko lennät klubilla tai pellon reunassa
Suosittelen lukemaan EASA:n viimeisimmän.
-
Onpa siis mukava laite tuo 570 , oli melkoinen yllätys,
meidän ylpeys ja onni = Jani the tehdas pilotti on kaapannut tuon uutuuden
Millä setupilla tuo on?
-
Oli kiva päästä piiskaamaan tuota Petrin uusinta silmäterää, jotain kuulin selän takaa että se on sitten ihan uusi ja pitäs jotain varoa!?
Ei ilmeisesti kuitenkaan puhunut minulle , joten lenätin niinkuin omiakin 😆
Minulla ei näitä "välikoko" koptereita suuremmin ollut, mutta tämä oli positiivinen kokemus. Jos vaikka vertaa sport 500 malliin millä on tullut lennettyä useampi sata lentoa ja se on omasta mielestä ollut pikkuisen painava lapakokoon nähden, niin tämä 570 on sitten selkeesti kevyemmän tuntuinen ilmassa ja isoman kopterin tuntuinen olematta kuitenkaan mikään "leija".
Setuppi tossa oli muistaakseni vbar neo, Hobbywing 120A, servot BK7002 nupissa, perällä BK8005 ja uusi 4025 Xnova lightning motti, sekä 5000 Optin akku. Omasta mielestä ja 6s akku on hyvä tähän ja tehoa tulee aivan riittävästi. Toki jos haluaa Tareq tyyliset nuppikierrokset, niin sitten 12s on varmaan tarpeeks raju 😎 Yks hyvä puoli on se että jos on jo 700 kokoinen kopteri, niin voi käyttää sen akkuja tähän kun purkaa 12s pakan puoliks.
Täytyy keksiä jostain vaan ylimääräinen budjetti ja laittaa tilaukseen tämä 😀
Katokaa juutuupista rotorlive videoita missä Dunkan ja Kyle lennättää näitä, ne on 6s setupila.
-
Mä oon kyl vähän sitä mieltä et ei noita 12s pakkoja ala hullu erkkikään purkamaan ja kasailemaan jos lennättää tätä ja 700:sta. Pitää olla omat patterit molempiin, tai sit pitäs pysyvästi kannibalisoida akut 700:sta.
-
Mä oon kyl vähän sitä mieltä et ei noita 12s pakkoja ala hullu erkkikään purkamaan ja kasailemaan jos lennättää tätä ja 700:sta. Pitää olla omat patterit molempiin, tai sit pitäs pysyvästi kannibalisoida akut 700:sta.
En tiedä miten homma menee Gioblinin uudemmassa kiskossa. Vanhalla hiilikuitukiskolla pakan purkaminen ja kasaaminen on hankalaa.
Allun alkukiskon kanssa se on taas todella helppoa kun pitää akut tarranauhalla kiinni.
-
En tiedä miten homma menee Gioblinin uudemmassa kiskossa. Vanhalla hiilikuitukiskolla pakan purkaminen ja kasaaminen on hankalaa.
Allun alkukiskon kanssa se on taas todella helppoa kun pitää akut tarranauhalla kiinni.
Teipillä ja tarralla tulee kiinni. Toki mikään ei estä laittamasta velcrolla ja tarranauhalla.
Mä en kyllä jaksa ruveta niitä repimään ja liimaamaan kiskosta toiseen.
-
Teipillä ja tarralla tulee kiinni. Toki mikään ei estä laittamasta velcrolla ja tarranauhalla.
Mä en kyllä jaksa ruveta niitä repimään ja liimaamaan kiskosta toiseen.
Niin kyllähän siinä irroittamisessa ja uudelleen kasaamisessa menee pari minuuttia /kisko.
Itseä noi 6S vehkeet kiinnostaa. Toisaalta ne on vajaa kokoisia. Mutta ::)
-
Toi 550-570 on kyllä "vajaa" kokoisista paras koko. Se lentää vähän niin kuin "oikea" kopteri. Itsellä on Logo ollut lennetyin kopteri viime aikoina. Mulla oli Goblinista 570:sta KSE versio, mutta se kolmilapaisuus teki siitä vähän huonon omaan käteen. 12S:llä se oli kyllä muuten todella jäätävä laite.
-
Paljonkohan täytyy laittaa viikkorahoista sivuun, että saa hommattua tommosen uuden 570:n?
-
Kitti näkyi olevan kuutisen sataa, ja siihen sähköt päälle.
-
On kyllä siistin näkönen laitos ja yllättävän isokokoiselta näyttää Tareqin videolta ollakseen "vaan" 570 kokoa.
-
No nyt tuli sit kokeiltua tommosta ja pitihän se hommata kun oli niin hyvä :-) kiitos Petrille taas kun teit hankinnan niin helpoksi
Lähetetty minun E6653 laitteesta Tapatalkilla